Palstan älyköt-listaus

Pistäkääs nimiä tulemaan niistä kirjoittajista jotka te miellätte älykkäiksi.

Tämä ei ole mikään vitsi, että yhtään amislaista ei sitten mainita.


"So tell me why you cant explain"


MarttyyriMallari-TTt

27

1772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äänioikeutettu

      Et sinä vaan uudempi ja parempi.

      "Kansa on puhunut"

    • sirpamaikkarilta

      älykkääksi sut, mut, kaikki rekatut sekä kaikki puskat. Oliks vielä joitain muita jäljellä?

      "Huomaatko, kuulun keskinäisen kehumisen kerhoon"

      Anteliaasti kehuva suomalainen akka

      • sinulla on aika laaja skaala sanalle älykäs.


        "Rajaa hieman"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinulla on aika laaja skaala sanalle älykäs.


        "Rajaa hieman"


        MarttyyriMallari-TTt

        Tajusin kans melkein samantien ettei amislaisia saanu mainita. Joten pakko poistaa itteni listalta. Eli jäljelle jää sä, kaikki rekatut sekä kaikki puskat.

        "Tuliko parempi lista?"

        Porkkanasta tykkäävä suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Tajusin kans melkein samantien ettei amislaisia saanu mainita. Joten pakko poistaa itteni listalta. Eli jäljelle jää sä, kaikki rekatut sekä kaikki puskat.

        "Tuliko parempi lista?"

        Porkkanasta tykkäävä suomalainen akka

        nyt listauksessasi on jo enemmän todellisuuspohjaa.


        "Hiukan enemmän säätöä vielä ja hyvä tulee"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ja mun suosikit.

    • isoveljesi

      MINÄ!

    • isukki-ite

      Minä-ite.

    • Mr.Kalluppi

      Mr Kalluppi on älykkäin.

      • MarttyyriMallari-Tt

        olevasi ainoa.

        "on näitä meillä muillakin"

        MarttyyriMallari-Tt


      • Mr.Kalluppi
        MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:

        olevasi ainoa.

        "on näitä meillä muillakin"

        MarttyyriMallari-Tt

        kun minä vielä luulin. Tiedän on niitä muillakin, jopa enemmän kun mulla.

        Jk. Ne "mun" vain ovat samaa mieltä kanssani kuten huomaat;)


    • auttavakäsi

      Vastaus on auttavakäsi.

    • miellän sellaiset

      joiden kanssa jaksan vaihtaa useamman viestin.

      "Ei niitä täällä paljon ole"

    • täällä...
    • mielestäni

      on sellainen henkilö joka pyrkii olemaan tekemättä mitään.

      "Tosin voihan se olla buddhalainenkin"

    • ...

      Itse pidän "asiat riitelee, ei ihmiset"-kirjoittajista.

      -e.W

    • kun,

      persona-non-grata on häipynyt niin ei ole enää älykkäitä palstalla :(

      • VASTAKOHTA...

        ÄLYKKÄÄLLLE


      • VASTAKOHTA... kirjoitti:

        ÄLYKKÄÄLLLE

        ..vastakohta kynäniskalle (=siis sinä).. ;)


    • mutta.

      se on sen verran sekava tapaus, että menee yli hilseen.

      • hmh....

        Ketä tai mitä eeweetä tarkoitat? Oletko koskaan huomannut, että joidenkin mielestä "eewee" on aina se rekisteröitymätön, joka kulloinkin vastaa palstalla viestiin?;D Sellaiset taitavat olla hieman sekavia.:(


      • hmh.... kirjoitti:

        Ketä tai mitä eeweetä tarkoitat? Oletko koskaan huomannut, että joidenkin mielestä "eewee" on aina se rekisteröitymätön, joka kulloinkin vastaa palstalla viestiin?;D Sellaiset taitavat olla hieman sekavia.:(

        hyvinhän sä ittes tunnistit


      • hmh...
        Genio.Mente kirjoitti:

        hyvinhän sä ittes tunnistit

        Mä kysyin tuolta kirjoittajalta ainoastaan kysymyksen, että mitä hän tarkoitti. On nimittäin näkynyt monella olevan hinkua esiintyä "eeweenä" ja "eeweeksi" muutenkin luullaan ( näemmä) milloin ketäkin!

        Itselläni ei koskaan ole ollut rekisteröityä nimimerkkiä ja itse luovuin nimimerkin e.W käytöstä kaiken maailman sekavien ja oksettavien "myyrä perseestä" kirjoittajien takia. Muako sitten halunneet kiusata, vaiko mitä? Ja eiks sen e.W:n joku sitten rekannutkin ( ainakin itse muistan jonkun yhden kerran esiintyneen) tällä palstalla e.W:na.

        Toivottavasti ei sellaisesta paskasakista kyse omien kiusaajieni kohdalla, jotka tahallaan haluaisivat kirjoittajia sotkettavan toisiinsa... Sellainen olisi nimittäin jo aika vakavaa häiriköintiä! Itse ainakaan halua tulla sotketuksi mihinkään kuvottavia juttuja viljeleviin.


      • hmh...
        hmh... kirjoitti:

        Mä kysyin tuolta kirjoittajalta ainoastaan kysymyksen, että mitä hän tarkoitti. On nimittäin näkynyt monella olevan hinkua esiintyä "eeweenä" ja "eeweeksi" muutenkin luullaan ( näemmä) milloin ketäkin!

        Itselläni ei koskaan ole ollut rekisteröityä nimimerkkiä ja itse luovuin nimimerkin e.W käytöstä kaiken maailman sekavien ja oksettavien "myyrä perseestä" kirjoittajien takia. Muako sitten halunneet kiusata, vaiko mitä? Ja eiks sen e.W:n joku sitten rekannutkin ( ainakin itse muistan jonkun yhden kerran esiintyneen) tällä palstalla e.W:na.

        Toivottavasti ei sellaisesta paskasakista kyse omien kiusaajieni kohdalla, jotka tahallaan haluaisivat kirjoittajia sotkettavan toisiinsa... Sellainen olisi nimittäin jo aika vakavaa häiriköintiä! Itse ainakaan halua tulla sotketuksi mihinkään kuvottavia juttuja viljeleviin.

        Lisään edeltävään sen verran, että sori kirjoitusvirheet tossa. Puhuin puhelimessa samalla kuin kirjoitin ( sori)...


      • e.W.
        hmh... kirjoitti:

        Lisään edeltävään sen verran, että sori kirjoitusvirheet tossa. Puhuin puhelimessa samalla kuin kirjoitin ( sori)...

        mitään.


      • huolissasi
        hmh... kirjoitti:

        Mä kysyin tuolta kirjoittajalta ainoastaan kysymyksen, että mitä hän tarkoitti. On nimittäin näkynyt monella olevan hinkua esiintyä "eeweenä" ja "eeweeksi" muutenkin luullaan ( näemmä) milloin ketäkin!

        Itselläni ei koskaan ole ollut rekisteröityä nimimerkkiä ja itse luovuin nimimerkin e.W käytöstä kaiken maailman sekavien ja oksettavien "myyrä perseestä" kirjoittajien takia. Muako sitten halunneet kiusata, vaiko mitä? Ja eiks sen e.W:n joku sitten rekannutkin ( ainakin itse muistan jonkun yhden kerran esiintyneen) tällä palstalla e.W:na.

        Toivottavasti ei sellaisesta paskasakista kyse omien kiusaajieni kohdalla, jotka tahallaan haluaisivat kirjoittajia sotkettavan toisiinsa... Sellainen olisi nimittäin jo aika vakavaa häiriköintiä! Itse ainakaan halua tulla sotketuksi mihinkään kuvottavia juttuja viljeleviin.

        ollenkaan, sillä e.W on täällä tarkkailuasemissa 24/7, tai ainakin melkein;)


      • hmh...
        e.W. kirjoitti:

        mitään.

        Pitäisiköhän mun sitten taas keksiä ja alkaa käyttää jotakin yhtä ja samaa nimimerkkiä tällä palstalla, jotta sinä ja sinun kaltaisesi voisitte taas ommata sen itsellenne ja keksiä kaikkia mukahauskoja pikkuparodioita?

        Mitähän raatokärpäsiä (anteeksi: tämä vertauskuva ainoastaan siksi, kun kärpänen just kutittaa inhottavasti mun kättäni... :) nekin muuten on, jotka melkein urakalla näkyy rekisteröivän meidän muiden - rekisteröityä nimimerkkiä omaamattomien- palstalla keskusteluissa käyttämiämme nimimerkkejä? Ihme sakkia, etten sanoisi!

        Ja e.W:nkin palstalla multa ommaneet tai pöllänneet sais aina ilmoittautua, kun e.W:sta puhutaan, ettei mua ainakaan enää sotketa siihen nimimerkkiin! En nimittäin ole sitä (kys. nimimerkkiä) viime syksyn jälkeen itse enää yhdessäkään palstakirjoituksessani käyttänyt.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe