Oon vihainen tän palstan jeesushuora yms.kirjotuksista joissa uskovaa pilkataan epäsuorasti ja aika suoraankin ja miksi?
sille ei tarvitse mitään selitystä olla mutta helluntailaisia saa arvostella vapaasti.
Onko kellään muulla mitään sanottavaa tästä?
Palsta tarvitsisi jo sheriffin.
Olisiko se enemmät viestit kirjoittava(näin vähemmän kirjoittavan näkökatsannosta katsottuna)j. Edgar?
Ku
onko uskovaiset ns.vapaata riistaa ja miksi
2
129
Vastaukset
- J.Edgar
näitä "jeesushuorakirjoituksia". Jos kysyt mielipidettäni niistä, niin idioottimaista törkyä on, enkä alennu sellaiseen.
Onhan niitä aloituksia tullut tehtyä, mutta en ole massapostittanut. Voithan pyytää poistamaan aloitukseni, jos ne häiritsevät.
Jos olen mielestäni tehnyt asiattomia aloituksia, niin toivoisin esimerkkejä niistä.
Ystävällisesti, sinun
J.Edgarjos pyytäisit päästä sheriffiksi palstalle. Hieno nimimerkki ainakin olisi.
Ko.kirjoituksen alla oli kaunis runo kuolemasta.
Otsikko ja kirjoitus järkytti mua.
Mutta tosta sheriffiasiasta, pyrkisin itse jollen olisi saanut tuomiota jo siitä kun kerran olin ehdolla, en päässyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305800- 345303
- 293004
- 342444
- 372108
- 152068
- 361952
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons371634