Kommentoikaa etenkin naiset kiitos.
Voiko olla että teille tulis mieleen huuhtasta pikkarit ravintolaillan tai laivareissun jälkeen ja väittää ekaa kertaa pissavahingoksi ja laivareissu kerralla ensin kieltää koko huuhtasu ja sitten keksiä vale ja sitten taas vedota pissaan.
voiko olla niin hävettävä asia että kun tulee tippa housuun ettei sitä voi aviomiehelle kertoa varsinkin kun on aiemmin samaan asiaan vedonnut, vai olisko taustalla mielestänne jotain muuta????
naisen uskottomuus
22
2749
Vastaukset
- Tai edes
tavallisia pikkuhousunsuojia. Kun ei itse näköjään ymmärrä. Virtsan karkailu on todella yleinen vaiva, nuoremmillakin. Eikä siitä puhuta kun sehän on "vanhojen" vaiva. Viihteellähän tulee juotua ja se lisää pissan määrää, humalassa karkailee helpommin.
- ei voi kuin
nauraa , joopa joo ,hyvä oivallus .
- nainen vaan
Suhteenne on rempallaan tai olet sairaaloisen mustis.
En voi ymmärtää, että joku mies tutkii naisensa pikkareita, sairasta touhua.- nythän on niin että
satun myös tekemään kotitöitä ja pyykkärissä törmäsin ekakerralla pestyihin.
Kiitos tena vinkistä mutta menisköhän vittuilun puolelle vaimoo kohtaan. laivalla tai ainakin kotiin tullessa joku side olikin käytössä. EI vaan tainnu olla itltariennoissa???
Ja eiköhän meistä kaikista tällaisten jälkeen jo hiukan mustista löydy vai pitäiskö kulkee laput silmillä? - puhumalla selviää
nythän on niin että kirjoitti:
Kiitos tena vinkistä mutta menisköhän vittuilun puolelle vaimoo kohtaan. laivalla tai ainakin kotiin tullessa joku side olikin käytössä. EI vaan tainnu olla itltariennoissa???
Ja eiköhän meistä kaikista tällaisten jälkeen jo hiukan mustista löydy vai pitäiskö kulkee laput silmillä?No, olisit kysynyt reilusti vaimolta asiaa.
Kai sinä vaimoosi luotat?
Ainakin tässä kohtaa voisit ottaa asian puheeksi, etkä arvailla toisten naisten tai miesten kommenttejen perusteella oman vaimosi asioita.
Hyvänen aika, kyllä kai avio/avomiehelleen, elämänkumppanilleen voi kertoa kaikista asioistaan ainakin kun on näin "kiinni jäänyt" virtsankarkailusta. Lue aiheesta netistä varmasti tietoa löytyy, niin voit jutella avoimesti ja tiedät asiasta. Luottamus on suhteen perusta. - pitäiskö....
puhumalla selviää kirjoitti:
No, olisit kysynyt reilusti vaimolta asiaa.
Kai sinä vaimoosi luotat?
Ainakin tässä kohtaa voisit ottaa asian puheeksi, etkä arvailla toisten naisten tai miesten kommenttejen perusteella oman vaimosi asioita.
Hyvänen aika, kyllä kai avio/avomiehelleen, elämänkumppanilleen voi kertoa kaikista asioistaan ainakin kun on näin "kiinni jäänyt" virtsankarkailusta. Lue aiheesta netistä varmasti tietoa löytyy, niin voit jutella avoimesti ja tiedät asiasta. Luottamus on suhteen perusta.Reilusti ensin kysyinkin.
Sitten tuli ensin kielto ja sitten vale.jonka tunnusti
Se tässä onkin kun periaatteessa luotan häneen, mutta valehtelu ihmetyttää.
Ja miksi pestä kun kotona on kyllä edelleen se CYLINDAkin. - tarkastelet
nythän on niin että kirjoitti:
Ja eiköhän meistä kaikista tällaisten jälkeen jo hiukan mustista löydy vai pitäiskö kulkee laput silmillä?ne alkkarit et onks ne käytetty vai ei? Nuuhkutteletko sä niitä vai tutkitko mikroskoopilla?
Taidat olla joku alushousupervo.
- Piru.
"Himokkaat naiset
Saksassa teetetyn kyselyn mukaan yhä useampi nainen pettää aviopuolisoaan, ja suurimpana syynä syrjähyppyyn on seksuaalinen tyytymättömyys omaan puolisoon. Göttingenissä toteutetun tutkimuksen naisista 55 prosenttia oli pettänyt kumppaniaan, ja miehistä samaan syntiin oli langennut 49 prosenttia. Tosin miehistä 22 prosenttia oli pettänyt naistaan useammin kuin kolme kertaa, naisista vain 15 prosenttia. Tutkimuksen, johon osallistui lähes 6 000 aikuista, teettäneen psykoterapeutin Ragnar Beerin mukaan pettämisriski kasvaa hurjasti kolmantena aviovuonna."
Kylmää faktaa, joka varmaan pitää kutakuinkin paikkansa myös meillä?
Se selviää seuraavasta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802217277736_uu.shtml
Meillä siis vielä yleisempää, mikä ei sinänsä ole ihme, koska suomalaiset naiset ovat euroopan löyhäperäisimpiä. - oli pesty?
Tiukka tupatarkastus, ja tietty määrä valkovuotoa pitää olla, että pätee 1 vrk käytettyinä alushousuina?
Mäkin taitaisin valehdella tuollaisessa suhteessa yhtä ja toista.
Kyllä virtsankarkailu(kin) on hävettävää. Erittäin hävettävää. Voi olla siis tottakin.
Olisin saattanut tulla kotiin jopa ilman housuja, tai erihousuilla (ostettu matkalta, varapökät mukana).- laivalla
vara pökät mukana sentään yö reiss ja hän siisti ihminen
- vanha mummeli
Kyllä täytyy olla naisellasi aikamoinen rakko ,jos ei ehdi wc:hen
Jos hän on synnyttänyt 3-8lasta niin ok
Jos hän on yli 45v ok
Jos ei noin niin, oioi haiskahtaa ja pahasti.
Ja, jos on todella rakkovikainen niin kyllä sä niitä tenoja olet kotonasi nähnyt.
Ja ,jos rakko ei voi pidättää, hän on juoksia tai urheilee paljon.
MÄ 4 synn. ja urheileva mummi , eikä tenoja tarvita..
Kyllä useat miehet tutkii pikkarit ja naiset bokserit,ettei sulla mitään hävettävää.- ikinä kuullut
kenenkään ystäväni tai tuttavani nuuskivan pyykissä olevia alkkareita, hyi helvetti kuinka joku voi sortua niin alas, yök!
- pitäiskö...
ikinä kuullut kirjoitti:
kenenkään ystäväni tai tuttavani nuuskivan pyykissä olevia alkkareita, hyi helvetti kuinka joku voi sortua niin alas, yök!
EI urheile 4 lasta ei tenoja kotona ei edes pikkusuojia: omaa, päättelyä housut oli siis oli märät kun laitoin koneeseen lisää pyykkiä ja sen jälkeen roskille... siellä pyykki pussi ja "hedelmäpussi" joka myös kostea....eli pikkarit hedelmäpussissa ettei muut kastu?
Eikä koti oloissa karkailu valittelua.!
On me myös sen verran viihteeläkin käyty että tiedän ettei kyseistä ongelmaa humalassa.
Kiitos uskon naisille rehellisistä kommenteista jos vielä lisää niin mielenkiinnolla odotan.
Sanokaa vaan suoraan jos olen Ty.mä. - rouvasihmisillä
pitäiskö... kirjoitti:
EI urheile 4 lasta ei tenoja kotona ei edes pikkusuojia: omaa, päättelyä housut oli siis oli märät kun laitoin koneeseen lisää pyykkiä ja sen jälkeen roskille... siellä pyykki pussi ja "hedelmäpussi" joka myös kostea....eli pikkarit hedelmäpussissa ettei muut kastu?
On me myös sen verran viihteeläkin käyty että tiedän ettei kyseistä ongelmaa humalassa.
Kiitos uskon naisille rehellisistä kommenteista jos vielä lisää niin mielenkiinnolla odotan.
Sanokaa vaan suoraan jos olen Ty.mä.lörähtää housuihin välittömästi, jos luulee saavansa vierasta.
Laivareissuilla olen saanut vain rouvilta.
Päättele ite. - pohdittavaa
pitäiskö... kirjoitti:
Sanokaa vaan suoraan jos olen Ty.mä.entäs jos naisellasi on menkat, tiedätkö, ne jotka on kerran kuussa. Kyllä mä ainakin itte pesaisisin alkkarini jos olis päässyt siteen ohi lurahtamaan, ei sotke muuta pyykkiä ja voi pestä vähän korkeammassa lämpötilassa muiden pyykkien kera. Verihän lähtee parhaiten tuoreena ja alle 40 asteen vedessä irti. No entäs ilmavaivat, puhuisitkos ite puolisolles että pääsi hieman vahinkoa käymään, taikka peräpukamat vuotaa, yhtä ikäviä vaivoja kaikki. Ja mitä ihmettä sä muijas alkkareita vahtaat, taidat olla hieman mustis ja mielesi kehittelee mitä ihmeellisempiä selityksiä, luuletko että siemennesteen voi tunnistaa pikkuhousuista tai haistaa jos ovat vähän kuivahtaneet, outo oot!!!
- että.....
Minusta on oikeastaa outoa, että edes tiedät hänen huuhtaiseen alushousujaan.. nuuskitko niitä?
Ravintolassa saattaa naurattaa ihan kunnolla ja toki siinä voi pissa lirahtaa ihan pissavaivattomaltakin, jos kovasti pissattaa ja kuuntelee jonkun jutun loppuun ennen pissalle menoa. En kyllä silti ymmärrä.. siellä baarissako se oli niitä alkkareita pessyt? ööh. No se kuulostaa oudolta ehkä.. joskaan ei mahdottomalta. Pesaissut, ettei vieruspöytään asti haise pissa?
Laivareissulla en näe yhtään outona huuhtaista alushousuja. Itse ottaisin toki mukaan puhtaita, mutta huuhtaisisin käytetyt ennen laukkuun laittamista.
Pissa voi olla todella nolo asia jos se tule housuun. Miten suhtauduit aiemmalla kerralla?
Jos suhtauduit hänen mielestään jotenkin huonosti.. esim. nauraen, niin hän on voinut seuraavalla kerralla ujostella sanomista.
Itse kyllä saattaisin hankkiutua eroon miehestä jos hän toistuvasti huutaisi pyykkihuoneesta, että miksi alushousut on märät. Miksi yleensä nostat vaatteet sieltä yksitellen?
Kyllä minä ainakin nostan pyykätessä ihan useamman vaatteen kerralla enkä syynää sperma yms. vauhtiraitoja miehen boksereista.
Itseasiassa olen kyllä syyllistynyt siihen, että haistelen makkarin lattialla olevia mieheni boksereita, että tietäisin onko ne likaiset ja menossa pesuun vaiko puhtaat ja tippunut matkalla kaappiin. Saattaa näyttää aika vainoharhaiselta.. täytyneepä kysyä mieheltä :D
Itse sammuin eräs kerta vessanlattialle ja pissata lorotin housuun ihan urakalla unissani.. pakkohan tuosta oli miehelle kertoa, että miksi vessa haisee kuin baarin vessa. Eipä tuo pahalla ottanut.. mutta jos olisi alkanut ilkkumaan, niin en tiedä olisinko mahdollisella ensi kerralla kertonut.. tosin meillä otetaan todella huumorilla just lirahtamiset yms. - amalia
hei - pikkuhousunsuojat on keksitty -miksei niitä käytetä?! Ne auttaa niin turhan märkiin olotiloihin, pissaan, ihan mihin vaan. Jos jotain tapahtuu, niin vaihtaa vain suojan! Vain tyhmistä tyhmin nainen ei käytä niitä silloin, kun on uskoton. Eli tuskin sinun vaimosi?
- viestiketjun mutta
en kyllä tajuakaan:-o. Mitä, märät pöksyt?? Eikö ole aika normaalia että naisihminen saattaa pienestä mieleen juolahduksesta kostua ja samalla kastella pöksynsä? Siis en tajua, voiko olla mahdotonta ajatella että ihminen kiihottuu jossakin ihan muualla ja muista syistä kuin että se oma mies olisi kuhertelemassa vieressä?? Jospa se vaimo haaveili reissulla miehestään? Äh, en vain tajua, en. En myöskään sitä, että joku tutkailee toisen alkkareita pyykkikorista...!
- aloittaja
Siis vaimolla side, ei pikkusuoja, (loppukierto) matkalle lähdössä ja palatessa,
NAISET voiko housut tulla siihen kuntoon että niitä tarvii huuhtoo jos side ollut koko ajan paikoillaan?? Ja miksei olisi ollut jos hän oli matkalla vilpittömin mielin????? Tyttö porukalla.
voin miehenä kuvitella että side saattaa olla luontaantyöntävä jos se pökissä piileksii eli olisko näin että side veke ja sillee?
Tää on vaan pohdiskelua.- huippa
Kuka nainen nyt jaksaa ottaa stressiä jostain pikkuhousunsuojan käytöstä (luulen,että suurin osa naisista käyttää siteitä vain menkkojen aikana), koska pikkuhousut voi tosiaan pestä. Ja ainahan menkkojenkaan aikana side ei suojaa 100%..niin että kyllä voi joutua käsin pesemään housuja. Voin kertoa, että pikkuhousuja syynäämällä et voi mitenkään saada selville onko vaimosi uskoton vai ei.
- Herää
Onko sulla nyt oikeasti epäillä vaimoasi? Mitä mieltä olet teidän suhteesta tällä hetkellä itse?
Ootko kysäissy vaimoltasi onko se tyytyväinen teidän seksielämään ja arkielämään?
Ymmärrätkö että pääset helpomalla kun luotat vaimoosi. Jos hän pettää sinua niin sinä et tee mitään väärää vaan hän. Jos hän sanoo olevansa tyytyväinen en usko että pettää.
Pikkarit on ihan yks lysti mitä se niitten kans on tehny. Ja tiedoksi että voi sotkeentua jos on kuvitellu että menkat on loppu ja sit vielä lorahtaakin. Side on ennenkaikkea epämukava ihan itselle ja siitä haluaa päästä eroon heti kun voi.
Harva nainen lähtee sekstailee menkkojen aikana.
- aloittaja
Eiköhän tää ollu tässä. Kiitti kaikille kommenteista.
Vaimo sanoo olevansa tyytyväinen vaikka ilmoilla olikin kaikki esim. Suhdesoppa sivustolla lukevat pettämisen merkit....
Nyt mennään näin
Jos joskus jotain varmistuu niin lupaan kertoa teille sitten ihmeellisen tarinan on se senverta huvittava ja opettavainen (tuleville polville) ettei voi omanatietonaan pitää.
Ja niinkuin joku teistä sanoi petturihan sen valheen kanssa elää.
LIFE GOES ON and TRUTH IS OUT THERE
MOI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803