Mitähän muilla saman sukupuolen edustajilla on tuntipalla? Työkokemus/koulutus?
Itsellä työkokemusta on yht. noin 4v. Perustutkinto suoritettu, sekä ammattitutkinnosta hyväksytty näyttö. Tällä hetkellä tuntipalkka on 12,50€/h. Omasta mielestä työmäärään nähden aika vähäinen...Urakalla melkeistä aina pakko painaa, mutta tuntipalkka maksetaan. Aina on kiire työkohteissa, ja maalareita on vähän.
Naismaalareiden palkka?
6
785
Vastaukset
- sutisetä
palkkaa vastaavaksi.
- ......................
ruiskulakkaajana huonekaluteollisuudessa ja työkokemusta 10 vuotta, palkka hieman päälle 9 euroa tunti
- enemmän
eikä se ole sukupuolesta kiinni.
Kyllä toi 9€/h on silti hävyttömän huono palkka tuolla kokemuksella.
moi.itse olen tehnyt maalarin töitä kaksi vuatta...ja tunti palkka on 13€/h...mutta se kyllä osin johtuu siitä että kuljen omalla autolla monien kilometrien päähän ja kuskaan tavaraa tyämaalle...ja jos ei ole tyytyväinen palkkaan nii kannattaa pyytää lisää,ei siitä ainakaan haittaa ole:)
- Anonyymi
Trollit ei lait kukaan noin pienellä palkalla maalaa ei ainakaan ammatti maalarit
- Anonyymi
Ei likuhihnatyötä tekevä tuolinjalkoja lakkaava ole ammattimaalari.
100% varmasti jos heitetään esim autoa maalamaan niin ei onnistu tai sitten raksalle maalariksi niin taasen epäonnistuu.
Ei voi olla ammattilainen jos tekee yksinkertaista toistuvaa hommaa ilman muun alan ammattiin kuuluvan osaamisen puuttumista.
Itse olen maalannut autoja, olen maalannut seiniä, olen maalannut ja pinnoittanut lattioita, en silti ole ammattimaalari.
Voin sanoa että harva ammattimaalari hallitsee esim 2 komponentti epoksimaalauksen saloja, 20L satsi ja aikaa 20 minuttia ja sen jälkeen savu nousee pöntöstä.
90% maalareista tuo savu nousee pöntöstä ennenkuin edes puolet on levitetty.
Huippumaalari hallitsee myös tuon taidon eli tuntee materiaalit eikä vain sitä lateksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053525Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2012267Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02110Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371852Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91659- 951108
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5890- 51872
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130792