lasten musiikkia tai satu-cd:itä? Ihan semmosia vanhanaikaisia lastenlauluja, ei mitään Lordia.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Mistä voi
6
600
Vastaukset
- henttu
Käy osoitteessa www.sympaali.com sieltä anni tannit Niillä on Leikkilauluja muita äänitteitä ja uusin äänite Satulaulut 1
Laulajat ovat 2v-
Levyjä on myös kirjastoissa- paljon, aivan
ihania lauluja! Tilasin heti 2 cd:tä. Lisää vinkkejä vain tulemaan, että saisimme kuunnella hieman erilaisiakin, kiitos...
- henttu
paljon, aivan kirjoitti:
ihania lauluja! Tilasin heti 2 cd:tä. Lisää vinkkejä vain tulemaan, että saisimme kuunnella hieman erilaisiakin, kiitos...
Voitko luetella mitä ostit niin katson mitä mulla on varastossa voin antaa sit ilmaiseksi
- Ostin kesälaulut
henttu kirjoitti:
Voitko luetella mitä ostit niin katson mitä mulla on varastossa voin antaa sit ilmaiseksi
ja kehtolaulut. Voin kyllä maksaakin jotain cd:stäsi, ethän niitä ilmaiseksi ole itsekään saanut. Ja tietysti myös postikulut.
- henttu
Ostin kesälaulut kirjoitti:
ja kehtolaulut. Voin kyllä maksaakin jotain cd:stäsi, ethän niitä ilmaiseksi ole itsekään saanut. Ja tietysti myös postikulut.
multa löytyisi heidän levy jonka nimi on Anni Tanni Talleroinen
Annatko sähköpostiositteen niin kerron enemmän - lehtolainen
paljon, aivan kirjoitti:
Mulla olisi muutama anni tanni äänite
jos haluat ostaa niin laita postia niin sovitaan hinnasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296