Onko suunnitelma?
Voiko olla totta , että pitää kaikki tarkistaa kalenterista?
mielestäni pitää jättää ees silloin kalenterikin lomalle vai tekeekö ajanvaraukset meistä jotenkin "tärkeempiä"
Itse aijon olla pitkään lapsuudenkodissani ja viikkoja Turussa eikä kalenteria siihen tarvita sillä onhan mulla muistikin ja muutoksia voi tulla )
Kesäloma
20
635
Vastaukset
Noin minäkin ajattelin tehdä. Olen tehnyt erilaisia määräaikaisia, osa-aikaisia ja sijaisuuksia kaksikymmentä vuotta, mutta nyt on ollut oikea vakituinen työ noin vuoden ajan ja alkaa ensimmäinen ihan oikea palkallinen kesäloma 9.6. Pelkkä oleskeleminen lomalla tuntuu mukavalta.
- helisevä
Sinusta saanutkin niin positiivisen kuvan, että osaat nauttia tästäpäivästä )
- Jermuxi tms.
Kyllä vakipaikka on aina ihan toista, kuin pätkähommat.
Meitsi tekee sen verta överiä koko ajan, että lomia on aika ruhtinaallisesti kasassa joka vuosi.
- Jermuxi tms.
varmaan jonkin aikaa henkailen ja sitten jossain muualla loput. Melko reilua sanoisin.
- "putkimies"
Kalenteri on suunnitteluvaiheessa välttämätön.
Putkilaisena, joutilaan vaimon kanssa ei tarvise neuvottelukumppania vaan "lomat" voi pitää haluamaan ajankohtana itselle sopivan pituisina.
Mennessämme "kiinteään" paikkaan, heitän kellon ja kännykän hyllyn nurkkaan ja annan elintoimintojeni säädellä rytmin.
Risteilyillä on pidettävä kello mukana.
Kerran Aegean merellä kaksi svedumammaa jäi paatista pois Turkin puolella.
Kaikki varustett hytissä. Sunnuntaipäivä eikä Turkki ole EU-maa. - jos on loki
muisti turvaa siihen eikä suostu toimii kuten ennen.
- Nuokkuhelmikkä
lomani koittaa, lähden rakkaani kanssa Länsi-Suomen kiertueelle. Niin harvoin olemme siellä olleet, aikanaan vain koiranäyttelyissä käyty.
Allakat saavat jäädä kotiin. - Pirre*
en tarvitse moista muulloinkaan kuin aamuherätykseen.
Lomasuunnitelmia ei ole, kai sinne saareen, - mökille töitä tekemään´, esim. komposti WC:n tyhjennys oisi esissä, yööök...*en kaki enää*.
En raahi ottaa lomaani koskaan yhessä pätkässä, ehkä nyt sen kymmenenpäivää, ja loppu syssymmällä, - ehkä sitten laplandiaankin..jonnekin vois mennä...
Rakennusprojektikin tässä kesänmittaan esissä, jos saahan kirvesmies jostain..jne..jne.. - HTZA
ovat lukossa ja olleet jo 20 vuotta.
Muuta ei ole koskaan suunniteltu, otetaan vastaan mitä tulee.
Nyt on kuitenkin selvää että yksi ilta menee mökin riippumatossa, murehtien sitä että lempparinimmarini onkin Turkulainen. Saas nähdä, riittääkö yksi 0,75 Chivas Regalia..- kesäloman!
Myyn eníten tarjoavalle. Jos hyvin käy, myyn viikonloputkin!
Inhoan koko kesälomaa... - HTZA
kesäloman! kirjoitti:
Myyn eníten tarjoavalle. Jos hyvin käy, myyn viikonloputkin!
Inhoan koko kesälomaa...pitikö sen olla "kesälomalaisen" ?
- en voi sietää koko
HTZA kirjoitti:
pitikö sen olla "kesälomalaisen" ?
kesälomaa, tänä vuonna sain onneksi yhen viikon hilattua jonnekki hamaan tulevaisuuteen, pidän kun muistan, päivä silloin, toinen tällöin...kesäloma on kaameaa aikaa...sitä on ihan liikaakin...osta pois hyvä mies, multa hyvä loma.
- helisevä
ei oo turkulainen vaan lomailee sielä sattuneesta syystä)
määhän oon pohjalaanen kuten toinenkin viehättävä neitokainen...... Tiitu .... - HTZA
helisevä kirjoitti:
ei oo turkulainen vaan lomailee sielä sattuneesta syystä)
määhän oon pohjalaanen kuten toinenkin viehättävä neitokainen...... Tiitu ....on siinä sentään kaksi kivaa asiaa.
Ei ole Turkulainen ja sitten tuo nimmari.
Ja minun lempiruokani on Karhunliha Venäläisittäin.
Paaaaljon valkosipulia ilman sisustaa. - Glarge
HTZA kirjoitti:
on siinä sentään kaksi kivaa asiaa.
Ei ole Turkulainen ja sitten tuo nimmari.
Ja minun lempiruokani on Karhunliha Venäläisittäin.
Paaaaljon valkosipulia ilman sisustaa.helinän kanssa karhupeijaiset juhanneksen jälkeisenä lauantaina?
- HTZA
Glarge kirjoitti:
helinän kanssa karhupeijaiset juhanneksen jälkeisenä lauantaina?
Karhu on Kanin omistajalle liikaa, ja Kani taas Karhunsyöjälle liian laimeaa.
- Glarge
HTZA kirjoitti:
Karhu on Kanin omistajalle liikaa, ja Kani taas Karhunsyöjälle liian laimeaa.
pohjanmaan seppä kaneineen liittyy asiaan?
- HTZA
Glarge kirjoitti:
pohjanmaan seppä kaneineen liittyy asiaan?
vaikeaa seikkailla tässä nimmareiden viidakossa.
Epäilin että kyseessä on, itse, kanin omistaja.
Huomasin kyllä että sitä ei, ihan suoraan, voi niin päätellä.
Mutta minkäs teet.
- silema
Kalenterista katsotaan vain päivä, jolloin työt alkavat. Muuten loma menee suunnittelematta. Sielun maisemassa kyllä käyn. Kännykkä ja tietokone kyllä seuraavat sinne minne minäkin. Nyt on pakko lopettaa. Työ kutsuu.
- torivahti
...kun töissä on tänä vuonna ollu niin lokosat oltavat. Kuka sitä kahta lommoo piällekkäin....?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141582Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641569- 1311202
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1241110- 83787
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala405608- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525