Kemijärven ABC

Mitä mieltä

Kuinkas moni paikkakuntalainen ja ulkopaikkakuntalainen on käynyt uudella ABC:llä? Mitä olette tykänneet palvelusta ym? Onko ihmiset olleet ystävällisiä?

21

4446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sinullakin

      kuivat aiheet,kun täällä yrität mustamaalata kilpailevia yrityksiä,kerroppas itse missä palvelet,tullaan vähän testailemaan.

      • ????

        itse olen kyllä ihan tavis kemijärveläinen, enkä yritä mustamaalata mitään.


    • On aabeecee!

      Käyppä itekki nii huomaat!

    • avajaisviikonloppuna

      tuli käytyä... ruokailuun meni noin 2 tuntia ja puolet ajasta odoteltiin... henkilökunta asiallista kaikesta huolimatta

    • Seppo (nimi muutettu)

      Onko sielä kemijärvellä mittään muuta ko se huoltoasema. Onko siellä ees mittää liikekeskusta mihin vois mennä shoppailemaan? Mitä sielä voi ees tehä. Onko siellä yökerhoja??

      • Naitlaiffi

        Ja mikä se entinen Onnenpäivät nyt on? Olet vaikka 10 vuotta pois, niin sama meno ja samat naamat.
        Ihmiset tulee kyttään jos, ja kuka mokaa milloin mitenkin.

        ABC ei ole sen ihmeellisempi. Väärinpäin rakennettu ja kalliit elintarvikkeet kaupan puolella.

        Toivottavasti menestyy, joten käykää siellä ja käyttäkää muitakin Kemijärven palveluja, niin kauan kuin niitä vielä on.


      • Seppo (nimi muutettu)
        Naitlaiffi kirjoitti:

        Ja mikä se entinen Onnenpäivät nyt on? Olet vaikka 10 vuotta pois, niin sama meno ja samat naamat.
        Ihmiset tulee kyttään jos, ja kuka mokaa milloin mitenkin.

        ABC ei ole sen ihmeellisempi. Väärinpäin rakennettu ja kalliit elintarvikkeet kaupan puolella.

        Toivottavasti menestyy, joten käykää siellä ja käyttäkää muitakin Kemijärven palveluja, niin kauan kuin niitä vielä on.

        Siis yks yökerho ja huoltoasema... Mihin perustuu kemijärven elinkeino.. Huoltoasemaanko??.. Voi laeni..


      • puremiseen!
        Seppo (nimi muutettu) kirjoitti:

        Siis yks yökerho ja huoltoasema... Mihin perustuu kemijärven elinkeino.. Huoltoasemaanko??.. Voi laeni..

        !!!!


      • On on on
        Seppo (nimi muutettu) kirjoitti:

        Siis yks yökerho ja huoltoasema... Mihin perustuu kemijärven elinkeino.. Huoltoasemaanko??.. Voi laeni..

        Valintalato, Rollssi, Pizzeria, Sokos, hyvääpäivää-koivuniemi, lelukauppa ja halpahallit ja viinakauppa. Mitä sitä muuta vielä tarttee? Ja kioski jonne saapi jokaviikkoisen raha-anomuksen laittaa. Niin ja pankki tietysti.


      • liimapuuhun
        Seppo (nimi muutettu) kirjoitti:

        Siis yks yökerho ja huoltoasema... Mihin perustuu kemijärven elinkeino.. Huoltoasemaanko??.. Voi laeni..

        se tulee perustumaan siihen että tehdään tikusta ASIAA.


      • ihmettelijä---

        SULLE väliä, häh!!


      • shoppailija666

        Mene hyvä ihminen muualle jos olet shoppailija. Kemijärvi on sinulle kaupunkilaiselle ihan väärä paikka. Pysy siellä isoissa paikoissa äläkä änkää tänne meille...ainakaan arvostelemaan. Meillä on oma rauha johon ei elvistelijöitä kaivata piste.


      • rauhaisaa
        shoppailija666 kirjoitti:

        Mene hyvä ihminen muualle jos olet shoppailija. Kemijärvi on sinulle kaupunkilaiselle ihan väärä paikka. Pysy siellä isoissa paikoissa äläkä änkää tänne meille...ainakaan arvostelemaan. Meillä on oma rauha johon ei elvistelijöitä kaivata piste.

        Ei se oikein siltä tunnu,vaan täysi sota,Masai vs.
        9 pientä starbua


    • on toiset samanmoisia

      ei abc asemat eroa toisistaan. Ruoka on lähes syömäkelvotonta moskaa, paikkat on pimeitä kun persreijät, hinnat hipovat pilviä. Siinäpä läpileikkaus abc-asemasta.

      • ---

        tuossa taannoin tuli käytyä kemijärven uudella abc-huoltamolla. kuten edellinen kirjoittaja jo sanoi, kaikki ne paikat on samanlaisia.
        tässä nyt ihmetystä/piristystä aiheutti myyjä, jonka naamalla oli ihka oikea hymy??!
        tervehtikin niin asiallisesti, ei tietoakaan töykeydestä. tais olla aidosti iloinen.


    • maksava-asiakasniemi

      En kehuisi ystävällisyyttänne pitkän matkalaiselle, joka tulee maksavana pyytävään hampurilaista.

      Kerran olin ystävieni kanssa ostamassa lounasta bussia odotellessa, niin sain mojovan yllätyksen: Hampurilaisen välissä oli tulista sinappia.
      Kävinpä siis kysymässä oliko tällainen normaalia, sillä en ollut tyytyväinen siitä vaikka sinappi onkin yksiä suosikki mausteitani. Ei se vain kuulu hampurilaiseen. He sanoivat sen kuuluvan siihen, joten lähdin ihmetellen pois paikalta.

      Toisen kerran tulin pyytämään taas hampurilaista, samalla kun ystäväni tankkasi autoaan. Pyysin sitten halvimman hampurilaisen ilman ihmeempää ateriaa ja vielä sivussa ilmoitin etten halunnut sinappia. Nainen katsoi minua kuin pölvästia ja kerroin edellisent tarinan. Tuo sanoi laittavansa isolla huutomerkillä huomautuksen ja palasi takahuoneeseen.
      Ja miten kävikään?
      https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1002587_618392658192821_1635781413_n.jpg
      Vanhehtunut sämpylä jonka välissä oli ylipaistettu pihvi, ketsuppi ja majoneesi tilkka muka mausteena. Olin aivan loukkaantunut.
      Joten vein lautasen takaisin tiskille ja lähdimme jatkamaan matkaa. Niin vähän kun se maksoi, niin en alkanut pyytelemään rahoja takaisin. Mutta enää en ala ruokaa tuolta ostamaan.

      Kiitos.

      • hamppari3

        Eipä voi kuvan perusteella sanoa tuon olevan kemijäörveltä. Voi olla mistä tahansa ABC:ltä.


    • Veikkoarmas1

      Onneksi Kemijärvellä on ABC-missäpä muuten voisi istuskella ja hörpätä vaikka kahvit iltasella?-turistina...

    • Anonyymi

      Perseestä ja syvältä

    • Anonyymi

      Paluumuuttajakin sen tietää, Kemijärven ABC tarjoaa meille ruokailumahdollisuuden, palvelu on IHANAA ja ennen kaikkea asiallista ja ruoka hyvää. Maisemat avautuvat Kemijoelle siitä parkkipaikalta ja bensiinintankkaus asemalta. IHANAA <3 IHANAA <3 IHANAA <3

    • Anonyymi

      Parlamentti paras!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1156
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      58
      625
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe