TV-KOVAT LENKIT

dsdsds

Kuinka pitkiä TV-kovia lenkkejä teette ja kuinka usein.

Itse teen tätä nykyä kerran viikossa puoli tuntia pitäen sykettä juuri anaerobisen kynnyksen alapuolella. Lenkki tuntuu luonnollisesti raskaalta ja tekee vielä seuraavaksi päiväksi jalat kipeiksi.

Tuo puoli tuntia on varmaankin peruskuntokaudella tarpeeksi. Entäs lähellä puolikkaan tai maratonin kisaa. Olisiko hyvä idea koettaa kasvattaa puolikkaalle treenatessa 45 minuuttiin ja maratonille tuntiin, vaiko vieläkin pidemmäksi?

Jos TV-kovan pituuden kasvattaa tuntiin, niin silloin sitä ei varmaan kannata tehdä joka viikko, vai mitä?

15

849

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------------------...

Minua kiinnostavat nuo TV-kovat lenkit lähinnä Cooperin kannalta. Onko kova Cooper-tulos, esim. 3500 m, mahdollista saavuttaa pelkästään niiden avulla, vai ovatko Cooperin tavoitevauhtiset ja sitä kovemmat vedot pakolliset.

• huoletta

kyllä voisit 45-60min harjoituksen vetää anaerobisen kynnyksen lähellä,itse ainakin olen huomannut että sopii minulle.

• Anonyymi

Jos timo vornanen näkyy, hotsittaa pinkoo kovvoo.

• Anonyymi

Puoli tuntia riittää. Tunti olisi all-in veto, liika rankkaa.

• Anonyymi

Tv-kovat parhautta. Rennosti rallatellen.

• Anonyymi

Tasavauhtiset lenkit ovat kestävyysjuoksun perusta.

Tärkeintä on nousta sohvalta ja suunnata poispäin TV:stä ja muusta elektroniikkasaasteesta sekä jääkaapista.

• Anonyymi

Thaimaan lenkit ovat parhaat. Aamulla Jompparin Beachroadille dyyneille saakka, uinti paratiisin meressä ja aamiaispöytään. Sitten voikin mennä päiväunille, kunnes nyt ylös ja parvekkeen kautta iltalenkille miellyttävien baarien kautta.

• Anonyymi

Joka toinen viikko tv-kova kymppi. Ei kai siinä. Rennosti kovaa.

• Anonyymi

Tekisin joka viikko. Ei ylikovaa niin menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekisin joka viikko. Ei ylikovaa niin menee.

Juu. Puoli tuntia tv-kovvoo joka viikko.

• Anonyymi

Tv-kovat rentoja, kunhan ei aloita ylikovaa.

• Anonyymi

Yks haaveili pitkästä pyöräily lenkistä mutta päätyi paikalliseen baariin "yhdelle" ja loppu onkin sitten historiaa

• Anonyymi

Tv-kovat rentoa rallattelua.

• Anonyymi

TV kovat vaahtokarkismia.

• Anonyymi

Juu. Joka toinen viikko mk-kymppi miehen tiellä pitää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe