ettei jaksa edes kirjotella.
On niin kuuma,
18
442
Vastaukset
Täällä oli eilen vielä 26 astetta, mutta tänään enää 16. Meinasi tulla kylmä pelkkä t-paita päällä.
varjos on varmaan jotai 15 astetta, mut mä istun takapihalla grillin vieressä suorassa auringonpaisteessa, jotta täs on varmaan jotai 50 astetta.
Ilman paitaa ja shortsit jalas ja silti hiki virtaa. Onneksi on olut keksitty.
oliko tämä yksi niistä hyvistä aiheista joita sinulla on jemmassa.
"Millaisia ne huonot sitten ovat..."
MarttyyriMallari-TTtmul mitään jemmassa ole, mä teen alotuksen sit ku tuntuu siltä.
Sitä paitsi. Mun mielestä me ollaan ihan samalla tasolla siinä mitä alotusten laadukkuuteen tulee.- ...
relaxed_eyes kirjoitti:
mul mitään jemmassa ole, mä teen alotuksen sit ku tuntuu siltä.
Sitä paitsi. Mun mielestä me ollaan ihan samalla tasolla siinä mitä alotusten laadukkuuteen tulee.siis valehtelit....
... kirjoitti:
siis valehtelit....
mä vaan visioin tilanteen, et jos palstal ei oo ketään..pelkästään siitäki saa jo monta hyvää alotusta.
- la.ra
Voi onnekasta. Mun partsilla on 21 varjossa ja 39,8 auringossa eli heti kun menee pilveen niin pitää vetää peittoa päälle. Ja mä kun luulin, että tänään saisi ottaa aurinkoa.
Eilen oli ihanan lämmintä, mutta Kauppatorilla sai vetää takin niskaan kun oli se inhoittava merituuli.Pieni tuulenvire tekis terää. Ja joo, vaikka käpyjä keräisin, ni onnekas oon päättäny olla.
- Ei tuule?
relaxed_eyes kirjoitti:
Pieni tuulenvire tekis terää. Ja joo, vaikka käpyjä keräisin, ni onnekas oon päättäny olla.
Miten käy niille 18000:lle työpaikalle tuulivoimaloiden katveessa?!
Ei tuule? kirjoitti:
Miten käy niille 18000:lle työpaikalle tuulivoimaloiden katveessa?!
aina ku on tyyntä.
- la.ra
relaxed_eyes kirjoitti:
Pieni tuulenvire tekis terää. Ja joo, vaikka käpyjä keräisin, ni onnekas oon päättäny olla.
Herraisä, jos täällä tuulisi vielä! Saisi laittaa toppatakin päälle, luulen.
- *huoh*
la.ra kirjoitti:
Herraisä, jos täällä tuulisi vielä! Saisi laittaa toppatakin päälle, luulen.
meidän vihreät tuulivoimalahaikailijat nyt kauhistelee....
- la.ra
*huoh* kirjoitti:
meidän vihreät tuulivoimalahaikailijat nyt kauhistelee....
parvekkeelleni ole koskaan ollut tuulivoimalaa rakentamassa. Tuolla ulkona sen sijaan tuulee niin vitusti, että jotenkin se kannattaisi hyödyntää. Muuten se tuuli vaan vituttaa.
- *huoh*
la.ra kirjoitti:
parvekkeelleni ole koskaan ollut tuulivoimalaa rakentamassa. Tuolla ulkona sen sijaan tuulee niin vitusti, että jotenkin se kannattaisi hyödyntää. Muuten se tuuli vaan vituttaa.
minustakin ne tuulivoimalat sopii parhaiten aakeille laakeille..
Siellä on peltoa mihin rakentaa. - la.ra
*huoh* kirjoitti:
minustakin ne tuulivoimalat sopii parhaiten aakeille laakeille..
Siellä on peltoa mihin rakentaa.missä tuulee.
- *huoh*
la.ra kirjoitti:
missä tuulee.
ne eivät sovellu, joten tasanen aakee on ainoa vaihtoehto.
la.ra kirjoitti:
Herraisä, jos täällä tuulisi vielä! Saisi laittaa toppatakin päälle, luulen.
heti ku vähä kiros, ni menihän se aurinko piiloon ja tuli mustat pilvet tilalle. Aika vilponen nyt.
tänään huomattavasti viileämpää mitä eilen.
Piti laittaa pitkähihainen, jotta pihalla ei olisi tullut vilu.
Nyt ulkona alle 11
ja sisällä hieman alle 24
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419
