Poly Color sävyteshampoo

lunaaaaa

Onko kellään kokemuksia Poly colorin sävystä erittäin kirkas vaalea? Paljonko vaalentaa luonnonvaaleita värjäämättömiä hiuksia?

36

24163

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorempana

      vaalentaa ainakin 2-3 astetta, itselläni oli ns. maantienväriset vaaleahkot hiukset..sittemmin olen käynyt kampaajalla vaalennuttamassa

      • olikohan noin

        Olikohan kyse mistään sävyteshampoosta? Sävyttävä shampoo sisältää pigmenttiä, joka siis lisääntyy (tummentaa) hiuksen pintaan. Jos joku vaalentava shampoo on olemassa, se on toinen asia, muttei missään nimessä tee muuta kuin vaalentaa(kellertäväksi siis) Luulempa että "nuorempana" käyttämäsi tuote on kuitenkin ollut kestoväri..


      • chingaling
        olikohan noin kirjoitti:

        Olikohan kyse mistään sävyteshampoosta? Sävyttävä shampoo sisältää pigmenttiä, joka siis lisääntyy (tummentaa) hiuksen pintaan. Jos joku vaalentava shampoo on olemassa, se on toinen asia, muttei missään nimessä tee muuta kuin vaalentaa(kellertäväksi siis) Luulempa että "nuorempana" käyttämäsi tuote on kuitenkin ollut kestoväri..

        Tässä lainaus sivustolta http://www.logimar.fi/kauppa/product_info.php?products_id=361

        "Schwarzkopf Poly Color Sävyteshampoossa on runsas sävyvalikoima.
        Sävyt nro 09 ja 11 ovat 1-2 astetta vaalentavia kestovärejä."

        Ja siis oletettavasti tuon ensimmäisen viestin kirjoittaja juuri viittasi jompaankumpaan näistä "sävytteistä". Onkin sitten aivan toinen asia, miksi kyseisiä kestovärejä myydään sävyteshampoo-nimen alla...


      • dubbadaidaa
        chingaling kirjoitti:

        Tässä lainaus sivustolta http://www.logimar.fi/kauppa/product_info.php?products_id=361

        "Schwarzkopf Poly Color Sävyteshampoossa on runsas sävyvalikoima.
        Sävyt nro 09 ja 11 ovat 1-2 astetta vaalentavia kestovärejä."

        Ja siis oletettavasti tuon ensimmäisen viestin kirjoittaja juuri viittasi jompaankumpaan näistä "sävytteistä". Onkin sitten aivan toinen asia, miksi kyseisiä kestovärejä myydään sävyteshampoo-nimen alla...

        Minä olen myös harkinnut tuon poly colorin käyttämistä. Tilanne on minulla sama kuin ketjun aloittajalla; luonnonvaaleat, värjäämättömät hiukset. Haluaisin kuitenkin hieman kirkastaa omaa väriäni, ja ajattelin että tuo pooly color voisi toimiakin. Onko kellään omakohtaista kokemusta sävyjen 09 tai 11 käyttämisestä? Kumpi sävyistä on parempi? Tuleeko hiuksista tuhkan- vai kullanvaaleat? Kauan väri kestää päässä?


    • alexan

      vaalentavia sävyjä 09 sekä 11, ei paljon eroja näillä. Hiusväri vaalentaa kivasti ja on tosiaan kestoväri, vaikka sävyteshamppoon nimellä onkin. Tämä on ainut aine joka ei ole kuivattanut ohuita hiuksiani, kokeillut myös muita vaalentavia kevyt- sekä kestovärejä, eli mielestäni hyvin turvallinen vaihtoehto.

      • blondi*

        Olen käyttänyt sävyjä 09 ja 11 vaihtelevasti jo vuosikymmenet. Omat maantienväriset hiukset vaalenee kevyesti ja luonnollisesti sävyllä 11. Sävyllä 09 vaalenee reippaammin, mutta tulevat sillä aika keltaisiksi.


      • kultakutri1
        blondi* kirjoitti:

        Olen käyttänyt sävyjä 09 ja 11 vaihtelevasti jo vuosikymmenet. Omat maantienväriset hiukset vaalenee kevyesti ja luonnollisesti sävyllä 11. Sävyllä 09 vaalenee reippaammin, mutta tulevat sillä aika keltaisiksi.

        olen käyttänyt tuota sävyä 11, ja täytyy sanoa että se on hyvä!!!! tykkäänväristä kovasti! ei rasita paljon hiuksia ja vaalentaa luonnolliseti.


      • Missionerist
        kultakutri1 kirjoitti:

        olen käyttänyt tuota sävyä 11, ja täytyy sanoa että se on hyvä!!!! tykkäänväristä kovasti! ei rasita paljon hiuksia ja vaalentaa luonnolliseti.

        hiukseni eivät ensimmäisellä kerralla paljoakaan vaalentuneet.


      • minä_
        Missionerist kirjoitti:

        hiukseni eivät ensimmäisellä kerralla paljoakaan vaalentuneet.

        ei vaalentutnut yhtään sävyllä 11 kun yritin vaalentaa värjäämättömiä tuhkanvaaleita hiuksiani


    • poly color kokemusta

      poly color ei ole kevytväri vaikka nimen mukaan olisikin... itsellä tummanruskeakaan ei ole lähtenyt kuin vähän kulumaan. noh ikuisesti kai sit on värjättävä kun luonnollinen väli on monivärinen (vaalee vaaleenruskee maantienharmaa) luonnonraitoja siis. mutta onneksi se on hoitava väri.

      • brunetteko

        Jos vaaleat/vaaleanruskeat hiukset värjää tummanruskeaksi (vaikka vain sävyteshampoolla) nii tietysti väri kuluu pois hitaasti, jos ollenkaan. Eihän se kokonaan voi kulua pois, jos värjää täysin eri värillä kuin omat hiukset ovat, ei sellaista voi olettaa vaikka paketissa lukisi mitä, Olen itse värjännyt tällä sävytteellä vaaleanruskeaksi tummanvaaleita/vaaleanruskeita hiuksiani, jotka vaalenivat liikaa iän myötä (olivat siis lapsena tummemmat ja juuri tummempi kuin latva). Ei jää juurikasvua ja kuluu ihan melkein kokonaan pois. Peukku siis yläasentoon tälle sävytteelle!


    • wonderful052

      tykkään. Mulla lorealin tummanruskea vaahtoväri ei tarttunut vaaleaan tyveen, mutta sävyteshampoo tarttui, ja pysyy kauniina

    • ParasVäri

      Värjään hiusten tyveä Poly Color sävy 9. Hiuksista tulee kaunis kullanvaalea, kuin Maria Montazami la. Silmäripset värjään sävyllä 25 musta. Hapete 3% kuten muissakin ripsienvärjäys-setissä. Tämä vain tarttuu ja pysyy kunnolla.

    • Anonyymi

      Mä haluisin värjätä hiukset vaaleeks tol poly color 09 värillä mut en oo yhtään varma tarttuuks se mun hiuksiin.. mul on värjätty viime lokakuussa (2018) tol poly color 24 tai 23 ja sitä värii on viel vähän mut todellaki on vaalentunu siitä tumman ruskeesta. Täl hetkel hiusten väri sellane aika vaaleen ruskee. Oisko kellään kokemusta et tarttuuko vai ei?

      • Anonyymi

        Vaikka ohjeessa sanotaankin että laitetaan kosteisiin hiuksiin niin laitan kuitenkin kuiviin. Ja annan vaikuttaa 50 min, sitten hieron hieman vettä koko päähän ja annan vaikuttaa vielä 10 minuuttia. Väristä tulee kaunis ja eläväinen. Eikä tämä konsti rasita hiuksia, hapete sentään on vain sen 3% kun taasen muissa vaalennus väreissä se hapete on 8% luokkaa! Jatkossa värjännyt vain juuret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ohjeessa sanotaankin että laitetaan kosteisiin hiuksiin niin laitan kuitenkin kuiviin. Ja annan vaikuttaa 50 min, sitten hieron hieman vettä koko päähän ja annan vaikuttaa vielä 10 minuuttia. Väristä tulee kaunis ja eläväinen. Eikä tämä konsti rasita hiuksia, hapete sentään on vain sen 3% kun taasen muissa vaalennus väreissä se hapete on 8% luokkaa! Jatkossa värjännyt vain juuret.

        Ps. Niin ja käytän sävyä 9. Vaalentaa hiuksia noin kolme astetta.


      • Anonyymi

        Väri ei vaalenna väriä, vaan ensin pitää tehdä värinpoisto ja sitte uus väri päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väri ei vaalenna väriä, vaan ensin pitää tehdä värinpoisto ja sitte uus väri päälle.

        Kylläpä vaalentaa minun keskiruskeat juuret toi Poly Color 9 kuitenkin
        😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä vaalentaa minun keskiruskeat juuret toi Poly Color 9 kuitenkin
        😅

        Se juuristo onkin sun omaa väriä joka on kasvanut ulos, tottakai se värjäämätöntä osaa vaalentaa, mutta ei värjättyä osaa.🤣


    • Anonyymi

      Mihin perustuisi se, että vaalentava hiusväri ei vaalentaisi jo värjättyä hiusta? Kyllähän se värinpoistokin sisältää vaalennusainetta.

      • Anonyymi

        Sehän on hiusväri, ei vaalennusaine, hiusvärissä on aina pigmenttejä, mutta vaalennusjauheessa eli värinpoistossa ei ole mitään pigmenttiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hiusväri, ei vaalennusaine, hiusvärissä on aina pigmenttejä, mutta vaalennusjauheessa eli värinpoistossa ei ole mitään pigmenttiä.

        Kylläpä on vaalentava tuote, sisältää 3% hapetteen sekä vetyperoksidia. Ja kyllä, vaaleansi jo vaalennetuy hiukset vaaleammaksi. Jännä että ihminen joka ei ole tuotetietoja lukenut tai itse tuotetta kokeillut, tulee tänne pätemään ja jankuttamaan 😅 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä on vaalentava tuote, sisältää 3% hapetteen sekä vetyperoksidia. Ja kyllä, vaaleansi jo vaalennetuy hiukset vaaleammaksi. Jännä että ihminen joka ei ole tuotetietoja lukenut tai itse tuotetta kokeillut, tulee tänne pätemään ja jankuttamaan 😅 😂

        3% hapetteen ja vetyperoksidia ??????🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä on vaalentava tuote, sisältää 3% hapetteen sekä vetyperoksidia. Ja kyllä, vaaleansi jo vaalennetuy hiukset vaaleammaksi. Jännä että ihminen joka ei ole tuotetietoja lukenut tai itse tuotetta kokeillut, tulee tänne pätemään ja jankuttamaan 😅 😂

        Minun melkeen mustia hiuksiani tuo väri ei vaalentanut yhtään, kävin kampaajalla ja siellä minulle tehtiin värinpoisto, kolmeen kertaan, nyt minulla platinan vaaleat ihanat hiukset.


      • Anonyymi

        Minun kampaaja sanoi minulle, että minun moneen kertaan värjättyjä hiuksia ei vaalenna , kun värinpoisto ainakin kaksi kertaa, millään vaallennusvärillä ei musta lähde mihinkään, koska olin itse värjännyt hiukseni moneen kertaan ja aina melkeen mustalla.sitä oli kerroksittain hiuksistani. Niin tehtiin ja sit värjättiin jollain tuhkaan taitavalla värillä, hyvät tuli.
        Onneksi minulla tuuheat paksut hiukset , että kampaaja uskalsi alkaa sitä vaalentaan.
        Kyllä ne hiukan kärsi, mutta hyvä hoito paransi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kampaaja sanoi minulle, että minun moneen kertaan värjättyjä hiuksia ei vaalenna , kun värinpoisto ainakin kaksi kertaa, millään vaallennusvärillä ei musta lähde mihinkään, koska olin itse värjännyt hiukseni moneen kertaan ja aina melkeen mustalla.sitä oli kerroksittain hiuksistani. Niin tehtiin ja sit värjättiin jollain tuhkaan taitavalla värillä, hyvät tuli.
        Onneksi minulla tuuheat paksut hiukset , että kampaaja uskalsi alkaa sitä vaalentaan.
        Kyllä ne hiukan kärsi, mutta hyvä hoito paransi.

        Eihän se tietenkään tehoa mustaan, värjättyyn tukkaan kun ei ole värinpoisto😂😂. Mutta vaalentaa sen kolme sävyä sun värjäämättömään tukkaan. Mikä tässä nyt on niin hankalaa ymmärtää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tietenkään tehoa mustaan, värjättyyn tukkaan kun ei ole värinpoisto😂😂. Mutta vaalentaa sen kolme sävyä sun värjäämättömään tukkaan. Mikä tässä nyt on niin hankalaa ymmärtää?

        Kaupasta löytyy Lorealin sekä Garnierin värinpoisto. Mutta mun Ei TARVITSE rasittaa tukkaa värinpoistolla kun tämäkin vaalentaa. Toistan taas vielä kerran, että sisältää vain 3% hapetteen. Muut kaupan vaalentavat vähintään 6% hapetetta. Mitä enemmän hapetetta, sen enemmän syö tukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupasta löytyy Lorealin sekä Garnierin värinpoisto. Mutta mun Ei TARVITSE rasittaa tukkaa värinpoistolla kun tämäkin vaalentaa. Toistan taas vielä kerran, että sisältää vain 3% hapetteen. Muut kaupan vaalentavat vähintään 6% hapetetta. Mitä enemmän hapetetta, sen enemmän syö tukkaa.

        Ja mitä sinä värjättynä mustatukkana edes eksyit näille sivustoille 😂🤣😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tietenkään tehoa mustaan, värjättyyn tukkaan kun ei ole värinpoisto😂😂. Mutta vaalentaa sen kolme sävyä sun värjäämättömään tukkaan. Mikä tässä nyt on niin hankalaa ymmärtää?

        Mihin perustuisi se väittämäsi , että vaalentava hiusväri ei vaalentaisi jo värjättyä hiusta? Kyllähän se värinpoistokin sisältää vaalennusainetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sinä värjättynä mustatukkana edes eksyit näille sivustoille 😂🤣😂🤣

        Eikös täällä just puhuta hiuksista, ja kaikilla on oikeus tällä sivustolla käydä ja kysellä hiusasioista, kun me kaikki ei olla kampaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tietenkään tehoa mustaan, värjättyyn tukkaan kun ei ole värinpoisto😂😂. Mutta vaalentaa sen kolme sävyä sun värjäämättömään tukkaan. Mikä tässä nyt on niin hankalaa ymmärtää?

        Oletko kampaaja, jos olet niin tee niitä töitäsi ja lopeta tuo päteminen ja vit...lu täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kampaaja, jos olet niin tee niitä töitäsi ja lopeta tuo päteminen ja vit...lu täällä.

        En ole kampaaja mutta naurattaa tuo hölmöily täällä 😅 😂 " vaalentavalla hiusvärillä saisi mustista vaaleat" 🤔🤣😂


    • Anonyymi

      Onko kellään kokemuSta väristä 25 eli mustasta et kauvan kestää jne

      • Anonyymi

        Kestää paremmin kuin ns. kestovärit. Arvosteluja saksasta/englanniksi.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Poly Color tumma mahonki jo pitkään,olen tyytyväinen tuotteeseen ja on edullinen

      • Anonyymi

        vaihdoin CARNIER Color Sensation , siinä on sivellin mukana , saa hiusjuureenkin vähän paremmin , mutta on se kotona värjääminen aika "taiteilua" siitä huolimatta , mutta jos viitsii , niin on kyllä huomattavasti halvempaa .


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe