tarttisin kaasupullon grilliä varten.k-raudassa näky maksavan satasen, mut tietääkö kukaan saako mistään halvempaa???
kaasupulloja
12
2988
Vastaukset
- tornix
Tokmanni Keminmaa maksoin viimeviikolla vähän alle 67€ 11kg teräspullo.
- mdsksjfd
Myös huoltoasemilta saa kaasupulloja. 11 kg:n pullo siinä 90 euron pintaan (kuori kaasu) ja myöhemmässä vaiheessa sit se pelkkä täyttö maksaa jotain 20 euron pintaan. Mut kannattaa sijoittaa komposiittipulloon, niitä saa kans huoltsikoilta. Kuori hieman kalliimpi, mut täyttö samoissa hinnoissa kuin noissa rautapulloissa. Huomattavasti kevyempi ja helpompi käyttää komposiittipulloa ja siitä näkee suoraan kyljestä kaasutilanteen.
- tornix
mdsksjfd kirjoitti:
Myös huoltoasemilta saa kaasupulloja. 11 kg:n pullo siinä 90 euron pintaan (kuori kaasu) ja myöhemmässä vaiheessa sit se pelkkä täyttö maksaa jotain 20 euron pintaan. Mut kannattaa sijoittaa komposiittipulloon, niitä saa kans huoltsikoilta. Kuori hieman kalliimpi, mut täyttö samoissa hinnoissa kuin noissa rautapulloissa. Huomattavasti kevyempi ja helpompi käyttää komposiittipulloa ja siitä näkee suoraan kyljestä kaasutilanteen.
Semmosenkin saa halvinmalla Tokmannilta,siellä halvin kaasu ja pullot.Se on jämtti.
- Hip ammattimies
tornix kirjoitti:
Semmosenkin saa halvinmalla Tokmannilta,siellä halvin kaasu ja pullot.Se on jämtti.
Konevuokraamoista se on kuule saletti
- Grillaaja
Hip ammattimies kirjoitti:
Konevuokraamoista se on kuule saletti
Tokmannilta olen minäkin saanut halvimman kaasupullon täytön/vaihdon ja monesta paikkaa olen ostanut!
- kaasupullo
Grillaaja kirjoitti:
Tokmannilta olen minäkin saanut halvimman kaasupullon täytön/vaihdon ja monesta paikkaa olen ostanut!
Tokmannilla vaihto 17.90 e ja kuoret täyttö 66,90e.
- Oikein täh
kaasupullo kirjoitti:
Tokmannilla vaihto 17.90 e ja kuoret täyttö 66,90e.
Siis jos mulla tyhjä kaasupullo ja haluun sen vaihtaa ..maksaa n 66 egee?Vai mistä puhuit?
- Anonyymi
Tornio
- Anonyymi
Sako jostain uusia puolikkaita pulloja jos ei tqrvitse täyttä kasupulloa?
- Anonyymi
Komposiittipullot on kevyitä mutta niissä on vain päälyventtiili.ei ole sivuventtiiliä mikä on useissa grilleissä.
- Anonyymi
löytyis yks argonpullo vappaana tallissa, mihin toimitan
- Anonyymi
suomesta ei, ruotsista euroissa 47,80.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783