Sain kutsun Apollo-klubille. Mitä tällainen n. 4-kymppinen nainen voisi laittaa yllensä? Onko jakkupuku liian virallinen?
Mitä ylle
1
360
Vastaukset
- jos viihdyt siinä
Hei! En tunne Apollo-klubia, enkä osaa sanoa ko. paikan erityispiirteistä, mutta vastaan yleisesti sen perusteella mitä tiedän klubeista.
Sanoisin että jakkupuku sopii, MIKÄLI se kuuluu tyyliisi. Jos olet jakkupukunainen ja viihdyt vähän virallisemmat vaatteet päällä, se näyttää varmasti hyvältä. Jos taas jakkupuku on sinulle aivan vieras vaate etkä oikein osaa olla sellainen päälläsi, kannattaa ehkä harkita jotain rennompaa asua. Varmaan siistit housut ja irtojakku, tai kotelomekko, tai hame ja pusero sopivat klubille yhtä hyvin. Tärkeää on, että näytät itseltäsi, et näytä siltä kuin olisit "naamiaisasussa" ja viihdyt vaatteissasi.
Lisäksi kannattaa muistaa, ettei jakkupuvun välttämättä tarvitse olla hirveän virallinen... jos jakun alla on paitapuseron sijaan vähän avokaulaisempi toppi ja vielä on asustettu kivasti esim. kaulakorulla, niin avot! jakkupuvusta tulee nelikymppisen paras bileasu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306222Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144704Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623101Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591723Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111528- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189