Galluppia pukkaa.

Mä tuossa viikonloppu rekkasin uuden nimimerkin ja nyt on vähän kaksijakoinen fiilis. Uusi nimimerkki on kyllä aika hieno, että sikäli tekisi mieli vaihtaa siihen. Toisaalta taas tää on niin pitkään ollut käytössä, että ei raakis luopua...

Kumpi on ompi parempi porkkana vai patonki? Vanha tuttu Richartti vai tuttavallisesti suomennettu Riku.Sydan?

16

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hossi

hiano, mutta konservatiivisena ihmisenä sanon, että pidä vanha.

Saitko koneen jo toimimaan?

• ...eiköhän täs ny taas pärjäillä.

• toinen...

pukkaa tarinaa työaikana ja toinen on ikään kuin aina vapaalla?

• "Jekyll & Hyde"-tyylillä. Kumpi ois kumpi?

• siitä...
        Richartti kirjoitti:

"Jekyll & Hyde"-tyylillä. Kumpi ois kumpi?

mitä teet työksesi.

Toisaalta nikkiesi suhde voisi olla vastaava kuin on esim. Akun ja Taikaviitan.

• Papeete1

Mä arastelin sitä nikkiä, kun ajattelin että se voi olla jonkun jäynä taas. Hieno nikkihän se oli.. Mutta minä en oikein tykkää muutoksista ja olen niin tottunut tuohon. Kaippa siihen uuteenkin joskus tottuisi ja tajuaisi että se olet sinä.

Täällä jotenkin menettää "otteensa" toisesta jos nikki vaihtuu. Minä vierastin itse omaa XenaWarrior-nikkiäni vaikka siitä tykkäsinkin.

Richartti on jämäkämpi, suorastaan romantiikan ajan kuninkaallinen nimi. Riku.Sydan on taas hieman.. hehhehee.. nössö :)

Ei ossoo sanoa. Onneksi se on sun päänsärkysi :)

• ...eikös tuo nikin muuttuminen kuninkaallisesta nössöksi kuvais hyvin tätä mun palstaminäni kehityssuuntaa? Oot kyllä oikeassa tuossa, että toisen nikin vaihtuminen sotkee jollain tavalla ajatuksia....

• XenaWarrior
        Richartti kirjoitti:

...eikös tuo nikin muuttuminen kuninkaallisesta nössöksi kuvais hyvin tätä mun palstaminäni kehityssuuntaa? Oot kyllä oikeassa tuossa, että toisen nikin vaihtuminen sotkee jollain tavalla ajatuksia....

Sitä kuvaa.. Jutut ei niin nössöjä ole. Onhan se ihan kiva nikki ja Rikuksihan sua on jo sanottukkin joten ei se niin vierasta ole. Vaikea sanoa, Rikhartti on kyllä hyvä nikki joten miksi sitä vaihtaa??

Kyllä tää nikin vaihtaminen tuntuu omasta mielestä hassulta. Mä olen jotenkin niin kasvanut Papuksi, että tää tuntuu oudolta.

• cookos

niin vanha parempi, selkeempi.

• ...mielipiteellä ei ois väliä? En kai mä sitä muuten ois sulta kysynyt.

• cookos
        Richartti kirjoitti:

...mielipiteellä ei ois väliä? En kai mä sitä muuten ois sulta kysynyt.

mietin vaan, miksi lähdit vaihtamaan nikkiä? Vai tuliko sellainen halu tehdä muodonmuutos?

• cookos kirjoitti:

mietin vaan, miksi lähdit vaihtamaan nikkiä? Vai tuliko sellainen halu tehdä muodonmuutos?

...sisäänkirjautumisen kanssa, niin koe mielessä rekkasin uuden nimimerkin.

• cookos
        Richartti kirjoitti:

...sisäänkirjautumisen kanssa, niin koe mielessä rekkasin uuden nimimerkin.

ei mulla koskaan...mut pakkohan se on sitten jotain tehä. Mulla vaan häviää jonkun ajan päästä kirjautuminen, ei vissiin anna olla kun tietyn ajan yhtäjaksoisesti...mut joskus rassaa nää kirjautumiset, saan niistä päivällä ihan riittävästi...

• flnf2008

Yleisön pyynnöstä tämä gallup tännekin!
      Ei oo virusta eikä muutakaan pöpöä sivuilla vaikka aikuissivut onkin. Gallup K-18. Gallup oli jo huuhaa osastolla koska melkoista huuhaata se onkin ;D
      http://www.sunpoint.net/~legs/gallup_sivu1.htm

• se nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä. Sama tyyppi se kuitenki siellä nikin takana on, mut jos pitää valita niin kyllä richartti on aina richartti.

• höh.

Siis oikeestiko sä meinaat jonkun "Riku.sydan" ottaa?

Kuulostaa gigololta. Auervaaralta. Sorry nyt vaan, mutta rehellinen eteläpohjalaisvastaus: Richartti on sentäs reilu ja rehellinen nikki.

:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5193
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2706
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      1951
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1907
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1738
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1274
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      160
      1235
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30