Pelatkaa vaan

nettipokeria

Nettikusi on täyttä tyhjän runkkua, sen olen todistanut monet kerrat. Vain jakso ratkaisee, vuorosi siis, ei korit, ei odsit, ei kertoimet, ei pelisi. Olen vuoden pelannut ja huomannut siinä selkeän kaavan, ja lopulta tappiolle jäät aina se on selvä. Äseken juuri pitkästä aikaa pelasin jälleen ja voitin n. 60$ jotaka sittemin korkojen kera hävisin, eli hävisin 120$. Viimeinen käsi oli raivolla ja välinpitämättömyydellä pelattu, minulla 7 taskupari menen all in saman tien, kaverilla 10 taskupari ja maksu, 25$. pöytä 998 7 8. kaveri voittaa isommalla täsykädellä. Eli olin tyypillisesti johdossa vielä turnilla, tämä on taas niin klassinen esimerkki verkkopokerista. muutaman kerran on käynyt niin että minulla neloset, kaverille riverillä värisuora. Jep näin se menee viikosta toiseen, voitat hieman jonka jälkeen hävitä kaiken ja vielä enemmän. Se on tasan sama miten ja millä pelaat, häviät kunnes jäljellä ei ole mitään. Hävitä jokaisen 99% suoksikkikäden, johtaen selkeästi ja useimmiten vielä turnille saakka, kunnes se mahdoton, uskomaton, käsittämätön ja niin helvetin epätodennäköinen SE pakan, viimmeinen kyseistä laatua jäljellä oleva kortti - joka kaverin voi enää pelastaa tulee kuin ihmeenä riveriin. Kas' pian katselet hölmistyneenä rahatonta nickiäsi, et mitä helvettiä tuossa jaossa oikein tapahtui, millä se voitti, mitä se sai viimeisellä, ei ole mahdollista, ei niin voi käydä joka kerta, korkeintaan kerran elämässä. Vaan kun nettipokerissa se mahdoton, epätodennäköisin vaihtoehto on lasten leikkiä - päivittäistä. Nimittäin kun on sun vuoro niin SE ON ja aivan vitun sama millä ja miten!!!

Nettipokeri jep, siinä vasta urpo peli, häpäisy pokerille, häpäisy pelille mille tahaansa. FullTilt ja kaikki muut fuckof !!!

35

2163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihulla!

      Oliko tosiaan pöytä tollanen? Ei sillä mitään täyskättä ole, kaksi paria TT99 ja 8-hai. Sulla on täyskäsi 77799. Sinä voitat käden!

      • se on

        Vaikea peli,kaikki eivät voi voittaa.Katso peiliin!


    • Mauno Miljonääri

      Kannataisko lopettaa se selkeiden kaavojen hakeminen ja keskittyä hakemaan virheitä omasta pelistäsi.
      Tosin uskon tämän olevan taas kerran pahemmanlaatuinen provo.
      Seiskaparilla preflop all-in???? No ittehän kerjäsit verta nenästäs, parhaimmassa tapauksessa olit all-in maksajaa vastaa korkeintaa coinflipis.
      No sul kävi posketon munkki ku sait turnilla sen seiskan, sulla oli outteina ne kaks seiskaa ja takaoven suoraan neljä kutosta ja kaks kymppii.
      En ymmärrä mitä sie vikiset tosta kädestä ku kerran sen munkilla viellä voitit.
      Se on totta että 99% varmasti häviät jos pelaat jatkuvasti stacikstasi 20/80 altavastaajana??? Flopin jälkee sul oli enää 10% voitto mahikset ja sit älytön munkki.

    • ei hermot kestä

      Huonolla onnellakin voi tietysti hävitä, mutta ei silläkään nyt kaikkea mene jos vain kassanhallinta toimii ja ei pelaa liian isoissa limiiteissä omiin rahoihinsa nähden. Jos pitää sen 10x-20x buyinin vähimmäismäärän niin kyllä sillä yleensä pärjää (mieluiten tuo 20x)...

      Oli itselläkin tänään aika huono päivä kun muutama tahvo sai osumia rupukorteilla mutta semmoista sattuu... Monilla ei tuo hermo kestä joten lopettaminen onkin parempi vaihtoehto.

      • et voitin vai

        Kyllä mä hävisin sillä seikaparilla jolla sain täyskäden, sillä kaveri sai isomman. Lisäksi pelaan lähes aina hyvillä käsillä, ja korotnan osuineissin, mutta kas kun lähes joka saatana kerta kun odottelun jäkeen saan vihdoin käden joka on vahva ja vielä osuu, niin osuu se vihun paskakädelle paremmin. Saatan että vihaan pokeria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joka vitun kerta kun pelaan AK ja saan osuman molempiin on vihulla paskak'si tyyliin 10j ja vetää riverissä suoran. Jos minä vedän suoran vetää fisu värin, jos minä värin vastustaja täyskäden jne jne. Niin saatan uskomaton tämä on, toisinaan tuutini on ok, voitan muutaman käden, jonka jälkeen kelkka kääntyy ja hväiän jokaisen riippumatta siitä millä ja miten pelaan ja miten osun pakkaan. Nämä vitun tappioputket kestävät n. 115% - 120:tä %, kauemmin kuin voitto pelit. Joten jokainen ymmärtää että lopulta jäljellä ei ole mitään, jos meinaa että jotain jää kassaan on oltava pelaamatta, siis pelaamatta lopun ikänsä.


      • normaalituuriset
        et voitin vai kirjoitti:

        Kyllä mä hävisin sillä seikaparilla jolla sain täyskäden, sillä kaveri sai isomman. Lisäksi pelaan lähes aina hyvillä käsillä, ja korotnan osuineissin, mutta kas kun lähes joka saatana kerta kun odottelun jäkeen saan vihdoin käden joka on vahva ja vielä osuu, niin osuu se vihun paskakädelle paremmin. Saatan että vihaan pokeria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joka vitun kerta kun pelaan AK ja saan osuman molempiin on vihulla paskak'si tyyliin 10j ja vetää riverissä suoran. Jos minä vedän suoran vetää fisu värin, jos minä värin vastustaja täyskäden jne jne. Niin saatan uskomaton tämä on, toisinaan tuutini on ok, voitan muutaman käden, jonka jälkeen kelkka kääntyy ja hväiän jokaisen riippumatta siitä millä ja miten pelaan ja miten osun pakkaan. Nämä vitun tappioputket kestävät n. 115% - 120:tä %, kauemmin kuin voitto pelit. Joten jokainen ymmärtää että lopulta jäljellä ei ole mitään, jos meinaa että jotain jää kassaan on oltava pelaamatta, siis pelaamatta lopun ikänsä.

        Onnekkaat, mutta satan kun tässä paskassa maaimassa on yhteisen energian taholta vihattuja kusipäitä kuten minä! Niin minun kaltaiseni paskaonniset mulkut eivät voi voittaa, eivätkä menestyä vaikka olisivat miten lahjakkaita. Näin minulle on käynyt joka saatanan osa-alueellä elämässäni. Olin aikoinani eirttäin lahjakas nuori näyttelijänalku, sain kunniakirjoaj ja kehuja kaikkialta mutta sekin homma kuoili kasaan, käsittämättömällä epäonnellani. Myös vitun pumppu petti huipulle kavuttaessa, kaverit kuoli, menetin omaisuuteni, tervyteni lisäksi. Jos kerran olisin ollut oikeassa paikkassa oikeaan aikaan niin olisi käynyt toisin. Vittu että vihaan JUAMLAA!!!!!!!!!!!! Sitä saatana paskaa energiaa joka vittuilee aina ja kaikessa.


      • sinua...
        et voitin vai kirjoitti:

        Kyllä mä hävisin sillä seikaparilla jolla sain täyskäden, sillä kaveri sai isomman. Lisäksi pelaan lähes aina hyvillä käsillä, ja korotnan osuineissin, mutta kas kun lähes joka saatana kerta kun odottelun jäkeen saan vihdoin käden joka on vahva ja vielä osuu, niin osuu se vihun paskakädelle paremmin. Saatan että vihaan pokeria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joka vitun kerta kun pelaan AK ja saan osuman molempiin on vihulla paskak'si tyyliin 10j ja vetää riverissä suoran. Jos minä vedän suoran vetää fisu värin, jos minä värin vastustaja täyskäden jne jne. Niin saatan uskomaton tämä on, toisinaan tuutini on ok, voitan muutaman käden, jonka jälkeen kelkka kääntyy ja hväiän jokaisen riippumatta siitä millä ja miten pelaan ja miten osun pakkaan. Nämä vitun tappioputket kestävät n. 115% - 120:tä %, kauemmin kuin voitto pelit. Joten jokainen ymmärtää että lopulta jäljellä ei ole mitään, jos meinaa että jotain jää kassaan on oltava pelaamatta, siis pelaamatta lopun ikänsä.

        Eihän nämä "neuvonantajat" täällä voi tajuta, mitä se huono onni on? Voisin verrata tota sun tuuria omaani. Häviän lähes väistämättä kaikki kädet joita johdan flopilla. Sit jos joskus, kun kaikki menee niin kuin pitää, eikä niitä vitun ohivetoja tule muutamaan jakoon, niin saan heti pelikassaa nousuun. Kunnes se taas alkaa. Loputon ohiveto/tappioputki, kunnes olen hävinnyt viisinkertaisena alkusijoituksen. Eihän tätä kukaan tajua, kuin sellanen, kenen kohdalle tämä sattuu. Eräs kaverinikin on pelkkää kysymysmerkkiä, kun kuulee, miten olen taas hävinnyt mitä kummallisimmissa tilanteissa. Ei voi käsittää ja kehoittaakin mua lopettamaan pelaamisen. Mut enhän mä osaa lopettaa.


      • ole tietoisia noista
        sinua... kirjoitti:

        Eihän nämä "neuvonantajat" täällä voi tajuta, mitä se huono onni on? Voisin verrata tota sun tuuria omaani. Häviän lähes väistämättä kaikki kädet joita johdan flopilla. Sit jos joskus, kun kaikki menee niin kuin pitää, eikä niitä vitun ohivetoja tule muutamaan jakoon, niin saan heti pelikassaa nousuun. Kunnes se taas alkaa. Loputon ohiveto/tappioputki, kunnes olen hävinnyt viisinkertaisena alkusijoituksen. Eihän tätä kukaan tajua, kuin sellanen, kenen kohdalle tämä sattuu. Eräs kaverinikin on pelkkää kysymysmerkkiä, kun kuulee, miten olen taas hävinnyt mitä kummallisimmissa tilanteissa. Ei voi käsittää ja kehoittaakin mua lopettamaan pelaamisen. Mut enhän mä osaa lopettaa.

        Kyllä ne jotka ovat pitempään pelanneet tajuavat syyt... Joillakin kyse on huonosta tuurista ja joillakin huonosta pelaamisesta. 90% tapauksista yleensä molemmista... ja varsinkin tuo kassanhallinta on se jota monet pelaajat eivät tajua. He pelaavat max 2-5xbuyinillä ja ihmettelevät kun hävisivät koko talletuksensa... tai sitten pelaavat ylisuurissa limiiteissä taitoihinsa nähden (tämä on erittäin tyypillistä).

        On tietysti mahdollista että kysymys on huonosta tuuristakin. Totuus vain on ettei se huono tuurikaan jatku ikuisesti..

        Joskus on näitä downsvingejä eli kortit
        eivät osu millään... Itsekin viimeksi hävisin 3 kertaa preflop AA all-in tilanteissa. Siis "peräkkäin" (useamman tunnin pokerisessioissa) tuli käteen AA ja kaikilla kerroilla sain vihun All-in tilanteeseen. Hävisin jokaisella... ku vastustaja sai kolmoset KK, QQ pareillaan... Tuli muitakin häviöitä mm. KK:lla vastaavanlaisessa tilanteessa ja värille ym..

        Sitten kun vielä häviää yhdenkin potin niin monilta pelaajilta palaa päreet... He eivät enää hallitse itseään ja pelaavat holtittomasti ja syyttävät huonoa tuuria jos ei tule voittoa...


      • kanssa...
        ole tietoisia noista kirjoitti:

        Kyllä ne jotka ovat pitempään pelanneet tajuavat syyt... Joillakin kyse on huonosta tuurista ja joillakin huonosta pelaamisesta. 90% tapauksista yleensä molemmista... ja varsinkin tuo kassanhallinta on se jota monet pelaajat eivät tajua. He pelaavat max 2-5xbuyinillä ja ihmettelevät kun hävisivät koko talletuksensa... tai sitten pelaavat ylisuurissa limiiteissä taitoihinsa nähden (tämä on erittäin tyypillistä).

        On tietysti mahdollista että kysymys on huonosta tuuristakin. Totuus vain on ettei se huono tuurikaan jatku ikuisesti..

        Joskus on näitä downsvingejä eli kortit
        eivät osu millään... Itsekin viimeksi hävisin 3 kertaa preflop AA all-in tilanteissa. Siis "peräkkäin" (useamman tunnin pokerisessioissa) tuli käteen AA ja kaikilla kerroilla sain vihun All-in tilanteeseen. Hävisin jokaisella... ku vastustaja sai kolmoset KK, QQ pareillaan... Tuli muitakin häviöitä mm. KK:lla vastaavanlaisessa tilanteessa ja värille ym..

        Sitten kun vielä häviää yhdenkin potin niin monilta pelaajilta palaa päreet... He eivät enää hallitse itseään ja pelaavat holtittomasti ja syyttävät huonoa tuuria jos ei tule voittoa...

        ...aivan samaa mieltä. Kun voittaa niin voittaa, pelasit millä korteilla vaan. Kun häviö taas alkaa, on aivan sama millä korteilla pelaat, mikään ei onnistu. Se on masentavaa, kun tietää, ettei enää mikään onnistu. Ja näiden jaksojen keston voi arvailla, kumpi kestää kuinka kauan.


      • pitävät kutiaan pitemmällä ...
        kanssa... kirjoitti:

        ...aivan samaa mieltä. Kun voittaa niin voittaa, pelasit millä korteilla vaan. Kun häviö taas alkaa, on aivan sama millä korteilla pelaat, mikään ei onnistu. Se on masentavaa, kun tietää, ettei enää mikään onnistu. Ja näiden jaksojen keston voi arvailla, kumpi kestää kuinka kauan.

        Kyllähän tuotakin tapahtuu hyvin usein että voittaa putkissa, häviää putkissa... Siltikin jos katsoo jälkeenpäin tilanteita tai laittaisi ne ylös pitemmältä ajalta niin todennäköisyydet pätisivät. Jos olet 60-40 suosikki niin todellakin häviät vähintään 4 kertaa 10:stä. Joskus saatat hävitä peräkkäinkin 3 kertaa mutta tuo tasoittuu mitä enemmän tulee kertoja...


    • ...........

      Mitä nettipokerin tarjoajat hyötyisivät rigged-peleistä? Jos ne ois oikeasti rigattuja niin pelinjärjestäjille olis tullu niin perkeleesti korvausvaatimuksia ja oikeudenkäyntejä, että nettipokerin tarjoajia ei enää olisi!

      Tulit vaan tänne itkemään sitä, kun pelaat niin huonosti ja yrität selittää sitä sillä, että peleissä eivät todennäköisyydet ole oikeanlaisia. Et vaan osaa peliä, etkä ole viitsinyt sitä opetella, kun et edes tajua, että vihulla ei ollut täyskättä jos sillä tasku-kympit ja pöytäkortit tuollaiset. Jos et osaa edes lukea kortteja niin ei ole ihme, että häviät rahasi.

      • ei aloittaja

        Olet naiivi, jos uskot niiden rehellisyyteen. Mitähän hyötyä mahtoi olla sille, joka voitti turnauksen, kun näki muiden kortit. Sellaista pystyi tekemään arvostettu konsultti. Jos ei ole ihan niin läpinäkyvää kuin se, niin millä sellaisen pystyy todistamaan.
        Et nähtävästi tajua mistä on kysymys, tai et halua tajuta. Jos esim. sulla on se kausi, ettei mikään osu mihinkään oli vaikka kädessäsi AK, AQ, AJ, tai AT tai jokin muu, paitsi AA:lla sulla on mahikset, niin mitäs teet?


      • kortteja

        Siis minulla ennen floppia 7 pari, kaverilla 10 pari kädessä. Pöytään kolme 9 ja kaksi 8, sekä yksi seiska turnilla. Eli turnilla sain täyskäden täyteen, no riveriin tuli sitten se pöydän toinen 8 joka tatkoittaa sitä että pöydässä on valmis täyskäsi. Kaverilla suuremmat korit kuin minulla joten hän voitti.
        Miten usein täyskäsi on päydässä valmiina? Minun tuurillani se tuntuu olevan yleistä sillooin kun muuten voittaisin.


      • päytä oli
        kortteja kirjoitti:

        Siis minulla ennen floppia 7 pari, kaverilla 10 pari kädessä. Pöytään kolme 9 ja kaksi 8, sekä yksi seiska turnilla. Eli turnilla sain täyskäden täyteen, no riveriin tuli sitten se pöydän toinen 8 joka tatkoittaa sitä että pöydässä on valmis täyskäsi. Kaverilla suuremmat korit kuin minulla joten hän voitti.
        Miten usein täyskäsi on päydässä valmiina? Minun tuurillani se tuntuu olevan yleistä sillooin kun muuten voittaisin.

        Kuten ensin mainitsin, ei siis kuutta korttia, sain täyskäden kaverilla vain kahdet parit ja voitti silti.


      • ........
        päytä oli kirjoitti:

        Kuten ensin mainitsin, ei siis kuutta korttia, sain täyskäden kaverilla vain kahdet parit ja voitti silti.

        Siis kyllä aivan varmasti vihulla oli parempi käsi jos se kerran voittikin. Mutta saisit vähän panostaa tuohon asian selittämisen selkeyttämiseen, että joku voisi sua uskoakin...


      • kyse ollut isommasta täkäristä
        päytä oli kirjoitti:

        Kuten ensin mainitsin, ei siis kuutta korttia, sain täyskäden kaverilla vain kahdet parit ja voitti silti.

        Luultavasti sait seiskakolmoset ja vastustaja riveriltä sai 10 kolmoset...


      • Vitun minä siitä
        ........ kirjoitti:

        Siis kyllä aivan varmasti vihulla oli parempi käsi jos se kerran voittikin. Mutta saisit vähän panostaa tuohon asian selittämisen selkeyttämiseen, että joku voisi sua uskoakin...

        välitän, vituttaa sen verran rankasti muutenkin koko touhu, eikä vain fuck in pokeri. Taas pelasin 50$ kaikki meni. Kaksi kertaa peäskkäin 10 taskupari, vihulla jq voitti, toisella kerralla floppi 255 all in vihu maksaa q taskuparilla. Sittten sain käteen A parin, reissua jälleen ennen floppia, maksu 98 kaverilla päytään 98 ja muuta roskaa. Neljäs taskupari olikin J, kaveri korottaa minä maksan ennen floppia, arvelen hänelle AQ tai AK, no floppi 6q7 turni A riveri 7 ja J, kaverilla kädessä 7 taskupari.


      • kele...
        Vitun minä siitä kirjoitti:

        välitän, vituttaa sen verran rankasti muutenkin koko touhu, eikä vain fuck in pokeri. Taas pelasin 50$ kaikki meni. Kaksi kertaa peäskkäin 10 taskupari, vihulla jq voitti, toisella kerralla floppi 255 all in vihu maksaa q taskuparilla. Sittten sain käteen A parin, reissua jälleen ennen floppia, maksu 98 kaverilla päytään 98 ja muuta roskaa. Neljäs taskupari olikin J, kaveri korottaa minä maksan ennen floppia, arvelen hänelle AQ tai AK, no floppi 6q7 turni A riveri 7 ja J, kaverilla kädessä 7 taskupari.

        kun sekoilen jo, turni siis 7. Sama se mitkä korit sieltä tulee, enää en jaksa edes keskittyä kirjoittamissen olen niin kurkkua myöden täynnä tätä touhua. Joten so long ! Näemme helvetissä!


      • SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        kele... kirjoitti:

        kun sekoilen jo, turni siis 7. Sama se mitkä korit sieltä tulee, enää en jaksa edes keskittyä kirjoittamissen olen niin kurkkua myöden täynnä tätä touhua. Joten so long ! Näemme helvetissä!

        Taas meni 150$, vittu että voi olla uskomatonta paskaa, päivästä toiseen. turnille asti johdan 100-0 kunnes riveri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Minulla on suoraa ja väriä jne jne jne. turnilla mutta riveri tuo tullessan joka ikinen kerta se vitun käsittämättömän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pakan ainoan kortin kortin voi enää vihun pelastaa. Ei helveti , siis tätä tämä on ollut siitä asti kun pokerin aloitin noin vuois takaperin. Tänään olen hävinyt 250$ kolmesti lisää tallettanut. Voittannu, ainoastaan 2 kättä korteilla ja yhden bluffilla. Jengi maksaa mun korotukset enne floppia 76 etc. offaripaskalla ja jkoka saatan kerta voittavat. Aivan sama mitä itse saan käteen ja miten ne synkkaa pöydän kanssa, häviän 99,9% varmasti joka käden joka päivä.


      • tänne avaudut???
        Vitun minä siitä kirjoitti:

        välitän, vituttaa sen verran rankasti muutenkin koko touhu, eikä vain fuck in pokeri. Taas pelasin 50$ kaikki meni. Kaksi kertaa peäskkäin 10 taskupari, vihulla jq voitti, toisella kerralla floppi 255 all in vihu maksaa q taskuparilla. Sittten sain käteen A parin, reissua jälleen ennen floppia, maksu 98 kaverilla päytään 98 ja muuta roskaa. Neljäs taskupari olikin J, kaveri korottaa minä maksan ennen floppia, arvelen hänelle AQ tai AK, no floppi 6q7 turni A riveri 7 ja J, kaverilla kädessä 7 taskupari.

        Jos ei kerran kiinnosta muiden uskomukset, niin pidä sitten omana tietonasi nämä keksityt tarinat.


    • jatkuvat...

      Pelit varmasti jatkuu. Jokin 30-40x limiitin max buyin tämän kuukauden ajalta voittoa... En tiedä onko sitten ollut hyvänajanjakso vai onko tullut pelattuakin hyvin..

    • Tellustelija

      Ittelläkin meni aika hassusti illan rahat viime viikolla suraavanlaisesti. Yks tyyppi korotti ennen floppia 5xBB, no ittellä AK niin päätin kattoa, muut lopettivat tähän. Flopissa A23 ja aattelin, että eiköhän tämä tästä ja tietty korotin puolet omasta pääomasta, kun uskoin kaverilla olevan jonkun isomman parin. No, hieman ihmettelin kun tyyppi meni alliniin, mutta eihän tuota maksamattakaan voinut olla, vaikka epäilinkin olevani jo hiukan heikoilla jäillä. Sitten hiukka suu loksahti auki, kun paljastui, että kaverilla oli kädessä "vain" 45 hertat, eli suora heti flopissa.

      Ei muuten, mutta aika mielenkiintoinen veto minusta heittää 5xBB tuollaisilla korteilla. Jos moisen maksaa jonkun toisen korotuksen jälkeen, niin ehkä sen juurijajuuri ymmärtää, mutta että itse... Mutta kai sillä oli kova usko itseensä.

      No, pokerissa oppii kaikenlaista (alkaa vaan tällainen touhu käymään äkkiä pelikassan päälle, jos tuuri jatkuu pidempään).

      Vaan, osaako joku kommentoida ko. liikkeen järkevyyttä (siis tuo preflop korotus), minusta se oli tyypiltä, jos kauniisti sanoisi, aika uhkarohkea heitto?

      T:Tellustelija

      • .............

        Eikös ollut jokin vanha sanonta, että yhdellä parilla ei kannata maksaa all-inia tai jotain sinnepäin.

        Mutta tuon vastustajan liikkeen järkevyydestä: Onhan tuo 5-4 suitedilla tai muulla spekulatiivisella kädellä ennen floppia korottaminen yksi keino monipuolistaa omaa peliään ja pitää vastustajat pimennossa. Vastustaja varmaan aatteli varastavansa blindit ja hylkäävänsä tuon käden jos joku maksaa ja floppi menee ohi. Sillä tuollaisen korotuksen tehdessään huonosta positiosta kyllä tietää, että maksua ei tule muuta kuin ihan kärkikäsiltä, ja silloin on flopin jälkeen helppo valinta siitä miten jatkaa.

        Floppi nyt sattu osumaan niin hyvin vastustajallesi ja lisäksi hänen kätensä oli hyvin naamioitu pre-flop korotuksen ansiosta. Mutta tuosta flopin tekstuurista voi päätellä, että suoranpoikanenhan siellä voi olla jos joku pelaa päättömillä käsillä. Ja all-inin vedosta olisi viimeistään pitänyt hälytyskellojen soida, varsinkaan kun sulla ei ollut kuin yksi pari, vaikka kärkipari parhaalla kikkerillä olikin.

        All-in korotuksen jälkeen sinun ois pitäny arvioida millä käsillä vastustaja korottaisi pre-flop sekä menisi all-in flopin jälkeen:

        - A-A sopii vaikka epätodennäköinen kun sulla A ja flopissa A, mutta tälle kädelle häviät.

        - Muut taskuparit, joista voitat kaikki paitsi 2-2 ja 3-3 jotka tripsejä, mutta mitä pienemmät taskuparit sitä epätodennäköisempää pre-flop korotus.

        - A-K, jonka kanssa split pot.

        - A-x, joista häviät A-2:lle ja A-3:lle, mutta A-x:llä korottaminen ennen floppia aikaisesta positiosta on epätodennäköistä, jos x huonompi kuin K tai mahdollisesti Q.

        - 5-4, joka sopii flopin tekstuuriin ja all-in siirtoon, mutta ei pre-flop korotukseen huonosta positiosta, eli epätodennäköinen vaikka tämä käsi vastustajallasi sitten olikin.


      • Näin meillä

        Jos käytät trackeria niin huomaat että tietty koulukunta (ei missään nimessä huonoja pelaajia) korottaa pf kaikki kädet joita pelaa. Eli perältä puoliksi blindien varastamiseen ja jos vastassa on tiukka kaveri niin jatkobetti yleensä vie potin flopilla. Tuo siis perustuu suureksi osaksi siihen että korottaja on huomannut että blindit on tiukkoja jolloin varastaminen kannattaa pf lyönti jatkolyönti tuottaa riittävän usein tuloksen jotta se on voitollista toimintaa. Toki tuo hämmentää peliä jolloin joskus juuri tuollaisia tulee puuntakaa.

        Siis toki voi olla urpo vastassa tuo 5xBB kuulostaa liioittelulta mutta about noin. Jos tosiaan käytät trackeria/officea niin kiinnitä huomioita vastustajien rangeen eli minkä osuuden käsistä pelaa ja toisaalta miten usein pf lyö. Tuo toiminee tiukkoja pelaajia vastaan mutta löysien kanssa turha yrittää eli vastustajan pitää olla sopivan tiukka jo jonkin verran osaava eli kaveri joka sen foldi napin löytää. Monilla tämän tyyppisillä kavereilla on hieman ongelmia ymmärtää pointti että tuo ei toimi löysiä aloittelijoita vastaan mutta jos ymmärtää varioida vastustajan mukaan omaa rangea niin varmasti voitollista.

        Mutta siis ottaen huomioon tuossa että vastustajan pf range on laaja ja yleensä tuon tyyppisillä pelaajilla agrea löytyy eli heidän lukeminen on vaikeaa olisin kanssa hävinnyt ihan samalla lailla kun sinä itse.


      • range sulla
        ............. kirjoitti:

        Eikös ollut jokin vanha sanonta, että yhdellä parilla ei kannata maksaa all-inia tai jotain sinnepäin.

        Mutta tuon vastustajan liikkeen järkevyydestä: Onhan tuo 5-4 suitedilla tai muulla spekulatiivisella kädellä ennen floppia korottaminen yksi keino monipuolistaa omaa peliään ja pitää vastustajat pimennossa. Vastustaja varmaan aatteli varastavansa blindit ja hylkäävänsä tuon käden jos joku maksaa ja floppi menee ohi. Sillä tuollaisen korotuksen tehdessään huonosta positiosta kyllä tietää, että maksua ei tule muuta kuin ihan kärkikäsiltä, ja silloin on flopin jälkeen helppo valinta siitä miten jatkaa.

        Floppi nyt sattu osumaan niin hyvin vastustajallesi ja lisäksi hänen kätensä oli hyvin naamioitu pre-flop korotuksen ansiosta. Mutta tuosta flopin tekstuurista voi päätellä, että suoranpoikanenhan siellä voi olla jos joku pelaa päättömillä käsillä. Ja all-inin vedosta olisi viimeistään pitänyt hälytyskellojen soida, varsinkaan kun sulla ei ollut kuin yksi pari, vaikka kärkipari parhaalla kikkerillä olikin.

        All-in korotuksen jälkeen sinun ois pitäny arvioida millä käsillä vastustaja korottaisi pre-flop sekä menisi all-in flopin jälkeen:

        - A-A sopii vaikka epätodennäköinen kun sulla A ja flopissa A, mutta tälle kädelle häviät.

        - Muut taskuparit, joista voitat kaikki paitsi 2-2 ja 3-3 jotka tripsejä, mutta mitä pienemmät taskuparit sitä epätodennäköisempää pre-flop korotus.

        - A-K, jonka kanssa split pot.

        - A-x, joista häviät A-2:lle ja A-3:lle, mutta A-x:llä korottaminen ennen floppia aikaisesta positiosta on epätodennäköistä, jos x huonompi kuin K tai mahdollisesti Q.

        - 5-4, joka sopii flopin tekstuuriin ja all-in siirtoon, mutta ei pre-flop korotukseen huonosta positiosta, eli epätodennäköinen vaikka tämä käsi vastustajallasi sitten olikin.

        Kyllä siellä aivan varmasti on paljon todennäköisemmin AK, AQ, AJ, AT, KK, QQ, JJ tai TT kuin 45, AA, 33, 22, A3 tai A2

        Jos tuossa tilanteessa oikeasti joku on kippaamassa AK:n, niin kyllä on aika helvetin heikko kippi. AK voittaa tuossa usein. Tuo "ei kannata maksaa all-in lyöntiä vain yhdellä parilla" on niin yksinkertaistettu sananparsi, joka on oikeastaan täysin hyödytön.

        Siitä sitten voidaan olla eri mieltä, kannattaako tosiaan AK:lla vain maksaa alkuperäinen reissu. Tuosta käden laittajan viestistä puuttuu se tärkein tieto, eli stäkkien koot. Itse olisin varmaan puskenut all-in ennen floppia riippuen juurikin stäkkien koosta. Silloin olisi 45:lla pelannut kipannut ja ilman riskiä saatu stäkkiin hyvä lisä.


      • voivat olla viisaita

        Joskus tyypit laittavat korotusta ihan random käsillä... Itselläkin tuli hävittyä iso potti kun tyyppi laittaa 4xbb korotusta "keskivaiheilta" marginaalikädellä A8s 10fullissa. Näihin pitäisi vain reagoida vahvoilla reissuilla... Floppi olikin 388... ja itsellä QQ. Se oli kait opetus taas että pitää vaan reissua heittää semmoisia vastaan...

        Joskus se tuuri vaan käy.. Pitemmän päälle noilla käsillä ei kannata korottaa.. Ainoastaan shortissa nuo voivat kannattaa mutta fullissa vaatii liian hyvää osumaa flopilta ja kun vastassa on usein AA-AK luokan käsiä niin eihän siinä ole mitään järkeä... Joskus medium pareilla 77-JJ kannattaa laittaa samanlaista korotusta eli jos floppaa kolmoset niin laittaa lisää korotusta...


      • tiltissä
        range sulla kirjoitti:

        Kyllä siellä aivan varmasti on paljon todennäköisemmin AK, AQ, AJ, AT, KK, QQ, JJ tai TT kuin 45, AA, 33, 22, A3 tai A2

        Jos tuossa tilanteessa oikeasti joku on kippaamassa AK:n, niin kyllä on aika helvetin heikko kippi. AK voittaa tuossa usein. Tuo "ei kannata maksaa all-in lyöntiä vain yhdellä parilla" on niin yksinkertaistettu sananparsi, joka on oikeastaan täysin hyödytön.

        Siitä sitten voidaan olla eri mieltä, kannattaako tosiaan AK:lla vain maksaa alkuperäinen reissu. Tuosta käden laittajan viestistä puuttuu se tärkein tieto, eli stäkkien koot. Itse olisin varmaan puskenut all-in ennen floppia riippuen juurikin stäkkien koosta. Silloin olisi 45:lla pelannut kipannut ja ilman riskiä saatu stäkkiin hyvä lisä.

        Olen samaa mieltä että olisi aivan liikkaa tiukkaa peliä tehdä tuossa tilanteessa kippi... Vastustaja saattoi olla hyvin "tiltissä" josta kertoi osittain korotuksen rajuuskin noin marginaalisella kädellä (jos kyse ei ollut shortista ja vastustajalla erittäin iso stakki ja joku oli maksanut blindejä..).

        Luultavasti vastustaja oli valmiiksi tiltissä ja onni vain oli puolella, slllä tuommoiset korotukset "aikaisesta positiosta" ovat pelkkää typeryyttä... Kannattaa kuitenkin jatkossa vaikka kokeilla reissua hyvillä käsillä tai sitten vain maksaa ja antaa vastustajan betata...

        Vastustajalla voi hyvin olla noissa tilanteissa mikä tahansa Ax käsi. AA,22,33 erittäin epätodennäköisiä... 45 yksi epätodennäköisimmistä käsistä.

        Tietysti tarkempien tietojen määrittämiseen pitäisi olla paremmat tiedot stakeista ja limiitistä... Varsinkin pienemmissä limiiteissä tuommoisia typeryyksiä tehdään paljon ja vastustajat maksavat helposti jatkobetit...


      • tilttikorotusta
        Näin meillä kirjoitti:

        Jos käytät trackeria niin huomaat että tietty koulukunta (ei missään nimessä huonoja pelaajia) korottaa pf kaikki kädet joita pelaa. Eli perältä puoliksi blindien varastamiseen ja jos vastassa on tiukka kaveri niin jatkobetti yleensä vie potin flopilla. Tuo siis perustuu suureksi osaksi siihen että korottaja on huomannut että blindit on tiukkoja jolloin varastaminen kannattaa pf lyönti jatkolyönti tuottaa riittävän usein tuloksen jotta se on voitollista toimintaa. Toki tuo hämmentää peliä jolloin joskus juuri tuollaisia tulee puuntakaa.

        Siis toki voi olla urpo vastassa tuo 5xBB kuulostaa liioittelulta mutta about noin. Jos tosiaan käytät trackeria/officea niin kiinnitä huomioita vastustajien rangeen eli minkä osuuden käsistä pelaa ja toisaalta miten usein pf lyö. Tuo toiminee tiukkoja pelaajia vastaan mutta löysien kanssa turha yrittää eli vastustajan pitää olla sopivan tiukka jo jonkin verran osaava eli kaveri joka sen foldi napin löytää. Monilla tämän tyyppisillä kavereilla on hieman ongelmia ymmärtää pointti että tuo ei toimi löysiä aloittelijoita vastaan mutta jos ymmärtää varioida vastustajan mukaan omaa rangea niin varmasti voitollista.

        Mutta siis ottaen huomioon tuossa että vastustajan pf range on laaja ja yleensä tuon tyyppisillä pelaajilla agrea löytyy eli heidän lukeminen on vaikeaa olisin kanssa hävinnyt ihan samalla lailla kun sinä itse.

        Riippuu tietysti limiitistä... Jos kyseessä oli jokin "puolistakki" niin en oikein usko... ja pikkulimiiteissä pelkkä blindien varastaminen harvemmin lyö leiville.. Varsinkin kun jos joku maksaa noin ison korotuksen niin on melkein odotettavissa "monsterikäsi". En myöskään usko että monet pystyvät hallitsemaan omaa aggreaan noissa tilanteissa... Saattoi olla puhdas "tilttikorotus".


      • yks vaan
        voivat olla viisaita kirjoitti:

        Joskus tyypit laittavat korotusta ihan random käsillä... Itselläkin tuli hävittyä iso potti kun tyyppi laittaa 4xbb korotusta "keskivaiheilta" marginaalikädellä A8s 10fullissa. Näihin pitäisi vain reagoida vahvoilla reissuilla... Floppi olikin 388... ja itsellä QQ. Se oli kait opetus taas että pitää vaan reissua heittää semmoisia vastaan...

        Joskus se tuuri vaan käy.. Pitemmän päälle noilla käsillä ei kannata korottaa.. Ainoastaan shortissa nuo voivat kannattaa mutta fullissa vaatii liian hyvää osumaa flopilta ja kun vastassa on usein AA-AK luokan käsiä niin eihän siinä ole mitään järkeä... Joskus medium pareilla 77-JJ kannattaa laittaa samanlaista korotusta eli jos floppaa kolmoset niin laittaa lisää korotusta...

        pikku fulli sittareissa törmään aika usein,esim tälläiseen tilanteeseen.olet vaikka buttonissa kädessäsi a,k joku ennen sinua reissaa 2x bb,itse korotan lisää ja aika usein vastustaja on all in, maksat ja näet vastustajan kortit a,6 ehkä a.8 ainakin omalle kohdalleni ohiveto sattuu juuri näihin käsiin koska kyse on lopulta arvonnasta.tosin luulen että monella mulla on sama tilanne syystä että sisään osto määrä tottakai pelin tiukkuden pienissä sis,osto turnauksissa monelle riittää se pelkkä A kikkeristä viis.


      • on hyvä tilanne
        yks vaan kirjoitti:

        pikku fulli sittareissa törmään aika usein,esim tälläiseen tilanteeseen.olet vaikka buttonissa kädessäsi a,k joku ennen sinua reissaa 2x bb,itse korotan lisää ja aika usein vastustaja on all in, maksat ja näet vastustajan kortit a,6 ehkä a.8 ainakin omalle kohdalleni ohiveto sattuu juuri näihin käsiin koska kyse on lopulta arvonnasta.tosin luulen että monella mulla on sama tilanne syystä että sisään osto määrä tottakai pelin tiukkuden pienissä sis,osto turnauksissa monelle riittää se pelkkä A kikkeristä viis.

        Freerolleissa usein maksetaan roskakädellä ja noissahan sinun kannattaakin laittaa reissua...

        Rahapeleissä kannattaa varoa pelaajia jotka tekevät minikorotuksen ja sitten reissun jos korotat. Yleensä siellä on AA, joskus KK... Näissäkin tapauksissa tosin jos sama tyyppi tekee koko ajan reissua niin kannattaa vastata jossakin vaiheessa hyvällä kädellä takaisin...


      • Mauno Miljonääri
        voivat olla viisaita kirjoitti:

        Joskus tyypit laittavat korotusta ihan random käsillä... Itselläkin tuli hävittyä iso potti kun tyyppi laittaa 4xbb korotusta "keskivaiheilta" marginaalikädellä A8s 10fullissa. Näihin pitäisi vain reagoida vahvoilla reissuilla... Floppi olikin 388... ja itsellä QQ. Se oli kait opetus taas että pitää vaan reissua heittää semmoisia vastaan...

        Joskus se tuuri vaan käy.. Pitemmän päälle noilla käsillä ei kannata korottaa.. Ainoastaan shortissa nuo voivat kannattaa mutta fullissa vaatii liian hyvää osumaa flopilta ja kun vastassa on usein AA-AK luokan käsiä niin eihän siinä ole mitään järkeä... Joskus medium pareilla 77-JJ kannattaa laittaa samanlaista korotusta eli jos floppaa kolmoset niin laittaa lisää korotusta...

        Shortissa saat sen verran folding equity:ä, et sun ei kannata pelata ensimmäistäkään kättä korottamatta.
        Käsirange mitä kannattaa pelata vaihtelee position ja vastustajien mukaan. Mutta korottamattomaan pottiin voi napilta pelata melkee mitkävaa.


      • Tellustelija
        range sulla kirjoitti:

        Kyllä siellä aivan varmasti on paljon todennäköisemmin AK, AQ, AJ, AT, KK, QQ, JJ tai TT kuin 45, AA, 33, 22, A3 tai A2

        Jos tuossa tilanteessa oikeasti joku on kippaamassa AK:n, niin kyllä on aika helvetin heikko kippi. AK voittaa tuossa usein. Tuo "ei kannata maksaa all-in lyöntiä vain yhdellä parilla" on niin yksinkertaistettu sananparsi, joka on oikeastaan täysin hyödytön.

        Siitä sitten voidaan olla eri mieltä, kannattaako tosiaan AK:lla vain maksaa alkuperäinen reissu. Tuosta käden laittajan viestistä puuttuu se tärkein tieto, eli stäkkien koot. Itse olisin varmaan puskenut all-in ennen floppia riippuen juurikin stäkkien koosta. Silloin olisi 45:lla pelannut kipannut ja ilman riskiä saatu stäkkiin hyvä lisä.

        Niin, kiitoksia hienoista kommenteista, joskus tälläkin palstalla on aiheellisiakin viestejä noitten "ilmaista pelirahaa kaikille kaiken aikaa..." lisäksi.

        Joo, stäkeistä voin sanoa senverran että omani koko oli tilanteessa sellainen, ettei siinä oikein järkeä ollut mitään kipata allinissa. Ei sentään kesämökeistä ollut kyse. Muutenkaan en kovin isoilla stäkeillä uskalla pelailla, osaksi juuri tällaisten takia. Tais jotain himpun reilu 10 euroa mennä, ja alussa tais olla vaan 8, eli kyllä tässä vielä pelataan...

        T:Tellustelija


      • Tellustelija
        voivat olla viisaita kirjoitti:

        Joskus tyypit laittavat korotusta ihan random käsillä... Itselläkin tuli hävittyä iso potti kun tyyppi laittaa 4xbb korotusta "keskivaiheilta" marginaalikädellä A8s 10fullissa. Näihin pitäisi vain reagoida vahvoilla reissuilla... Floppi olikin 388... ja itsellä QQ. Se oli kait opetus taas että pitää vaan reissua heittää semmoisia vastaan...

        Joskus se tuuri vaan käy.. Pitemmän päälle noilla käsillä ei kannata korottaa.. Ainoastaan shortissa nuo voivat kannattaa mutta fullissa vaatii liian hyvää osumaa flopilta ja kun vastassa on usein AA-AK luokan käsiä niin eihän siinä ole mitään järkeä... Joskus medium pareilla 77-JJ kannattaa laittaa samanlaista korotusta eli jos floppaa kolmoset niin laittaa lisää korotusta...

        Tosiaan, eilen oli pöydässä joku "kuolematon" reissaaja, joka ei preflopissa juuri koskaan maksanut, joko kippasi tai korotti. Hetken aikaa pärjäsi, mutta sitten jossain vaiheessa me muut alettiin vaan re-reissaamaan tät vastaan, jos vaan jotain oli kädessä. Itsekin osuuteni sain tällä kertaa, kun kaveri ei vaan osannut luopua korteistaan. Meni jollain heikolla akkahailla alliniin minun AJ:ta vastaan. No, kolikonheittoahan tuommonen tietty osaltaan on, mutta jokin järki lienee näissäkin, harakiriasenteella pärjää vain sen hetken...

        T:Tellustelija


      • kohtaista...
        Tellustelija kirjoitti:

        Tosiaan, eilen oli pöydässä joku "kuolematon" reissaaja, joka ei preflopissa juuri koskaan maksanut, joko kippasi tai korotti. Hetken aikaa pärjäsi, mutta sitten jossain vaiheessa me muut alettiin vaan re-reissaamaan tät vastaan, jos vaan jotain oli kädessä. Itsekin osuuteni sain tällä kertaa, kun kaveri ei vaan osannut luopua korteistaan. Meni jollain heikolla akkahailla alliniin minun AJ:ta vastaan. No, kolikonheittoahan tuommonen tietty osaltaan on, mutta jokin järki lienee näissäkin, harakiriasenteella pärjää vain sen hetken...

        T:Tellustelija

        Osa tyypeistä on tiltissä joten niihin noi pätee... Toisilla pelaajilla taas tuo on puhdas taktiikka että he korottavat marginaalikäsillä kuten pareilla ja osuessaan sitten korottavat lisää...

        Vahvoihin reissuihin kannattaa kuitenkin aina suhtautua hieman varovasti jos et ole pelannut vastustajaa vs ennen (tai et ole nähnyt kuinka hän on pelannut pöydässä). Muutama korotus kun voi olla "marginaalikäsillä", mutta reissu tehdään vasta hyvillä lapuilla... Tietysti tapauskohtaista.


      • ja huonot kipataan
        Tellustelija kirjoitti:

        Niin, kiitoksia hienoista kommenteista, joskus tälläkin palstalla on aiheellisiakin viestejä noitten "ilmaista pelirahaa kaikille kaiken aikaa..." lisäksi.

        Joo, stäkeistä voin sanoa senverran että omani koko oli tilanteessa sellainen, ettei siinä oikein järkeä ollut mitään kipata allinissa. Ei sentään kesämökeistä ollut kyse. Muutenkaan en kovin isoilla stäkeillä uskalla pelailla, osaksi juuri tällaisten takia. Tais jotain himpun reilu 10 euroa mennä, ja alussa tais olla vaan 8, eli kyllä tässä vielä pelataan...

        T:Tellustelija

        Pikku hijaa se rolli alkaa nousta (jos et vain mene ylisuuriin limiitteihin). NL5-10 on ihan hyvä aloituslimiitti eli max buy in tuon 5-10$.. Siitä sitten jos alkaa sujumaan niin ylöspäin pikkuhiljaa 20-30-50.. Kannattaa kuitenkin pitää se max 20buyin mukana...

        Hyvät kädet kannattaa pelata ja huonot kipata... Tietysti jos on paljon makaajia niin voi kokeilla myös 10 fullissa joskus vaikkapa 78o käsillä suoraa että osuuko... Kuitenkin aloittelijan kannattaa pelata suhtkoht tiukkaa peliä vaikka se joskus saattaa turhauttaakin... KJo tai AQo kädet 10 fullissa aikaisista positioista ei ole yleensä kannattavia... AQs kädetkin kannattaa melkein limpata... AK käsillä nyt voi korottaakin..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe