Turkkilaiset!

luotanko?

Olen tutustunut turkkilaiseen mieheen, joka yllätys yllätys on työntekijä ravintolassa..

Minkälaisia kokemuksia teillä on turkkilaisista? voiko luottaa? en halua tästä mitään riita/haukkumiskeskustelua vaan normaalia keskustelua ja kokemuksia. Mitä tehdä jos pelkää tulevansa huijatuksi eikä sen takia uskalla täysin luottaa? entä mistä tunnistaa kurdin ja muslimin mitä eroja on? en ole vielä muistanut kysyä kumpi hän on, luultavasti kumminkin muslimi taitaa olla. Tämä viesti ei sitten ole mitään provoilua tai rasismia, vaan oikeasti haluaisin tietää muiden mielipiteitä ja kokemuksia! En tiedä vielä pystynkö luottamaan häneen. Hän ei ole mitenkään pahasti valehdellut, mutta kierrellyt kyllä, mm. aluksi luulin hänen olevan töissä toisessa paikassa, ei ole ollut koskaan tyttöystäviä mutta tapailua kyllä. Ihan aluksi mies ei pitänyt muutamaan viikkoon mitään yhteyttä, mutta alkoi myöhemmin pitää tiiviimmin yhteyttä, tutustuin häneen vasta viime kuussa. Mitään pelleilyä kännykän kanssa ei ole onneksi ollut, kuten muiden tapaamieni arabimiesten kanssa. Olen myös tavannut hänen sukua. Olen saanut hänestä siis rennon ja mukavan vaikutelman ei tosi tosi uskonnollista kuvaa, mutta silti mietityttää miksi joistain asioista kiertelee tai pikkaisen valehtelee..

Onko turkkilaisilla myös niin kuten arabeilla, että suku esim. valitsee miehelle jonkun sukulaistytön vaimoksi? tunnen kyllä netistä turkkilaisia, jotka itse valitsevat kenet ottavat, että riippuu kai paljon henkilöstä ja suvusta.

61

6492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivustaseuraaja

      Selvitä ensin onko kyseessä turkkilainen vai turkin kurdi, näillä nimittäin on suuri ero. Turkin kurdit "käyttäytyvät" erilailla kuin turkkilaiset. Niin ja Turkissa valtionuskonto on islam, oli sitten kyseessä turkkilainen tai turkin kurdi, niin todennäköisesti hän on muslimi. Juutalaisia ja kristittyjä on väestöstä todella vähän.

      Tosin Keski-Anatolian kurdit (sunneja tai aleveja) ovat vähemmän uskonnollisia kuin Itä- ja Kaakkois Turkin kurdit, jotka ovat usein paljon uskonnollisempia (shafeja). Joten mitään ei oikeastaan voi sanoa ennen kuin kerrot mistä ryhmästä on kysymnys, mistä on kotoisin ym.

      MUTTA se voitko luottaa ei millään tavalla riipu kansallisuudesta, ihminen on joko rehellinen tai sitten ei. Tunne useita suomalaisia valehtelijoita ja huijareita, joten se siitä...

      • mielenkiinnolla odottelen

        Kirjoitit kommentissasi seuraavasti: "onko kyseessä turkkilainen vai turkin kurdi, näillä nimittäin on suuri ero. Turkin kurdit "käyttäytyvät" erilailla kuin turkkilaiset."

        Voisitko täsmentää millaisia suuria eroavaisuuksia olet käyttäytymisessä havainnut.
        Odotan suurella mielenkiinnolla täsmennystäsi.


      • Anonyymi
        mielenkiinnolla odottelen kirjoitti:

        Kirjoitit kommentissasi seuraavasti: "onko kyseessä turkkilainen vai turkin kurdi, näillä nimittäin on suuri ero. Turkin kurdit "käyttäytyvät" erilailla kuin turkkilaiset."

        Voisitko täsmentää millaisia suuria eroavaisuuksia olet käyttäytymisessä havainnut.
        Odotan suurella mielenkiinnolla täsmennystäsi.

        Odotan kovin että pakkopalautukset alkavat niin päästään paskatassuista eroon. Limanuljaskoita koko sakki


    • Lenitojen Lenita

      Tällä samalla kaavalla alkaneita keskusteluja on useita, kannattaa lukea vanhojakin viestiketjuja, niistä saat tietoa kaikkein nopeimmin.

      Yhteenvetona voin todeta, että useimmiten keskustelu menee niin, että aloittajaa varoitellaan epäluotettavasta miehestä...Sitten aloittaja selittää, kuinka luotettavalta juuri tämä mies vaikuttaa...Sitten muut kertovat, kuinka heitä on huijattu vastaavanlaisissa tilanteissa...Sitten aloittaja kertoo, kuinka mies on luvannut kohdella häntä kuin prinsessaa...Sitten joku kertoo, kuinka hänen turkkilainen tms. miehensä on muutaman vuoden jälkeen saatuaan oleskeluluvan tuonut varsinaisen perheensä kotimaastaan Suomeen...Sitten aloittaja selittää, että tällä kyseisellä miehellä ei ole ennestään vaimoa ja aloittaja tietää sen varmasti, koska on tavannut jonkun miehen sukulaisista...Sitten joku kertoo olleensa 20 vuotta naimisissa turkkilaisen kanssa, eikä ongelmia ole ilmennyt, mitä nyt mies vähän vahtii ja on mustasukkainen...Sitten aloittaja huokaa helpotuksesta ja kirjoittaa onnellisena "taitaa käsissäni olla ihan kunnollinen mies"...Sitten taas joku varoittelee häntä kertoen muutaman messevän kauhukuvan turkkilaisista yleensä ja omasta exästään erikseen...Sitten aloittaja...jne. jne.

      Sama toistuu monta kertaa uudelleen; muut lähinnä varoittelevat miehestä, aloittaja puolustelee miestä.

      • aloittaja

        No tämä mies kyllä vaikuttaa ihan "perusturkkilaiselta" olen aiemmin tavannut yhden iranin kurdin että eroavaisuuksia huomaa. Mutta niin asiaan, hän ei hae oleskelulupaa sellainen on jo


      • ..........
        aloittaja kirjoitti:

        No tämä mies kyllä vaikuttaa ihan "perusturkkilaiselta" olen aiemmin tavannut yhden iranin kurdin että eroavaisuuksia huomaa. Mutta niin asiaan, hän ei hae oleskelulupaa sellainen on jo

        Kaavan mukaan tuntuu tämäkin keskustelu etenevän! Hyvin tehty!


      • tarkkaavainen...
        aloittaja kirjoitti:

        No tämä mies kyllä vaikuttaa ihan "perusturkkilaiselta" olen aiemmin tavannut yhden iranin kurdin että eroavaisuuksia huomaa. Mutta niin asiaan, hän ei hae oleskelulupaa sellainen on jo

        Mistä voit varmasti tietää, että oleskelulupa on olemassa? Kerrot, että et luota mieheen, luotatko siihen, että hän puhuu totta juuri tuossa asiassa, kun et muuten häneen tunnu luottavan?


    • Rakas-Watson

      maailman rehellisin ja luotettavin kansa. Ei siis mitään hätää, senkun välittömästi naimisiin ja mieluiten paljon lapsiakin.

      • haka69

        Nyt peräkammarinpoika naama umpeen,ettei tuu kohta pleksiin!!


      • Rakas-Watson
        haka69 kirjoitti:

        Nyt peräkammarinpoika naama umpeen,ettei tuu kohta pleksiin!!

        Aika hauska. Kerros riisikeppi kuinka ajattelit toteuttaa unelmasi?

        Buhahaaaa


      • vantaanvaari

        naimisiin nopeasti kun suuri onni kohtaa avioehtoa älä ehdota he loukkaanuvat siitä.


    • sinun pitäisi

      luottaa?
      Onko mies luvannut sinulle jotakin vai oletko esim. lainannut hänelle rahaa?
      Älä nyt missään tapauksessa luota "täysin" ihmiseen, johon olet tutustunut vasta viime kuussa!
      Tutustu häneen paremmin, niin sinun ei tarvitse kysyä asiaa meiltä, jotka emme tunne miestä ollenkaan.

      • millainen turkkilainen

        mies on kyseessä. Koska kaikki eivät ole samanlaisia. Mutta kyllä sen miehestä huomaa jos se on erittäin riippuvainen perheestään niin silloin ei kannata edes yrittää. Jos mies on taas enemmän sellainen, että ura kiinnostaa niin sitten saattaa olla mahdollista. Mukavia ihmisiä turkkilaiset kyllä on :)


    • Pizzanpaistaja

      Olin töissä joskus pizza-paikassa, jonka omisti ja jossa oli täissä pelkästään turkkilaisia ja turkin kurdeja joten luulisi että tiedän jotain.

      Turkkilaiset, kurdit ja arabit ovat kaikki erillisiä etnisiä ryhmiä, jotka eivät erityisemmin välitä tulla sekoitetuksi toisiinsa. Ainakin turkkilaiset (omien kokemuksieni mukaan) pitävät itseään sekä arabeja ja kurdeja parempana, alykkäämpänä ja ansioituneempaja kansana.

      Kaikki tuntemani turkkilaiset miehet ovat kovasti naisten perään. Uskollisuusdesta he eivät juuri perusta mutta osaavat halutessaan olla rehdin ja mukavan oloisia, kunhan se palvelee heidän etujaan.

      Islam ei juuri turkkilaisten elämää hallitse, mutta heidän kulttuurinsa on islamilaisten arvojen päälle rakentunutta, joten ajatusmaailma ja asenteet ovat usein vanhoilliset ja jäykät.

      En tässä yritä heitä mitenkään mustamaalata, päinvastoin pidän heitä erittäin mukavina tuttavuuksina MIEHELLE. Naiselle taas... no, annas kun kirjoitan tähän ikimuistoisen keskustelun vuodelta 2000.

      Murat: "Onko sinulla tyttöystävä?"
      Minä: "joo, on"
      Murat: "Petätkö sinä häntä?"
      Minä: "en petä, ei sovi mun tyyliini"
      Murat: "Miksi ei?! Petä häntä ja hän rakastaa sinua vain enemmän!"

      Jokainen muodostakoon oman mielipiteensä.

      • aloittaja

        Missä paikassa se pitseria sijaitsi?

        juu minullakin valitettavasti on huonoja kokemuksia ja ennakkoluuloja, etten pysty luottamaan..


    • Kirjaudu sisään jos haluat ...

      Olen tutustunut turkulaiseen mieheen, joka yllätys yllätys on työntekijä ravintolassa..

      Minkälaisia kokemuksia teillä on turkulaista? voiko luottaa? en halua tästä mitään riita/haukkumiskeskustelua vaan normaalia keskustelua ja kokemuksia. Mitä tehdä jos pelkää tulevansa huijatuksi eikä sen takia uskalla täysin luottaa? entä mistä tunnistaa raumalaisen ja porilaisen mitä eroja on? en ole vielä muistanut kysyä kumpi hän on, luultavasti kumminkin porilainen taitaa olla. Tämä viesti ei sitten ole mitään provoilua tai rasismia, vaan oikeasti haluaisin tietää muiden mielipiteitä ja kokemuksia! En tiedä vielä pystynkö luottamaan häneen. Hän ei ole mitenkään pahasti valehdellut, mutta kierrellyt kyllä, mm. aluksi luulin hänen olevan töissä toisessa paikassa, ei ole ollut koskaan tyttöystäviä mutta tapailua kyllä. Ihan aluksi mies ei pitänyt muutamaan viikkoon mitään yhteyttä, mutta alkoi myöhemmin pitää tiiviimmin yhteyttä, tutustuin häneen vasta viime kuussa. Mitään pelleilyä kännykän kanssa ei ole onneksi ollut, kuten muiden tapaamieni miesten kanssa. Olen myös tavannut hänen sukua. Olen saanut hänestä siis rennon ja mukavan vaikutelman ei tosi tosi varsinais-suomalaista kuvaa, mutta silti mietityttää miksi joistain asioista kiertelee tai pikkaisen valehtelee..

      Onko turkulaisilla myös niin kuten varsinais-suomalaisilla, että suku esim. valitsee miehelle jonkun sukulaistytön vaimoksi? tunnen kyllä netistä turkulaisia, jotka itse valitsevat kenet ottavat, että riippuu kai paljon henkilöstä ja suvusta.

      Miten vakavasti ottaisit tuollaisen kirjoituksen?

      • On kuule eri

        Meininki täällä puhuu nyrkit.
        Varsinkin jos yrität ottaa muiden miehiä.
        Täl puol jokkee on kaikki miehet varattuja.


    • täysin järjetön

      Kuka voi edes kuvitella luottavansa kymmeniin miljooniin ihmisiin? Ota selvää siitä yksilöstä äläkä kysele keneltäkään. Yksilöjen väliset erot ovat aina suuria eikä palstalaisten yleistykset kerro siitä tuntemastasi henkilöstä yhtään mitään.

      • hyvä merkki

        jos miehellä on jo oleskelulupa Suomeen. En luota valitettavasti yhtään niiden miesten motiiveihin, joilta oleskelulupa puuttuu.

        On nimittäin ikäviä juttuja tullut nähtyä sivusta.


    • dashuria

      Hmmm.. Tutustu ihan rauhassa siihen mieheen. Ei sun tarvi kysyä muilta mitä mieltä turkkilaisista ollaan yleensä. Jos sä tapaat suomalaisen miehen niin ethän sä ajattele että voi vitsit minkähänlainen toi mies nyt on ku se on suomalainen ku niistä puhutaan sellastaki ja tollastaki vielä... Ei. Vaan lähinnä jos kyselellään yleensä niin kautta rantain voi kysellä ihmisiltä että kuka sen tuntee ja ja noin. Mutta paras tapa on kuitenki tutustua ihmiseen ihan henkilökohtasesti.

      Ei voi määritellä ja yleistää kuitenkaan jostakin maasta tulleita tietyn tyyppisiksi. MOnesti yleistetään ja ei ne varmaan aina niin tuulesta ole temmattuja, mutta kuitenkin kaikki ei ole samanlaisia, vaan mehän ollaan kaikki erilaisia :)

      Mä seurustelen itse kosovolaisen kanssa, ja aluksi kuulin siitä juttuja että on ollu kauhee naisten mies joskus ja ollu paljo naisia.. Ensin ajattelin että tästä ei voi tulla mitään mutta sitte päätin että tutustun itse siihen enkä kuuntele muiden puheita, varsinkaan tollasessa asiassa kun mulla itelläkin on ollu kumppaneita aika reippaasti.. Että ei pidä tuomita menneisyyden takia, koska meillä kaikilla sellanen on :)


      että katsele kuuntele ja tutustu, se on mun neuvoni sulle :)

      • täällä sulle....

        Kannattaa sinun todella tutustua siihen mieheen ja mielellään myös miehen perheeseen, koska Kosovon albaanit ovat suuri riskiryhmä jotka naivat oleskeluluvan takia!!! Eli vasta seurustelet, no et ole vielä "mitään" miehen sukulaisille. Ole oikeasti varuillasi, en tarkoita tätä pahalla.... Olen vain nähnyt niin paljon noita Kosovon huijareita että kuule voi voi.... Ja vielä sinulla on ollut paljon aikaisemmin kumppaneita, aika iso miinus!!!


      • dashuria
        täällä sulle.... kirjoitti:

        Kannattaa sinun todella tutustua siihen mieheen ja mielellään myös miehen perheeseen, koska Kosovon albaanit ovat suuri riskiryhmä jotka naivat oleskeluluvan takia!!! Eli vasta seurustelet, no et ole vielä "mitään" miehen sukulaisille. Ole oikeasti varuillasi, en tarkoita tätä pahalla.... Olen vain nähnyt niin paljon noita Kosovon huijareita että kuule voi voi.... Ja vielä sinulla on ollut paljon aikaisemmin kumppaneita, aika iso miinus!!!

        En ottanu pahalla. Oon kans kuullu näitä juttuja Kosovon albaneista ja muistakin maista tulleista jotka niavat oleskeluluvan takia. Mutta en usko että tässä on sellasesta kyse kuitenkaan, koska hän ollut pian 20 vuotta täällä ja ei ole vaaraa joutua lähtemään.

        Menneisyydestä sen verran ja kumppaneiden määristä, että molemmat ollaan vahvasti sitä mieltä että menneisyys on menneisyyttä.

        Ja vaikeetahan se on näin anonyymillä palstalla sanoa että mikä on miinusta ja kuka on huijari ym.ym. Koska ei tunne kyseisiä henkilöitä kuitenkaan. Ei voi yleistää että kuka huijaa sen perusteella mistä on kotoisin :) Me ollaan kaikki yksilöitä kuitenkin :)


    • muu maa mustikka

      Aikoinaan kun toimin suomalaisen matkanjarjestajan matkaoppaana Turkissa, tuli usein juteltua naiden paikallisten poikien kanssa.

      Itseanikin kiinnosti nama samat kysymykset, mita tassa ketjussa on tullut esille.

      Turkkilaiset pojat menivat ennenvanhaan naimisiin sen valmiiksi valitun sukulais tai naapurin tyton kanssa.

      Nykyaan vaimoksi saa vapaasti valita mieleisensa, mutta sitten tullaan sen hankalan tosiasian eteen, etta mista rahat haihin, asunnon ostamiseen ja sisustamiseen.

      Turkkilainen nainen, joka saa itse paattaa meneeko naimisiin jonkun tietyn miehen kanssa, tietaa arvonsa ja osaa vaatia miehelta taloudellista vastuuta.

      Jatkoa ajatellen, jotta perheesta ja vanhemmista pystyisi taloudellisesti huolehtimaan naimisiin menon jalkeen, tulee perustaa TURKKIIN toimiva bisnes, se voi olla turismiin liittyva, vaatekauppa tai muuta sellaista.

      Seuraava kysymys onkin mista rahat kaikkeen tahan? Turkkilaiset pojat lahtevat ihan tunnetusti Suomeen jonkun lomaromanssiheilan siivella, tekemaan kovasti toita, jotta voivat toteuttaa toiveensa tulevaisuudessa.

      Jos Suomessa tapaa kouluttamattoman pizzeriatyontekijan niin kannattaa unohtaa koko mies, mutta jos kyseessa on hyvinkoulutettu laakari, bisnesmies tai muu vastaavanlainen, ns. omavarainen mies, ja valillanne on kemiaa, on mahdollista rakentaa toimiva ihmissuhde.

    • tietenkään

      hölmö

    • askimm

      Mun mies asuu turkissa, itse suomessa ja ollaan pidetty yhtä 8kk. Suunnitelmissa olis muuttaan turkkiin vielä jossain vaiheessa. luotan kyllä mieheeni ja hän minuun, on nimittäin tarjoilija. harmittaa kun ei voida nähdä koko aikaa...mutta jossain tulevaisuudessa kyll, kunhan täytän 18, voidaan asua yhdessä

      • turkkilaisen vaimo vielä he...

        Tämä on taas täysin omaa kokemusta, mutta kyllä melkeinpä jokainen turkkilainen on tullut joko perhesuhteen perusteella (=avioitumalla) tai työluvalla (vähemmistö).Vaikka kuinka ovatkin yksilöitä, niin yleisohjeena kyllä sanoisin pitkällä kokemuksella, että älä luota ja jos vain voit vaikuttaa asiaan, niin älä rakastu. "Naimisissa kunnes toisin todistaa" (ja vaadi veden pitävät todisteet...).

        Ja todella niitä tyttöystäviä riittää. Parhaimmat tyttöystävät tietävät vaimoista/perheistä, mutta koska ovat vihdoin saavuttaneet asemansa "mulla onkin ulkomaalainen poikakaveri"-tyttöystävinä, uskovat ja kestävät kaiken minkä syötetään. Vaimot sitten jakautuvat melkeinpä kolmeen - niihin, jotka kieltää honeynsa teot, - niihin, jotka roikkuu ja roikkuu ja rakastaa ja niihin, jotka "vapauttavat" miehensä uusiin vapaisiin seikkailuihin. Kukin tyylillään.

        Ainiin. En usko turkkilaisen miehen kouluttamiseen. Taas asia missä en usko edes yksilöllisyyteen. Enkä tosin tarjoilijankaan kykyyn olla luotettava.


      • just just

        just näillä tarjoilijapojilla on tyttöystäviä pilvinpimein ,joka ilta voi vaihtaa uuden ,et kai oikeesti luota tommosiin huoripukkiin.


      • älkää luottako
        just just kirjoitti:

        just näillä tarjoilijapojilla on tyttöystäviä pilvinpimein ,joka ilta voi vaihtaa uuden ,et kai oikeesti luota tommosiin huoripukkiin.

        ne puhuu ihan potaskaa ja kaikilla melki suhteita..valehtelevat silmät ja suut täyteen en tarvitse muita kuin sinut mutta turkis melko varmasti suhteita ja täälä ja joku joka maksaa kaiken..


      • aloittaja
        älkää luottako kirjoitti:

        ne puhuu ihan potaskaa ja kaikilla melki suhteita..valehtelevat silmät ja suut täyteen en tarvitse muita kuin sinut mutta turkis melko varmasti suhteita ja täälä ja joku joka maksaa kaiken..

        Tapasin tämän miehen siis muutama kuukausi sitten ja jotkut kirjoittivat, että jos eivät kuule minusta enää mitään nini arvasit kuten kävi, että jatkoa seuraa.....

        Kävi niin, että miehen kaveri tuli yrittämään minua. Olin juuri sitä ennen ilmoittanut miehelle olinpaikkani ja kas kummaa - hänen kaverinsa oli siellä vähän kuin "vastassa". Aloin epäillä, että siinä olisi ollut taustalla jotain minun tekemisteni kyttäystä ja sellaista kyttäystä,e ttä lähdenkö hänen kaverin mukaan! no en tietenkään mennyt lähinä ihmetytti.. Tämä miehen kaveri oli kummasti myös tietoinen puheluistani, ihan kuin hänelle puheluni kuuluisivat ja mitä ihmeellistä siinä on, jos puhuu jonkun miespuolisen kanssa puhelua. No ei tuosta muuta sitten tullut..

        Mies on sanonut lähtevänsä pian taas matkalle ja oli juuri lyhyellä laivareissullakin eikä ilmoittanut siitä mitään paitsi siis jälkeenpäin. Olen vasta nyt alkanut oppia, että hän ei ole loppuviikosta vapaalla tai ainakin niin sanoo. Ärsyyntyy toisinaan kovasti eikä vastaa jos erehdyn soittamaan kun on jossain.


      • epäilevävaimo
        aloittaja kirjoitti:

        Tapasin tämän miehen siis muutama kuukausi sitten ja jotkut kirjoittivat, että jos eivät kuule minusta enää mitään nini arvasit kuten kävi, että jatkoa seuraa.....

        Kävi niin, että miehen kaveri tuli yrittämään minua. Olin juuri sitä ennen ilmoittanut miehelle olinpaikkani ja kas kummaa - hänen kaverinsa oli siellä vähän kuin "vastassa". Aloin epäillä, että siinä olisi ollut taustalla jotain minun tekemisteni kyttäystä ja sellaista kyttäystä,e ttä lähdenkö hänen kaverin mukaan! no en tietenkään mennyt lähinä ihmetytti.. Tämä miehen kaveri oli kummasti myös tietoinen puheluistani, ihan kuin hänelle puheluni kuuluisivat ja mitä ihmeellistä siinä on, jos puhuu jonkun miespuolisen kanssa puhelua. No ei tuosta muuta sitten tullut..

        Mies on sanonut lähtevänsä pian taas matkalle ja oli juuri lyhyellä laivareissullakin eikä ilmoittanut siitä mitään paitsi siis jälkeenpäin. Olen vasta nyt alkanut oppia, että hän ei ole loppuviikosta vapaalla tai ainakin niin sanoo. Ärsyyntyy toisinaan kovasti eikä vastaa jos erehdyn soittamaan kun on jossain.

        Ei satu tuo mies elelemään pk-seudulla? Ja lähti juuri joitain päiviä sitten sinne matkalle?
        Sinulla on soneran liittymä?


    • Pam

      Turkkilaiselle ei sovi suomalainen nainen. Se on lian kylmä, ja tykkä olla vapaa

    • yksivähemmäntaas

      kun alatte seukata vaadi häntä luopumaan suomen kansalaisuudesta ja muuttakaa muualle vaia sinne turkkiin sittn kun vielä suussasi on muutama hammas jälljellä tule yksin kotiin ja jätä se kaveri maataan rakentamaan sinne

    • Nomoreturkishmen

      Ne turkkilaiset miehet keitä Suomessa on niin ovat yleensä juuri niitä huonosti koulutettuja tarjoilijapoikia, jotka tulevat työn perässä tänne. En tiedä kuin muutaman vähän paremmin koulutetun turkkilaisen miehen, jotka tekevät muuta kuin pizzahommia. Turkissakin naiset pariutuvat sellaisen miehen kanssa, joka on ns. "samalla tasolla", siellä korkeakoulutettu nainen ei ikinä huolisi tarjoilijaa jolla ei ole penninpyörylää.

      Itse nuorempana tapailin muutamia turkkilaisia miehiä, olivathan ne jotenkin jännempiä ja "eksoottisempia", mutta tajusin sitten aika nopeasti että ei mulla ole mitään yhteistä sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole millään tavalla sivistänyt itseään. Ei ole mitään mistä keskustella tai mikä yhdistäisi. Viimeisin turkkilainen mies ketä tapailin pari kertaa paljastui aika äkkiä sellaiseksi vähän konservatiivisempien arvojen noudattavaksi. Oli ollut järjestetyssä avioliitossa Turkissa ja särähti korvaan kun sanoi että "se on ihan normaalia". No se juttu jäi muutaman kahvittelukerran pituiseksi.

      Yksi toinen turkkilainen oli ärsyttävän ylpeä kotimaastaan. Jaksoi haukkua Suomea ja suomalaista kulttuuria aina joka käänteessä, Turkki kun on niin paljon parempi kaikessa ja Turkissa kaikki on suurempaa ja hienompaa. No en sitten viitsinyt edes alkaa väittelemään Turkin ihmisoikeuksista ja heidän mahtavasta suuresta presidentistä, kurdien kohtelusta sun muista ongelmista. Tuokin juttu kariutui aika äkkiä ja jälkeenpäin kiitoksena hän levitteli numeroani kavereilleen ja sai olla silloin aika ahkerasti olla estelemässä Whatsapissa turkkilaisia miehiä :D

      • Naisenvapaus

        Saitko nauttia turkkilaisista pastilleista?
        Ekan kerran kun hoidin rimmingiä yhdelle turkkilaiselle lopsahti suuhun pastilli. Aluksi säikähdin että mikäs se oli mutta sitten mukava pähkinäinen maku levisi suuhuni.
        Suomessa turkkilaisilla ei ole yhtä hyviä pastilleja kuin Turkissa. Mistäköhän johtuu..
        Tunsin itseni oikein prinsessaksi kun napostelin pastilleja


    • yksikiikarissa

      hei nomoreturkish man nimimerkki
      kerro vuosissa kauanko sextailit turkkilaisten miesten kaa ja oliko se seksi hyvää, pakottiko alistitko ne sua mitenkään ihme seksileikkeihin mihin ne on kotimaasaan tottuneet

      • Nomoreturkishmen

        En ole niin kevytkenkäinen että menisin jonkun kanssa heti sänkyyn, joten ikävä kyllä en ole oikea ihminen vastaamaan tuohon kysymykseen :)


      • Mitäköhän noi "ihme seksileikit" ovat?? turkkilaisten omia seksileikkejä? :D


    • eikoskaanenääperversseja

      Ei suomalainen mieskään parempi ole, ehkä viellä hullumpi. Olen kokonaan lopetanut suomalaiset huijarit ja pettäjät, täysin sikoja, yöääk

      • Hkjjbb

        Suomalainen mies onkin ihan täysin paska. Jotkut naiset jaksaa vieläkin paapoa keskenkasvuiseksi teinipojaksi heittäytyvää miestä, vaikkei mies tee mitään omatoimisesti. Arabimiestä ei tarvitse patistaa korjaamaan pyörää, vaihtamaan autonrenkaita ja ottamaan vasaraa käteen vaan tekee ne omatoimisesti. Ja koti on musliminaisen valtakuntaa.


      • Naisenvapaus
        Hkjjbb kirjoitti:

        Suomalainen mies onkin ihan täysin paska. Jotkut naiset jaksaa vieläkin paapoa keskenkasvuiseksi teinipojaksi heittäytyvää miestä, vaikkei mies tee mitään omatoimisesti. Arabimiestä ei tarvitse patistaa korjaamaan pyörää, vaihtamaan autonrenkaita ja ottamaan vasaraa käteen vaan tekee ne omatoimisesti. Ja koti on musliminaisen valtakuntaa.

        Miltä tuntuu ottaa poskeen tietäessäsi että muslimien mulkut on seilannu jossain vaiheessa lampaan tai aasin perseessä?
        Onko eläimellinen haju vielä elimessä?


      • Nomoreturkishmen

        Kyllä niitä kunnollisia ja siistejä suomalaisia miehiä löytyy (ei tältä keskustelupalstalta tosin) ja varmasti asiallisia turkkilaisia miehiä myös, mutta en ole vain sellaiseen täällä Suomessa törmännyt :)


      • Hjkjj
        Nomoreturkishmen kirjoitti:

        Kyllä niitä kunnollisia ja siistejä suomalaisia miehiä löytyy (ei tältä keskustelupalstalta tosin) ja varmasti asiallisia turkkilaisia miehiä myös, mutta en ole vain sellaiseen täällä Suomessa törmännyt :)

        Ota arabi niin elämä muuttuu. Arabimiehelle olet kuin prinsessa eikä sun tarvitse ottaa naisena isompaa vastuut a mihin mies on luotu.


      • Naisenvapaus
        Hjkjj kirjoitti:

        Ota arabi niin elämä muuttuu. Arabimiehelle olet kuin prinsessa eikä sun tarvitse ottaa naisena isompaa vastuut a mihin mies on luotu.

        Mutta miten se lampaiden tai aasien perseissä mulkun hulluttelu? Vai onko prinsessa sitä mieltä että on normi touhua?


    • kokokoopoo

      se kuuluu heidän nuoruuteen kuten myös nuorempien poikiien persreiän kairaus, siksipä suomi siiderivalaalle tullee yllärinä se että pillun panoa on 1 min että muna saadaan hieman märäksi ja sitten se työnnetään persreikään jossa näytelmän loppuhuipennus tapahtuu, sama toistuu minuutin jälkeen kun seuraava matu tulee komerosta

      • Voieiapua

        Piti minunkin sekaantu tällaiseen mieheen, ja homma oli just tuollaista kun kokokoopoo ylhäällä kirjoittaa. Siis pitääkö oikeasti paikkaansa, että heillä on hommia lampaiden, vuohien ja aasien kanssa?


      • Valitettavasti
        Voieiapua kirjoitti:

        Piti minunkin sekaantu tällaiseen mieheen, ja homma oli just tuollaista kun kokokoopoo ylhäällä kirjoittaa. Siis pitääkö oikeasti paikkaansa, että heillä on hommia lampaiden, vuohien ja aasien kanssa?

        Kyllä pitää paikkansa. Videoitahan on netti pullollaan, missä jopa pienet muslimipojat ovat yhdynnässä eläinten kanssa :(


    • Sashan..1982

      Mä olin naimisissa viisi vuotta turkkilaisen kanssa. Oli tosi ihana jne kunnes jätti mut koska haluaa muslimivaimon. Että se siittä.

      • Voieiapua

        Minkä takia he lopulta kuitenkin haluavat muslimivaimon? Liittykö se Koraanin oppeihin, suvun hyväksyntään tms.? Selvisikö sinulle perimmäinen syy? Voimia!


      • Sashan..1982
        Voieiapua kirjoitti:

        Minkä takia he lopulta kuitenkin haluavat muslimivaimon? Liittykö se Koraanin oppeihin, suvun hyväksyntään tms.? Selvisikö sinulle perimmäinen syy? Voimia!

        No miehen perhe painosti kyllä mutta mies itsekin halusi ehdottomasti muslimivaimon että saisi muslimilapsia. Ei auttanut edes että sanoin että lapsista voisi tulla muslimeja.

        Mies yritti hiljalleen käännyttää mua kaikki ne vuodet mutta en kääntynyt koska en voinut. Mietin sitä kyllä paljon.

        No nyt olen löytänyt uuden. On vasta alussa niin en tiedä mitä tulee. Nepalilainen ateisti tällä kertaa jolla kansalaisuus. Niin mun ex sanoikin joskus kun kysyin että miksi ihmeessä meni kristityn kanssa naimisiin niin kuulemma suomalaisen eläkkeen takia....

        Mutta rakastan edelleen exääni ja erottiin kaikesta huolimatta ystävinä.


      • Vapaampinaisena
        Voieiapua kirjoitti:

        Minkä takia he lopulta kuitenkin haluavat muslimivaimon? Liittykö se Koraanin oppeihin, suvun hyväksyntään tms.? Selvisikö sinulle perimmäinen syy? Voimia!

        Jotkut naiset eivät tajua että arabimies ei anna naisen pukeutua paljastavasti ja ja arabimies ihmettelee mikä tarve naisilla on näyttää että heillä on voimaa siirtää huonekaluja ja kantaa raskaat kauppakassit. Meillä mies kantaa kauppakassit ja avaa oven. Itselleni tämä sopii hyvin. Koen olevani paljon arvostetumpi naisena kun mulle ei aseteta paineita esitellä takamusta vieraalle miehelle. Siksi arabit saattaa kokea musliminaisen parempana. Itsekään en ymmärrä ei-musliminaisia. Koen islamin omakseni. Miksi moni suomalainen nainen haluaa olla supernainen eikä prinsessa miehelleensä?


      • kukintavallaan

        Oletko etsinyt itsellesi uuden?
        Saattaa olla että se ei sovi sille exällesi :D
        Semmosia ne on.


      • vantaanvaari

        menetikö paljonkin rahaa?


      • Sashan..1982
        kukintavallaan kirjoitti:

        Oletko etsinyt itsellesi uuden?
        Saattaa olla että se ei sovi sille exällesi :D
        Semmosia ne on.

        Olen löytänyt uuden ja ex ei tiedä.


    • kokemukseni

      Kaikki tilanteet missä olen ollut tekemisissä Turkkilaisten tai arabien, ovat vieneet minua kauemmaksi heistä.
      Käyhän ihmisiä lomallakin Turkissa. Minä en.
      Yhden kerran kävin vastaavassa, mutta se ahdistelu, sairas levottomuus, jatkuva piina ei ole minua varten.
      Minä tykkään elämästä. En sen jarruista tai uhkista.

    • sikapirjo_pönninen

      Eivät turkkilaiset juuri mitään muuta osaakaan. Jos ei olisi ravintolassa niin työtön tai parturi. Ulkomaalainen työvoima tekee turkissa ihan kaiken. Talot, maantiet, tietoliikenneverkot ym.

    • vanhafaitteri

      Piti minunkin sekaantu tällaiseen mieheen, ja homma oli just tuollaista kun kokokoopoo ylhäällä kirjoittaa. Siis pitääkö oikeasti paikkaansa, että heillä on hommia lampaiden, vuohien ja aasien kanssa?

      missähän pumpulissa olet kasvanut?
      mistä luulet että maassa jossa lapsi ei aikuistuessaan näe alastomuutta missään kaikki on hunnutettua niskaan asti ja nilkkoihin niin mistä ammentaa seksuaalisuuden lähteet, katsoo ympärilleen ja näkee seksuaalisia eläimiä, videoita on netissä jos niitä haluaa katsoa, golanin kukkuloilla ollessani aidan takana oli paimenia kun heitti 10 dollaria ne pani lammasta hampaat pitkinä, kun heitti toisen 10 dollaria niin ne pani toisiaan, ihan innoisaan ja siitä vielä maksettiinkin.
      meitä nauratti

      • Näitten täytyy olla jotain maaseutu/perähikiä paikkoja..ne nuorehkot turkkilaiset joita mä tunnen harrastaa kyllä ihan normi seksiä turkkilaisen naisten kanssa ja katsoo pornoa netistä normisti..ei tartte lampaita panna lol.


    • pppppppp

      Karvahandut on sitäpaitsi moniosaajia, pizzan kääntäjiä

    • Anonyymi

      Turkkilaiset tai Turkin kurdit eivät Käyttäydy yhtään erinlailla.Eivätkän käyttädy Suomaliset Suomessa:Hämäläiset tai savolaisetkaan erinlailla kun eletään v.2022, Islamissa suku määrä aviolitot.Vaikka ollan nin lähellä kuin Turkissa. Sitä aviolittoa minkä suku on märänyt ja se solmittu,ei mikään rakkaus toiseen naiseen muuta. Vaimo numero 1. on suvun määräämä ja serkku!Vuosisatojen perinne vaikka elämme 2022.Hänestä ei erota.Hän tuottaa suvun jatkajia lapsia, Mies saa otta jopa väliaikaisen avioliton .Siis oikein avioliton muista maista mihin asettunut. Sadakseen rahaa jota tarvitaan sille perhelle joka Turkissa on ja ennen kuin Nuorin vanhin on 17 v. Tuodan nyt esim. Perhe sitein Vaimo ja lapset tänne.Aviolittosi tai parisuteesi on sinä vaihessa purettu.Koska se vaimo on se numero 1.Suvun valitsema. Jonka yli sinä et kävele,ei teidän rakkaus ,ei vaikka teillä olisi lapsi.

    • Anonyymi

      Itsekin joskus muinoin seurustellut Turkkilaisen miehen kanssa puolitoista vuotta. Hänellä oli asunto Turkissa ja Suomessa. Jäi ihan hyvä maku. Näin myöhemmin valitettavasti kun katselen Suomalaisia miehiä ja olemusta.. vaattet roikkuu, housut roikkuu. Parturiin olisi asiaa..

    • Anonyymi

      Turkkilaiset on sekopäitä ihan samalla tavalla kuin irakilaiset

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe