Asun melkein keskellä Torniota.
Ajattelin perustaa strutsifarmin.
Pitääkö kyseiseen liiketoimintaan olla lupa?
Montako strutsia per neliö voin laittaa?
Joku Eu direktiivi asiassa?
Minulla takapiha n. 5x 15 metriä.. Tietenkin parvekkeelle voisi myös laittaa muutaman?
Strutsi farmi
4
661
Vastaukset
- Loistava idea!
Strutsillahan voi ratsastaa?
Kummulle töihin aina aamuisin, ja elukan voi jättää parkkiin siksi aikaa.
Ajokorttiakaan en enää tarvisi.
Ja perheen kanssa sunnuntai ajelut järjestyisivät ikään kuin luontojaan. Koko poppoo vaikkapa kahdella strutsilla liikkeelle.
Pysäköinnin kans kaupungilla ei varmaan olisi ongelmia, on se sen verran iso ja painava otus.
Ja mihin sakkolappu laitettaisiinkaan.- tulipa vain
Tulipa vain nälkä ko puhuit strutzeista. Jos sie laitat strutzeja niin mie tule ja zyön ne.
- Varmaankin
Siihen toimintaan saisi varmaankin EU tukiaiasia?
- Oula Urputtaja
että voisit tilata ne Tukiaisen eroottiset siskokset ratsastamaan niillä elikoilla. Tornion keskustan läpi menisivät pallot heiluen ja Haaparannan torilla olisi show.
Niin, ja villisiat on kans hyviä kotielukoita. Varsinkin jos sulla on inhottavia naapureita, niin villisiat pitävät ne vinkumisellaan kurissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244