Ladies/Girls on Skates

mikä seura

perustaa ensimmäisenä "Ladies/Girls on Skates" kurssin?Vai onko niitä jopa jossain jo tarjolla?
Itse menisin mielelläni sellaiselle kurssille.

6

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissu 21v

Olisin vähän kiinnostunut;) Missä päin Suomea asut? Muodostelmaluistelua vai pikaluistelua? Käyttääkö suomalainen nainen sanaa Ladies/girls rullaluistelukurssia perustaessaan. Varsinkin kursseja tiedustellessaan SUOMESSA, hei haloooo??? On kyllä nähty Naisten ja likkojen kursseja, lenkkejä, kymppejä ja muita nimiä. Keksikö kukaan suomalainen kurssin nimeksi Girls on Skates??? Oletko siis mies vai nainen, haloo. Suomalainen olet (vahinko kyllä) ja käynyt ulkomailla (olisit voinut jäädä sinne Sveitsiin), koska käytät paljon englantia kysymyksissäsi. Eikö ladies/girls-kysymykset ala pikku hiljaa vähenemään, niin päästäis normijuttuihin täällä foorumilla.

• omituinen

reaktio?!
        Olemme perhe Hesan kupeelta ja perheen tyttö on alkanut harrastamaan jääkiekkoa ja etsii nyt vauhdikasta kesälajia.Meilläpäin kyllä osataan englantia,mutta ehkä ei teillä siellä Äkäslompolossa ;-)

http://www.finhockey.fi/tytot_naiset/girls_hockey_day/

Mutta jos tällaista väkeä tämän lajin parissa pyörii niin loppui kiinnostus ennnenkuin se kerkesi edes alkaa.
        Onneksi tuli sekin huomattua ajoissa.

Mikäs sinä muuten olet kun toisten taustoja kyselemään?Joku kateellinen bönde joka itse et ole päässyt matkustelemaan?No navettaan siitä sitten vaan,hopi hop :-D

• kaikki vaan mukaan!
        omituinen kirjoitti:

reaktio?!
        Olemme perhe Hesan kupeelta ja perheen tyttö on alkanut harrastamaan jääkiekkoa ja etsii nyt vauhdikasta kesälajia.Meilläpäin kyllä osataan englantia,mutta ehkä ei teillä siellä Äkäslompolossa ;-)

Mutta jos tällaista väkeä tämän lajin parissa pyörii niin loppui kiinnostus ennnenkuin se kerkesi edes alkaa.

Mikäs sinä muuten olet kun toisten taustoja kyselemään?Joku kateellinen bönde joka itse et ole päässyt matkustelemaan?No navettaan siitä sitten vaan,hopi hop :-D

Lähimmäisapua, jos nyt olet ensimmäistä kertaa käymässä täällä, ok-porukkaa on liikkunut täällä keskustelemassa. Ei tarvitse pelätä. Joskus tavallinen rullailijakin on saanut hyviä ohjeita.

Vinkiksi, että jos kirjoitat enemmän suomeksi, saat varmemmin vastauksia ainakin Suomessa.

• Äkäslompolo
        omituinen kirjoitti:

reaktio?!

että tiedät Suomen rullaluisteluseuroista enemmän kuin kukaan muu meistä, kunhan vaan kyselet ja tekeydyt tietämättömäksi. Eikö tyttärellesi sopisi rullakiekko tai katukiekko kesäksi tai jalkapallo, jossa ehkä pyörii fiksumpaakin porukkaa. Aika raisua tekstiä pienen tytön isältä, siksi epäilen sinua kuuluisaksi rullakoutsiksi vai mikä rulliskoutsaaja se oli, osuinko yhtään oikeaan? Osaat valmentaa häntä paremmin kuin kukaan meistä jopa maailmanluokan menijäksi. Aivan tietämätön maailmanmenosta en muuten ole minäkään, lätkävuorot alkavat melkein kuukauden kuluttua elokuun alussa. Ei kannata lähteä mihinkään kesälajiin, nykyään lätkä vie junioriltakin kaiken vapaa-ajan, jos meinaa lajia opetella kunnolla. Tiedäthän, tämän rullakoutsi!

• Äkäslompolo
        kaikki vaan mukaan! kirjoitti:

Lähimmäisapua, jos nyt olet ensimmäistä kertaa käymässä täällä, ok-porukkaa on liikkunut täällä keskustelemassa. Ei tarvitse pelätä. Joskus tavallinen rullailijakin on saanut hyviä ohjeita.

Vinkiksi, että jos kirjoitat enemmän suomeksi, saat varmemmin vastauksia ainakin Suomessa.

Puhuit itsesi pahasti pussiin. Ensimmäisessä viestissä sänot, että menisit itse Ladies/Girls on Skates-luistelukurssille. Totesin heti ensimmäisen viestin jälkeen, että nainen ei hae kurssille sellaisella kielenkäytöllä tai slangilla. Toisessa vaihdoit itsesi jo "perheen tyttöön", joka on se henkilö, joka haluaa kurssille. Vaihtamalla itsesi hätäpäissäsi perheen tyttäreksi paljastit samalla jo toisen kerran, että olet kuin oletkin mies (minä olen tiennyt sen aina), joka hakee Ladies/Girls on Skates-luistelukurssille eli naisten kurssille. Seuraavassa vielä miten harhautustesi kulku.

Tässä ketjussa vaihdoit persoonaa seuraavasti - ensimmäisessä viestissä olit nainen miehen vaatteissa:
        "mikä seura perustaa ensimmäisenä "Ladies/Girls on Skates" kurssin?Vai onko niitä jopa jossain jo tarjolla? Itse menisin mielelläni sellaiselle kurssille."

Seuraavassa viestissä oma persoonasi vaihtui "perheen tytöksi". Tosin epäilen, että sinulla on tytärtä tai ainakaan sen ikäistä, joka olisi vasta opettelemassa rullaluistelua. Sitä paitsi rullakoutsina olisit itse opettanut hänelle luistelua! Eli näin sanot toisessa viestissä:
        "Olemme perhe Hesan kupeelta ja perheen tyttö on alkanut harrastamaan jääkiekkoa ja etsii nyt vauhdikasta kesälajia."

Summa Summarum. Toisin sanoen harjoitat HARHAUTUKSIA HARHAUTUSTEN PERÄÄN Suomi24:lla. Samalla harhautat ja yrität nöyryyttää meitä täällä kävijöitä tahallisesti. Kaikelle hölmöydelle tulee lopulta loppu, muista se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      105
      9423
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4591
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1976
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1901
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1620
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1381
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      38
      1297
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      917
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      902
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      893
    Aihe