Onko kellään tietoa mistä saisi isolle miehelle työhousut?
Tuntuu ettei sellaisia tehdä missään, vaan aina koot loppuvat.
Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan!
Isolle miehelle työhousut
4
763
Vastaukset
- Jaanelo
Hankkiudu johonkin Halpa-Halli -ketjun myymälöistä. Niissä on edullisia isojen miesten vaatteita.
- khr
Halpa-hallia suosittelen minäkin jollei housuille ole mitään erityisiä vaatimuksia. Jokamies-merkistä löytyy muistaakseni monenlaisia reisitaskuhousuja kokoon D62 saakka.
Jos housut tulevat ammattikäyttöön, suosittelisin kuitenkin kääntymään työasuvalmistajien puoleen. Lindströmin mallistossa on useampaa housumallia kokoon 64 tai 66 saakka, Imagewearilla kokoon 64. Tosin pitää myöntää, että ainakin Lindströmin malleista useimmat joutuvat valitsemaan ainakin kokoa isomman kuin mitä normaalisti käyttävät. - Kaistat sivuihin
Sain hyvät työhousut, kun ompelutin sellaiset kaistaleet sivuihin. Kiva värisävyerokin samalla ja sain hienot ja modernit, riipputaskuilla olevat housut. KUstannus. Kangas ja ompelu 15 €.(plus housut).
- hmh2
Jos tarkoitat toimisto käyttöön sopivia housuja, niin löysimme miehen kanssa Jumbon Living Largesta (kakkos kerros) parit hyvät puuvilla housut. Kokoja siellä tuntui olevan 38 tuumasta aina johonkin 50, joten hyvän koon löysi helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275