isänmaallinen tatuointi

inkaaaa19

eli tarvitsisin ideoita, millä muulla keinoin voi kuvata isänmaallisuutta kuin lipulla tai jollain suomileijonalla ?

18

5089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isänmaamme...

Tarja Halonen, joulupukki, nokian känny, kossupullon etiketti. Ne on ainakin aitoja suomalaisia asioita.

• Toimisko?

Kalevalan mytologiasta saa irti kaikenlaista kivaa, jos vain haluaa..

Mielestäni suomenliput ja leijonat on tusinakamaa, joka kuvastaa mahdollisen isänmaallisuuden sijaan usein vain mielikuvituksen puutetta..

• Tatuointia harkitseva

Ihan hyviä ideoita täällä annettu näemmä. Mut tosiaan, älä mitään leijonaa tai lippua ota, persoonatonta... Itse en kyllä muutenkaan ottaisi mitään "isänmaallista", koska mun mielestä suomalaisen ei tartte suomalaisuuttaan mainostaa ja todistella.

• Kristus Leinonen

Teksti: KIITOS 1939-1945

• Nimetön

En tajua miksi isänmaallisuuttaan pitää todistella kenellekään, oletkos sitten tehnyt jotakin että isänmaallisuuttasi olisi syytä epäillä!!?

Järki käteen, juntit laittaa tuollaisia tatuointeja.

• samaa mieltä.

Todella isänmaallista on olla ottamatta tatuointia, tuota muotivillitystä, jota sitten aikuisena katuu.

• Tatuointia harkitseva
        samaa mieltä. kirjoitti:

Todella isänmaallista on olla ottamatta tatuointia, tuota muotivillitystä, jota sitten aikuisena katuu.

Nyt menee taas tähän. Sun tatuointien vastainen mielipiteesi joka ei anna tähän ketjuun mitään lisää. Joten oleppa hiljaa.

• Nimetön
        Tatuointia harkitseva kirjoitti:

Nyt menee taas tähän. Sun tatuointien vastainen mielipiteesi joka ei anna tähän ketjuun mitään lisää. Joten oleppa hiljaa.

Vaikka kritisoin moisen tatuoinnin ottamista, itseltäni kyllä löytyy useita tatuointeja ja lähiaikoina on tulossa paljon lisää - eli en ole tatuointeja vastaan, lähinnä vaan tuollaisia junttitatuointeja ei jaksais katella kenelläkään. Tämä on minun mielipide enkä maulleni mitään voi (:

• sitten
        Nimetön kirjoitti:

Vaikka kritisoin moisen tatuoinnin ottamista, itseltäni kyllä löytyy useita tatuointeja ja lähiaikoina on tulossa paljon lisää - eli en ole tatuointeja vastaan, lähinnä vaan tuollaisia junttitatuointeja ei jaksais katella kenelläkään. Tämä on minun mielipide enkä maulleni mitään voi (:

tuskin olet edes suomalainenkaan, jos sinusta suomalaisuuden näyttäminen ja ylpeys siitä on "junttimaista". eli mitä teet Suomi24:ssa, ja vielä enemmän ihmettelen, että mitä teet keskustelussa jossa puhutaan isänmaallisuudesta ?!

• TaistelijaMetsän
        Nimetön kirjoitti:

Kommunistit vihaavat nationalismia. Oletko punikki?

Itselläni ei ole yhtään tatuointia mutta kommari löyhkää sinun perusteluistasi.

• aeo
        TaistelijaMetsän kirjoitti:

Kommunistit vihaavat nationalismia. Oletko punikki?

Itselläni ei ole yhtään tatuointia mutta kommari löyhkää sinun perusteluistasi.

juu näkee kilometrien päähän että selvä kommari. se pitää tuhota ja kaikki muutkin vääräuskoset ja joilla on VÄÄRIÄ mielipiteitä. myös vois teilata kaikki tummaihoset, juutalaiset, venäläiset, homot, hipit ja vaikka nyt vegetaristit.

eli jos oot kommari niin et voi olla isänmaallinen?

• Savo-karjalainen

Olen syntynyt ruotsissa ja asunut koko ikäni (37 v.) ruotsissa mutta tunnen itseni silti suomalaiseksi - kävin intin suomessa ja vaikka pussi paskaa on suomea vastassa urheilussa niin...
        Meikäläisellä on suomen leijona tatuointuna siinä missä viestimerkki oli intissä. Tämä tatuointi tuntuu niin oikealta meikäläiselle. Te, ketkä asutte suomessa, ajatelkaa juurianne - missä juuret? - savossa - karjalassa -pohjanmaalla....y.m. Miksi leijona tai Suomi-teema jos luulette asuvanne koko ikänne suomessa? Tatuoikaa mielummin silloin vaikka synnyinmaakunnan vaakuna...Meitsi meinaa tulevaisuudessa kunnioittaa sodan sankareita ja sankarivainioita tatuoinilla. Mitä sitä suomessa kävelee Leijona tatuointuna kädellään kun siellä ei muita asu kun suomalaisia - ja ei, ettekä vaan uskolla mainita suomen maahanmuuttajia...he ovat verattuna, pisara muihin maihin...

• haikara vm85

Oon ajatellut hankkia kans isänmaallisen tatuoinnin, en vaan ole vielä varma millaisen. Enkä tiedä miten se olisi persoonatonta? Itse otan tän kaltaisen tatuoinnin lähinnä kiitoksen osoituksena, enkä näe siinä mitään persoonantonta. Tokihan voi kiitollisuuttaan tällä tavoin, kuten kaikkea muutakin osoittaa muullakin kuin tatuoinneilla, mutta tapa se on tämäkin, joten jokainen tyylillään eikö?? Omasta mielestäni persoonatonta on ottaa jokin %&/¤&/#:n iso värikäs paholainen käsivarteen jonka ympärillä on piikkilankaa sun muuta, mutta jos joku tykkää niin mulle aivan sama. Ei tämäkään tyyppi varmaan ajattele että "mitä jos joku ketä en tunne ei pidäkään tästä??"..

Itsekin ajattelin lähinnä perus "Kiitos 1939-1944" jollain kivalla fontilla, mutta vielä harkinnan alla. :)

• jkhgj

Itselläni on pienen pienen kuntapahasen vaakuna olkapäässä. Siellä kun vartuin ja harvoin enää edes käyn.
        Isänmaallisuus, paikkakunta lähtöisyys tatuoinneissa ei ole mielestäni huono asia.
        Ainoastaan miten sen ilmaisee. Suomen vaakuna/lippu on kyllä tusina kamaa, jos siis Suomessa asut. Pelkästään siksi, kun niitä on joka toisella. Mutta jos vaikka pysyvästi muuttaisin ulkomaille, varmasti leijonasta tulisi kaveri nykyiselle vaakunalle.
        Mutta mielikuvitusta saa käyttää ja kyllähän meiltä loistavia artisteja löytyy, jotka osannevat tuon ratkaista, jos oma pää lyö tyhjää.

• xxx6661
        jkhgj kirjoitti:

Itselläni on pienen pienen kuntapahasen vaakuna olkapäässä. Siellä kun vartuin ja harvoin enää edes käyn.
        Isänmaallisuus, paikkakunta lähtöisyys tatuoinneissa ei ole mielestäni huono asia.
        Ainoastaan miten sen ilmaisee. Suomen vaakuna/lippu on kyllä tusina kamaa, jos siis Suomessa asut. Pelkästään siksi, kun niitä on joka toisella. Mutta jos vaikka pysyvästi muuttaisin ulkomaille, varmasti leijonasta tulisi kaveri nykyiselle vaakunalle.
        Mutta mielikuvitusta saa käyttää ja kyllähän meiltä loistavia artisteja löytyy, jotka osannevat tuon ratkaista, jos oma pää lyö tyhjää.

ota muumipeikko

• hekohekohekottaaa

Laitata otsaasi:
      Wannabe Aryan

• tattookattoo

Ota SUOMI24-tatuointi niin olet niin isämaallinen ja juntti kuin olla voi.
      Helevetin vaikeita laskuja joutuu laskemaan, että pääsee nämä tekstit läpi :(
      onneksi on laskin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe