Vai onks jääny tilaisuuksia käyttämättä? Jos on jääny käyttämättä, ni vituttaako se? Vai vituttaako se, että menit tarttumaan tilaisuuteen?
Oletko tarttunut tilaisuuteen?
34
1222
Vastaukset
- jarona
jättää tilaisuudet käyttämättä. Ei voi mitään saavuttaa jos ei ikinä tee mitään. Näin kahdenkympin loppupuolta kulkiessa sitä jo osaa nauraa niille jutuille mitä tuli teininä tehtyä vaikka silloin olisikin harmittanut että tuli taas noin töpättyä. Eniten harmittaisi jos en olisi elänyt.
- cookos
ja vähän potuttaa..liittyen työhön. Oon liian harkitsevainen ja mietin liian kauan, se ei pelaa, joka pelkää.
Mut se ei muuteu siitä mihinkään harmittelemalla, joten ei kannata. Täytyy katsoo eteenpäin ja toivoa parasta...
Joskus nuorena ois voinut lähtee opiskelee ja luoda uraa, mut se on mikä on. Ei harmita sekään oikeestaan, koska ei voi tietää, mikä tilanne olisi nyt, olisko vaikka huonompi. tilausuudet on aina ainutkertaisia, kait sitä kuitenkin valitsee itselleen viisaimman ratkaisun, koska ei tässä nyt niin huonosti oo käynyt. Vai oisko ollut onnee matkassa :D ja monesti jättänyt tarttumatta. Joskus se on harmittanut kun en ole tarttunut..Siis puhun nyt oikeastaan töihin liittyvistä asioista. Viimeksi tartuin tilaisuuteen kaks viikkoa sitten. Kun olen tarttunut tilaisuuteen ne eivät ole harmittaneet. Huh, tulipa sekava selvitys :)
- sp86
tilaisuudet käyttämättä, paitsi sellaiset joilla saa rahaa. Työtä olen tehnyt, vaikka se työ olisikin ollut sellaista, joka vituttaa. Toisaalta nämä "käyttämättä" jätetyt tilanteet ovat usein olleet sellaisia, jotka pitää itse aloittaa pohjalta. Yleensä jos joku muu on pyytänyt minua mukaan tilanteeseen, niin olen tarttunut. Olen huono näyttämään kiinnostusta ihmisten henk. kohtaisiin asioihin. Työasioista yms. "kehtaan"/osaan puhua eniten, ja siksi olen jäänyt omalla tavallani "loukkuun" kuppikuntaan, johon olen tutustunut jo kauan aikaa sitten. Se on sellaista sosiaalista laiskuutta. Työasioissa en mielelläni hirveästi laiskottele. Ja enemmän ne tekemättä jääneet asiat ovat vituttaneet.
- adrianleewerkuhn1
Olen jättänyt tarttumatta lukemattomiin ns. tilaisuuksiin eikä tuo ole pahemmin kaduttanut.
Tarpeeksi valikoiva ja ronkeli kun on niin ei liene epäselvää mikä ennenpitkään kouraan jää. - tuuri..
on ollut.
Monta kertaa kun oon jättänyt tilaisuuteen tarttumatta, niin jälkikäteen se on osoittautunut just oikeaksi valinnaksi. - oona.
Joskus vituttaa kaikki mahdollinen TEHTY.
Joskus vituttaa kaikki mahdollinen TEKEMÄTTÄ JÄTETTY.
"Näin". - vänkyrä-nainen
joskus olen saanut yllätyksellisesti toisenkin mahdollisuuden.
Joskus taas, harvoin tosin, olen onnistunut elämään siinä nimenomaisessa hetkessä ja pitämään siitä kiinni.
Useimmiten jää kuitenkin tarttumatta. Se taas johtuu siitä että tajuan aina liian myöhään milloin olisi pitänyt toimia. - gek-ko
Kysyit juuri oikeaa asiaa. En uskonut voivani palstalla sanoa asioita niin kuin ne ovat, mutta tässä:
"Vai onks jääny tilaisuuksia käyttämättä? Jos on jääny käyttämättä, ni vituttaako se? Vai vituttaako se, että menit tarttumaan tilaisuuteen?"
...se on erinomaisen selkeästi artikuloitu. KYLLÄ: JUURI TÄNÄÄN/NYT VITUTTAA USKOMATTOMASTI SE, ETTÄ TARTUIN TILAISUUTEEN.
Huhhuh. Keitin kahvit, ehkä tokenen.tässähän oli oiva tilaisuus se vitutus ääneen sanoa. Aika selkeesti sen ilmaistkin. Ihan kaikki ei oo tarjottuun tilaisuuteen tarttuneet.
- gek-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
tässähän oli oiva tilaisuus se vitutus ääneen sanoa. Aika selkeesti sen ilmaistkin. Ihan kaikki ei oo tarjottuun tilaisuuteen tarttuneet.
aikaa, hermoja, luottamuksellisuuden kahteen (2) tahoon nähden -blokkasivat toinen toisensa, mikä vähän huvittaa-, omanarvontunteeni on koetuksella ja niin edelleen.
Ja vituttaa.
Hmph. Tätä se on. Joskus.
Jumala rakastaa myös sinua?
runontaja kirjoitti:
taivas on ihmeitä täynnä
ja ruma sana sanotaan niinku se on.
Mäkin juutuuppaan.
http://www.youtube.com/watch?v=p863xmUdclI
En viitti tehä uutta alotusta, mut perjantaina toivoin, että saisitte ihmistä viikonloppuna, ni saiko ny kukaan?
- vänkyrä-nainen
Ei varmaan tullut yllätyksenä edes.
vänkyrä-nainen kirjoitti:
Ei varmaan tullut yllätyksenä edes.
Mul on sellanen kuva, et sä oot palstalla olevista sinkuista ehkä eniten(jopa ainoa) sellanen jolla olis jotain annettavaa toiselle ihmiselle, ja olet lisäksi vastaanottavainenkin, ni mä ajattelisin, että sun 'kuuluis' olla jonkun kanssa. Mut niin siis, ei tullu yllätyksenä ettet oo saanu, mut luulisin, ettet oo hakenutkaan mitään.
- gek-ko
sain ja runsaasti.
Mä en saanut ihmistä, mutta ihmiset sai multa, ja se vituttaa.
Ja joojoo pennut, valitettavasti osaan ennustaa surkeatasoisen vittuiluyrityksenne: kyse ei ollut seksistä. Sori.
Kesän vittuilukurssille voi lähettää hakemukset osoitteeseen [email protected] - vänkyrä-nainen
relaxed_eyes kirjoitti:
Mul on sellanen kuva, et sä oot palstalla olevista sinkuista ehkä eniten(jopa ainoa) sellanen jolla olis jotain annettavaa toiselle ihmiselle, ja olet lisäksi vastaanottavainenkin, ni mä ajattelisin, että sun 'kuuluis' olla jonkun kanssa. Mut niin siis, ei tullu yllätyksenä ettet oo saanu, mut luulisin, ettet oo hakenutkaan mitään.
hakenutkaan.
Seksiä tekee toisinaan mieli muttei kuitenkaan niin paljoa, et sen takia tarvis ryhtyä johonkin miehenmetsästykseen.;-D
- Oihhh ja aihhh
kunhan juksasin, minulla oli asiaa sinulle, onhan "tuo" yksi feikki, just hän mistä aikoinaan hieman väittelimme, vastaat tai et.
Jos et tiedä mistä puhun, jätä omaan arvoosi minun kirjoitukseni.Epäilisin, ettei oo feikki, vaikka mulle sil ei välii oo, et onko vai eikö oo. Ymmärrän kyl, jos sulle sil on väliä. Mut, satavarmahan ei voi täällä olla mistään.
- hälläväliä
relaxed_eyes kirjoitti:
Epäilisin, ettei oo feikki, vaikka mulle sil ei välii oo, et onko vai eikö oo. Ymmärrän kyl, jos sulle sil on väliä. Mut, satavarmahan ei voi täällä olla mistään.
kuplia...
*ei merkitystä, onko vai ei, ainoastaa se että raiskataan hänen kirjoitustapaansa, se häiritsee, ei mikään muu...*
Mee souteleen, tai käy risteilyllä...
- scale
tilaisuuteen. Muistan sen ensirakkauteni, jota vaan ihailin kaukaa ja kerran diskosta tullessa ihmettelin, kun se seiso eksyneen näköisenä siinä ulkona ja katteli mua, mutta kävelin vaan ohi.
Jälkeenpäin yksi mun kavereista seurusteli sen kanssa ja se oli sille kaverille kertonut, että oli siihen aikaan ihan lätkässä muhun.
Mä vaan jotenkin en voinu uskoo, että se olisi ollut kiinnostunut musta ja se tilaisuus jäi käyttämättä. Mä olin siihen aikaan ujo poika.
Silloin kun sen kuulin, niin kyllä se vitutti. Huvittavaa etä kumpikaan ei uskaltanu lähestyä toista, vaikka molempien teki mieli.- vänkyrä-nainen
jää aina hiukan kaihertamaan, tiedän ihan kokemuksesta.:)
- scale
vänkyrä-nainen kirjoitti:
jää aina hiukan kaihertamaan, tiedän ihan kokemuksesta.:)
mutta minkäs teet, sitä oltiin silloin tosiaan niin uojoo pojua, että itteeni huvittaa.
Sittemmin pääsin eroon tosta ujoudesta ja sitten sitä tulikin otettua urakalla takasin noita menetettyjä tilaisuuksia, mutta ei koskaan sen yhden kanssa, kun muutettiin toiselle paikkakunnalle. ;)
Pitää kertoo täs yks juttu. Mul oli vähä vastaava juttu, tai ei se mikään ensirakkaus, tai mikään muukaan ollut, mut aina joskus tulee jonkun nähtyään mieleen, et 'oliskohan päässy kokeilemaan, jos ois aikanaan uskaltanu'. Mä sit kerran täs näin yhen tälläsen teiniaikasen puoltutun naisen baarissa ja siinä sit juteltiin niitä ja näitä ku ei oltu varmaan 15 vuoteen nähty, sit sitä päädyttiin sänkyyn, eikä se ny niin mitään ihmeellistä ollut. Jotta, vois sanoo, että olis pitäny se(kin) tilaisuus käyttämättä, ni olis ainaki fantasia säilyny. ;)- scale
relaxed_eyes kirjoitti:
;)
Pitää kertoo täs yks juttu. Mul oli vähä vastaava juttu, tai ei se mikään ensirakkaus, tai mikään muukaan ollut, mut aina joskus tulee jonkun nähtyään mieleen, et 'oliskohan päässy kokeilemaan, jos ois aikanaan uskaltanu'. Mä sit kerran täs näin yhen tälläsen teiniaikasen puoltutun naisen baarissa ja siinä sit juteltiin niitä ja näitä ku ei oltu varmaan 15 vuoteen nähty, sit sitä päädyttiin sänkyyn, eikä se ny niin mitään ihmeellistä ollut. Jotta, vois sanoo, että olis pitäny se(kin) tilaisuus käyttämättä, ni olis ainaki fantasia säilyny. ;)mutta se on jo kauas taaksejäänyt asia, että sitä vaan enää muistelee osin huvittuneena, osin haikeena. Eniten toisiaan huvittaa se oma ujous.
Tollaiset asiat on paras jättää sinne hyviin muistoihin, eikä lähtee niitä enää jahtaamaan, kun ei kumpikaan kuitenkaan enää ole sama ihminen kuin silloin.
jääny käyttämättä kovin montaa tilaisuutta. Ainakin jos katsotaan, mitkä minä itse oon mieltänyt "tilaisuuksiksi". Joku voi olla mun valinnoista eri mieltä, mutta ei katuminen ainakaan mitään auta, joten ei käy kuin tyytyminen siihen mihin tilaisuuksiin on tarttunut ja mihin ei.
Mua ei vituta se jos oon jättänyt käyttämättä tai käyttänyt jonkun tilaisuuden. Mä teen sen, mikä sillä hetkellä niillä tiedoilla ja taidoilla tuntuu oikealta ja olipa lopputulos mikä tahansa, niin turha sitä enää jälkikäteen itkeä....joten on tullut käytetty tilaisuuksia ja jäänyt käyttämättä. Joskus on vituttanut tilaisuuksien käyttämiset ja käyttämätttä jättämiset. Ihan riippuen siitä mistä tilaisuudesta on milloinkin ollut kyse, niitä kun on niin monenlaisia ja moneen asiaan liittyviä.
Periaatteessa tulee useimmat tilaisuudet käytettyä, mikäli se pienen pohdiskelun jälkeen vähänkään hyvältä vaikuttaa.vituttaa semmoisen tapaukset jotka tulevat mieleen vasta vaikkapa useiden vuosien jälkeen...että miksi silloin ei älynnyt tarttua johonkin tilaisuuteen!?..tosin nämä ovatkin sitten sellaisia tilaisuuksia jotka olisi voineet vaikuttaa ehkä suuresti tulevaan elämään..tai sitte ei!...mutta joskus ne vain sattuu pyörimään mielessä ja ajattelee,että olisiko sittenkin pitänyt tehdä toisin!!
- Pullopersesika
..menneiksi, vanhojen kaivelu on turhaa. Olisihan se elämä varmastikin jossakin määrin toisennäköinen joka iikalla jos sen uudelleen saisi elää.
Mitään en silti kadu perrkele, olen tyytyväinen että juuri tällaiseksi muokkauduin. Värikästä ainakin on ollut tämä laiffi..
Tähtäin aina vaan eteenpäin ja tulevaisuuteen.
Tyhmä ei ole se joka tekee virheitä, vaan se joka niitä toistaa. - mauno kuuppa
kun luin tämän kirjoituksen.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3647094Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai776013Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2005521Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi844280Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan563486HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok703439Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava63403Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta603358SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha583154Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan373084