Isä-Hamilton nimittäin kolaroi lainaamansa Porsche Carrera GT-auton keskiviikkona kotikaupungissaan Tewinissä Englannissa. Anthony Hamilton menetti urheilullisen auton hallinnan ja se päätyi leikkikentän pensaikkoon 200 metrin päässä miehen kodista. Kukaan ei loukkaantunut, mutta auto kärsi vaurioita.
- Näin kun hän lähti liikkeelle. Hän nostatti moottorin kierroslukuja korkealle ja suditti matkaan. Hän ulvotti auton liikkeelle ja menetti 45 metrin ajon jälkeen sen hallinnan mutkassa. Auto pyörähti 180 astetta ja meni ulos tieltä, silminnäkijä Daniel Winn kertoi tapahtumista The Mirror -lehdelle.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/06/655612
Ja kysymys kuuluukin, että onks koskaan tullu ryssittyä kun on työtille pitäny näyttää? Koska siitähän tuossakin uutiessa on kyse.
like father, like son
20
488
Vastaukset
Kerran oon heittäny hohtimet klasista sisään, kun yritin mopon ketjuja tyttöyleisön edessä päälle, kerran oon ajanu mopolla laskuojaan kun piti tytöille näyttää ja kerran oon ajanu yhen auton mettään (ja lujaa) tytöt kyydissä.
On ne naiset kummallista sakkia, kun laittaa sitte nii yliyrittämään.- vaan..
hyvä, kun yksi mies hoitaa palstalle kaiken: aloitukset ja niiden kommentoinnit.
Vielä, kun alat tarkentaa ja täsmentää(ps..)itseäsi kuten e.w niin me muut voinemmekin pikkuhiljaa palstalta poistua. vaan.. kirjoitti:
hyvä, kun yksi mies hoitaa palstalle kaiken: aloitukset ja niiden kommentoinnit.
Vielä, kun alat tarkentaa ja täsmentää(ps..)itseäsi kuten e.w niin me muut voinemmekin pikkuhiljaa palstalta poistua.Mua alko vituttaa, ku tajusin, etteihän tääl kukaan mies oo tyttöjen edes koskaan mitään mokannu. Onkohan ne mitään muutakaan niiden kans tehny? Epäilen suuresti.
- joilla:
katoaa järki täpinöissä kuin täpinöissä. Negatiivisten täpinöiden seurauksia en halua edes arvailla.
- oppii
jo ennen yläaste ikää että se "näyttäminen" on typerää.
- olenhan
minä näyttänyt tytöille ala-asteella, mutta epäilen ettet ole kinnostunut.
sori, unohdin vastata sun kyssäriin.. :) olenhan kirjoitti:
minä näyttänyt tytöille ala-asteella, mutta epäilen ettet ole kinnostunut.
sori, unohdin vastata sun kyssäriin.. :)ala-asteella noi kaks munkin näyttämisjuttuu tapahtu.
- öjuy879
En viitsi riskeerata toisten henkiä siihen, että yrittäisin pelleillä, vaikken ehkä täydellisesti hallitsisikaan moottoriajoneuvoa koko ajan.
- cookos
kuuluvat :" Mä oon aika hurja ajamaan..."..ja ne lausuttiin eräälle miehelle, jota kuskasin kotiin..
Ei tyssitty..- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
sit kuitenkaan ajanu sitä miestä?
Posko? Vai loppuun ajanut..? Vai ajellut miehellä..?
cookos kirjoitti:
Posko? Vai loppuun ajanut..? Vai ajellut miehellä..?
Olet sä ajellu miehellä?
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
Olet sä ajellu miehellä?
voi, voi kuinka monta kertaa. Miksi sitä kysyt..?
- cookos
relaxed_eyes kirjoitti:
no koska viimeks?
on nimittäin oma ukko :))...niih jaa,...en voi paljastaa sitä, minähän olen oikeesti puutteessa elävä nainen :)
...unohtamaan kaikki omat ryssimiseni.
Monenlaista autokaahailua tuli parikymppisenä harrastettua, mutta ne hulluimmat tempaukset on tullut tehtyä äijäporukalla tai ihan itsekseen. Jotta niihin ei oo naisia sotkettu.
Ja tuuria on ollut aina matkassa sen verran, että mitään isompaa ei oo sattunut...mullakin ne päättömimmät jutut on sattunu ihan itekseen tai sit poikaporukalla, mut tuli vaan mieleen, et onks kukaan muu ryssiny jotai pelkästään naisille näyttämisen vuoks?
Heikohkosti on vaan vastauksia. Kaikil on vissiin menny aina kaikki hommat naisten syhteen ihan putkeen. ;)relaxed_eyes kirjoitti:
mullakin ne päättömimmät jutut on sattunu ihan itekseen tai sit poikaporukalla, mut tuli vaan mieleen, et onks kukaan muu ryssiny jotai pelkästään naisille näyttämisen vuoks?
Heikohkosti on vaan vastauksia. Kaikil on vissiin menny aina kaikki hommat naisten syhteen ihan putkeen. ;)....naisille näyttämään mitään, kun on aina ollut nainen kainalossa. Mutta muista en tiedä.
Tulee mieleen eräs tapaus, kun vasta ajokortin saanut heppu tuli yläasteen pihaan näyttämään sedältään lainaamaa uudehkoa tonnista kyykkypyörää, 50 metrin kiihdytyksen jälkeen sattui takarattaan alle osumaan hiekoitussoraa.... Kyllä meillä mopedipojilla oli hauskaa :DRichartti kirjoitti:
....naisille näyttämään mitään, kun on aina ollut nainen kainalossa. Mutta muista en tiedä.
Tulee mieleen eräs tapaus, kun vasta ajokortin saanut heppu tuli yläasteen pihaan näyttämään sedältään lainaamaa uudehkoa tonnista kyykkypyörää, 50 metrin kiihdytyksen jälkeen sattui takarattaan alle osumaan hiekoitussoraa.... Kyllä meillä mopedipojilla oli hauskaa :DParikolme vuotta sit muistan kun ajoin jossain tuol etelässäpäin ja edessä oli sit kaks tyttöö hondassa, niiden vieressä kaks poikaa bemarissa, ni tottamooses kun pojat oli siit vasemmalle kääntymässä, ni lähettivät oikein kunnolla ja lähtihän se bemari hanskasta ja suoraan kylki edellä lyhtypylvääseen. Noo, saivat ainakin tyttöjen huomion.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644