Ehdotus

Millaista vastakaikua saisi sellainen ehdotelma että kukaan ei kirjoittelisi huomenna miesten logiikkaan.

Ideana olisi se että nähtäisiin pystyykö nettiaddiktion selättämään.

En usko että siitä mitään tulisi ja joku puska
pilaisi kuitenkin koko homman.


http://www.youtube.com/watch?v=a2UX5HOkLf8&feature=related



"Ja mitäs mainostajat sellaisesta tuumaisivat"


MarttyyriMallari-TTt

22

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kuukkeli-

      vertaistuen avulla..

    • mulle

      hyvin, ku mulla on muuta menoa.

      Mitäs muuta hommaa sulla on huomiseksi ohjelmassa.

    • cookos

      en avaa nettiä huomenna ollenkaan, kokeillaan millaisia oireita saan, voin kertoa sitten myöhemmin tarkemmin. Mutta kiinnostava ehdotus ja toteutus alkoi nyt..moi!

      • Olen liikuttunut sanoistasi :)

        Tulet sitten huomenna raportoimaan mitä kaikkia vieroitusoireita sait ja kerrot myös mitä puuhailit tämän homman sijaan.


        "Älä kuitenkaan kokonaan meitä hylkää"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Ananasvakuuttaja

      ainakaan ole nettiaddiktiota, siksi jatkan kirjoittamista.

      • eli toisin sanoen olet jo niin addiktoitunut nettiin ettet edes huomaa sitä.


        "Ja sulla on myös erikoinen nikki :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • dyddylidyy

        tee testi :)


    • joku muu

      olisi ehdottanut, olisin saattanut harkitakin mutta nyt: EI KÄY!

    • monta hyvää alotusta jemmassa, joita lyön houkuttimiksi, jos ei ketään ala näkymään.

    • Sinulla lienee poikkeuksellisesti jotain muuta tekemistä huomenna, kun moista ehdottelet. Minäkin olin viime kuussa kaksi viikkoa roikkumatta täällä. Toisen olin Nykissä ja toisen kertaamassa. Ei tullut vieroitusoireita.

      • on painetta, et jos se vaikka missaa jotain. ;)


      • voi nyyh
        relaxed_eyes kirjoitti:

        on painetta, et jos se vaikka missaa jotain. ;)

        poliitikkojen päiden putoamisen pelosta..


      • voi nyyh kirjoitti:

        poliitikkojen päiden putoamisen pelosta..

        poliitikot aivan sama, paskamedia mua kyrsii.


      • onhan minulla vaikka mitä tekemistä huomenna tai koska tahansa, mutta jostain syystä tämä palsta vetää puoleensa.

        Kenties suurin syy miksi roikun täällä on se että
        tunnen itseni verbaalisesti lahjakkaaksi ja se hivelee yliminääni kun kirjoituksiani analysoidaan.


        "Tosin diagnoosinne voisivat olla hieman syvällisempiä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • nyt...
        relaxed_eyes kirjoitti:

        poliitikot aivan sama, paskamedia mua kyrsii.

        kun kaikki yritysten saamat miljoonatuet tulee koko kansan tietoisuuteen samalla kun eläkeläisille pitkin hampain korotetaan yhdellä eurolla kuukausieläkettä.


      • nyt... kirjoitti:

        kun kaikki yritysten saamat miljoonatuet tulee koko kansan tietoisuuteen samalla kun eläkeläisille pitkin hampain korotetaan yhdellä eurolla kuukausieläkettä.

        Niitä tukia(kin) varten on määrärahat, eikä niitä sen enempää vuosittain myönnetä.

        Vingu jollekin muulle.


      • on..
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Niitä tukia(kin) varten on määrärahat, eikä niitä sen enempää vuosittain myönnetä.

        Vingu jollekin muulle.

        sun alaa.


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        onhan minulla vaikka mitä tekemistä huomenna tai koska tahansa, mutta jostain syystä tämä palsta vetää puoleensa.

        Kenties suurin syy miksi roikun täällä on se että
        tunnen itseni verbaalisesti lahjakkaaksi ja se hivelee yliminääni kun kirjoituksiani analysoidaan.


        "Tosin diagnoosinne voisivat olla hieman syvällisempiä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kukapa kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.

        Yritän välttää kaikkea syvällisyyttä näin vapaa-ajalla ja netissä erityisesti, joten se siitä.


      • on.. kirjoitti:

        sun alaa.

        On tasot kohdallaan taas;)


      • oona.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        onhan minulla vaikka mitä tekemistä huomenna tai koska tahansa, mutta jostain syystä tämä palsta vetää puoleensa.

        Kenties suurin syy miksi roikun täällä on se että
        tunnen itseni verbaalisesti lahjakkaaksi ja se hivelee yliminääni kun kirjoituksiani analysoidaan.


        "Tosin diagnoosinne voisivat olla hieman syvällisempiä"


        MarttyyriMallari-TTt

        TUNNUSTIT sentään, miksi roikut täällä!:):)



        "Rehellisyys kunniaan."


      • oona.
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kukapa kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.

        Yritän välttää kaikkea syvällisyyttä näin vapaa-ajalla ja netissä erityisesti, joten se siitä.

        Joo...joskus kantsii syvällisyyden sijasta vain avata...


        ...punkkupullo...


        (...tai se sun kaljapullosi...);)


    • la.ra

      kerro sitten miten onnistui. Ja muut addiktit myös.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe