Jos jotain kiinnostaa . p. 02 8250923
sähk.post. [email protected]
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=80364952
KLASSISE musiikin helmet
5
556
Vastaukset 5
- aleksi-78
Minua itseäni ei hirveästi innostanut ja kerronpa samantien syynkin:
kuka on teoksien säveltäjä/säveltäjät, kuka esittää ja minkälaisella kokoonpanolla? Ne teoksien nimet eivät ihan ensi alkuun kuulostaneet kovin tutuilta, tosin en ole klassisen musiikin aivan parhaimpia tietäjiä.
Luulen, että moni muukin arvostaisi noita tietoja ilmoituksessasi. Ei muuta kuin myyntionnea!Siis kukaan ei ole kiinnostunut ..Siis ei kopioduista ja itse poltetuista ,, Älkää vaivautuko , enää on vain 5 kpl jäljellä 50 uudesta KLSSISISTA levyistä ,,..Saan jäljellä olevat helpolla myydyksi 7 e kpl ..T:Keijo
Uuusia levyjä kaikki ..Kansiosta tietää kaikki tiedot ..
http://www.findit.fi/fin/search/31648.htm#topofpage- Fia
Minusta David Grimal on klassisen musiikin helmiä. Hänen Stradovariuksen soitto herättää kuolleetkin.
www.davidgrimal.comDavidilla ihan hyvää musiikkia pitää paikkansa ..mutta mitä minä olen myymässä niin on ostettu kovallarahalla eikä poltettu .. Ja ei ole kopsattu mistään muualta . Olis kiva tietää onko jollain muulla myös tällasta vastoa 48 kpl varastoo ihan uutta ((KLASSISEN musiikin helmet)) alkuperäisiä ja siihen on minulla myös kirja erikseen kaikista on joku pätkä kerrottu sen alkuperais kappaleeseen liittyvää T:Keijo Iltanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm881398- 571153
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s471094Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k771005Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää73943Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.361908Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21774Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi12773- 40757
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani183689