Lidlin aurinkovoiteet

oneheart

Moikka! Olettekos kokeilleet Lidlissä myytäviä halpoja aurinkovoiteita/rasvoja? Minua kiinnostaisi se aurinkorasva, jossa on suojakerroin 30. Mainoksessa luki, että se käy erityisen hyvin lapsille. Onkohan se sitten sellaista voidetta, joka jää ihon pintaan valkoiseksi kerrokseksi vai imeytyyköhän se ihoon lainkaan? Onko siis kokemuksia tuosta voiteesta? Hinta taisi olla vain 5,90 euroa.

11

12274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teija-Kirsti

Usein karu totuus on että kuuden euron rasvalla juuri ole tehoa. Ja jos onkin, koostumus on huono / herkästi pilaantuva. Jos iho on yhtään tärkeä sinulle ja haluat suojata palamiselta, ikääntymiseltä sekä mahd. ihosyövältä niin osta varsinkin lapselle kunnon rasva! Apteekeista saa hyviä ja toimivia rasvoja joiden suojakerroin saattaa olla yli 50! Kyllä mielestäni terveeseen ja kauniiseen ihoon voi syynätä hieman enemmän kuin 5,90, vai? Toki voit aina ostaa ja kokeilla kyseistä rasvaa. Muista ennen ostoa varmistaa tuoteselostuksesta että rasva sisältää suojaa sekä UVA- että UVB-säteilyltä. Muuten rasvalla ei tee mitään. Joskus markkinoijat yrittävät myös huojata listaamalla että rasva seuojaa myös UVC-säteilyltä, mutta silläkään ei ole mitään virkaa. UVC-säteilyä ei nimittäin ole kiitos otsonikerroksen.

No, toivottavasti löydät hyvän rasva ja tietysti iloista kesän jatkoa!

• Laiska puutarhuri_

Kyllähän se ei ole hinnasta kiinni toimiiko tuote vai ei.Vastikään luin testistä jossa Lancomen voidetta verrattiin Halpisvoiteeseen, halvempi versio osoittautui paremmaksi ja riittoisammaksi, sekä erinomaisen toimivaksi.

Näissä Lidilin tuotteissa ei ole kyse mistään maailman tunnetusta merkistä, joten ei rahasteta merkistä maksamisesta....tosin...lapselle kyllä haluaa varmasti parasta suojaa...

• rasvis

Olen käyttänyt Lidlin aurinkovoiteita ja ihan hyvin toimivat. Tuo 30 kerroin kyllä jää vähän semmoiseksi valkoiseksi tökötiksi. Mutta toisaalta ei lähde myös helposti poiskaan, vaikka olisi meressä/järvessä polskimassa kauankin. Itse olen tuota tököttiä laittanut nenään ja olkapäille, eivätkä ne ole kyllä palaneetkaan.

• puhepölppö

No jaa.. Itse en yleensä Lidlin kauneuden tuotteita yleensä suosi.. En tiedä sitten, että ovatkenne hyviä.. Voi olla tai sitten ei. Tiedä sitä.. Itse suosittelen myöskin ostamaan apteekista tai sitten ihan normaalista ruokakaupasta.. :) Itsehän päätät mistä ostat, se ei kuulu minulle.. Itse en vain oikein lidlin tuotteita kehuisi muutenkaan...

• Anonyymi

Lidl:n aurinkorasvat saivat saksalaistutukimuksessa huippu arvostelut. Toimivat hyvin ja kestävät myös uimista.
      Ennakkoluuloiset - kannattaa kokeilla ennekuin lähtee arvostelemaan.

jamppi

• Anonyymi

Samaa mieltä 🙂

• Anonyymi

Hyvä hinta/laatusuhde
      Mies työskentelee meriolosuhteissa,ja 30 suojaa hyvin auringolta👍🏻

• Anonyymi

Testejä monenlaisii, mikä painotus mitä testataan

• Anonyymi

Olen kyllä sitä mieltä, että ei sillä hinnalla ole väliä. Halpa voi olla paljon parempi kuin joku kallis juttu. Niin ja se on ihan sama onko se apteekista vai kaupasta!

• Anonyymi

Olen samaa mieltä

• Anonyymi

Kokeile apteekistas saatavaa La Roche -minituubissa saa aurinko- ja muita ominaisuuksia. saa ilmaiseksi, en tiedä saako ottaa kymmenittäin niitä minituubeja kerralla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      83
      998
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      922
    5. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      769
    Aihe