lasten musiikkia tai satu-cd:itä? Ihan semmosia vanhanaikaisia lastenlauluja, ei mitään Lordia.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Mistä voi
6
601
Vastaukset
- henttu
Käy osoitteessa www.sympaali.com sieltä anni tannit Niillä on Leikkilauluja muita äänitteitä ja uusin äänite Satulaulut 1
Laulajat ovat 2v-
Levyjä on myös kirjastoissa- paljon, aivan
ihania lauluja! Tilasin heti 2 cd:tä. Lisää vinkkejä vain tulemaan, että saisimme kuunnella hieman erilaisiakin, kiitos...
- henttu
paljon, aivan kirjoitti:
ihania lauluja! Tilasin heti 2 cd:tä. Lisää vinkkejä vain tulemaan, että saisimme kuunnella hieman erilaisiakin, kiitos...
Voitko luetella mitä ostit niin katson mitä mulla on varastossa voin antaa sit ilmaiseksi
- Ostin kesälaulut
henttu kirjoitti:
Voitko luetella mitä ostit niin katson mitä mulla on varastossa voin antaa sit ilmaiseksi
ja kehtolaulut. Voin kyllä maksaakin jotain cd:stäsi, ethän niitä ilmaiseksi ole itsekään saanut. Ja tietysti myös postikulut.
- henttu
Ostin kesälaulut kirjoitti:
ja kehtolaulut. Voin kyllä maksaakin jotain cd:stäsi, ethän niitä ilmaiseksi ole itsekään saanut. Ja tietysti myös postikulut.
multa löytyisi heidän levy jonka nimi on Anni Tanni Talleroinen
Annatko sähköpostiositteen niin kerron enemmän - lehtolainen
paljon, aivan kirjoitti:
Mulla olisi muutama anni tanni äänite
jos haluat ostaa niin laita postia niin sovitaan hinnasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139