Jos jotain kiinnostaa . p. 02 8250923
sähk.post. [email protected]
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=80364952
KLASSISE musiikin helmet
5
498
Vastaukset
- aleksi-78
Minua itseäni ei hirveästi innostanut ja kerronpa samantien syynkin:
kuka on teoksien säveltäjä/säveltäjät, kuka esittää ja minkälaisella kokoonpanolla? Ne teoksien nimet eivät ihan ensi alkuun kuulostaneet kovin tutuilta, tosin en ole klassisen musiikin aivan parhaimpia tietäjiä.
Luulen, että moni muukin arvostaisi noita tietoja ilmoituksessasi. Ei muuta kuin myyntionnea!Siis kukaan ei ole kiinnostunut ..Siis ei kopioduista ja itse poltetuista ,, Älkää vaivautuko , enää on vain 5 kpl jäljellä 50 uudesta KLSSISISTA levyistä ,,..Saan jäljellä olevat helpolla myydyksi 7 e kpl ..T:Keijo
Uuusia levyjä kaikki ..Kansiosta tietää kaikki tiedot ..
http://www.findit.fi/fin/search/31648.htm#topofpage- Fia
Minusta David Grimal on klassisen musiikin helmiä. Hänen Stradovariuksen soitto herättää kuolleetkin.
www.davidgrimal.comDavidilla ihan hyvää musiikkia pitää paikkansa ..mutta mitä minä olen myymässä niin on ostettu kovallarahalla eikä poltettu .. Ja ei ole kopsattu mistään muualta . Olis kiva tietää onko jollain muulla myös tällasta vastoa 48 kpl varastoo ihan uutta ((KLASSISEN musiikin helmet)) alkuperäisiä ja siihen on minulla myös kirja erikseen kaikista on joku pätkä kerrottu sen alkuperais kappaleeseen liittyvää T:Keijo Iltanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23498Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a963324"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin522818IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-552621Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.922445Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭381634Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä221279- 961238
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3401108Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll161003