clip on hiustenpidennykset

melllu

Tietääks joku laittaako kampaajat niitä clip on pidennyksiä ja että onks niillä niitä siellä kampaamos? Haluisin tilata netistä hiustenpidennykset mutta ku on vähä hankala ku en löydä oikeen sävystä.En tiiä pitäskö sitte värjätä ne lisäke jutut mutta koitan kasvattaa oman värin takasi.Niin en tiiä miten saisin niistä omien hiusten värisen.

14

3951

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiukset jonkinvärseksi

Niin, mikset värjää omia hiuksia jonkin väriseksi ja tilaat sitten netistä sen värisen pidennyksen mitä ovat omatkin hiuksesi? Niinhän se kannattaa tehä. Ite tilasin dreamhairista mustan clip-onin ja omat hiukset myös mustat. Ei malta oottaa ensviikkoon :D
      Ei sitä parturiin kannata mennä laittaan niitä clip-oneja. Nehän on tarkotettu laitettavaksi ite.

• melllu

En haluis värjätä hiuksia enää koska oon niin monta kertaa värjänny peräkkäi. Ja haluisin oman värin takas nii sit ei tarviis olla koko ajan värjäilemäs.Haluisin et kampaaja värjäis mun hiukset ja pidennykset mut en tiiä.

• pink_cat_

Tosiaan kannattaa värjätä omat hiukset ,mä tein sillei et tilasin dreamhearistä tumman ruskeet klipsi pidennykset ja värjäsin sitten eillen hiukset ku ne hiukset tuli :D On muute mahtava keksintö toi clip on pidennys suosittelen lämpimästi ,laitoin ne eillen päähän ni ei siinä menny kauaakaan ku sain ne päähän tosi easy juttu, ite en ainakaan menis kampaajalle laittaa noita koska ne on nii helppo itelaittaa :)

• ostaa pinkin

raidan niihin mustien hiusten sekaan.. vois näyttää aika kivalta! :) mua vaa mietityttää että jos ne hiukset ei pysykkään päässä, vaan tippuu.. :/ ois menny sitte ihan kivasti rahaa hukkaan ku 120e. :/ onko sulla kuvia missää jossa sulla on ne hiukset päässä? :)

• pink_cat_
        ostaa pinkin kirjoitti:

raidan niihin mustien hiusten sekaan.. vois näyttää aika kivalta! :) mua vaa mietityttää että jos ne hiukset ei pysykkään päässä, vaan tippuu.. :/ ois menny sitte ihan kivasti rahaa hukkaan ku 120e. :/ onko sulla kuvia missää jossa sulla on ne hiukset päässä? :)

Ei mulla oo kuvia missään vielä kun eillen vasta tosiaan nää hiukset tuli ni en oo ehtiny muutaku ihastelee mun hiuksia xD Aijon kyllä käyttää näitä ihan päivittäin meinaan upeet on :D Et suosittelenlämpimästi :) Rohkeesti vaan tilaamaan ;)

• pink_cat_
        pink_cat_ kirjoitti:

Ei mulla oo kuvia missään vielä kun eillen vasta tosiaan nää hiukset tuli ni en oo ehtiny muutaku ihastelee mun hiuksia xD Aijon kyllä käyttää näitä ihan päivittäin meinaan upeet on :D Et suosittelenlämpimästi :) Rohkeesti vaan tilaamaan ;)

kyllä nää mulla ainakin pysyy hyvin päässä :)

• melllu
        pink_cat_ kirjoitti:

Joo pakko keksiä jotain oon niin ihastunu niihi pidennyksiin että pakko saada omaan päähän. :) Sulla noin helppo tilata kun ostat vaan mustan, ja sit muutaman päivän päästä saat ne jo laitettua. Mut onkse niitten hoitaminen helppoo? Olikse että kerran viikossa pitää pestä haaleella vedellä vai mitenkä?

• pink_cat_
        melllu kirjoitti:

Joo pakko keksiä jotain oon niin ihastunu niihi pidennyksiin että pakko saada omaan päähän. :) Sulla noin helppo tilata kun ostat vaan mustan, ja sit muutaman päivän päästä saat ne jo laitettua. Mut onkse niitten hoitaminen helppoo? Olikse että kerran viikossa pitää pestä haaleella vedellä vai mitenkä?

Mulla on itseasiassa tumman ruskeet nää hiukset ;) mulla oli sillonku tilasin nää hiukset ni punaset hiukset tai sellaset puna ruskeet,ni päätin sillo et tilaan tumman ruskeet ja värjään sitten ku ne hiukset tulee ni suunnillee saman väriseks(eillen värjäsin),mun täyty kyllä ostaa keskiruskee väri aine kun jos olisin ostanu tumman ruskeen värin ni ois tullu mustat hiukset xD Mut just täydellisesti tuli saman väriset mun hiuksista kun näinstä pidennyksistä :)

No mä ite aijon pestä nää kerran viikossa,sillei että ne ei oo mun päässä.. Ja sitten aina sillon tällön laitan sellasta hoita suihketta näihin :)
        Et kyllä mun mielestä ainaki iha easya on :) En sitten tiedä onko noi ihan niinku ns ihan oikeet hoito ohjeet mutta noin mä ainakin aijon tehdä :) Ja oon lukenu et noin jotkut tekee :)
        Ite aijon jossain vaiheessa tilaa pari sellasta lilaa raitaa :) Taino odottelen kyllä et jos sinne tulis ihan kirkkaan räiskyvän punasia ni sit tilaan sellasia :D

• melllu
        pink_cat_ kirjoitti:

Mulla on itseasiassa tumman ruskeet nää hiukset ;) mulla oli sillonku tilasin nää hiukset ni punaset hiukset tai sellaset puna ruskeet,ni päätin sillo et tilaan tumman ruskeet ja värjään sitten ku ne hiukset tulee ni suunnillee saman väriseks(eillen värjäsin),mun täyty kyllä ostaa keskiruskee väri aine kun jos olisin ostanu tumman ruskeen värin ni ois tullu mustat hiukset xD Mut just täydellisesti tuli saman väriset mun hiuksista kun näinstä pidennyksistä :)

No mä ite aijon pestä nää kerran viikossa,sillei että ne ei oo mun päässä.. Ja sitten aina sillon tällön laitan sellasta hoita suihketta näihin :)
        Et kyllä mun mielestä ainaki iha easya on :) En sitten tiedä onko noi ihan niinku ns ihan oikeet hoito ohjeet mutta noin mä ainakin aijon tehdä :) Ja oon lukenu et noin jotkut tekee :)
        Ite aijon jossain vaiheessa tilaa pari sellasta lilaa raitaa :) Taino odottelen kyllä et jos sinne tulis ihan kirkkaan räiskyvän punasia ni sit tilaan sellasia :D

Joo mulla on nyt vaaleen oranssit hiukset kun värjäsin joskus kauan sitte kestovärillä punaruskeeks. Oma väri on aika vaalee nii meinasin että ostan tän väriset http://www.dreamhair.fi/index.html?p=galleryGalleryShow&iIdLink=207&iType=1&iPhoto=1

Eli en mitään ihan blondia mut tollasen kultasen vaaleen.;> Sit jos kampaaja osais just saman väriseks sävyttää mun hiukset.Nimittäin ite en löytäs just samanväristä purkkia kaupast.Ja vielä olis yks kysymys :DD Ostitko ton kalliimman joka on koko hiusten pidennykseen vai, sen vähän halvemman joka riittää tuuhennukseen. :)

• melllu
        melllu kirjoitti:

Joo mulla on nyt vaaleen oranssit hiukset kun värjäsin joskus kauan sitte kestovärillä punaruskeeks. Oma väri on aika vaalee nii meinasin että ostan tän väriset http://www.dreamhair.fi/index.html?p=galleryGalleryShow&iIdLink=207&iType=1&iPhoto=1

Eli en mitään ihan blondia mut tollasen kultasen vaaleen.;> Sit jos kampaaja osais just saman väriseks sävyttää mun hiukset.Nimittäin ite en löytäs just samanväristä purkkia kaupast.Ja vielä olis yks kysymys :DD Ostitko ton kalliimman joka on koko hiusten pidennykseen vai, sen vähän halvemman joka riittää tuuhennukseen. :)

Vanhemmat pitäs saada suostuteltuu ostamaan noi.
        Hirveetä jos en noit saiskaan. :< Ku äiti sano että "Eihän sulla ees oo tuon värisiä hiuksia" Olin sillee et no jos vaalentais hiuksia. En oo varma ostaako ne niit "Kasvata omat hiukset nii sit o pitkät" ja muutenki. Fuck :/

• pink_cat_
        melllu kirjoitti:

Joo mä ostin sen kalliimman mis on 8 osioo , siitä tulee just hyvä pidennys :)
        Joo eiköhän kampaaja osaa oikeen väriseks sävyttää sun hiukset :)
        Niin ja sanon nyt vielä tän asian jos et jo tienny niin näistä klipsi pidennyksistä ei saa paksua pidennystä,mutta hyvän näkönen pidennys tulee silti :)

• melllu
        pink_cat_ kirjoitti:

Niin ja sanon nyt vielä tän asian jos et jo tienny niin näistä klipsi pidennyksistä ei saa paksua pidennystä,mutta hyvän näkönen pidennys tulee silti :)

Joo tiedän että ne ei paksunna hiuksia, ei oikeestaan tarviikkaan. Kun mulla on omasta takaa paksut hiukset :D Pituutta vaan haluisin. Kiitos kaikest ku oot valassu mua näillä hiustenpidennysjutuil! :)) Nyt tiiän enemmän.

• joans
        melllu kirjoitti:

Joo tiedän että ne ei paksunna hiuksia, ei oikeestaan tarviikkaan. Kun mulla on omasta takaa paksut hiukset :D Pituutta vaan haluisin. Kiitos kaikest ku oot valassu mua näillä hiustenpidennysjutuil! :)) Nyt tiiän enemmän.

Itellä on paksut etuhiukset ja puolen päätä kaljua. Saako pidennyksiä tupeerattua yhtään ilman että menee ihan finaalisesti takkuun? Mahtaako tämä pidennysmäärä nyt sitten riittää puoleen päähän ja tuoko kuinka paljon tuuheutta kun on osiot leveyksiltään:

1 x 24 cm
        1 x 18 cm
        1 x 10 cm
        1 x 5 cm
        5 x 1 cm

• ninanii
        pink_cat_ kirjoitti:

http://www.rapunzelofsweden.fi/1/fi/start/start.php?gclid=CL6U-tuN958CFcor3godwEV1Xg& Tuolta löytyy 7 osaisia clip-on settejä edullisesti. Suosittelen! Voi tilata myös laskulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4606
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe