Kuka on teidän mielestä miesten superin komein pelaaja? Vaikkakin KiPaa kannatan kaikesta sydämestä, niin komein pelaaja tulee minun mielestä Vimpelistä. Juha Suorauha on ykkönen! Ja pelaajanakin komeasti käyttäytyvä, ei kiroile eikä paisko mailoja. Kaunista katseltavaa!
Superin komein pelaaja?
12
3029
Vastaukset
- ---
Niinpä näyttää Urheilukanavan introvideossa lentävän kypärä melko räväkästi tämän pelaajan toimesta, mutta kysymys kuuluu mitä sitten?!
- KipaFani-92
Pasi "Purro" Kokkonen tietenkin
- lovewelho
Mun suosikit löytyy kipasta, nimittäin Toni "pepe" laakso ja Juha-Matti "jusku" Sirviö
- maikiki89
Juha Puhtimäki on kans kyl komee
- PPinkki
Wnb-pesisseuraajana en tiedä muita kun Kouvolan pelaajia, joten vastaan Jani Toikka ja Marko Nygård.
- ...
..on ehottomasti Saku Kapanen :)
- nämä
Saku Kapanen menee, komeempia on kumminkin Kuusiston veljekset nurmosta ;)
Kaikista kuumin on Mikko Linnaluoma hyvinkäältä NAM- uv83
kaikista komein, ehdottomasti. Hyvänä kakkosena Kari Kuusiniemi ja kolmosena Hannu Litmanen.
- sihteeri
uv83 kirjoitti:
kaikista komein, ehdottomasti. Hyvänä kakkosena Kari Kuusiniemi ja kolmosena Hannu Litmanen.
Mä tykkäsin Janne Monnista
- SihteeriJenna
sihteeri kirjoitti:
Mä tykkäsin Janne Monnista
Mika Härkin!!!!!!
- tietenkin
Aivan jumalaisen komea
- <3
Juha Puhtimäki AHHH
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169