Onks täällä Nörttejä?

Nyt kaipaisin vinkkejä, että mikä tässä hommassa nyt mättää. Kotoa käsin en pysty kirjoittelemaan tänne palstalle mitään.

Oire 1:
- Kirjautumatta kun yritän lähettää viestin..singahdan Suomi24:n etusivulle.

Ratkaisu:
- Ulkomaisen anonyymiproxyn kautta onnistuu.

Oire 2:
- Sisään kirjautuminen ei onnistu, ei kotimaisen eikä ulkomaisen proxyn kautta. Uuden profiilin luominen onnistuu vain ulkomaisen anonyymiproxyn kautta, mutta sekin ilo jäi lyhyeksi. Sisään kirjautuminen ei onnistunut enään seuraavana päivän.

Ratkaisu:
- ?????

Olen testaillut ja tullut siihen tulokseen, että minun palomuurista, virustorjunnasta tai selaimesta tuo ei johdu.

Mikäli tän palstan moderaattori haluaisi estää minun kirjoittelemiseni, niin miksi hän ei iskesi tätä firman serverin IP:tä banniin ja poistaisi mun profiilia (

10

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänkyrä-nainen

voi ainakaan johtua. Et oo mitään kyseenalaista tietääkseni palstalle kirjoittanut? Mut muuhun en osaa sanoa mitään.

• puskasta ole huudellut tai lähettänyt kiellettyjä linkkejä.

"Kirjoita viesti" osuudessahan on neuvot, mitä ei pääsääntöisesti saa kirjoittaa.
        Ja kannattaa lukea myös tarkemmat ohjeet.

• hölönpölö

mutta vastasimpahan kuitenki.soot täyrellinen.

• Papeete1

Ihmettelin jo aiemmin sitä sun bannimäärää, enkä millään tajua miten voidaan bannata tuhat (mahdollinen) muuta jonkun yhden takia. Sillainhan se menee, jos jonkun IP numeron alkuosan perusteella niitä bannailee.

Tätä ongelmaa en enää tajua ollenkaan. Mutta enhän mä olekkaan nörtti :)

Kyllä tää ongelma on taatusti Suomi24:n, ja sun kannattaisi laittaa sinne ylläpitoon toi viesti. Itse pistin just eilen, kun niiden sähköposti korjausten takia rupes meneen ihan normaalit niitten omat "viestiisi on vastattu"- postit suoraan roskapostiin.

Ootsie täällä oikeesti muka riehunut siihen malliin, että noin mittavia juttuja olisi tehty? Eihän ne saa edes vähäistä palvelijaa sun muita monikulttuurisen palstan rasisteja pois täältä.

Joo, suomi24:n ohjelmat kusee, ja sulla on kunnia ja etuoikeus olla juuri se onnellinen joka siitä saa kärsiä.

:(

• sama juttu sekä firefoxilla että ie:llä??? Musta tuo kuullostaa pikemminkin joltain cookie ongelmalta kuin miltään bannijutulta.

• Täytyy seuraavaksi kokeilla palauttaa kumpaankin selaimeen oletusasetukset, jos vaikka toi anonyymiproxyhässäkkäsofta ois jollain tavalla mulkannut niitä. Se voisi selittää kirjautumisongelman, mutta ei tuota ip-ongelmaa.

Tuo ip-juttu on minusta aika selvä sikäli, että heti kun reitittää liikenteen jonkun proxyn kautta niin alkaa viestien lähettäminen onnistua. Proxyn ei tarvitse olla edes anonyymi vaan transparenttikin käy.

• Cookiet oli estetty.
        Nyt taas pystyy kirjautumaan.

• sulla ole

kiinteä IP? Mikäli ei ole, todennäköisyys sen vaihtumiselle kasvaa, kun ottaa modeemista virrat pois vaikkapa yön ajaksi.

Tuolta voi tsekkailla, vaihtuuko IP operaatiossa:
      http://www.whatismyip.com/

"Olen testaillut ja tullut siihen tulokseen, että minun palomuurista, virustorjunnasta tai selaimesta tuo ei johdu."

Ei mennä sitten tuohon enempää, mutta toisella selaimella on siis kokeiltu? Kone on virusvapaa ja muutenkin haittaohjelmatutkattu?

• Minulla IP vaihtuu (lähes) aina kun sammutan ja käynnistän koneen, koska modeemi on PCI-väylässä.

"Ei mennä sitten tuohon enempää, mutta toisella selaimella on siis kokeiltu? Kone on virusvapaa ja muutenkin haittaohjelmatutkattu?"

IE ja Firefox on kokeiltu ja kummallakin samat ongelmat. Pitää seuraavaksi vielä varmuuden vuoksi palauttaa niihin oletusasetukset.

Kone on tarkistettu AVG:llä, Ad-aware:lle, Spypot:lla, Avastilla ja Panda on-line scannerilla.

• Hässinhan minä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5233
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2716
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      2021
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      36
      1965
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      32
      1879
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1314
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1262
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      35
      1140
    Aihe