PeteZX6R häipyi

Ja toivotan hänet tervetulleeksi takaisin ei koskaan.

Eikö näille amispojille ja muille köyhille voisi kehittää ihan ihka omaa keskustelualuetta jossa he sitten haaveilisivat kaikesta siitä mitä eivät ikinä tule saavuttamaan.


http://www.youtube.com/watch?v=i7jG91sPvf0&feature=related



"Esittääkö kukaan vastalauseita"


MarttyyriMallari-TTt

16

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Martti Mälli TT

      jotka linkittää youtube paskaa on juntteja.

      "Esittääkö kukaan vastalauseita"

      • esitän vastalauseen, koska teitä nikkivarkaita on täällä liiaksi.


        "Vitun pummit"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Pettttttteri

      olen näillä palstoilla ollut jauhamssa sontaa? En ole ollut täällä viimeiseen vuoteen juuri ollenkaan. jos kuvittelet minun olleeni täällä, se luultavasi on joku toinen kaimasi esiintyen minuna.

      Luuletko tosiaan, että vietän aikaan tämän palstan kaltaisissa roskapaikoisssa?

    • sirpamaikkarilta

      minä oon kans pelkkä amis ja köyhempi kuin laki sallii. Mä käynki haaveillessani kattelemassa talopaketteja sekä tonttien hinnastoja. Ja joka kerta se itku pääsee kun tajuaa olevansa niin köyhä ettei edes yksiöön ole varaa.

      "Harkitsen edelleen raksalle töihin menoa"

      Alanvaihtoa haluava suomalainen akka

      • tarkoitin niitä jotka riehuvat ja tekevät tästä kunniallisesta palstasta musiikkileikkikoulun.


        "Sinä sentään osaat käyttäytyä sivistyneesti vaikka oletkin amislainen"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Mitä sanot,
      • että onpas siinä hieno kappale ja tulee joulu mieleen.


        "Klassinen musiikki on kaunista"


        MarttyyriMallari-TTt


    • kaikki kun

      touhu on menny pelkäx suunsoitoks..niccivarkailuks ja peeloiluks..tää palsta oli joskus hyvä turinatupa..

      :]

      • tätätätätätä

        Joopa joo "enne wanhaan aisat oli paremmi..."

        Heh heh aina ne nettipeelot sanoo noin, AINA! Ennen wanhaan, joopa joo :D Aina tää on samanlainen paskaloukko ollu tää palsta, AINA! :D


      • sun kans
        tätätätätätä kirjoitti:

        Joopa joo "enne wanhaan aisat oli paremmi..."

        Heh heh aina ne nettipeelot sanoo noin, AINA! Ennen wanhaan, joopa joo :D Aina tää on samanlainen paskaloukko ollu tää palsta, AINA! :D

        paremmin joskus ollu asiaa...ei pelkkää PASKAA!!


      • peelo.
        sun kans kirjoitti:

        paremmin joskus ollu asiaa...ei pelkkää PASKAA!!

        Oon tätä palstaa selaillu varmaan kohta kolme vuotta. Aina tämä on samaa tuubaa ollut.


    • cookos

      mitä ihmettä täällä on meneillään? taidan tietää, arvailkoon kaikki tahollaan, en sano mitään...

      • meneillää

        näitten palstan machojen kans.


      • sano vaan jos sinulla on jotain sydänmelläsi.


        "Ja ellei ole niin sitten vaikenet"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sano vaan jos sinulla on jotain sydänmelläsi.


        "Ja ellei ole niin sitten vaikenet"


        MarttyyriMallari-TTt

        meni peille..eli vaikenen ;)


    • *iso hali*

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe