Tampereella on liikkeellä arviolta n.28-35v bangladeshilainen mies joka valehtelee ikänsä ja ammattinsa, käyttää hyväksi nuoria alle 20v tyttöjä ja mahdollisesti yrittää raiskata(epäilen että hänestä ollut kyse iltalehden/sanomien jutussa).
Olen joutunut erään bangl. miehen uhriksi(ei kuitenkaan raiskaus), hän "kehuskeli mulle kuinka huijaa n.15-17v muijia sänkyyn", itse olin silloin hieman vanhempi. Oli myös yrittänyt raiskata ystäväni. Oksettaa tämä mies.
Bangladeshilainen
4
749
Vastaukset
- poistaa varmasti tämänkin
ketjun alun!
Eihän täällä saa kirjoitella tuollaisia
Niin kävi minunkin ketjulle, n.2 viikkoa sitten, kun kyselin miehestä,joka huijaa helsingissä.- ex-muslimi
Kyselin kerran islam-palstalla eräästä ilmeisesti tunnetusta muslimista, ihan yleisesti että mikä tyyppi hän on ja mitä asioita edustaa. Huom. en siis kysellyt asuinpaikkaa, ikää tai muutakaan henkilökohtaista mutta sain sefulta viestin etten saa kysellä henkilökohtaisuuksia ja että kyllä joku yksityisyys pitää olla. Ja tällä palstalla pysyy pitkäänkin viestit, joissa on yksityiskohtaisesti kerrottu jostakin huijarimiehestä..!
- /////
Onko sinulla mitään lisätietoa tästä miehestä? Tiedän miehen Tampereelta joka väittää olevansa intialainen mutta luulen hänen oikeasti olevan bangla. Natiivi-kielensä on bengali (ja tiedän kyllä että Intiassakin on bengalin puhujia), ja tuntuu tietävän kumman paljon enemmän Bangladeshista kuin Intiasta...! Sanoo olevansa 26v, mutta näyttää vanhemmalta. Samoin useasta pikkujutusta on tullut mieleen että taitaa nyt kertoa vähän omiaan...
En ole tämän tyypin kanssa mihinkään ryhtymässä, mutta kiinnostaisi silti tietää onko sama ihminen kyseessä. Mitä ko. mies tekee tai sanoo tekevänsä elääkseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2113354Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461364Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601296Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231049Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882