Kuinka pitkiä TV-kovia lenkkejä teette ja kuinka usein.
Itse teen tätä nykyä kerran viikossa puoli tuntia pitäen sykettä juuri anaerobisen kynnyksen alapuolella. Lenkki tuntuu luonnollisesti raskaalta ja tekee vielä seuraavaksi päiväksi jalat kipeiksi.
Tuo puoli tuntia on varmaankin peruskuntokaudella tarpeeksi. Entäs lähellä puolikkaan tai maratonin kisaa. Olisiko hyvä idea koettaa kasvattaa puolikkaalle treenatessa 45 minuuttiin ja maratonille tuntiin, vaiko vieläkin pidemmäksi?
Jos TV-kovan pituuden kasvattaa tuntiin, niin silloin sitä ei varmaan kannata tehdä joka viikko, vai mitä?
TV-KOVAT LENKIT
15
849
Vastaukset
- ---------------------------...
Minua kiinnostavat nuo TV-kovat lenkit lähinnä Cooperin kannalta. Onko kova Cooper-tulos, esim. 3500 m, mahdollista saavuttaa pelkästään niiden avulla, vai ovatko Cooperin tavoitevauhtiset ja sitä kovemmat vedot pakolliset.
- huoletta
kyllä voisit 45-60min harjoituksen vetää anaerobisen kynnyksen lähellä,itse ainakin olen huomannut että sopii minulle.
- Anonyymi
Jos timo vornanen näkyy, hotsittaa pinkoo kovvoo.
- Anonyymi
Puoli tuntia riittää. Tunti olisi all-in veto, liika rankkaa.
- Anonyymi
Tv-kovat parhautta. Rennosti rallatellen.
- Anonyymi
Tasavauhtiset lenkit ovat kestävyysjuoksun perusta.
Tärkeintä on nousta sohvalta ja suunnata poispäin TV:stä ja muusta elektroniikkasaasteesta sekä jääkaapista.- Anonyymi
Thaimaan lenkit ovat parhaat. Aamulla Jompparin Beachroadille dyyneille saakka, uinti paratiisin meressä ja aamiaispöytään. Sitten voikin mennä päiväunille, kunnes nyt ylös ja parvekkeen kautta iltalenkille miellyttävien baarien kautta.
- Anonyymi
Joka toinen viikko tv-kova kymppi. Ei kai siinä. Rennosti kovaa.
- Anonyymi
Tekisin joka viikko. Ei ylikovaa niin menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisin joka viikko. Ei ylikovaa niin menee.
Juu. Puoli tuntia tv-kovvoo joka viikko.
- Anonyymi
Tv-kovat rentoja, kunhan ei aloita ylikovaa.
- Anonyymi
Yks haaveili pitkästä pyöräily lenkistä mutta päätyi paikalliseen baariin "yhdelle" ja loppu onkin sitten historiaa
- Anonyymi
Tv-kovat rentoa rallattelua.
- Anonyymi
TV kovat vaahtokarkismia.
- Anonyymi
Juu. Joka toinen viikko mk-kymppi miehen tiellä pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918