Eli ongelmana olis jalkojen ihossa olevat punaruskeat pienet pisteet. Yleensä nää tarkottaa, että pisteen/patin sisällä olis sisäänpäin kasvanu karva, mutta mulla ei punaruskean pisteen kohalla mitään pattia ole eikä siellä näy sisällä karvaa. Kaikkien pisteiden kohalla ei oo karvaa, mutta joissakin on, ja niidenkin ulostulokohta on punaruskea. Voisko nää pisteet johtua mun vaaleesta ihosta vai mistä? Pisteet on ihan toisiansa lähellä ja niitä on käsissäkin, mistä en oo ikinä ajellu mitään. Tosin ne on vähän pienempiä ja ruskeita. Mulla on pisamia naamassa, joten voisko nää jalan pisteet olla niitä? Ei kai niitä noin paljon olis.. :O Piilottaiskohan vai lisäisköhän rusketus niitä?
No mutta, olis kiva jos joku osais kertoo neuvoja, että tietäisin mikä noihin auttais. Ei oo hirveen nättiä kulkee hameessa, kun jalat on pisteitä täynnä.
Punaiset pisteet iholla
4
3777
Vastaukset
- sama vika
mulla ollut myös vuosikaudet jo sama vika, tosin vain jaloissa... molemmat koivet täynnä punertavia pikku pisteitä niissä kohdin missä on ihokarvojakin ollut... itse käytän epilaattoria ja ihokarvat itsessään eivät pisteitä aiheuta... jotenkin vain joka jumalan karvatuppi vain erottuu muusta ihosta... tosi kiva ongelma etenkin kesäisin kun tahtoisi pitää hametta, muttei tule kysymykseenkään että näitä jalkoja kehtaisi esitellä. Enkä tiedä mikä sitten auttaisi, kaikennäköistä on jo vuosien aikana tullut testattua. Ehkä sitä pitää vain tyytyä kohtaloonsa... :/
- Täälläkin...
kohtalotoveri. Minullakin jalat täynnä punaisia pisteitä. Välillä ne haalenevat ja näyttää että niitä ei olisi niin paljoa, mutta sitten taas välillä ne leimahtavat liekkiin. Ilmeisesti liikunta (verenkierto) niitä voimistaa. =)=)
Jos joku ihana ihminen osaisi auttaa ja kertoa mitä näille voisi tehdä, jotta kesällä ilkeisi pitää hametta. Itseruskettavat vain voimistavat noita pisteitä, eikä jalkani rusketu tarpeeksi auringosta, jotta apua olisi. Enkä voi vaan antaa asian olla.
KERTOKAA KEINO, JOLLA NOITA PUNAISIA PISTEITÄ VOI HÄIVYTTÄÄ TAI TEHDÄ NIILLE MITÄ TAHANSA? MILLÄ IHOA SAISI VAHVISTETTUA, ONKO MITÄÄN RASVOJA TMS?
OLEN SUUNNATTOMAN KIITOLLINEN JOS JOKU OSAA MEITÄ AUTTAA!!!!!- vika
Sama vika, mutta löytyy käsivarsista.
- pistekinttu
käytin kortisoni salvaa tietämättäni kuukauden, jota olisi saanut käyttää vain kaksi viikkoa.
Yritin siten saada ne poistumaan. Kortisooni vaan ohentaa ihoa ja tilanne ei parane. Käytän nyt joka päiväisesti perusvoidetta. Lievästi on haalenneet ja kuten olen myös huomannut, aurinko auttaa myös hälventämään näitä pisteitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841