Lähtisittekö treffeille, jos..

Mietiskelijä2

..yli 100 km päähän, jos nainen ei halua lähettää itsestään kokovartalokuvaa? Tiukasti rajatun kasvokuvan kyllä lähetti.

14

2535

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole

      niin pinnallinen. Jos vaan ajatukset muuten kohtaa ja tulee juttuun ja kasvokuva edes on jonkun verran miellyttäny ni mitä väliä muulla on. Jos nyt vähän ylipainoa sattuu olemaan, niin ei väliä. Riippuu miten ihminen itse suhtautuu kiloihinsa ja itseensä.

    • johan tuo..

      Jos on esim. netisä jutellut pitkän aikaa ja ehkä soitellutki ja nainen on vaikuttanut tosi mukavalta (josta syystä treffeille haluankin) ja meillä synkannu hyvin, ni kyl mä lähtisin käymään.. vähänhän se outoa et ei voi kokovastalokuvaa laittaa ja vaikuttaa just et siellä on ylipainoinen ihminen.

      Mut kuitenki nainen on mukava ihminen ollu ni en usko että ylipainokaan saa minun mielipidettä hänestä muuttumaan.. tietenkin jos on ihan sairaanloisen lihava, niin näen asian et olis voinu kertoa.. mut eiköhän senkin olisi nähny jo kasvokuvastaki.
      En pidä todella liikalihavista.. he tekeevät itselleen pahaa ja en usko sen olevan hyväksi niin itselleen tai minulle. Tokkopa tuo ees kävelisi siihen ravintolaan minne treffeille mentäis..

      • vopiiolla

        kaunis,mukava,paljon hyviä puolia ja jos sekin perinnöllistä sille ei mitään voi.onnellinen voi olla,riteereitä löytyy ,raha,työttömyys.lapset,exä ja isorintainen ym. kaikki vaikuttaa kaikkeen.oman napasi tuijottajaksi pääsee kriteerillä ettei lihavan kanssa lähtisi yhteiselle kahvi hetkelle.siinä ei sitoudu tapaamisiin jatkossa,koska ensi tapaamisella se hetki kertoo enemmin kun yksi sana-lihava.
        ylipainoa tietenkin on,onnellinen voi olla ja nauttia elämästä.siitäkin huolimatta.kukkakeppiset miehetkään ei mieleen ole,


      • sen näköisen kanssa jonka h...
        vopiiolla kirjoitti:

        kaunis,mukava,paljon hyviä puolia ja jos sekin perinnöllistä sille ei mitään voi.onnellinen voi olla,riteereitä löytyy ,raha,työttömyys.lapset,exä ja isorintainen ym. kaikki vaikuttaa kaikkeen.oman napasi tuijottajaksi pääsee kriteerillä ettei lihavan kanssa lähtisi yhteiselle kahvi hetkelle.siinä ei sitoudu tapaamisiin jatkossa,koska ensi tapaamisella se hetki kertoo enemmin kun yksi sana-lihava.
        ylipainoa tietenkin on,onnellinen voi olla ja nauttia elämästä.siitäkin huolimatta.kukkakeppiset miehetkään ei mieleen ole,

        Naisillakin usein ylisuuret luulot omasta ulkonäöstään ja siitä minkä näköiset miehet kelpaa joten lienee ihan paikallaan jos miehetkin huomioivat ulkonäköasiat vastatessaan...

        Tietysti jos ihmiset olisivat avoimempia näissä asioissa niin saattaisivat yllättyä positiivisesti mutta parempi tietysti tietää etukäteen kuin pettyä jälkikäteen...


    • liian kriittisiä

      vartalo on arka kohta, itseä pidetään liian lihavana vaikka ylipainoa ei edes ole, tai sitä on 2-3 kg, mikä ei näy missään. sen tähden moni ei halua katsella kuvia omasta vartalostaan puhumattakaan että lähettäisi siitä kuvia muille.
      jos nainen on huomattavan ylipainoinen se luultavasti näkyisi kasvokuvassa mikäli se on tuore, tai sitten kuva on vanha ja nainen lihonut sen jälkeen.
      mielestäni sinun kannattaa mennä treffeille, ei kai se 100 km nyt niin paha matka ole jos nainen on mukava ja tuutte muuten juttuun hyvin.
      itse kyllä laittaisin ne kilometrit puoliksi eli ajaisin 50 km ja toinen ajaisi 50 km ja tehtäisi treffit puoliväliin.

      • 100km päähänkään

        Ei kannata mitään puolikkaita laittaa... En itse miehenä voisi kuvitellakkaan että menisin tapaamaan naista 100km päähän, saati sitten 50km päähän pelkästään netin kautta... 10km matka olisi ehkä semmoinen "vielä ok"...

        Ihan siitä syystä että naisilla tuota seuraa tunnetusti riittää ja on paljon helpompaa lähteä pois tilanteesta... Muutenkin itse sentään voi luottaa omaan rehellisyyteen mutta naiset yleensä eivät oikein itsekkään tiedä mitä haluavat niin 100km matka on "yksinkertaisesti liian pitkä"... jos nainen ei sitten itse tulisi tapaamaan minua. Tosin tapaamiset tietysti hoituisi asiallisesti kummassakin tapauksessa...

        Onhan totta että naiset usein saattavat ajatella olevansa ylipainoisia jos on vain pari kiloa ylimääräistä... Todellisuudessa vain tietyillä palstoilla on niitä ylimääräisiä kiloja yleensä 50 kg luokkaa joten jos ylipainoiset ei innosta niin suosittelin hankkimaan koko kuvan... Varsinkin jos mies on itsekin laittanut oman kuvansa niin samanlainen...


    • edellytys

      tavata voi ilman kuvaakin,se ei edellytys kuitenkaan jatkoon,jos kemiat kaukana toisistaan.ja meillä karikivi tuli aik nopeesti pitkän matkan takia,pensakin maksaa.

    • nainen....

      Että jos mies laittaisi tapaamisen ehdoksi kokovartalokuvan vaikka vain sadan metrin matkan päästä, niin enpä lähtisi treffeille.

    • vaivaantua

      En lähtisi... En lähtisi myöskään treffeille jos joutuisin mennä tapaamaan naista 100km päähän. Johtuu ihan siitäkin että jo 2km matkoissa on ollut "ongelmia"... Saati sitten että 100km... Tuommoisissa tapauksissa nainen itse saisi tulla tapaamaan ja tosiaan kannattaa se kuva saada kokonaan... Naisetkin yleensä ovat varsin pinnallisia noissa asioissa...

    • Mies 20v

      En pidä itseäni pinnallisena sanoessani että en lähtisi...

      Itse olen vaatinut joka [3kertaa] kerran naiselta jotakin tiettyä asiaa kuviin vaikka, "laita mulle kuva missä näytät kieltä :p" tai sellanen jossa oot pihalla.

      HUOM!!!!!!! Tämä siksi että tiedän että henkilö jonka kanssa keskustelen ja jonka kuvan näen on sama henkilö. Tietenkin hän voi pyytää jotakin tuttuaan kuviin, mutta se on oma riskinsä.

      Jos koet että et voi tunnistaa naista kuvan perusteella ihmisjoukosta niin en lähtisi matkaan. Vaikka eihän se 100km viellä NIIN paha olekkaan.

    • Anonyymi

      "normaali" nainen ottaa itsestään vähintään 50 kuvaa per päivä, ja jos yhden kuvan lähettäminen on liian vaikeeta, niin 100km ajomatka ei todellakaan sen arvoista.

      Lihavissa naisissa ei ole mitään vikaa, vika on siinä että nainen valehtelee/salailee sitä, ei suhdetta voi rakentaa valheelle huijaamalla toista.

      Itse en muutenkaan menisi treffeille yli 50km matkan päähän. Aika itsekästä naisen edes vaatia tollaista, ja mitä se oikeen ajattelee että tapahtuu jos suhde alkaa? Kumpi muuttaa? Toimiiko etäsuhde?

      TL:DR älä mene

    • Anonyymi

      Enpä osaa naisesta sanoa, mutta itse olen kyllä mennyt paljon kauemmaksikin ilman, että olin nähnyt miehestä yhtään kuvaa. Jos ulkonäkö on ap:lle iso juttu, niin ei varmaankaan sitten kannata.

    • Anonyymi

      En lähtisi itse miehen kanssa treffeille jos treffien edellytys on lähettää itsestäni kokovartalokuva toiselle osapuolelle.... Se kertoo paljon mahdollista treffikumppanin pinnallisuudesta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. En mä lähettele kuvia itsestäni kenellekään. En minkäänlaisia kuvia. En jakele niitä julkisesti missään.

        Pyytää toki saa. Se on ihan ok, eikä pyyntö vielä kenestäkään mitään suurempaa kerro. Vastaus on kuitenkin ei. 🙂


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      672
      5004
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2533
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2359
    6. 257
      1933
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe