Tiettekö miten saatte naisia?

Puoliks paskassa ja rasvassa oleva keltanen heijastinhaalari päällä meette huoltsikalle kahville, ni ei tartte ku valita nainen sieltä mukaansa. Kassatyttöjen palvelukin on ihan toisenlaista.

Mä voisin myydä vähän käytettyjä haalareita sopuhinnalla. Takuusta joutuu maksaa sit lisähintaa, koska se vaatii jo jonkinmoisen käyttökoulutuksen.

26

1340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista naista mukaan viitsii ottaa, joka juoksee haalareiden perässä. Sehän ois kuin perävaunu, josta pitäs muistaa sammuttaa valot.

• cookos

siitäkö mä sut tunnistan? Ihan selvä piiloviesti... ;)

• oikeastaan tää oli kaikille naisille piiloviesti, jotta ei muutaku meiliä tulemaan, ni sovitellaan sitten kun olen siel suunnassa Suomee.

;)

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

oikeastaan tää oli kaikille naisille piiloviesti, jotta ei muutaku meiliä tulemaan, ni sovitellaan sitten kun olen siel suunnassa Suomee.

;)

Ja minä kun luulin, että se oli vaan mun ja sun juttu, se shellin baarin kahvit...niinpä niin, tälläsii ne miehet on,,,

• cookos kirjoitti:

Ja minä kun luulin, että se oli vaan mun ja sun juttu, se shellin baarin kahvit...niinpä niin, tälläsii ne miehet on,,,

Mut sä et oo koskaan mulle sitä meiliä laittanu, ni täs pitää jo alkaa availla muitakin ovia.

(voi helevetti. kohta joku vetää tästä herneet nenään)

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mut sä et oo koskaan mulle sitä meiliä laittanu, ni täs pitää jo alkaa availla muitakin ovia.

(voi helevetti. kohta joku vetää tästä herneet nenään)

unohtu, tai tahallaan jätin... ;), mua on kiusattu urakalla ja nyt annan mennä kiertoon.

Siis kuka vetää, sun ystäväkö? Mutta täytyy tunnustaa, haalarimiehet ja kuljettajapukine-ukkelit,..on niissä jotain vetovoimaa, mutta puhtaat pitää olla. Ja likasia en oo bensiksellä nähnytkään..

• cookos kirjoitti:

unohtu, tai tahallaan jätin... ;), mua on kiusattu urakalla ja nyt annan mennä kiertoon.

Siis kuka vetää, sun ystäväkö? Mutta täytyy tunnustaa, haalarimiehet ja kuljettajapukine-ukkelit,..on niissä jotain vetovoimaa, mutta puhtaat pitää olla. Ja likasia en oo bensiksellä nähnytkään..

joku yleisen moraalinvartija vetää herneet nekkuun. Ei tarvii olla puhtaat, kokemusta on.

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

joku yleisen moraalinvartija vetää herneet nekkuun. Ei tarvii olla puhtaat, kokemusta on.

Moraalinvartija...? Taijat olla sen ystäväs lumoissa tosissaan, kun en saa selvää, mitäs hernenenuiluja tässä on ;).

Nyt minä meen, öitä.

• cookos kirjoitti:

Moraalinvartija...? Taijat olla sen ystäväs lumoissa tosissaan, kun en saa selvää, mitäs hernenenuiluja tässä on ;).

Nyt minä meen, öitä.

et sä taida tajuta, mut siis tarkotin jotain ihan ulkopuolista, joka ei siedä varatulta tällästä tekstin tuottamista.

Öitä vaan.

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

et sä taida tajuta, mut siis tarkotin jotain ihan ulkopuolista, joka ei siedä varatulta tällästä tekstin tuottamista.

Öitä vaan.

kaikin mokomin, en häiritse, vaikka tekstini ei mielestäni olletkaan mitenkään häiritseviä, vaan koskaanhaan ei voi olla varma, kun vieraalle kirjottaa.
        Häiritseviä tekstejä....? Suurin osahan viesteistä on niitä, häiritään jota kuta.

• kumma likasessa haalarissa naisia muka erityisesti kiinnostaa? Mä en usko tuohon. Enemmän se mun mielestä vaikuttaa minkälaisella asenteella mies haalariaan kantaa.

• jos hommat

vituttaa ja naama on norsunvitulla, niin samanlaisen naaman sieltä tiskin toiselta puolelta näkee.

• jos hommat kirjoitti:

vituttaa ja naama on norsunvitulla, niin samanlaisen naaman sieltä tiskin toiselta puolelta näkee.

se noin menee. Hyväntuulista miestä (kuten tietty naistakin) on ilo palvella olipa päällä sitten öljyinen haalari, tumma puku tai verkkapuku.

• ei oo mikä tahansa likanen haalari, vaan hohtokeltanen likanen haalari. Lue toi vastaus minkä oon kirjottanu timantille otsikolla 'ei vaikuta'.

• relaxed_eyes kirjoitti:

ei oo mikä tahansa likanen haalari, vaan hohtokeltanen likanen haalari. Lue toi vastaus minkä oon kirjottanu timantille otsikolla 'ei vaikuta'.

taitaa olla sitten niin, että siinä värissä on jotain mikä pukee sua erityisen hyvin. Mä saan eniten huomiota pukeutuessani turkoosiin koska se kuulemma saa mun silmät näyttämään kirkkaan vedensinisiltä. Eli joo, toi sen täytyy olla, hohtokeltanen saa sun silmät sädehtimään ;)

• syntynyt :)

Nyt seurataan vain silmä tarkkana huoltsikoilla, et lisääntyykö hohtokeltaiset haalarit epätoivoiset miehet sisällään ja jos näin pääsee käymään, niin rojaldit suoraan Rellulle.

• Tai siis, emmä mitään rojalteja tartte, mut pitääkin pistää seurantaan. Ja oishan se tietty mukavaa jos joku informois sit palstalle, josko on hohtokeltasella oikeesti irronnu. Mahdollisuuksia se ainakin antaa.

Tai siis, emmä mitään rojalteja tartte, mut pitääkin pistää seurantaan. Ja oishan se tietty mukavaa jos joku informois sit palstalle, josko on hohtokeltasella oikeesti irronnu. Mahdollisuuksia se ainakin antaa.

liian helpolta mennä hohto-kelta-haalareissa vaan sisään. Haastetta pitäs sen verran lisätä, et seuraavalla kerralla menee tiukoissa hohtavan keltaisissa pyöräilyshortseissa kokeileen samaa.

• suminagashi kirjoitti:

liian helpolta mennä hohto-kelta-haalareissa vaan sisään. Haastetta pitäs sen verran lisätä, et seuraavalla kerralla menee tiukoissa hohtavan keltaisissa pyöräilyshortseissa kokeileen samaa.

..pyörilyshortsit on liian snobia. Tavallinen nainen kostuu haalareista, siis hohtokeltasista. Tai, ehän mä ny koittanu ketään ole, mutku se katsekin kertoo vaan niin paljo.

Mä aivan vakuuttunu siitä, että jopa aloitekyvytön mies, jos se vaan reippaasti ja reilusti kävelee huoltsikalle sisään hohtokeltasissa haalareissa, ni varmasti sitä joku nainen lähestyy.

• siisti ouku ja välikausitakki on auttanut enemmän.

• on ouku?

on ouku?

puku, kymmensormijärjestelmä välillä pettää.

• mauno kuuppa

rahat takaisin :D

• tehdä poliisin haalarin... itseasiassa sellainen haalari on jo erään kerhotoiminnan ansiosta, puuttuu enää tunnisteet.

• Gaypostilainen

Jos se iskeminen olisi noin helppoa sinulle niin miksi ihmeessä jumitat aina tänne kirjoitellen? Vai oletko kenties homoseksuaali ja naiset ei nappaa...ehkä et tiedä sitä vielä itsekkään.

• emmä sellaisia tiedä...

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      429
      7401
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      92
      6136
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      207
      5622
    4. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      119
      4581
    5. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      89
      4349
    6. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      29
      4289
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      116
      3580
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      67
      3578
    9. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      83
      3514
    10. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      23
      3488
    Aihe