Mitähän muilla saman sukupuolen edustajilla on tuntipalla? Työkokemus/koulutus?
Itsellä työkokemusta on yht. noin 4v. Perustutkinto suoritettu, sekä ammattitutkinnosta hyväksytty näyttö. Tällä hetkellä tuntipalkka on 12,50€/h. Omasta mielestä työmäärään nähden aika vähäinen...Urakalla melkeistä aina pakko painaa, mutta tuntipalkka maksetaan. Aina on kiire työkohteissa, ja maalareita on vähän.
Naismaalareiden palkka?
6
732
Vastaukset
- sutisetä
palkkaa vastaavaksi.
- ......................
ruiskulakkaajana huonekaluteollisuudessa ja työkokemusta 10 vuotta, palkka hieman päälle 9 euroa tunti
- enemmän
eikä se ole sukupuolesta kiinni.
Kyllä toi 9€/h on silti hävyttömän huono palkka tuolla kokemuksella.
moi.itse olen tehnyt maalarin töitä kaksi vuatta...ja tunti palkka on 13€/h...mutta se kyllä osin johtuu siitä että kuljen omalla autolla monien kilometrien päähän ja kuskaan tavaraa tyämaalle...ja jos ei ole tyytyväinen palkkaan nii kannattaa pyytää lisää,ei siitä ainakaan haittaa ole:)
- Anonyymi
Trollit ei lait kukaan noin pienellä palkalla maalaa ei ainakaan ammatti maalarit
- Anonyymi
Ei likuhihnatyötä tekevä tuolinjalkoja lakkaava ole ammattimaalari.
100% varmasti jos heitetään esim autoa maalamaan niin ei onnistu tai sitten raksalle maalariksi niin taasen epäonnistuu.
Ei voi olla ammattilainen jos tekee yksinkertaista toistuvaa hommaa ilman muun alan ammattiin kuuluvan osaamisen puuttumista.
Itse olen maalannut autoja, olen maalannut seiniä, olen maalannut ja pinnoittanut lattioita, en silti ole ammattimaalari.
Voin sanoa että harva ammattimaalari hallitsee esim 2 komponentti epoksimaalauksen saloja, 20L satsi ja aikaa 20 minuttia ja sen jälkeen savu nousee pöntöstä.
90% maalareista tuo savu nousee pöntöstä ennenkuin edes puolet on levitetty.
Huippumaalari hallitsee myös tuon taidon eli tuntee materiaalit eikä vain sitä lateksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713428
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541929Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471849Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591784- 771634
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481609Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811449The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251199- 1581192