Hei, te vuorotteluvapaalla olleet.... Millä veroprosentilla vuorotteluvapaasta peritään vero? Onko se verokortin mukainen eli sama kuin palkasta vai jokin vakioprosentti?
Olisi kiva tietää etukäteen, mitä jää ihan oikeasti käteen. Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille!
Vuorotteluvapaalle...
5
5966
Vastaukset
- oli veroprosenttina
päätoimen verokortin perusprosentti - 2 %. Kun en vielä muutattanut verokortin vuosirajaa, niin palautustakin tuli mukavasti 1000,00 euroa. Olin vapaalla 7 kk.
- Vuorottelija
Vuosi sitten aloitin vapaan ja toissapäivänä takas töihin. Ensimmäinen korvaus muistaakseni normaalivero -2%, sitten on varma tieto korvauksen suuruudesta jonka jälkeen soitto verotoimistoon ja laskevat uuden prosentin ja toimittavat tiedon kassaan. Mulla oli sitten loppuvuosi nollaprosentilla kun alkuvuoden olin maksanut veroja reilusti, silti palautuksia 1500eur. Alkuvuodesta lasketutin uuden prosentin koko vuoden arviotulojen mukaan.
- vastauksista!!!
Eli veroprosentilla pystyy sitten kuitenkin korottamaan käteen jäävää osuutta. Aloitan vapaan joulukuun alusta ja olen vuoden, joten ens vuoden prosentin saan sitten aika pieneksi.
Hyvä juttu!! - teba5
vastauksista!!! kirjoitti:
Eli veroprosentilla pystyy sitten kuitenkin korottamaan käteen jäävää osuutta. Aloitan vapaan joulukuun alusta ja olen vuoden, joten ens vuoden prosentin saan sitten aika pieneksi.
Hyvä juttu!!moikka!Olen ajatellut jäädä vuorotteluvapaalle,mutta mitä siitä jää käteen?Olen myyjä,peruspalkka 1920:-Olen osastovastaava ja lisää tulee n. 90:-.Olen työskennellyt saman työnantajan palveluksessa n. 20v.Toivoisin,että joku viisas osaisi sanoa n. arvion paljonko saisin kässiä/kk jos nyt jäisin vuorottelulle!
Teba 5 - lukuja
teba5 kirjoitti:
moikka!Olen ajatellut jäädä vuorotteluvapaalle,mutta mitä siitä jää käteen?Olen myyjä,peruspalkka 1920:-Olen osastovastaava ja lisää tulee n. 90:-.Olen työskennellyt saman työnantajan palveluksessa n. 20v.Toivoisin,että joku viisas osaisi sanoa n. arvion paljonko saisin kässiä/kk jos nyt jäisin vuorottelulle!
Teba 5tyj:n nettisivuilla. Katso sieltä arvio
http://www.tyj.fi/default.asp?id=88&docid=43
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989