Millaista vastakaikua saisi sellainen ehdotelma että kukaan ei kirjoittelisi huomenna miesten logiikkaan.
Ideana olisi se että nähtäisiin pystyykö nettiaddiktion selättämään.
En usko että siitä mitään tulisi ja joku puska
pilaisi kuitenkin koko homman.
http://www.youtube.com/watch?v=a2UX5HOkLf8&feature=related
"Ja mitäs mainostajat sellaisesta tuumaisivat"
MarttyyriMallari-TTt
Ehdotus
22
647
Vastaukset
- -kuukkeli-
vertaistuen avulla..
- mulle
hyvin, ku mulla on muuta menoa.
Mitäs muuta hommaa sulla on huomiseksi ohjelmassa. - cookos
en avaa nettiä huomenna ollenkaan, kokeillaan millaisia oireita saan, voin kertoa sitten myöhemmin tarkemmin. Mutta kiinnostava ehdotus ja toteutus alkoi nyt..moi!
Olen liikuttunut sanoistasi :)
Tulet sitten huomenna raportoimaan mitä kaikkia vieroitusoireita sait ja kerrot myös mitä puuhailit tämän homman sijaan.
"Älä kuitenkaan kokonaan meitä hylkää"
MarttyyriMallari-TTt
- Ananasvakuuttaja
ainakaan ole nettiaddiktiota, siksi jatkan kirjoittamista.
eli toisin sanoen olet jo niin addiktoitunut nettiin ettet edes huomaa sitä.
"Ja sulla on myös erikoinen nikki :)"
MarttyyriMallari-TTt- dyddylidyy
tee testi :)
- joku muu
olisi ehdottanut, olisin saattanut harkitakin mutta nyt: EI KÄY!
monta hyvää alotusta jemmassa, joita lyön houkuttimiksi, jos ei ketään ala näkymään.
Sinulla lienee poikkeuksellisesti jotain muuta tekemistä huomenna, kun moista ehdottelet. Minäkin olin viime kuussa kaksi viikkoa roikkumatta täällä. Toisen olin Nykissä ja toisen kertaamassa. Ei tullut vieroitusoireita.
- voi nyyh
relaxed_eyes kirjoitti:
on painetta, et jos se vaikka missaa jotain. ;)
poliitikkojen päiden putoamisen pelosta..
voi nyyh kirjoitti:
poliitikkojen päiden putoamisen pelosta..
poliitikot aivan sama, paskamedia mua kyrsii.
onhan minulla vaikka mitä tekemistä huomenna tai koska tahansa, mutta jostain syystä tämä palsta vetää puoleensa.
Kenties suurin syy miksi roikun täällä on se että
tunnen itseni verbaalisesti lahjakkaaksi ja se hivelee yliminääni kun kirjoituksiani analysoidaan.
"Tosin diagnoosinne voisivat olla hieman syvällisempiä"
MarttyyriMallari-TTt- nyt...
relaxed_eyes kirjoitti:
poliitikot aivan sama, paskamedia mua kyrsii.
kun kaikki yritysten saamat miljoonatuet tulee koko kansan tietoisuuteen samalla kun eläkeläisille pitkin hampain korotetaan yhdellä eurolla kuukausieläkettä.
nyt... kirjoitti:
kun kaikki yritysten saamat miljoonatuet tulee koko kansan tietoisuuteen samalla kun eläkeläisille pitkin hampain korotetaan yhdellä eurolla kuukausieläkettä.
Niitä tukia(kin) varten on määrärahat, eikä niitä sen enempää vuosittain myönnetä.
Vingu jollekin muulle.- on..
relaxed_eyes kirjoitti:
Niitä tukia(kin) varten on määrärahat, eikä niitä sen enempää vuosittain myönnetä.
Vingu jollekin muulle.sun alaa.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
onhan minulla vaikka mitä tekemistä huomenna tai koska tahansa, mutta jostain syystä tämä palsta vetää puoleensa.
Kenties suurin syy miksi roikun täällä on se että
tunnen itseni verbaalisesti lahjakkaaksi ja se hivelee yliminääni kun kirjoituksiani analysoidaan.
"Tosin diagnoosinne voisivat olla hieman syvällisempiä"
MarttyyriMallari-TTtKukapa kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.
Yritän välttää kaikkea syvällisyyttä näin vapaa-ajalla ja netissä erityisesti, joten se siitä.- oona.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
onhan minulla vaikka mitä tekemistä huomenna tai koska tahansa, mutta jostain syystä tämä palsta vetää puoleensa.
Kenties suurin syy miksi roikun täällä on se että
tunnen itseni verbaalisesti lahjakkaaksi ja se hivelee yliminääni kun kirjoituksiani analysoidaan.
"Tosin diagnoosinne voisivat olla hieman syvällisempiä"
MarttyyriMallari-TTtTUNNUSTIT sentään, miksi roikut täällä!:):)
"Rehellisyys kunniaan." - oona.
Ratikkakuski kirjoitti:
Kukapa kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.
Yritän välttää kaikkea syvällisyyttä näin vapaa-ajalla ja netissä erityisesti, joten se siitä.Joo...joskus kantsii syvällisyyden sijasta vain avata...
...punkkupullo...
(...tai se sun kaljapullosi...);)
- la.ra
kerro sitten miten onnistui. Ja muut addiktit myös.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
