like father, like son

Isä-Hamilton nimittäin kolaroi lainaamansa Porsche Carrera GT-auton keskiviikkona kotikaupungissaan Tewinissä Englannissa. Anthony Hamilton menetti urheilullisen auton hallinnan ja se päätyi leikkikentän pensaikkoon 200 metrin päässä miehen kodista. Kukaan ei loukkaantunut, mutta auto kärsi vaurioita.

- Näin kun hän lähti liikkeelle. Hän nostatti moottorin kierroslukuja korkealle ja suditti matkaan. Hän ulvotti auton liikkeelle ja menetti 45 metrin ajon jälkeen sen hallinnan mutkassa. Auto pyörähti 180 astetta ja meni ulos tieltä, silminnäkijä Daniel Winn kertoi tapahtumista The Mirror -lehdelle.

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/06/655612

Ja kysymys kuuluukin, että onks koskaan tullu ryssittyä kun on työtille pitäny näyttää? Koska siitähän tuossakin uutiessa on kyse.

20

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran oon heittäny hohtimet klasista sisään, kun yritin mopon ketjuja tyttöyleisön edessä päälle, kerran oon ajanu mopolla laskuojaan kun piti tytöille näyttää ja kerran oon ajanu yhen auton mettään (ja lujaa) tytöt kyydissä.

      On ne naiset kummallista sakkia, kun laittaa sitte nii yliyrittämään.

      • vaan..

        hyvä, kun yksi mies hoitaa palstalle kaiken: aloitukset ja niiden kommentoinnit.

        Vielä, kun alat tarkentaa ja täsmentää(ps..)itseäsi kuten e.w niin me muut voinemmekin pikkuhiljaa palstalta poistua.


      • vaan.. kirjoitti:

        hyvä, kun yksi mies hoitaa palstalle kaiken: aloitukset ja niiden kommentoinnit.

        Vielä, kun alat tarkentaa ja täsmentää(ps..)itseäsi kuten e.w niin me muut voinemmekin pikkuhiljaa palstalta poistua.

        Mua alko vituttaa, ku tajusin, etteihän tääl kukaan mies oo tyttöjen edes koskaan mitään mokannu. Onkohan ne mitään muutakaan niiden kans tehny? Epäilen suuresti.


      • joilla:

        katoaa järki täpinöissä kuin täpinöissä. Negatiivisten täpinöiden seurauksia en halua edes arvailla.


    • oppii

      jo ennen yläaste ikää että se "näyttäminen" on typerää.

      • olenhan

        minä näyttänyt tytöille ala-asteella, mutta epäilen ettet ole kinnostunut.

        sori, unohdin vastata sun kyssäriin.. :)


      • relaxed_eyes
        olenhan kirjoitti:

        minä näyttänyt tytöille ala-asteella, mutta epäilen ettet ole kinnostunut.

        sori, unohdin vastata sun kyssäriin.. :)

        ala-asteella noi kaks munkin näyttämisjuttuu tapahtu.


    • öjuy879

      En viitsi riskeerata toisten henkiä siihen, että yrittäisin pelleillä, vaikken ehkä täydellisesti hallitsisikaan moottoriajoneuvoa koko ajan.

      • Mä en aina ei tajuu ettei kaikkee hallittekaan.


    • cookos

      kuuluvat :" Mä oon aika hurja ajamaan..."..ja ne lausuttiin eräälle miehelle, jota kuskasin kotiin..

      Ei tyssitty..

      • sit kuitenkaan ajanu sitä miestä?


      • cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

        sit kuitenkaan ajanu sitä miestä?

        Posko? Vai loppuun ajanut..? Vai ajellut miehellä..?


      • cookos kirjoitti:

        Posko? Vai loppuun ajanut..? Vai ajellut miehellä..?

        Olet sä ajellu miehellä?


      • cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Olet sä ajellu miehellä?

        voi, voi kuinka monta kertaa. Miksi sitä kysyt..?


      • cookos kirjoitti:

        voi, voi kuinka monta kertaa. Miksi sitä kysyt..?

        no koska viimeks?


      • cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

        no koska viimeks?

        on nimittäin oma ukko :))...niih jaa,...en voi paljastaa sitä, minähän olen oikeesti puutteessa elävä nainen :)


    • ...unohtamaan kaikki omat ryssimiseni.

      Monenlaista autokaahailua tuli parikymppisenä harrastettua, mutta ne hulluimmat tempaukset on tullut tehtyä äijäporukalla tai ihan itsekseen. Jotta niihin ei oo naisia sotkettu.

      Ja tuuria on ollut aina matkassa sen verran, että mitään isompaa ei oo sattunut...

      • mullakin ne päättömimmät jutut on sattunu ihan itekseen tai sit poikaporukalla, mut tuli vaan mieleen, et onks kukaan muu ryssiny jotai pelkästään naisille näyttämisen vuoks?

        Heikohkosti on vaan vastauksia. Kaikil on vissiin menny aina kaikki hommat naisten syhteen ihan putkeen. ;)


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        mullakin ne päättömimmät jutut on sattunu ihan itekseen tai sit poikaporukalla, mut tuli vaan mieleen, et onks kukaan muu ryssiny jotai pelkästään naisille näyttämisen vuoks?

        Heikohkosti on vaan vastauksia. Kaikil on vissiin menny aina kaikki hommat naisten syhteen ihan putkeen. ;)

        ....naisille näyttämään mitään, kun on aina ollut nainen kainalossa. Mutta muista en tiedä.

        Tulee mieleen eräs tapaus, kun vasta ajokortin saanut heppu tuli yläasteen pihaan näyttämään sedältään lainaamaa uudehkoa tonnista kyykkypyörää, 50 metrin kiihdytyksen jälkeen sattui takarattaan alle osumaan hiekoitussoraa.... Kyllä meillä mopedipojilla oli hauskaa :D


      • Richartti kirjoitti:

        ....naisille näyttämään mitään, kun on aina ollut nainen kainalossa. Mutta muista en tiedä.

        Tulee mieleen eräs tapaus, kun vasta ajokortin saanut heppu tuli yläasteen pihaan näyttämään sedältään lainaamaa uudehkoa tonnista kyykkypyörää, 50 metrin kiihdytyksen jälkeen sattui takarattaan alle osumaan hiekoitussoraa.... Kyllä meillä mopedipojilla oli hauskaa :D

        Parikolme vuotta sit muistan kun ajoin jossain tuol etelässäpäin ja edessä oli sit kaks tyttöö hondassa, niiden vieressä kaks poikaa bemarissa, ni tottamooses kun pojat oli siit vasemmalle kääntymässä, ni lähettivät oikein kunnolla ja lähtihän se bemari hanskasta ja suoraan kylki edellä lyhtypylvääseen. Noo, saivat ainakin tyttöjen huomion.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe