Ootkos ajatellu

kesän mittaan mitään festareita kiertää?

21

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

      Ei tarvi ajatella, kun Pakko on ainoastaan Ruisrock ja Porcupine Tree. Opeth ja Ministry tietty kivoja lisiä, mutta yksi kolmesta riittää mulle. En kuitenkaan jaksa festarimeininkiä yhtä päivää kauempaa, tai kahta enempää, vaikka Tuskassa pari katsomisen arvoista bändiä olisikin. Niin, ja miksi vitussa kaikki bändit tulee uusintakierroksella vasta Suomeen- about 20 vuotta vähintään ajastaan jäljessä?

    • caput.mortuum

      Pelkään suuria ihmisjoukkoja. Vähän niinkuin karjalaumoja...

    • SupremeSatan

      meinasin mennä.

    • tonne Ilosaareen pitää mennä jo ihan pelkästä velvollisuudestakin, eipä kyl muita oo suunnitelmissa.

    • kuin päiväseltään käymään provinsissa. Ehkä sitten myös, tangomarkkinoilla, vauhtiajoissa, miljoonarockissa, mut kans vaan päiväseltään, enkä ees tiiä, että voiks noit viimeksmainittuja miksikään festareiksi edes laskee.

      • St Jude

        saas nähdä törmätäänkö vauhtiajoissa :D
        Sinne olis tarkoitus lähteä poikkeamaan,kans päiväseltään.En ole ennen käynytkään.Ootko sä?Tapahtuuko siel mitään?


      • St Jude kirjoitti:

        saas nähdä törmätäänkö vauhtiajoissa :D
        Sinne olis tarkoitus lähteä poikkeamaan,kans päiväseltään.En ole ennen käynytkään.Ootko sä?Tapahtuuko siel mitään?

        Ai, no se oliski ihan mukava siel törmätä. Mitä? Koska? Lauantainako?

        Emmä oo ollu aiempina vuosina, ku aina ollu jotain muuta menoa sillo, jotta en tiiä mikä meno siel on. Kuulemma hyvät bileet.


      • St Jude
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ai, no se oliski ihan mukava siel törmätä. Mitä? Koska? Lauantainako?

        Emmä oo ollu aiempina vuosina, ku aina ollu jotain muuta menoa sillo, jotta en tiiä mikä meno siel on. Kuulemma hyvät bileet.

        tod.näk lauantaina..olis tarkoitus.
        Voin panna viestiä kun ollaan siel pääs.Olis ihan kiva törmäillä.

        Mä oon kans kuullu et ne olis ihan jees hippalot mut aina on kans syystä tai toisesta tullu jotain esteitä ettei ole tullut mentyä.

        Mutta sithän sen näkee :D


      • St Jude kirjoitti:

        tod.näk lauantaina..olis tarkoitus.
        Voin panna viestiä kun ollaan siel pääs.Olis ihan kiva törmäillä.

        Mä oon kans kuullu et ne olis ihan jees hippalot mut aina on kans syystä tai toisesta tullu jotain esteitä ettei ole tullut mentyä.

        Mutta sithän sen näkee :D

        viestitellen viimeistään sit siel paikan päällä.


      • St Jude
        relaxed_eyes kirjoitti:

        viestitellen viimeistään sit siel paikan päällä.

        Näin tehdään :D


    • gek-ko

      semmosta. Vastaan kahden aikaan yöllä puhelimeen ja yritän selittää humalaisille sukulaisille että miten meille pääsee.

      On se aika kiva traditio, mä tykkään. Sit tossa kuorstaan ja rohistaan ketarat joka suuntaan olkkarin matolla.

    • pa.pu

      mennä räikkärokkii. Muualle ei pääse töitten vuoksi.

    • Pullopersesika

      ..kannustaako kebab-krvakämmeniä vai noita helvetin neitejä, kas siinä pulma.

      Jos vain voin, vältän noita hektis-humalaisia kulttimenoja. Kiintiö on jo täynnä..

    • la.ra

      ajattelen, mutta toteutus on jäänyt haaveeksi varmaan viimeiset 10 vuotta. Blueseissa pitäisi käydä ja Ilosaarirokissa, mutta haaveeksi jäänee.

    • vänkyrä-nainen

      on pitkä matka tekoihin. Eipä ne pelkät ajatukset varmaan mua liikkeelle saa..

    • Tulivuorirock

      tuli koettua.
      Inhoan känniääliöitä jotka on sullottu pieneen ahtaaseen tilaan; baarit/ravintolat/festarit.

      • viimesessä tulivuorirockissa joskus viistoistakesäsenä, mut jostain luin, että se olis taas herätetty henkiin.


      • Tulivuorirock
        relaxed_eyes kirjoitti:

        viimesessä tulivuorirockissa joskus viistoistakesäsenä, mut jostain luin, että se olis taas herätetty henkiin.

        mutta enpä sittenkään taida sinne Jalasjärvelle(vai missä se nyt oli) ajaa ;)

        Teininähän mäkin tuolla aikoinaan olin, eka festarini, pari Rantarockia tuli myös koettua mutta lähinnä tyyliin yöksi kotiin. Telttailu ei ole koskaan ollut mun juttu.


      • Tulivuorirock kirjoitti:

        mutta enpä sittenkään taida sinne Jalasjärvelle(vai missä se nyt oli) ajaa ;)

        Teininähän mäkin tuolla aikoinaan olin, eka festarini, pari Rantarockia tuli myös koettua mutta lähinnä tyyliin yöksi kotiin. Telttailu ei ole koskaan ollut mun juttu.

        emmäkään sinne oo ajatellu mennä. Lappajärvellä se pidetään.


      • festareissa parasta
        Tulivuorirock kirjoitti:

        mutta enpä sittenkään taida sinne Jalasjärvelle(vai missä se nyt oli) ajaa ;)

        Teininähän mäkin tuolla aikoinaan olin, eka festarini, pari Rantarockia tuli myös koettua mutta lähinnä tyyliin yöksi kotiin. Telttailu ei ole koskaan ollut mun juttu.

        No festareiden paras puolihan on juuri telttailu,
        koko homman päätavoitteena on löytää ittensä aamulla jostain muusta kuin omasta teltasta.

        se on niin kätevää kun oma/pokan teltta on aina lähellä ja olosuhteet on otolliset kevytmieliseen spontaaniin paheiluun kun kummankaan mieli ei ehdi muuttua laskuhumalaisessa taksijonossa.


      • vänkyrä-nainen
        festareissa parasta kirjoitti:

        No festareiden paras puolihan on juuri telttailu,
        koko homman päätavoitteena on löytää ittensä aamulla jostain muusta kuin omasta teltasta.

        se on niin kätevää kun oma/pokan teltta on aina lähellä ja olosuhteet on otolliset kevytmieliseen spontaaniin paheiluun kun kummankaan mieli ei ehdi muuttua laskuhumalaisessa taksijonossa.

        se telttailu olennaisesti asiaan, mut voi siel ihan nukkuukin vaan. Ei oo pakko paheilla spontaanisti tai ees suunnitellusti jossei koe sellaista kiinnostavana noissa merkeissä.:D


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe