eli minkälainen juhlamekko on etiketin mukainen kun on menossa tutun kesähäihin(värit,kangas,asusteet,kengät)?
Vastaukset 2
- juhlija
Tärkeintä on muistaa, että valkoinen väri puvussa on vain morsianta varten! Älä siis hanki valkoista pukua. Musta puku on sallittu, mutta voi olla auringonpaisteessa aika hiostava... Vaaleat, kirkkaat värit ovat parhaimpia piristämään juhlatunnelmaa ja luomaan iloista mieltä. Toinen nyrkkisääntö on, että asu ei saisi olla liian paljastava: morsiamen tulee olla huomion keskipisteenä, joten kannattaa unohtaa liian avoimet kaula-aukot ja minimekot. Kannattaa panostaa miellyttävään kankaaseen, joka ei ole liian hiostava ja paksu. Mekon ei tarvitse olla pukuvuokraamosta eikä kallein malli putiikista. Pelkistetystäkin mekosta saa juhlavan oikeanlaisilla asusteilla ja kauniilla meikillä. Itselläni oli viime kesän häissä esimerkiksi vero modasta ostettu vihreä polvipituinen kesämekko, johon lisäsin helmikorvakorut, helmet, valkoiset avokkaat ja valkoisen kukallisen käsilaukun. Sain paljon positiivista palautetta, vaikka panostus oli melko vähäinen!
- ......................
Kai muuten häihin saa laittaa sellaisen mekon, jossa on vain osittain valkoista? Käykö siis esim. sellainen mekko, jossa on valkoisella pohjalla tummansinisiä kukkia? Eihän tuollainen ole etiketin vastaista? Siihen päälle sit vaikka musta jakku...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522