Millaista vastakaikua saisi sellainen ehdotelma että kukaan ei kirjoittelisi huomenna miesten logiikkaan.
Ideana olisi se että nähtäisiin pystyykö nettiaddiktion selättämään.
En usko että siitä mitään tulisi ja joku puska
pilaisi kuitenkin koko homman.
http://www.youtube.com/watch?v=a2UX5HOkLf8&feature=related
"Ja mitäs mainostajat sellaisesta tuumaisivat"
MarttyyriMallari-TTt
Ehdotus
22
612
Vastaukset
- -kuukkeli-
vertaistuen avulla..
- mulle
hyvin, ku mulla on muuta menoa.
Mitäs muuta hommaa sulla on huomiseksi ohjelmassa. - cookos
en avaa nettiä huomenna ollenkaan, kokeillaan millaisia oireita saan, voin kertoa sitten myöhemmin tarkemmin. Mutta kiinnostava ehdotus ja toteutus alkoi nyt..moi!
Olen liikuttunut sanoistasi :)
Tulet sitten huomenna raportoimaan mitä kaikkia vieroitusoireita sait ja kerrot myös mitä puuhailit tämän homman sijaan.
"Älä kuitenkaan kokonaan meitä hylkää"
MarttyyriMallari-TTt
- Ananasvakuuttaja
ainakaan ole nettiaddiktiota, siksi jatkan kirjoittamista.
eli toisin sanoen olet jo niin addiktoitunut nettiin ettet edes huomaa sitä.
"Ja sulla on myös erikoinen nikki :)"
MarttyyriMallari-TTt- dyddylidyy
tee testi :)
- joku muu
olisi ehdottanut, olisin saattanut harkitakin mutta nyt: EI KÄY!
monta hyvää alotusta jemmassa, joita lyön houkuttimiksi, jos ei ketään ala näkymään.
Sinulla lienee poikkeuksellisesti jotain muuta tekemistä huomenna, kun moista ehdottelet. Minäkin olin viime kuussa kaksi viikkoa roikkumatta täällä. Toisen olin Nykissä ja toisen kertaamassa. Ei tullut vieroitusoireita.
- voi nyyh
relaxed_eyes kirjoitti:
on painetta, et jos se vaikka missaa jotain. ;)
poliitikkojen päiden putoamisen pelosta..
voi nyyh kirjoitti:
poliitikkojen päiden putoamisen pelosta..
poliitikot aivan sama, paskamedia mua kyrsii.
onhan minulla vaikka mitä tekemistä huomenna tai koska tahansa, mutta jostain syystä tämä palsta vetää puoleensa.
Kenties suurin syy miksi roikun täällä on se että
tunnen itseni verbaalisesti lahjakkaaksi ja se hivelee yliminääni kun kirjoituksiani analysoidaan.
"Tosin diagnoosinne voisivat olla hieman syvällisempiä"
MarttyyriMallari-TTt- nyt...
relaxed_eyes kirjoitti:
poliitikot aivan sama, paskamedia mua kyrsii.
kun kaikki yritysten saamat miljoonatuet tulee koko kansan tietoisuuteen samalla kun eläkeläisille pitkin hampain korotetaan yhdellä eurolla kuukausieläkettä.
nyt... kirjoitti:
kun kaikki yritysten saamat miljoonatuet tulee koko kansan tietoisuuteen samalla kun eläkeläisille pitkin hampain korotetaan yhdellä eurolla kuukausieläkettä.
Niitä tukia(kin) varten on määrärahat, eikä niitä sen enempää vuosittain myönnetä.
Vingu jollekin muulle.- on..
relaxed_eyes kirjoitti:
Niitä tukia(kin) varten on määrärahat, eikä niitä sen enempää vuosittain myönnetä.
Vingu jollekin muulle.sun alaa.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
onhan minulla vaikka mitä tekemistä huomenna tai koska tahansa, mutta jostain syystä tämä palsta vetää puoleensa.
tunnen itseni verbaalisesti lahjakkaaksi ja se hivelee yliminääni kun kirjoituksiani analysoidaan.
MarttyyriMallari-TTtKukapa kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.
Yritän välttää kaikkea syvällisyyttä näin vapaa-ajalla ja netissä erityisesti, joten se siitä.- oona.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
MarttyyriMallari-TTtTUNNUSTIT sentään, miksi roikut täällä!:):)
"Rehellisyys kunniaan." - oona.
Ratikkakuski kirjoitti:
Kukapa kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.
Yritän välttää kaikkea syvällisyyttä näin vapaa-ajalla ja netissä erityisesti, joten se siitä.Joo...joskus kantsii syvällisyyden sijasta vain avata...
...punkkupullo...
(...tai se sun kaljapullosi...);)
- la.ra
kerro sitten miten onnistui. Ja muut addiktit myös.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015