Moi Moi.
Olen aloittelemassa Golffia, joten kysyisin minkälaisen ja Merkkisen esim: puolisetin hankkisin iselleni? tai vaihtoehtoisesti vain ne tosi tarpeelliset ja välttämttömimmät mailat ostaisin alkuun, ja mitäköhän nekin mahtaisi olla? Eli millä pärjää näin alkuun?(ehkä Rauta 7 ja 9, putteri,ja mitäpä muuta?) Mitään huonoa en kyllä haluaisi ostaa, Ja mihinkään aivan älyttömän hintaiseen ei ole varaa ja järkeä rahojaan laitaa joten. ennenmin muutama hyvä maila kuin säkillinen huonoja :-)
Kiitos jo etukäteen neuvoista..
Puolisetti ja neuvoja
2
1403
Vastaukset
- han on se
että kiertelee golfliikkeitä, urheiluliikkeitä ja tavaratalojen urheiluosastoja ja ehkä myös golfkenttien proshoppeja ja onhan noita nettikauppojakin. Vertailee hintoja vähän ja sitten vaan fiilispohjalta. Itse tilanteessa jossa olisin jo kallistunut puolisettiin ostaisin ehkä kylmästi vain Stadiumin puolisetin. Minulla siis ei ole sellaista mutta Stadiumin 4D draiveri kylläkin ja se ainakin käy ihan mainiosti perusdraiverista joten oletan vaan että se puolisettikin kävisi (kai siellä tänäkin vuonna sellaisia on).
- ole väliä
ensin kannattaa kysellä klubin pro:ta, jos sitä ei halua tehdä on ihan sama mitkä mailat ostaa, sen oppii ajan kanssa mitkä ovat itselle mieluisat
en tiedä mitä puolisettejä myydään , itse olen pelannut samoilla mailoilla n. 20 vuotta.
mutta ajattelisin, että puu 3. raudoista ehtä 5 7 9 pw ja sw olisivat tarpeen. olen itse kiertänyt huvikseni kentän mukanani vain rauta 7 ja putteri. eikä se kierros kovin huonosti mennyt tosin pitää olla taitoa muuttaa seistan kulma 5 -pw.
olen sitä mieltä että ensimmäisiin mailoihin ei paljon rahaa kannata laittaa, koska pelitaidon lisääntyessä ne oikeat kyllä löytyvät. ainoa johon aloittaessa kannattaa kiinnittää huomiota oa se että mailojen pitää o0lla kehäpainoitteiset, plade mailat ovat huippupelaajien mailoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1106180Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400