Elikkäs tarttisin kunnolliset kuulokkeet lenkille. Erittäin tärkeää olisi yllättäen että ne pysyisivät päässä. Ja vaikka äänenlaatu olisikin hyvä, niin se ei haittaa... Sennheiserin MX75 oon kattellut, mutta niissä ei kuulemma basso kuulu kauhean hyvin... Pääasiassa kuuntelen vähän hevimpää kamaa joten siihen sopivat kuulokkeet olis kivat.
Hyvät kuulokkeet lenkille
10
4878
Vastaukset
- Esa 02
Sennheiserin MX75 kuulokkeet on hyvät,pysyy todella hyvin korvissa eikä tykkää kyttyrää hiestä.Ainot huono puoli on että pehmusteet ei oikein pysy napeissa kiinni(meinaa hukkua).
- 2mintomidnight
Joo mulla voi sitten tulla vähän ongelmia, kun hukkaan joka toisen tavaran jonka käsiini saan, mutta se ei ainakaan sitten ole kuulokkeiden vika :)
- tykänny
2mintomidnight kirjoitti:
Joo mulla voi sitten tulla vähän ongelmia, kun hukkaan joka toisen tavaran jonka käsiini saan, mutta se ei ainakaan sitten ole kuulokkeiden vika :)
tosi paljon sellaisista Philipsin nappikuulokkeista joissa menee muovinen renksu korvan taakse. Pysyy taatusti päässä joka menossa, mulla ainakin. Ja äänentoisto on mielestäni hyvä:) mun on turha ollu käyttää sellaisia pelkkiä nappikuulokkeita ku mun päässä ei sellaiset pysy, hölmöt korvat.
- samaa
tykänny kirjoitti:
tosi paljon sellaisista Philipsin nappikuulokkeista joissa menee muovinen renksu korvan taakse. Pysyy taatusti päässä joka menossa, mulla ainakin. Ja äänentoisto on mielestäni hyvä:) mun on turha ollu käyttää sellaisia pelkkiä nappikuulokkeita ku mun päässä ei sellaiset pysy, hölmöt korvat.
Philipsin kuulokkeet joissa muovi pidikkeet menevät korvan takaa ovat ainoat jotka ovat itselläni kovemmassa menossa pysyneet paikoillaan, ja toden totta äänikin on hyvä.
Hintaa taisi olla noin. 50€
- ainakaan toimi
Mulla ei pysy nappikuulokkeet millään korvissa, joten päätin kokeilla ihan peruskuulokkeita ja en enää muita käytä. 100 kertaa miellyttävämmät kuin korviin tungettavat napparit.
- hyvät
itellä on KOSS merkkiset nappikuulokkeet joissa on korvatulpan tapaiset tyynyt jotka tungetaan korvaan sisään. Pysyy tosi hyvin ja äänieristys aivan mahtava, bassot raikaa. Tosin vähän vaarallinen lenkkipolulla kun ei ollenkaan kuule ympäröivää maailmaa esim. jos menee autiten vartta nimim. melkein ratikan alle jäänyt :)
Mustasta pörssistä saa ainakin ostettua. jos tyynyt irtoaa ja katoaa niin niitä voi ostaa erikseen.- basso jumputtaa
Expertillä näkyi olevan 19e. Nyt tosin ollut käytössä kännyn kuulokkeet, kun siitä kuuluu radiokanavat parhaiten. Ja ne napit olleet yllättävän hyvät. Tosin äänentoisto ei kehuttavaa.
- oijnijni
Kossin sparkplugeja saa kyllä esim cdonista halvalla mut ne ei tunnu kestävän kovin kauaa. Itsellä tainut olla 2-3 ja pirun hyvät ne onkin lenkillä, mutta piuhat vain katkeavat sisältä turhan helposti. Tämä tosin on ongelma kaikissa nappikuulokkeissa
- Silverlion
oijnijni kirjoitti:
Kossin sparkplugeja saa kyllä esim cdonista halvalla mut ne ei tunnu kestävän kovin kauaa. Itsellä tainut olla 2-3 ja pirun hyvät ne onkin lenkillä, mutta piuhat vain katkeavat sisältä turhan helposti. Tämä tosin on ongelma kaikissa nappikuulokkeissa
KOSS korviin tungettavat tulpat kyllä saa minultakin kannatusta. Saa tosiaan omissa äänimaailmoissa mennä..omaa läähätystäkään ei kuule joten sykemittarista joutuu enemmän tarkkailemaan vauhdin sopivuutta :-D . Tosiaan vilkkaille paikoille jotkin muut..
- NotgKoss
oijnijni kirjoitti:
Ääni on tod hyvä.. se on totta, mutt nyt meni jo kolmannet Kossit roskiin. Toisesta ei kuulu mitään... johto poikki TAAS. Olen saannut vaihdettua ne kahteen kertaan, mut nyt en enään mene vaan ostan uudet... ideoita? Pitää pysyä lenkillä korvissa. Kossit ei mun korvissa kovin hyvin pysynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2346120Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492715- 1562262
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne432238Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161779- 821424
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621407Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351291Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091007