Jos ei perunaa, riisiä ja pastaa suositella syötäväksi laihdutuksen aikana tai muutenkaan, niin mitäs niiden tilalle? Vai sopiiko, jos vaihtaa ne terveellisimmiks, esim. ruismakaroonia ja jotain täysjyväriisiä? Mutta entäs se pottu, vaikka sitä en kauheemmin kyllä syökään... Kertokaa siis jotain hyviä ruokavinkkejä/ohjeita ja selkeitäkin pitäs olla opiskelijabudjettiin sopivia? :)
Peruna, riisi, pasta jne.
7
987
Vastaukset
- näitä tilalle
potun tilalle porkkanaa. itse syön pastan, riisin, potun tilalla porkkanaa, paprikaa, sipulia, kaalia, pakaste vihanneksia..
- pitoista...
paljon protskua,ja ruisleipää..itse olen syönyt myös perunaa,riisiä, makaroonia,kohtuudella...ei kannata uskoa noita haihattelijoita,peruna on perus ruokaa, moni parjaa myös ruisleipää, itse olen laihtunut juuri myös näitä syömällä, leipääkin 6-8 palaa päivässä,ne päälliset yleensä on niitä lihottavia,vuoden alusta -17kg
pitoista... kirjoitti:
paljon protskua,ja ruisleipää..itse olen syönyt myös perunaa,riisiä, makaroonia,kohtuudella...ei kannata uskoa noita haihattelijoita,peruna on perus ruokaa, moni parjaa myös ruisleipää, itse olen laihtunut juuri myös näitä syömällä, leipääkin 6-8 palaa päivässä,ne päälliset yleensä on niitä lihottavia,vuoden alusta -17kg
Kaikki ruoka on ihan ok. Energiamäärä ratkaisee.
- yleensä lihota
pitoista... kirjoitti:
vaan mitä päällisten alla on. Kinkku ja juusto ei lihota mutta jos niitä alla olevia leipiä vetelee levitteen kera joka aterialla niin saa sitten aikamoisen kuorman hiilihydraatteja.
- eikös...
yleensä lihota kirjoitti:
vaan mitä päällisten alla on. Kinkku ja juusto ei lihota mutta jos niitä alla olevia leipiä vetelee levitteen kera joka aterialla niin saa sitten aikamoisen kuorman hiilihydraatteja.
levitekin ole leivän päällä..?
- LittleBear92
pitoista... kirjoitti:
Onneksi olkoon 17kg painonpudotuksesta! Oma tavoite olisi olla vähän pömppö, mutta ei näin lihava kun nyt olen. 10-15-20kg pois niin hyvä on :)
Minkälaista liikuntaa harrastit?
- Zenyaaa
Kiitos paljon vinkeistä :-) Eli aion edelleen huoletta tehdä kastikkeen kanssa pottuja kohtuudella ja kyllähän tässä on jo 3kg lähtenytkin normaalilla ruokavaliolla, jota olen "terveellistänyt." Halusin vain kysyä, kun asiasta niin paljon jauhetaan laihdutuksen yhteydessä... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887