Tuliko menneenä viikonloppuna grillailtua? Jos tuli, ni montako kiloa? Elävää vai kuollutta lihaa, vai kenties molempia?
Grillasitko?
11
447
Vastaukset
Vastataan sitte taas itte ittelle. Elävää lihaa tuli grillailtua sellanen 80 kiloo ja kuollutta lihaa jotain kolme kiloo, joista on viel joku 0,8 kiloa syömättä.
Tai niin. Sivistyneet ihmisethän eivät puhu kilosta, vaan kilogrammasta. Pahoittelen tässä kommentissani, sekä aloituksessa jälleen julki tullutta sivistymättömyyttäni.Grillasin 86 kiloa elävää lihaa mut eipä tuo kypsyny sen kummemmin. Kuollutta lihaa ei nyt tullu juurikaan grillattua....
- Piippa Wäli-Blomqvist
mm makkaraa, perunoita, kanaa, porsasta, sipulia, broidilla oli jotain saksalaisia aneemisen värisiä makkaroita, en muista nimeä. Hyvää oli. Ihoani yritin grillata viimeksi torstaina huonoin tuloksin, nykyinen väri on peräisin välimereltä ja kait siihen on tyytyminen kun ei täällä rusketus tartu... (tulix oikee määrä pisteitä?)
saa olla ihan eläimen tasolla. Ei väliä kuinka kirjottaa ja kuin monta pistettä on tai mitä sanoo.
Ja ainii, ei mun ei tullu yhtään mitään vihanneksia grillailtua täl kertaa, vaihtelun vuoks syötiin salaatti kylmänä.
- la.ra
oli liian kylymä ja kerrostalon parvekkeella ei saa grillata kuin itseään.
- -ukko-
Liha taisi kyllä olla aika vähissä. Kaksi ryynäriä grillasin... paljonkos siinä on lihaa?
Otin viikonloppuna käyttöön venäläisen saunomistekniikan: myssy päähän kun menee löylyyn. Palanut päänahka on lempeesti pipon alla suojassa. Eli elävän lihan osastolta lasketaan mun saaliiksi 1 kpl kaljuja, poltettuja päänahkoja. - cat.mint
kerrostalon parvekkeella paljoa grillailla.
ja kaikille muillekin jotka käyttävät kerrostalon parveketta grillaamattomuuden syynä, ni keksikää ny edes mun mieliksi joku parempi selitys.
- la.ra
relaxed_eyes kirjoitti:
ja kaikille muillekin jotka käyttävät kerrostalon parveketta grillaamattomuuden syynä, ni keksikää ny edes mun mieliksi joku parempi selitys.
Mä en erityisesti välitä grillaamisesta, siis ruoan. Kesä tulee muutenkin.
Taloyhtiöllä muuten ON grilli. la.ra kirjoitti:
Mä en erityisesti välitä grillaamisesta, siis ruoan. Kesä tulee muutenkin.
Taloyhtiöllä muuten ON grilli.tuo on ihan hyväksyttävä selitys. ;D
- dayum
avaamassa terassikauden, pienen hetken tuntui jopa kuumalta istuksia auringonpaisteessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
