Dreamtale julkaisee pian 4. albuminsa, nimeltä "Phoenix". Levy julkaistaan nyt Suomen lisäksi Japanissa, Thaimaassa ja Venäjällä. Euroopan julkaisu siirtyy syksymmälle. Levynjulkkarikeikka Tampereen Amarillossa 6.6.2008, heti Sauna Open Airin loputtua siltä illalta. Sinkkulohkaisut, jotka ovat jo soineet YLEX:llä ja RadioRockissa, ovat kuunneltavissa bändin MySpace-sivuilla, käy kuuntelemassa:
www.myspace.com/dreamtaleband
Yhtyeen kotisivut löytyvät osoitteesta:
www.dreamtale.org
DREAMTALE - 4. albumi ilmestyy 4.6.2008
chri1391
2
569
Vastaukset 2
- Aqualung69
Tuonne sitten perjantaina! Bändiltä on kuulemma tulossa musiikkivideotakin piakkoin =)
- Mara-12
Tiukka on poikien uutukainen.
Mainiota melometallia.
Rock!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561087- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459