Lidlin aurinkovoiteet

oneheart

Moikka! Olettekos kokeilleet Lidlissä myytäviä halpoja aurinkovoiteita/rasvoja? Minua kiinnostaisi se aurinkorasva, jossa on suojakerroin 30. Mainoksessa luki, että se käy erityisen hyvin lapsille. Onkohan se sitten sellaista voidetta, joka jää ihon pintaan valkoiseksi kerrokseksi vai imeytyyköhän se ihoon lainkaan? Onko siis kokemuksia tuosta voiteesta? Hinta taisi olla vain 5,90 euroa.

11

9018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teija-Kirsti

      Usein karu totuus on että kuuden euron rasvalla juuri ole tehoa. Ja jos onkin, koostumus on huono / herkästi pilaantuva. Jos iho on yhtään tärkeä sinulle ja haluat suojata palamiselta, ikääntymiseltä sekä mahd. ihosyövältä niin osta varsinkin lapselle kunnon rasva! Apteekeista saa hyviä ja toimivia rasvoja joiden suojakerroin saattaa olla yli 50! Kyllä mielestäni terveeseen ja kauniiseen ihoon voi syynätä hieman enemmän kuin 5,90, vai? Toki voit aina ostaa ja kokeilla kyseistä rasvaa. Muista ennen ostoa varmistaa tuoteselostuksesta että rasva sisältää suojaa sekä UVA- että UVB-säteilyltä. Muuten rasvalla ei tee mitään. Joskus markkinoijat yrittävät myös huojata listaamalla että rasva seuojaa myös UVC-säteilyltä, mutta silläkään ei ole mitään virkaa. UVC-säteilyä ei nimittäin ole kiitos otsonikerroksen.

      No, toivottavasti löydät hyvän rasva ja tietysti iloista kesän jatkoa!

      • Laiska puutarhuri_

        Kyllähän se ei ole hinnasta kiinni toimiiko tuote vai ei.Vastikään luin testistä jossa Lancomen voidetta verrattiin Halpisvoiteeseen, halvempi versio osoittautui paremmaksi ja riittoisammaksi, sekä erinomaisen toimivaksi.

        Näissä Lidilin tuotteissa ei ole kyse mistään maailman tunnetusta merkistä, joten ei rahasteta merkistä maksamisesta....tosin...lapselle kyllä haluaa varmasti parasta suojaa...


    • rasvis

      Olen käyttänyt Lidlin aurinkovoiteita ja ihan hyvin toimivat. Tuo 30 kerroin kyllä jää vähän semmoiseksi valkoiseksi tökötiksi. Mutta toisaalta ei lähde myös helposti poiskaan, vaikka olisi meressä/järvessä polskimassa kauankin. Itse olen tuota tököttiä laittanut nenään ja olkapäille, eivätkä ne ole kyllä palaneetkaan.

      • puhepölppö

        No jaa.. Itse en yleensä Lidlin kauneuden tuotteita yleensä suosi.. En tiedä sitten, että ovatkenne hyviä.. Voi olla tai sitten ei. Tiedä sitä.. Itse suosittelen myöskin ostamaan apteekista tai sitten ihan normaalista ruokakaupasta.. :) Itsehän päätät mistä ostat, se ei kuulu minulle.. Itse en vain oikein lidlin tuotteita kehuisi muutenkaan...


    • Anonyymi

      Lidl:n aurinkorasvat saivat saksalaistutukimuksessa huippu arvostelut. Toimivat hyvin ja kestävät myös uimista.
      Ennakkoluuloiset - kannattaa kokeilla ennekuin lähtee arvostelemaan.

      jamppi

      • Anonyymi

        Samaa mieltä 🙂


    • Anonyymi

      Hyvä hinta/laatusuhde
      Mies työskentelee meriolosuhteissa,ja 30 suojaa hyvin auringolta👍🏻

    • Anonyymi

      Testejä monenlaisii, mikä painotus mitä testataan

    • Anonyymi

      Olen kyllä sitä mieltä, että ei sillä hinnalla ole väliä. Halpa voi olla paljon parempi kuin joku kallis juttu. Niin ja se on ihan sama onko se apteekista vai kaupasta!

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä

    • Anonyymi

      Kokeile apteekistas saatavaa La Roche -minituubissa saa aurinko- ja muita ominaisuuksia. saa ilmaiseksi, en tiedä saako ottaa kymmenittäin niitä minituubeja kerralla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe