Kesätyö kokemuksia

dewey_

Nyt vois jaella erilaisista aloista ja kesätyöpaikoista muillekin kokemuksia ja kertoo hyviä ja huonoja puolia, jotka sitten vois auttaa muitakin päätöksissä, minne voisi kuvitella hakevansa.

Itse olen aloittamassa pian DNA- liittymien puhelinmyynnin, joten olisiko joillain kokeneilla jotain kommentoitavaa alasta? Tiedossa on että on rankkaa hommaa, mutta c´mon, ei rahaa koskaan pitäisi saada pelkällä ihmettelyllä.

6

5291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • floristi

Itse olen ainakin työskennellyt kukkakaupassa, joka oli erittäin onnistunut valinta! suosittelen rohkeasti ja lämpimästi kysymistä kys. paikoista!!!

rentoo ja hauskaa hommaa!!! palkaakin saa ihan hyvin :)

• S€S

duunailin tossa aina välillä pihahommia paikallisen 4H:n kautta... rahaa sai ihan mukavasti ja paikalle mentiin aina sillon ku duunareille ja työn tilaajalle sopi. välil sai jotain pientä mukvaa extraa. kannatan, ottakaa vaikka kaveri mukaan hommii nii menee aika letkeemmin

• geoffre

Monenlaisia kokemuksia löytyy.

Itselläkin liittymämyyntikokemuksia kesätöistä. Tienaa tosi hyvin kun viitsii tehdä töitä eikä jauhaa paskaa työkavereiden kanssa. Itse pääsin parhaillaan 2600 euron kuukausitienesteille ja kesän säästöillä ostin moottoripyörän :) Tuntipalkkahommilla ei ihan tämänikäinen 17v jannu päästä noille ansioille missään paikassa.

• espoonblues93

On muuten aika hyvin 2600€ kuukausipalkaksi. Mutta se on varmaan ansaittu kovalla työllä...

• espoonblues93

Vastahan sitä on oltu 2 pv töissä mutta mulla on sellanen tunne että jos mä jotain palkkaa saan niin se on ansaittu. On nimittäin erittäin rankkaa työtä

Onneksi työ "kumppanini" on minun serkku niin meillä ei ole kommunikoinnissa mitää ongelmaa, mutta työ on erittäin raskasta. Kuuden tunnin työpäivät kyllä menevet sutjakasti mutta sitten ollan ihan hiestä märkiä kun ollaan päästy työmaalta pois.

Julius Moisio Asuinpaikka: Espoo Työpaikkia: CNS-Electirc Oy Oulu... 30.6.2008

• paska duunin ammattilainen

mä en tiiä miten mä joka ikinen kesä onnistun hankkimaan itselleni työpaikan, jotka on ihan hanurista. oon ollu kolmena kesänä siivoamassa ja viime kesänä jäätelökiskalla ja se jäi kyllä viimeiseksi. mukava muisto siitäkin duunista. en pysty kirjoittamaan kovinkaan pitkiä jaksoja kun rannetta alkaa vihloa. sen siitä saa kun pyörittelee kuukauden palloja. juhannus kauhea. 9h töissä palloja pyörittelin 1/minuutti ja siihen kuului myös rahastus. ekaan tuntiin ei käyny kuin pari ihmistä samoin kahtena viimeisenä tuntina. en ehtinyt käydä pissalla taikka syödä.
      nyt hotellilla siivoamassa. ok tunti palkka (~9e/h) työpäivät aika lyhkäsiä 4h-6h joskus harvoin jopa 9h. kuukauspalkka jää alle tonnin. todella raskasta työtä. pitäis keretä tehdä 4 huonetta tunnissa. saa tehdä juosten. osa huoneista kuin saunoja koski hotellissa ei ole ilmastointia. nyt on viemärit tukossa ja haisee paska. ei paljoo naarata :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      328
      2707
    2. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      28
      1931
    3. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      139
      1756
    4. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      58
      1468
    5. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      161
      989
    6. Olet kamalin ihminen mitä tiedän M

Toivottavasti ei ikinä nähdä enää.
      Ikävä
      68
      979
    7. Mitä sanoisit jos uskaltaisin

Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha
      Ikävä
      69
      929
    8. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      69
      929
    9. Mikä sai sut

Rakastumaan häneen ja miten pitkään siinä meni? Mikä nyt on tilanne?
      Ikävä
      55
      840
    10. Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!

Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,
      Tv-sarjat
      14
      819
    Aihe