Seksin puute

Nimetön

Olen yli 30-vuotias parisuhteessa elävä nainen. Haluaisin kysyä, onko kenelläkään kokemusta siitä, että ei saa puolisolta seksiä missään muodossa? Onko edessä ero vai onko toivoa vielä olemassa? Meillä seksiä ei ole ollut kolmeen kuukauteen eikä se haittaa miestäni yhtään. Oma pää on hajoamispisteessä.

14

4493

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

      homo, hän tyydyttää itseään, hänellä on suhde tai sitten hän ei halua seksiä sinun kanssasi. Minulle kyllä seksi maistuu, jos ei muuten niin oman käden kautta onneen ;)

    • runkkaa silti..

      Luultavasti miehesi silti runkkaa aika säännöllisesti.. tai sitten hänellä on joku muu tyydyttämässä tarpeet.

      Oletteko miten pitkään olleet yhdesä?

      En siis suoraan sano, että hänellä on jotain meneillään.. tietenkään.
      Syitä voi olla muuallakin.. esim. stressi. Onko jotain tapahtunut lähiaikoina? Ehkä hän van yksinkertaisesti jaksa tyydyttää sinua.. ja siksi ei halua seksiä.

      No jokatapauksessa hän luultavasti runkkaa. Todennäköisesti.

    • jaska1977

      meillä kaikki alkoi oikeastaan siitä kun emäntä oli tietyssävaiheessa hieman vastahakoinen seksiin ja sitten aika kului ja en enää sitten yrittänytkään ja sittenhän se ero siitä tulikin aika lyhyellä aikavälillä... tosin silloin sitten oli jo ääni kellossa muuttunut ja tekstiä tuli että et halunnut minua jne... että loppujenlopuksi se oli sitten minun vikani kun en yrittänyt tarpeeksi.

    • ...se viimeinen niitti.

      Jos seksi loppuu (ei siis vain vähene, vaan loppuu kokonaan) se on aika vahva eron merkki. Mikäli keskusteluyhteyskään ei oikein enää toimi eikä löydy halua muuttaa asioiden tilaa, niin mikä siinä suhteessa saa pysymään?

      • Kolmen kuukauden seksittömyys vakioparisuhteessa on selvä merkki siitä että jotain on pahasti pielessä. Tilanteeseen on kaksi huonoa ratkaisua mikäli maltillinen keskustelukaan tuo tulosta:
        1: Alistua ja jatkaa. 2: Erota ja etsiä uusi kumppani. Tietysti peiliinkin kannattaa vilkaista. Jospa itse onkin ollut aiheuttamassa omaa ahdinkoaan. Näihin hommiin kun tarvitaan yleensä kaksi. Monet meistä miehistä ovat uskomattoman herkkiä näissä asioissa. Yksi naurahdus väärässä tilanteessa ja salvat sulkeutuu. Pitäisköhän vielä neuvotella?


      • kova koulu
        sepisoittaja kirjoitti:

        Kolmen kuukauden seksittömyys vakioparisuhteessa on selvä merkki siitä että jotain on pahasti pielessä. Tilanteeseen on kaksi huonoa ratkaisua mikäli maltillinen keskustelukaan tuo tulosta:
        1: Alistua ja jatkaa. 2: Erota ja etsiä uusi kumppani. Tietysti peiliinkin kannattaa vilkaista. Jospa itse onkin ollut aiheuttamassa omaa ahdinkoaan. Näihin hommiin kun tarvitaan yleensä kaksi. Monet meistä miehistä ovat uskomattoman herkkiä näissä asioissa. Yksi naurahdus väärässä tilanteessa ja salvat sulkeutuu. Pitäisköhän vielä neuvotella?

        olen samaa mieltä edellisen kanssa keskustelu auttaa joskus.miehenä voin sanoa että pieni vihjaus kykenemättömydestä tuhohaa halut ja aloitus kyvyn.epäilen kyllä suhdetta toisen kanssa.mulla vaimo teki samoin.joten on kokemusta tältäkin suunnasta.koeta puhumista ja hellyyttä.jos ei auta ero....raaka ratkaisu mutta vahvistaa.vie kauan palautua,kaikki eivät selviä ehjin nahoin.voimia sinulle.


      • ei suhdetta tn
        kova koulu kirjoitti:

        olen samaa mieltä edellisen kanssa keskustelu auttaa joskus.miehenä voin sanoa että pieni vihjaus kykenemättömydestä tuhohaa halut ja aloitus kyvyn.epäilen kyllä suhdetta toisen kanssa.mulla vaimo teki samoin.joten on kokemusta tältäkin suunnasta.koeta puhumista ja hellyyttä.jos ei auta ero....raaka ratkaisu mutta vahvistaa.vie kauan palautua,kaikki eivät selviä ehjin nahoin.voimia sinulle.

        Mä kyllä kallistuisin siihen että suhteenne vaan väljähtyy, eikä miestä kiinnosta sen takia. Stressikin saa ajatukset muualle.
        Omasta kokemuksesta voin sanoa että sekin voi kyllästyttää jos aina joutuu tekemään aloitteen, kypsyy tilanteeseen eikä enää viitsi.
        Kannatan kanssa puhumista, ja ennen kaikkea aktiivisuutta. Jos ei toimi millään, kannattaa ehkä erota, ei se tilanne siitä myöhemminkään muutu.


    • liiankin tutulta

      Itse olen myös 30-kymppinen nainen, joka on odotellut jo useamman vuoden, että tilanne seksin suhteen muuttuisi. Asun avoliitossa ja meillä yhteisiä vuosia on takana noin 5.

      Viimeinen kerta oli pari kk sitten humalassa ja seuraavaa en enää viitsi edes odottaa. Eli oman kokemukseni kautta voin kertoa, että tilanteeseen ei auta puhuminen, aloitteen teko, seksikkäät alusvaatteet tai mikään muukaan. Olen käynyt läpi samat pohdinnat; olenko epämiellyttävä, onko hän homo tai onko kyseessä toinen nainen. En ainakaan vielä ole löytänyt niistä mistään ratkaisua asiaan.

      Elämä meillä yleisesti ajateltuna menee ihan ok, mutta välillä mietin mitä hintaa tästä maksan. Pettäminen ei oikein kuulu tyyliin, mutta taas toisaalta seksitön loppuelämäkin alkaa tässä iässä ajatuksena ahdistaa.

      Toivottavasti te löydätte jonkun ratkaisun ja tilanne etenee paremmin kuin täällä. Tsemppiä!

    • muualla?

      Minulla mies ei antanut kolmeen vuoteen. Aina oli selitystä kerrakseen, lapsi pieni, ehtiihän tässä jne. Yritin miettiä mikä minussa vikana, kokeilin kaikenlaisia hurmauskeinoja, ei mitään vaikutusta. Lopuksi löytyi syy, toinen nainen. Sanoi, että meidän suhde oli niin kylmä, että piti etsiä lämpöä muualta. Vai kylmä, valitettavasti hän se oli se kylmä. Minulle ei puutteiden vuosina tullut edes mieleen etsiä lämmittäjää, koska kuvittelin tyhmyyksissäni meidän uskovan samoihin asioihin parisuhteessa. Nyt katson edelleen peiliin ja mietin miksi olin nioin tyhmä ja koetan löytää jostain lankaa, jotta nousen tästä suosta.

      • tutulta

        Ihan alkuun toivon tsemppiä myös sinulle!

        Oli varmaan vähintäänkin musertavaa ensiksi syyttää itseään tilanteesta ja sitten huomatakin, että toinen toimi noin törkeästi selän takana!

        Oliko hän siis pettänyt sinua koko sen ajan, kun sinä olit miettinyt missä vika piilee? Ja miten osasit päätellä mistä siinä oli kyse?

        Ja vielä kerran tsemppiä!


      • mies24w
        tutulta kirjoitti:

        Ihan alkuun toivon tsemppiä myös sinulle!

        Oli varmaan vähintäänkin musertavaa ensiksi syyttää itseään tilanteesta ja sitten huomatakin, että toinen toimi noin törkeästi selän takana!

        Oliko hän siis pettänyt sinua koko sen ajan, kun sinä olit miettinyt missä vika piilee? Ja miten osasit päätellä mistä siinä oli kyse?

        Ja vielä kerran tsemppiä!

        ETTÄ NAISET HALUAA SEKSIÄ PARISUHTEESSA MUTTA EIVÄT KUITENKAAN HARRASTA YHDEN YÖN JUTTUJA(KOVIN MONET AINAKAAN)normaalisti miehen pitäis pystyä 2-3 kertaan päivässä...ja parisuhteiden seksiasioista voi aina jutella ja käynti keltainenruusu.com sivulla(HUOM KAKSIN KUMPPANISI KANSSA)voi antaa uusia virikkeitä seksiin lisäksi kannattaa keskustella kumppanin kans onko jotain sellaisia seksifantasioita joita vois yhdessä toteuttaa.


    • ei muutu paremmaksi

      On miehiä, joita asia ei yksinkertaisesti kiinnosta. Olin sellaisen kanssa naimisissa parikymmentä vuotta. Ja varmasti hänellä ei ollut toista naista. Erosimme, vaikkei seksi siihen päällimmäinen syy ollutkaan (miehellä ei syy, minulla kylläkin).

      Nyt sitten elän uutta nuoruuttani uuden miehen kanssa. Ja otan takaisin kaiken sen, mitä aikoinaan menetin ;)

    • Anonyymi

      Mua kiinnostaa! Tääl ois 25v bi miehen alku helsingin keskustast. Seuraavailla!

    • Anonyymi

      Ihan vain esimerkkinä, itsellä kuoli halut exää kohtaan kuin seinään, siinä kohtaa kun huomasin, että minua ei enää arvostettu, mielipiteilläni, ajatuksillani ja arvoillani ei ollut merkitystä. Eli egoni oli kastroitu.

      Tästä huolimatta, kun exäni pudotteli vaatteita, minun odotettiin kuin jonkun yksinkertaisen idiootin hyppäävän ilosta leikkiin heti mukaan.

      Kunnioita miestäsi, jos munaa haluat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe