Miten "kylmä nainen" isketään?

Just wondering

Jokaisella on varmaan "kylmän naisen" mielikuva, että minkänäköinen se on. Siis pelkkä stereotypia yleensä. Mutta joku voi olla mitä ihanin heistä sisimmiltään. Kylmyys voi olla vain kuori=turvakenttä.

Mutta oletetaan että nainen on "kylmä ämmä" ulkoisesti ja käyttäytyy sellaisesti, mutta mikä olis paras iskukeino, että vois nähdä onko se oikeesti vai esittääkö se vaan?

Koska monet heistä on aika jumalattarien näköisiä, ei kaikki voi olla "narttuja". Jos ihastuu ulkonäköön niin voi pusertaa vaikka sen hyvänkin hänestä ulos vaikka olis "kylmä nainen" ulkoota. Ja kenties hän rakastuis ja minä häneen...

Miehet voi tulla sanomaan, että ei oo munaa heikkoitsetuntoisilla jos ei uskalla ja ei saa sellaista. Lässynlässy.

Entäs naisten näkökulma? "kylmän sellaisen"

58

12345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "kylmä nainen"

      Omasta kokemuksesta voin rehellisyyden nimissä sanoa,että kylmä nainen isketään antamalla ymmärtää,mutta ei ymmärrä antaa :) ts. flirttailemalla kohtuullisen avoimesti ja olemalla äärettömän huumorintajuinen sekäkohtelias ,mutta olemalla samalla pikkasen tyly. Sellanen salamyhkäisyys lisää mielenkiintoa.

      Tämä siis koskee vain iskemistilannetta,koska useimmat kylmät naiset on sisimmiltään tosi herkkiksiä ja tylyys on suojautumiskeino itsensä satuttamiselta.

      Össön sössön äijät kiinnostaa ehkä tovin, mutta ovat nopeasti turn off.

      • kunnon "hämynä

        saa paremmin" strategia :D


    • taas olen

      sitä mieltä että iskemiset kannattaa unohtaa. Menet vaan juttelemaan muina miehinä niin kuin ihmisille yleensäkin. Joko kemiat natsaa tai sitten ei. Ei siinä sen kummempaa. Minä ainakin dumppaan miehen heti jos huomaan että on pelimiehen vikaa. Ei kai sitä tosin aina huomaa.

      • tuota..

        Eikös ne pelimiehet just lähesty naisia tuolleen että ne tulee suoraan juttelemaan?? kyllä ne kunnolliset miehet yleensä jää rannalle viulun soittoon kun eivät uskalla tai kehtaa lähestyä naista liian suoraan.. mut loppujen lopuksi naisista kun on kyse niin mikää ei oo oikea tapa.. mikään ei riitä jne.. siksipä on helpompaa tehä naiselle selväksi että viihtyy sen seurassa ja antaa sitten avaimet naiselle että se älyiäisi tehdä sen lopullisen päätöksen kelpaako uros sille vai ei.. jopa tämmöisissä tapauksissa nainen voi mokata ja ei tee mitään vaan olettaa että mies vaan tunkee edelleen hänen elämäänsä----> tämän passiivisuuden takia moni mies päättelee että naista ei kiinnosta ja antaa asian olla.


      • niin tutulta
        tuota.. kirjoitti:

        Eikös ne pelimiehet just lähesty naisia tuolleen että ne tulee suoraan juttelemaan?? kyllä ne kunnolliset miehet yleensä jää rannalle viulun soittoon kun eivät uskalla tai kehtaa lähestyä naista liian suoraan.. mut loppujen lopuksi naisista kun on kyse niin mikää ei oo oikea tapa.. mikään ei riitä jne.. siksipä on helpompaa tehä naiselle selväksi että viihtyy sen seurassa ja antaa sitten avaimet naiselle että se älyiäisi tehdä sen lopullisen päätöksen kelpaako uros sille vai ei.. jopa tämmöisissä tapauksissa nainen voi mokata ja ei tee mitään vaan olettaa että mies vaan tunkee edelleen hänen elämäänsä----> tämän passiivisuuden takia moni mies päättelee että naista ei kiinnosta ja antaa asian olla.

        olet aika oikeessa, minuun ei ihan heti kolahda ja sitten yksi himputin pelimies latas suoraan, mitä minusta ajatteli ja minulla meni pasmat ihan sekaisin ja enkä saanut rauhaa koko miehestä ajatuksissa - argh - yksi tyyppi näki meidät yhtäaikaa ja sano, hei onks teidän välillä jotain, sit olin jo pulassa...meinasin tulla hulluksi ja olin jo valmis mihin vaan, mutta huh huh sain tietää, että se lataa samoja juttuja muillekin. Ihan pikkasen nous taas kynnys, että ei tämä kylmis ihan heti usko mitään. Ei kiitos pelimiehen oloisille, valitsen mieluummin itse ja olen aloitteellinen..ehkä


    • Nimetön*

      En usko, että siihen on mitään hokkuspokkus konstia. Jos kylmyys/kovuus on suojamuuri se täytyy purkaa hitaasti.Kovuuden takana on usein pettymyksiä ja pelkoa.
      Kyllä sen kuulee ihmisen puheesta onko hän oikeasti kylmä, kun oikein tarkasti kuuntelee.Mitä hän sanoo ja mitä jättää sanomatta. Miten hän suhtautuu yleisiin asioihin esim. ystäviin, perheeseen ja maailmaan. Jos millään osa-alueella ei tule esille pehmeyttä on ihminen oikeasti liian kovettunut. JOs löydät pehmeyttä jostain, iske siihen ja vahvista sitä. Osoita käytökselläsi, että olet luottamuksen arvoinen. Ole kärsivällinen ja päättäväinen. Kylmän kuoren alla saattaa lymytä erittäin herkkä nainen joka joskus on menettänyt luottamuksen ihmisiin.

    • Kylmä päältä, ujo sisältä

      - Kohteliaat käytöstavat. Näytä, että olet huomaavainen ja halukas auttamaan häntä niin pienissä arjen askareissa kuin hieman suuremmissakin ongelmatilanteissa.

      - Osoita olevasi luottamuksen arvoinen ihminen ja ole myös sitä (hamaan kuolemaasi saakka).

      - Vaikka et tunne häntä vielä, niin hyväksy hänet alusta alkaen sellaisena kuin hän on.

      - Älä ole tyhmä ja tietämätön! Omaa omia mielipiteitä ja kysele hänen mielipiteitään asioista. Keskustele asiallisesti.

      - Pyri olemaan rento ja avoin ihminen hänen seurassaan. Jos käyttäydyt varauksellisesti ja hieman torjuvasti, niin hyvin todennäköisesti hänkin pidättäytyy kylmän kuorensa takana turvassa eikä paljasta omasta todellisesta persoonastaan mitään sinulle.

      - Yritä saada hänet nauramaan.

      • Ei mikään turha...

        Jos suhdetta ei ole ja nainen on kylmä niin miehelle on luontevaa hakee myös muista naisista seuraa. Tää ei sitten saa olla "kylmälle naiselle" mikään turnoff. Miestä voi kiinnostaa nainen mutta jos vastakaikua ei ole niin vain tyhmä juoksee koko elämänsä naisen perässä jota ei ilmeisesti saa... ja joka sitten voi päätyä yksiin jonkun toisen kanssa.

        Tää on sellainen viidakon kirjoittamaton laki kuulkaas jääprinsessat.


      • unohda muut
        Ei mikään turha... kirjoitti:

        Jos suhdetta ei ole ja nainen on kylmä niin miehelle on luontevaa hakee myös muista naisista seuraa. Tää ei sitten saa olla "kylmälle naiselle" mikään turnoff. Miestä voi kiinnostaa nainen mutta jos vastakaikua ei ole niin vain tyhmä juoksee koko elämänsä naisen perässä jota ei ilmeisesti saa... ja joka sitten voi päätyä yksiin jonkun toisen kanssa.

        Tää on sellainen viidakon kirjoittamaton laki kuulkaas jääprinsessat.

        Tietysti se on turn off. Sulla on nyt ihan omat viidakonlait. Sehän vain on naiselle osoitus siitä ettei mies ollutkaan vilpittömästi kiinnostunut. Kylmän naisen luottamusta ei sillä saa että liehittelee samalla useaa naista. Se on major turnoff.


      • Sori...
        unohda muut kirjoitti:

        Tietysti se on turn off. Sulla on nyt ihan omat viidakonlait. Sehän vain on naiselle osoitus siitä ettei mies ollutkaan vilpittömästi kiinnostunut. Kylmän naisen luottamusta ei sillä saa että liehittelee samalla useaa naista. Se on major turnoff.

        Okei. Ymmärsinkö oikein.

        Kylmä nainen vaatii EHDOTONTA SITOUTUMISTA ennenkuin edes kertoo itse että häntä kiinnostaa? Vaatii että mies on se joka menee ja vetää perässään? - Ei tietenkään VÄÄRÄLLÄ tavalla koska sitten kylmää alkaa ahdistamaan.

        Tolla keinollahan jäljelle jää kaikki epätoivoiset miehet jotka ripustautuu pelkkään toivoon?

        Tarkoitan... miehelläkin on tunteet. Kyllä me kaivataan jutuillemme vahvistusta naiselta. Lempeetä sanaa että älä masennu mun kanssa, oon tällänen mutta silti sä oot ok.

        Ymmärrättekö te jääprinsessat alkuunkaan mitä mieheltä pyydätte?

        Kanssanne pitää seurustelle täysipainoisesti ennenkuin te seurustelette itse laisinkaan. Se on vaatimuksenne.

        Onko ihmekään että kaikki karkaa? Mä oon aina kuvitellut että se riittää että mies tekee _aloitteen_. Nyt näyttäis siltä että miehen on tehtävä koko suhde ja yhteispeli valmiiksi kertaheitolla ja sitten nainen saa "kuoriutua" siihen...

        Ei... toi menee jo liian pitkälle. Sori. Ei kelpaa.


      • aloitteen teko
        Sori... kirjoitti:

        Okei. Ymmärsinkö oikein.

        Kylmä nainen vaatii EHDOTONTA SITOUTUMISTA ennenkuin edes kertoo itse että häntä kiinnostaa? Vaatii että mies on se joka menee ja vetää perässään? - Ei tietenkään VÄÄRÄLLÄ tavalla koska sitten kylmää alkaa ahdistamaan.

        Tolla keinollahan jäljelle jää kaikki epätoivoiset miehet jotka ripustautuu pelkkään toivoon?

        Tarkoitan... miehelläkin on tunteet. Kyllä me kaivataan jutuillemme vahvistusta naiselta. Lempeetä sanaa että älä masennu mun kanssa, oon tällänen mutta silti sä oot ok.

        Ymmärrättekö te jääprinsessat alkuunkaan mitä mieheltä pyydätte?

        Kanssanne pitää seurustelle täysipainoisesti ennenkuin te seurustelette itse laisinkaan. Se on vaatimuksenne.

        Onko ihmekään että kaikki karkaa? Mä oon aina kuvitellut että se riittää että mies tekee _aloitteen_. Nyt näyttäis siltä että miehen on tehtävä koko suhde ja yhteispeli valmiiksi kertaheitolla ja sitten nainen saa "kuoriutua" siihen...

        Ei... toi menee jo liian pitkälle. Sori. Ei kelpaa.

        riittää, jos miehellä on motivaatiota naista kohtaan ja osaa lukea merkkejä sen verran,että kysyy...


      • Aloitteesta...
        aloitteen teko kirjoitti:

        riittää, jos miehellä on motivaatiota naista kohtaan ja osaa lukea merkkejä sen verran,että kysyy...

        Vaan siitä tutustumisesta yleensäkin ja toisen kanssa vaikuttamisesta. Aloitteenhan voi tehdä mies ja sitten nainen meneekin kylmäksi. Kylmyyttä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Mitä siitä pitäs tulkita?

        Kuten joku tuolla sanoikin, kylmyys voi olla sitä ettei kiinnosta ja että se joka on aloitteellinen onkin tunkeileva. Pitääkö meidän miesten siis tyrkyttää itseämme jokatapauksessa, aina vihastumiseen asti... ei, sivistyneet ihmiset pystyy kyllä toimiin toisinkin.

        Jos nainen on kylmä niin kyllä mies tajuaa sen niin että sitä naista ei nyt vaan kiinnosta. Se tarkoittaa sitä että mies tekee sen mitä mies tekee, eli iskee sitten jotakuta toista joka voi kans kiinnostaa. Jos tää "kylmis" kuitenkin oli jollain tavalla hommassa mukana niin sitä voi sitten koittaa joskus myöhemmin jos on yhä vapaa.

        Se että olette naisia ja teillä on ongelma kommunikaatiossa ettekä kerro siitä tarpeeksi nopeasti ei tarkoita että meidän miesten olis muutettava käytöstämme siksi että jotkut naiset on jääprinsessoja. Ei, me miehet mennään ja etsitään nainen joka osaa tän niinsanotun vastavuoroisuuden periaateen.

        Jos edes pystytte sanomaan olevanne vaikeita naisia niin sitten asia on eri. Sitten mies ymmärtää että tätä kannattaa sulattaa kunnolla ja se kylmyys saa selityksen.

        Mutta ilman sitä selitystä. Jumalauta kylmät naiset... vanhapiikuus häämöttää. Varma juttu.


      • Sama edelleen
        Aloitteesta... kirjoitti:

        Vaan siitä tutustumisesta yleensäkin ja toisen kanssa vaikuttamisesta. Aloitteenhan voi tehdä mies ja sitten nainen meneekin kylmäksi. Kylmyyttä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Mitä siitä pitäs tulkita?

        Kuten joku tuolla sanoikin, kylmyys voi olla sitä ettei kiinnosta ja että se joka on aloitteellinen onkin tunkeileva. Pitääkö meidän miesten siis tyrkyttää itseämme jokatapauksessa, aina vihastumiseen asti... ei, sivistyneet ihmiset pystyy kyllä toimiin toisinkin.

        Jos nainen on kylmä niin kyllä mies tajuaa sen niin että sitä naista ei nyt vaan kiinnosta. Se tarkoittaa sitä että mies tekee sen mitä mies tekee, eli iskee sitten jotakuta toista joka voi kans kiinnostaa. Jos tää "kylmis" kuitenkin oli jollain tavalla hommassa mukana niin sitä voi sitten koittaa joskus myöhemmin jos on yhä vapaa.

        Se että olette naisia ja teillä on ongelma kommunikaatiossa ettekä kerro siitä tarpeeksi nopeasti ei tarkoita että meidän miesten olis muutettava käytöstämme siksi että jotkut naiset on jääprinsessoja. Ei, me miehet mennään ja etsitään nainen joka osaa tän niinsanotun vastavuoroisuuden periaateen.

        Jos edes pystytte sanomaan olevanne vaikeita naisia niin sitten asia on eri. Sitten mies ymmärtää että tätä kannattaa sulattaa kunnolla ja se kylmyys saa selityksen.

        Mutta ilman sitä selitystä. Jumalauta kylmät naiset... vanhapiikuus häämöttää. Varma juttu.

        "Mutta ilman sitä selitystä. Jumalauta kylmät naiset... vanhapiikuus häämöttää. Varma juttu."

        Tai ei ehkä kaikilla... mutta sanoisin että yhdeksän kymmenestä ei löydä miestä. Lopuilla käy mäihä kun löytää jonkun tarpeeksi kylmähermoisen tai muuten vaan rajattoman tampion äijän joka vahingossa tulee täyttäneksi kriteerin. Mutta se on tuurista kiinni.

        Ei tarvi uskoo mua. Mä nyt vaan olen yksi ns. vakavissaan maailmalla seuraa etsivä mies joka on valmis suuriinkin joustoihin naisen luonteen takia... mutta toi "yksipuolinen ja vasteeton sitoutuminen" on jotain niin käsittämätöntä ettei sitä voi sulattaa.


      • se aloite
        Aloitteesta... kirjoitti:

        Vaan siitä tutustumisesta yleensäkin ja toisen kanssa vaikuttamisesta. Aloitteenhan voi tehdä mies ja sitten nainen meneekin kylmäksi. Kylmyyttä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Mitä siitä pitäs tulkita?

        Kuten joku tuolla sanoikin, kylmyys voi olla sitä ettei kiinnosta ja että se joka on aloitteellinen onkin tunkeileva. Pitääkö meidän miesten siis tyrkyttää itseämme jokatapauksessa, aina vihastumiseen asti... ei, sivistyneet ihmiset pystyy kyllä toimiin toisinkin.

        Jos nainen on kylmä niin kyllä mies tajuaa sen niin että sitä naista ei nyt vaan kiinnosta. Se tarkoittaa sitä että mies tekee sen mitä mies tekee, eli iskee sitten jotakuta toista joka voi kans kiinnostaa. Jos tää "kylmis" kuitenkin oli jollain tavalla hommassa mukana niin sitä voi sitten koittaa joskus myöhemmin jos on yhä vapaa.

        Se että olette naisia ja teillä on ongelma kommunikaatiossa ettekä kerro siitä tarpeeksi nopeasti ei tarkoita että meidän miesten olis muutettava käytöstämme siksi että jotkut naiset on jääprinsessoja. Ei, me miehet mennään ja etsitään nainen joka osaa tän niinsanotun vastavuoroisuuden periaateen.

        Jos edes pystytte sanomaan olevanne vaikeita naisia niin sitten asia on eri. Sitten mies ymmärtää että tätä kannattaa sulattaa kunnolla ja se kylmyys saa selityksen.

        Mutta ilman sitä selitystä. Jumalauta kylmät naiset... vanhapiikuus häämöttää. Varma juttu.

        minkä mies tekee...kysyykö reilusti jotakin konkreettista vai vihjaileeko vain...ettei tulis sitten niitä väärinkäsityksiä...


      • *******
        Sori... kirjoitti:

        Okei. Ymmärsinkö oikein.

        Kylmä nainen vaatii EHDOTONTA SITOUTUMISTA ennenkuin edes kertoo itse että häntä kiinnostaa? Vaatii että mies on se joka menee ja vetää perässään? - Ei tietenkään VÄÄRÄLLÄ tavalla koska sitten kylmää alkaa ahdistamaan.

        Tolla keinollahan jäljelle jää kaikki epätoivoiset miehet jotka ripustautuu pelkkään toivoon?

        Tarkoitan... miehelläkin on tunteet. Kyllä me kaivataan jutuillemme vahvistusta naiselta. Lempeetä sanaa että älä masennu mun kanssa, oon tällänen mutta silti sä oot ok.

        Ymmärrättekö te jääprinsessat alkuunkaan mitä mieheltä pyydätte?

        Kanssanne pitää seurustelle täysipainoisesti ennenkuin te seurustelette itse laisinkaan. Se on vaatimuksenne.

        Onko ihmekään että kaikki karkaa? Mä oon aina kuvitellut että se riittää että mies tekee _aloitteen_. Nyt näyttäis siltä että miehen on tehtävä koko suhde ja yhteispeli valmiiksi kertaheitolla ja sitten nainen saa "kuoriutua" siihen...

        Ei... toi menee jo liian pitkälle. Sori. Ei kelpaa.

        *Huokaus* Ymmärsit täysin väärin.


      • Mitä ihmettä
        ******* kirjoitti:

        *Huokaus* Ymmärsit täysin väärin.

        Millä tavalla tää pitäis nyt ymmärtää?

        Tutustuminen tapahtuu seuraavasti:

        1. Aloitteen tekeminen
        2. Hengailuvaihe
        3. Bondaaminen
        4. jne jne jne ....

        Kylmän naisen kanssa jäädään jumiin juurikin tuohon kakkoseen. Kylmältä naiselta ei saa sitä vastinetta joka kertoo miehelle että tästä tulee jotain ja tähän naiseen kannattaa sitoutua. Kylmä nainen ei osoita miehelle lämpöä ja hyväksyntää.

        Mies koittaa siirtää suhdetta tonne kolmoseen, tekee niitä bondaamisjuttuja. Puhuu suloisia, kertoo ihastuksesta jos sellaista on. Jos niille ei saa kaikua mies ajattelee että nyt vaan hengaillaan.

        Tavallisesti miehen sitoutuminen yhteen naiseen alkaa tossa kolmosessa. Kakkonen on aikaa jolloin voi korkeintaan jarruttaa vauhtia muiden juttujen takia. Jos nainen on ainut niin ok, mikäs siinä... mutta jos juttu jumittaa kakkoseen niin hyvin äkkiä toiset naiset alkaa taas kiinnostaan.

        Mitä siis olen ymmärtänyt väärin kun tuolla aikaisemmin sanottiin että toiset naiset on turnoff ja kun tulkitsen että kohdassa 2. olisi kylmän naisen tapauksessa käyttäydyttävä kuin että oltais jo kohdassa 5-7? - etenkään kun mies ei tiedä että miksi se nainen on kylmä.

        En koe ymmärtäneeni väärin. Jos olenkin niin kaipaan parempaa selitystä sille missä kohtaa menen vikaan ajatuksessani?


      • ymmärtämättömyyttä...
        unohda muut kirjoitti:

        Tietysti se on turn off. Sulla on nyt ihan omat viidakonlait. Sehän vain on naiselle osoitus siitä ettei mies ollutkaan vilpittömästi kiinnostunut. Kylmän naisen luottamusta ei sillä saa että liehittelee samalla useaa naista. Se on major turnoff.

        Ihmettelen kovasti tätä naisen logiikkaa...

        Nainen on siis kylmä ja miestä kohtaan käyttäytessään epämiellyttävä.

        Miksi oletat että mies kuitenkin kiinnostuisi hänestä? No asiahan on harvinaisen selvä, jos persoonasta ei ole väliä niin ulkonäöstähän silloin on kyse.

        Näin ollen kylmä nainen pahentaa vain omaa kierrettänsä, kun kivasta luonteesta välittävät miehet karsiutuvat ja fyysisen vetovoiman perässä olevat jäävät jäljelle.


      • *******
        ymmärtämättömyyttä... kirjoitti:

        Ihmettelen kovasti tätä naisen logiikkaa...

        Nainen on siis kylmä ja miestä kohtaan käyttäytessään epämiellyttävä.

        Miksi oletat että mies kuitenkin kiinnostuisi hänestä? No asiahan on harvinaisen selvä, jos persoonasta ei ole väliä niin ulkonäöstähän silloin on kyse.

        Näin ollen kylmä nainen pahentaa vain omaa kierrettänsä, kun kivasta luonteesta välittävät miehet karsiutuvat ja fyysisen vetovoiman perässä olevat jäävät jäljelle.

        Käsitän sanalla kylmä, että nainen on ujo/varautunut. Hän on voi olla hyvinkin sosiaalinen porukan hauskuuttaja,mutta tietyn rajan yli hän ei pysty päättäämään ihmistä ennen kuin on varma tämän luotettavuudesta.

        "Kylmä" nainen ei ole epämiellyttävä miehiä kohtaan, ilkeä vaan liian asiallinen jos näin voisi asian ilmaista ;) Mies kiinnostuu naisesta,koska hänessä on myös pirun paljon hyviä piirteitä.

        Yritä ajatella että varautuneet/ujot naiset eivät taatusti haluaisi olla sellaisia ja taatusti tekevät töitä päästäkseen arkuudestaan eroon.Jotain ikävää on aina tapahtunut kun ihminen on vetäytynyt suojamuurin taakse, eikä siinä todellakaan auta jääprinsessaksi nimittely :)


      • ole sellaista
        ******* kirjoitti:

        Käsitän sanalla kylmä, että nainen on ujo/varautunut. Hän on voi olla hyvinkin sosiaalinen porukan hauskuuttaja,mutta tietyn rajan yli hän ei pysty päättäämään ihmistä ennen kuin on varma tämän luotettavuudesta.

        "Kylmä" nainen ei ole epämiellyttävä miehiä kohtaan, ilkeä vaan liian asiallinen jos näin voisi asian ilmaista ;) Mies kiinnostuu naisesta,koska hänessä on myös pirun paljon hyviä piirteitä.

        Yritä ajatella että varautuneet/ujot naiset eivät taatusti haluaisi olla sellaisia ja taatusti tekevät töitä päästäkseen arkuudestaan eroon.Jotain ikävää on aina tapahtunut kun ihminen on vetäytynyt suojamuurin taakse, eikä siinä todellakaan auta jääprinsessaksi nimittely :)

        tuo oli hyvin sanottu, et kylmä on liian asiallinen. Ilkeä ja pahantahtoinen kylmyys on sit ihan eri asia kuin tuollainen yliasiallinen viileys, mikä kyllä karisee ajan kanssa.

        Mut siihen sanon, että ei siinä taustalla välttämättä ole mitään pahaa tai luurankoja kaapissa, voi olla vaan yksinkertasesti herkkä tapaus, vähän ujompi persoona vain. Ja ei kaikki edes pyri muuttaan itseensä, jos hyväksyy itsensä itse.


      • *******
        ole sellaista kirjoitti:

        tuo oli hyvin sanottu, et kylmä on liian asiallinen. Ilkeä ja pahantahtoinen kylmyys on sit ihan eri asia kuin tuollainen yliasiallinen viileys, mikä kyllä karisee ajan kanssa.

        Mut siihen sanon, että ei siinä taustalla välttämättä ole mitään pahaa tai luurankoja kaapissa, voi olla vaan yksinkertasesti herkkä tapaus, vähän ujompi persoona vain. Ja ei kaikki edes pyri muuttaan itseensä, jos hyväksyy itsensä itse.

        JOtenkin mulla vain on sellainen mututuntuma, että nämä varautuneet/ujot ovat joskus pettyneet pahasti. Esim Lapsena, koulussa, murkkuikäisenä, avioliitossa ja koska nämä ihmiset ovat normaalia herkempiä se jättää heihin isommat jäljet kuin ei niin herkkiin ihmisiin.


      • ei silti kaikki
        ******* kirjoitti:

        JOtenkin mulla vain on sellainen mututuntuma, että nämä varautuneet/ujot ovat joskus pettyneet pahasti. Esim Lapsena, koulussa, murkkuikäisenä, avioliitossa ja koska nämä ihmiset ovat normaalia herkempiä se jättää heihin isommat jäljet kuin ei niin herkkiin ihmisiin.

        no jos sulla on sellasia tuttuja, joilla on noin, niin voihan sun tuntumasi olla siltä osin sit oikea.
        Tosin on paljon myös niitä, jotka vain on sellaisia ilman sitä, et nyt pitäisi olla joku terapian tarpeessa oleva "viallinen" tapaus, jos nyt sattuu olemaan vain ujo tai arempi tai hitaammin lämpeävä.


      • Anonyymi
        Sama edelleen kirjoitti:

        "Mutta ilman sitä selitystä. Jumalauta kylmät naiset... vanhapiikuus häämöttää. Varma juttu."

        Tai ei ehkä kaikilla... mutta sanoisin että yhdeksän kymmenestä ei löydä miestä. Lopuilla käy mäihä kun löytää jonkun tarpeeksi kylmähermoisen tai muuten vaan rajattoman tampion äijän joka vahingossa tulee täyttäneksi kriteerin. Mutta se on tuurista kiinni.

        Ei tarvi uskoo mua. Mä nyt vaan olen yksi ns. vakavissaan maailmalla seuraa etsivä mies joka on valmis suuriinkin joustoihin naisen luonteen takia... mutta toi "yksipuolinen ja vasteeton sitoutuminen" on jotain niin käsittämätöntä ettei sitä voi sulattaa.

        No, ei sitä suuriin joustoihin tarvitse mennä, ainakaan yksipuolisesti.
        Onnistuneessa suhteessa pitää molemmin puolin joustaa kohtuullisesti. Toki asia pitää keskustella läpi kunnolla
        Tiedän kyllä, että on sekä naisia, että miehiä, jotka pyrkivät sanelemaan ehdot. Eihän siitä mitään tule, ainakaan pidemmän päälle
        Itse katselen löytyisikö minulle sopivaa miestä. Tuntuu vaan, että oikeasti parisuhteeseen sitoutumaan kykeneviä on ainakin täällä pääkaupunkiseudulla vähän. Todennäköisesti he ovat parisuhteessa. Leskiäkin on todella vähän


    • kovisonpehmis

      Toi on ihan totta että monet suojaavat herkkyyttään kovalla kuorella.
      En tiedä parasta iskukeinoa näille "simpukoille", mutta olettaisin että kantsis olla heille suora ja lämmin samanaikaisesti. Anna itsestäsi rehellinen kuva (toivottavasti olet todella sellainen) ja osoita kiinnostuksesi jollain fiksulla tavalla. Joku hauska läppä (ei rivo) voisi kanssa toimia.

    • saa käsityksen

      että olen kylmä nainen, kun olen ihastunut johonkin mieheen.
      En tee sitä tahallani, mutta jokin ujous iskee, enkä osaa olla juuri ihastukseni seurassa luonteva, kuin osittain. Kun taas toiset miehet, jotka ovat tasoa kaveri saavat minulta naurua ja huumoria yllin kyllin, juttelen heille kuten samaa sukupuolta oleville ystävillenikin.

      Jos ihastukseni kohde osoittaisi minulle huomiota,olisi kohtelias, herkkä, kuunteleva ja tietyllä tapaa toiset huomioon ottava olisin aivan myyty. Tyly käytös saa minut vain tuntemaan oloni epävarmaksi ja ujouden vain lisääntymään, oma tylyys voimistuu ja vetäydyn kuoreeni, en usko miehen olevan silloin minusta kiinnostunut, vaan tunnen, että hän on seurassani kiusaantunut.

      • Colt

        eräältä neitokaiselta jota tapailin.

        Tuota...voisitko kertoa missä vaiheessa sitten oikeasti aiot kertoa tunteistasi?

        Jos osoittaa huomiotaan niin siihen tulee vastata ainakin jollakin tavoin ja kyllä aika hankala on nähdä miten rakentaa suhdetta eteenpäin jos toinen ei kovin kummoisesti reagoi asioihin.

        Ymmärrän ujoutta todella hyvin mutta kyllähän se tylyys tahtoo mennä päälle jos toinenkin sulkeutuu kuoreensa koska siinä tahtoo tulla myös itselle olo että nainen ei ole kiinnostunut vaan ehkä jopa vähän kiusaantunut tai että nainen vain miettii ja miettii josko viitsisi edes vähän osoittaa miehelle kiinnostusta.

        On vaikea osoittaa naiselle kohteliaisuuttaa loputtomiin jos nainen vain kääntää selkää, koska siinä tulee hieman enemmän kuin vähän tunne siitä että nainen ei ole tosissaan mukana.


      • saa käsityksen
        Colt kirjoitti:

        eräältä neitokaiselta jota tapailin.

        Tuota...voisitko kertoa missä vaiheessa sitten oikeasti aiot kertoa tunteistasi?

        Jos osoittaa huomiotaan niin siihen tulee vastata ainakin jollakin tavoin ja kyllä aika hankala on nähdä miten rakentaa suhdetta eteenpäin jos toinen ei kovin kummoisesti reagoi asioihin.

        Ymmärrän ujoutta todella hyvin mutta kyllähän se tylyys tahtoo mennä päälle jos toinenkin sulkeutuu kuoreensa koska siinä tahtoo tulla myös itselle olo että nainen ei ole kiinnostunut vaan ehkä jopa vähän kiusaantunut tai että nainen vain miettii ja miettii josko viitsisi edes vähän osoittaa miehelle kiinnostusta.

        On vaikea osoittaa naiselle kohteliaisuuttaa loputtomiin jos nainen vain kääntää selkää, koska siinä tulee hieman enemmän kuin vähän tunne siitä että nainen ei ole tosissaan mukana.

        on selkeästi tehty ja tiedän olevani yhdessä ihastukseni kanssa, en ole enää tyly enkä myöskään kylmä. Minun tylyyteni ja kylmyyteni ilmenee nimenomaan ennen kuin tiedän, että onko mies minuta kiinnostunut vai ei...olen seurustellessa kyllä ihan toista maata, iloinen, positiivinen ja hyvää seuraa...:)
        Tunteisiin siis vastaan heti, kun seurustelu/ treffailu/tapailu/yhdessä olo alkaa...


      • Colt
        saa käsityksen kirjoitti:

        on selkeästi tehty ja tiedän olevani yhdessä ihastukseni kanssa, en ole enää tyly enkä myöskään kylmä. Minun tylyyteni ja kylmyyteni ilmenee nimenomaan ennen kuin tiedän, että onko mies minuta kiinnostunut vai ei...olen seurustellessa kyllä ihan toista maata, iloinen, positiivinen ja hyvää seuraa...:)
        Tunteisiin siis vastaan heti, kun seurustelu/ treffailu/tapailu/yhdessä olo alkaa...

        No sitten olin täysin väärässä suhteesi.

        Tietynlainen ujous ja "kylmyyskin" on ihan osittain normaaliakin ihastuksensa seurassa mutta katsos osa naisista on sellaisia että heitä harvoin kai kysytään ulos tai heillä on pettymyksiä edellisistä suhteista tai miehistä ylipäätään joten he jopa treffaillessa kohtelevat hieman "kylmästi".

        Sen verran kuitenkin sanoisin että joistakin naisista on mahdoton päätellä että ovatko he kiinnostuneet joka lähettää väärän viestin miehille jos he oikeasti ovat. Toki voi aina olla vähän varautunut mutta on sitä hyvä jonkinlaista kiinnostusta osoittaa jos on itse kiinnostunut koska on suhteellisen varma ettei toinen osaa lukea tuota "kylmyyttä" ja esimerkiksi mahdollista hiljaisuutta ihastukseksi aina.

        Ja eikä kovinkaan kauan kannata myöskään esittää "vaikeasti saavutettavaa" koska kyllä siinä menee nopeasti mieheltä kuin mieheltä maku naisen suhteen.


      • tai ainakin vastaa siihen s...
        saa käsityksen kirjoitti:

        on selkeästi tehty ja tiedän olevani yhdessä ihastukseni kanssa, en ole enää tyly enkä myöskään kylmä. Minun tylyyteni ja kylmyyteni ilmenee nimenomaan ennen kuin tiedän, että onko mies minuta kiinnostunut vai ei...olen seurustellessa kyllä ihan toista maata, iloinen, positiivinen ja hyvää seuraa...:)
        Tunteisiin siis vastaan heti, kun seurustelu/ treffailu/tapailu/yhdessä olo alkaa...

        Jos nainen on kylmän oloinen, hän tuskin on tyyppiäni. Jos olet kiinnostunut minusta, tee itse aloite tai vastaa aloitteeseeni tekemällä vasta-aloitteita tai olemalla muuten kiinnostunut minusta.

        Miksi ihmeessä jotkut naiset odottavat, että mies tekee aloitteen ensin tai että jopa mies tekee ison aloitteen ennen kuin nainen tekee pientäkään kiinnostuksenosoitusta?

        Minut ovat saaneet useimmiten ne naiset, jotka ovat olleet itse aloitteellisia. Se kertoo ihmisestä hyvää ja ehkä myös sitä, että he arvostavat ominaisuuksiani. Moni kyllä tuntuu arvostavan, sitä enemmän, mitä paremmin tuntee. Valitettavasti vain kauneimmilla naisilla tuntuu olevan pokkaa aloitteisiin. Miksi? Ei torjutuksi tuleminen ole maailmanloppu, elämässä pitää ottaa riskejä. Ei aloite tarkoita, että olisit varma toisesta, vain, että haluat ottaa selvää lisää.

        Jos taas minä teen aloitteen ja toinen ei osoita olevansa kiinnostunut, hän tuskin on mukava ihminen tai ainakaan oikeanlainen. Kaikkihan on mahdollista, mutta miksi minä silloin alkaisin liehitellä häntä?
        Jos toinen panostaa minuun, olen valmis panostamaan takaisin, jos hän vaikuttaa tyypiltäni, mutta mihinkään yksipuoliseen en ryhdy.


    • fhjkfhk

      mikä tai millainen on mielestäsi kylmä nainen?ujous on yksi syy herkkyyden rinnalla.olen kaunis ja saanut sen kuulla monesti.mutta ei se tarkoita,että olisin jotenkin vaikeasti jututettava.ukot ei vaan uskalla itse tulla juttusille.kerro mikä on narttu.tosi törkeä sana,mielestäni.

    • Aloittaja

      Tuli sellaisia vastauksia mitä ajattelinkin.

    • nollassa

      Kun tämän maailman ihannenainen on Cosmon kansikuvamalli, ei ole helppoa olla sinut tavis-peilikuvansa kanssa.Haluaisin niin olla täydellinen ja kun en ole Estee Laudeer-fotogeeninen isorintainen gaselli niin en oikein lähesty miehiäkään.Minua pidetäänkin kylmänä.

    • voi olla

      tylyjä ja kylmiä näyttääkseen toiselle selkeästi, ettei kiinnosta, sekin kannattaa muistaa. Olen huomannut, että naisena minut ainakin tulkitaan väärin, jos olen ystävällinen ja hymyileväinen miehelle, joka ei kiinnosta. (Siis ns. "iskumielessä" liikkeellä olevalle miehelle) On parempi ottaa tyly linja kuin antaa vääriä signaaleja.

    • vastaa

      Mä odotan et mies osoittaa ensin kiinnostusta ja soittelee ja pyytää treffeille. Kylmänä naisena osaan kyllä sanoa suoraan jos ei kiinnosta. Se että "Kanssanne pitää seurustelle täysipainoisesti ennenkuin te seurustelette itse laisinkaan..." johtuu siitä etten halua tehdä itseäni naurettavaksi juoksemalla jonkun miehen perässä. Eli takana on loukkaantumista esim. siitä että tapailemani mies alkaakin iskemään silmieni edessä muita naisia. Kyse on siis siitä ettei uskalla näyttää tunteitaan ennenkuin alkaa luottaa mieheen.

      • vielä lisää

        Ja vielä: kun olen alkanut luottaa, se on sataprosenttista ja sen jälkeen olen sitoutunut, lämmin, kiihkeä ja aloitteellinen :)


      • Harm
        vielä lisää kirjoitti:

        Ja vielä: kun olen alkanut luottaa, se on sataprosenttista ja sen jälkeen olen sitoutunut, lämmin, kiihkeä ja aloitteellinen :)

        Vähän on sellainen maku että aika nainen odottaa että mies laittaa itsensä likoon 100% ennen kuin mitään toisesta suunnasta tapahtuu.

        Millä tavoin se mies sitten voi luottaa sinuun ja siihen että lopulta lämpenet hänelle?

        Valitettavasti siinä vain käy niin ettei mies jaksa yrittää kun pähkäilee onkohan se toinen oikeasti kiinnostunut vai ei. Naisia nimittäin löytyy moneen lähtöön ja osa flirttailee esimerkiksi hyvinkin avoimesti treffeillä kunnes saa kuulla ettei kiinnostakaan.

        Aika korkea on pudotus miehellä jos näyttää tunteensa tai sitten nainen väittää että mies oli yli-innokas ja tunteellinen heti alussa (ripustautuu).

        En yhtään ihmettelisi että kuinka monta lupaavaa suhdetta kariutuu ei pelkästään siihen että mies ei osaa lähestyä vaan siihen ettei nainen osaa ottaa lähestymistä vastaan.


      • kukaan ei saa ketään

        Jokaisen pitäisi ensin miettiä: "Jos se toinen toimii kuin minä, tuleeko siitä ikinä mitään?" Ei tule. Jos et ole valmis osoittamaan kiinnostusta ensin, et voi laskea sen varaan, että se mies tekisi niin.

        Eivät miehetkään halua tehdä itseään naurettaviksi juoksemalla jonkun naisen perässä, mutta onneksi miehistä useampi sentään joskus vähän tekee sitä. Heistä moni on pelimiehiä mutteivät kaikki. Aktiiviset naiset saavat muitakin kuin niitä pelimiehiä, passiiviset eivät ehkä ketään.

        Jos mies osoittaa kiinnostusta, etkä vastaa siihen tarpeeksi selkeästi, voit jälkeenpäin mennä hänen peräänsä ja korjata virheen.

        Minulle on näinkin käynyt. Aloin jutella erään tytön kanssa. Hän oli aluksi vähän epäileväinen muttei vaivaantuneen oloinen, joten en heti luovuttanut ja sitten oli ihan mukiinmenevä keskustelu.

        Minä kuitenkin jouduin olemaan keskustelussa selvästi enemmän vetovastuussa, joten kun vähän ajan päästä hän alkoi vielä kiinnittää huomionsa muuhun eikä tuntunut oikein kiinnostuneelta, lähdin pois.

        Tyttö korjasi mokansa tulemalla etsimällä minut vähän ajan päästä, ja sitten oli oikein kiva juttelu.

        Lopuksi hän yritti esittää, ettei ole liian helppo, minkä tulkitsin kiinnostumattomuudeksi.

        Lähtiessäni pois baarista hän sitten tuli katumapäälle ja osoitti olevansa kiinnostunut, mutta valitettavasti aikatauluni ei antanut enää myöten. Muuten olisin kyllä antanut hänelle vielä kolmannen tilaisuuden, on turha katkeroitua.

        Tietysti vähän panee miettimään, onko toinen muutenkin hankala, kuin noin pitää pelailla pelejä. Liian skeptinen ei pidä olla, joten jos olisi osoittanut vieläkin enemmän kiinnostusta, olisin pyytänyt numeron ja antanut joku toinen päivä sen uuden tilaisuuden. Ainakin, jos hän olisi pyytänyt numeroni, olisin antanut, tai tarjonnut omaansa. Koin kuitenkin tehneeni jo tarpeeksi aloitteita ja osoittaneeni selvästi olevani kiinnostunut hänestä. Alkoi se kiinnostus silti rakoilla, en viihdy hankalien ihmisten seurassa, vaikka muuten kivalta vaikutti. Saattoihan se oikuttelu tietysti olla "normaalia naisellista oikuttelua", muttei sekään ole kivaa, sellaisetkin kiinnostumattomuuden merkit naisen pitäisi kompensoida kiinnostuksen merkeillä. Minä annoin pelkästään positiivisia merkkejä ja sain takaisin ristiriitaisia, vaikka sinänsä ainakin lopuksi ymmärsin hänen olevan kiinnostunut.

        Kumpikaan emme olleet hakemassa seksiä, ainakaan ensisijaisesti.

        Joku kysyi, mitä jos nainen ensin antaa pakit ja sitten jälkeenpäin korjaa virheensä. Hyvä mies tietysti antaa anteeksi. Samoin hyvä nainen vastaavassa tilanteessa.

        Tulkaa jo 2000-luvulle, nyt pitäisi olla tasa-arvoisia! Nainen ei ole yhtään sen naurettavampi kuin mies, jos on kiinnostunut miehistä. Koska miehiä ei kuitenkaan syytetä vastaavasti, kaikki naisten ylenkatsominen tuollaisista syistä lisää epätasa-arvoa. Naisilla on oikeus toimia kuten miehilläkin, eikä muilla ole syytä arvostella sitä.

        Ei kyllä saisi naureskella sitäkään, kun miehet uhrautuvat ja tekevät aloitteita. Naiset ovat usein tylyjä. Voisi sanoa ystävällisesti: "Anteeksi, mutta..." ja vaikka perään "ei kiitos" tai "en halua jutella".

        Kun minulle on ehdoteltu hyvin suoraan seksiä, olen kokenut riittäväksi ystävällisesti hymyillen sanoa: "Ei kiitos". Minä arvostan sellaistakin, sillä tässä maailmassa ihmiset ovat aivan liian vähän aloitteellisia, etenkin naiset mutta myös miehet, joskin miehillä sen sentään oikeuttaa heidän saamansa alhainen kohtelu.


      • tyttö vaikuttaa siltä
        kukaan ei saa ketään kirjoitti:

        Jokaisen pitäisi ensin miettiä: "Jos se toinen toimii kuin minä, tuleeko siitä ikinä mitään?" Ei tule. Jos et ole valmis osoittamaan kiinnostusta ensin, et voi laskea sen varaan, että se mies tekisi niin.

        Eivät miehetkään halua tehdä itseään naurettaviksi juoksemalla jonkun naisen perässä, mutta onneksi miehistä useampi sentään joskus vähän tekee sitä. Heistä moni on pelimiehiä mutteivät kaikki. Aktiiviset naiset saavat muitakin kuin niitä pelimiehiä, passiiviset eivät ehkä ketään.

        Jos mies osoittaa kiinnostusta, etkä vastaa siihen tarpeeksi selkeästi, voit jälkeenpäin mennä hänen peräänsä ja korjata virheen.

        Minulle on näinkin käynyt. Aloin jutella erään tytön kanssa. Hän oli aluksi vähän epäileväinen muttei vaivaantuneen oloinen, joten en heti luovuttanut ja sitten oli ihan mukiinmenevä keskustelu.

        Minä kuitenkin jouduin olemaan keskustelussa selvästi enemmän vetovastuussa, joten kun vähän ajan päästä hän alkoi vielä kiinnittää huomionsa muuhun eikä tuntunut oikein kiinnostuneelta, lähdin pois.

        Tyttö korjasi mokansa tulemalla etsimällä minut vähän ajan päästä, ja sitten oli oikein kiva juttelu.

        Lopuksi hän yritti esittää, ettei ole liian helppo, minkä tulkitsin kiinnostumattomuudeksi.

        Lähtiessäni pois baarista hän sitten tuli katumapäälle ja osoitti olevansa kiinnostunut, mutta valitettavasti aikatauluni ei antanut enää myöten. Muuten olisin kyllä antanut hänelle vielä kolmannen tilaisuuden, on turha katkeroitua.

        Tietysti vähän panee miettimään, onko toinen muutenkin hankala, kuin noin pitää pelailla pelejä. Liian skeptinen ei pidä olla, joten jos olisi osoittanut vieläkin enemmän kiinnostusta, olisin pyytänyt numeron ja antanut joku toinen päivä sen uuden tilaisuuden. Ainakin, jos hän olisi pyytänyt numeroni, olisin antanut, tai tarjonnut omaansa. Koin kuitenkin tehneeni jo tarpeeksi aloitteita ja osoittaneeni selvästi olevani kiinnostunut hänestä. Alkoi se kiinnostus silti rakoilla, en viihdy hankalien ihmisten seurassa, vaikka muuten kivalta vaikutti. Saattoihan se oikuttelu tietysti olla "normaalia naisellista oikuttelua", muttei sekään ole kivaa, sellaisetkin kiinnostumattomuuden merkit naisen pitäisi kompensoida kiinnostuksen merkeillä. Minä annoin pelkästään positiivisia merkkejä ja sain takaisin ristiriitaisia, vaikka sinänsä ainakin lopuksi ymmärsin hänen olevan kiinnostunut.

        Kumpikaan emme olleet hakemassa seksiä, ainakaan ensisijaisesti.

        Joku kysyi, mitä jos nainen ensin antaa pakit ja sitten jälkeenpäin korjaa virheensä. Hyvä mies tietysti antaa anteeksi. Samoin hyvä nainen vastaavassa tilanteessa.

        Tulkaa jo 2000-luvulle, nyt pitäisi olla tasa-arvoisia! Nainen ei ole yhtään sen naurettavampi kuin mies, jos on kiinnostunut miehistä. Koska miehiä ei kuitenkaan syytetä vastaavasti, kaikki naisten ylenkatsominen tuollaisista syistä lisää epätasa-arvoa. Naisilla on oikeus toimia kuten miehilläkin, eikä muilla ole syytä arvostella sitä.

        Ei kyllä saisi naureskella sitäkään, kun miehet uhrautuvat ja tekevät aloitteita. Naiset ovat usein tylyjä. Voisi sanoa ystävällisesti: "Anteeksi, mutta..." ja vaikka perään "ei kiitos" tai "en halua jutella".

        Kun minulle on ehdoteltu hyvin suoraan seksiä, olen kokenut riittäväksi ystävällisesti hymyillen sanoa: "Ei kiitos". Minä arvostan sellaistakin, sillä tässä maailmassa ihmiset ovat aivan liian vähän aloitteellisia, etenkin naiset mutta myös miehet, joskin miehillä sen sentään oikeuttaa heidän saamansa alhainen kohtelu.

        ettei oikein osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa luontevasti. Kun "hän alkoi kiinnittää huomiota muuhun", hän ei luultavasti keksinyt mitään puhuttavaa ja häntä alkoi vähän nolottaa, joten hän teeskenteli kiinnittävänsä huomiota muuhun, jottei vaikuttaisi tuppisuulta ja ettei kiinnostuksesi häviäisi saman tien. Siinä vaiheessa kun hän tuli sinut varta vasten etsimään, olisi sinun pitänyt tajuta että hän oli todellakin kiinnostunut! Ei tyttö etsi käsiinsä tyyppiä josta ei ole kiinnostunut. Ja vielä se että hän esitti ettei ole liian helppo: luultavasti hän ei halunnut sinun luulevan itseään miksikään jakorasiaksi. Hän varmaan ajatteli että miehiä ei kiinnosta liian helppo tyttö, joten hän yritti tehdä selväksi ettei tällainen ole. Tämä ei todellakaan tarkoita etteikö häntä olisi kiinnostanut, päin vastoin, hän nimenomaan halusi tehdä vaikutuksen sinuun. Uskon että kyseessä oli hieman ujo ja kokematon tyttö joka yritti pärjätä vieraassa tilanteessa parhaansa mukaan, ei mikään pelien pelaaja, niinkuin häntä tulkitsit. Tällaiselta tytöltä ei kannata odottaa että hän pyytäisi numeroasi, hän ei uskalla vaikka kiinnostuisikin.


    • kylmältä

      Hän voi olla kylmä vain sinulle (et kiinnosta).

    • lämminkylmärintama

      jos mies saa vaikutelman naisesta, et nainen on kylmä, se voi olla myös täydellistä hämminkiä tai ujostelun peittämistä..
      Siinä vaiheessa kun tämä nainen vasta miettii, et hei se sanoi mulle noin kauniisti, ja on vasta siinä häh-olipas ihanaa..vaiheessa, niin mies onkin jo voinut tulkita, että kun sitä vastausta ei tullut apteekin hyllyltä, niin nainen oli kylmä ja se on kiitti hei ja seuraava. Ja kun mä vasta mietin, että mitä, puhuuko tuo vain lämpimikseen, flirttaako se ajankuluksi, vai onko tässä nyt joku oikee juttu.. kummallisia ajatuksia miettii naisen mieli nimittäin.

      Mä ainakin menen hämilleni ehkä tollasista kohteliaisuuksista tai muista, iskee ujouskohtaus, mut siinä pitäis miehen vaan pystyä oleen luontevana, ja itsekin skarpata.

      Kyllähän sitä sit saattaa vastata, mut jos se ei heti tapahdu, niin mieski saattaa jäädä miettiin, et ei sillä kiinnostanut, mut kun on niin HIDAS, ettei siinä oikeen järki luista aina.. :) Se voi tulla sitten hetken päästä, jossain ihan muussa tilanteessa.

      Mulle yksi mies tässä vasta sanoi, että susta ei uskois, mut sä menet ihan lukkoon kun saat tosi henkilökohtaista huomiota, mä todelal olen piiloujo, josta yksi tunnetuin kommentti on, että mä olen etäinen tai viileä tai jotakin sellaista..

      Mitä siis mies vois tehdä..

      Ainakin itse asiassa tehokkainta olis ehkä vaan viettää aikaa ja olla sitä luontevaa, normaalia kaverillista yhdessäoloa, kehittää sitä kautta sitä luottamusta vähän enemmän ennenkuin oikeasti alkaa hempeileen, kun tuntee paremmin, on helpompi sit noinniinkuin vastatakkin luontevammin sellaiseen.

      Sit ei ehkä kantsi jotenkin sanallisesti sitä välittämistä viestiä ihan hirveästi ainakaan alkuun, koska siinä käy sit noin, että jää siihen, että voi ihanaa... ja aivot jäätyy ja sit siinä ollaan taas ja se tökkää siihen ehkä. Mut sitä välittämistä voi näyttää niin monella tapaa. Tekemisillään tai yleensä sillä, et antaa toiselle omaa aikaa, huomiota ja välittämistä muutenkin kuin ehkä millään lipevyyksillä, vaikka tuo oli nyt ehkä kovasti kärjistetty.

      Sit ihan karskisti vaan sellanen neuvo, et jos nyt ei saa johonki kohteliaisuuteen tai huomionosoitukseen heti sitä vastausta, ei huomennakaan, niin ei siis heti kannata päätellä mitään. Kyllä se tulee, kunhan kypsyy, mut sitäkin lämpimämmin sitten.. Eli ihan hirveesti kai saa olla kärsivällinen alkuun, jos niitä riittää. Ei kaikilla riitäkkään, eikä edes tarvi.

      • lämminkylmärintama

        ai niin ja vielä yks juttu. Niin kauan kuin ei tule niitä pakkeja hlökohtaisesti tule, ei ole mitään hätää. Nimittäin kyllä se ujoinkin tai kylmin tai hankalinkin nainen saa helposti pakit annettua ilman mitään ujostelua tai muuta hämminkiä. Siinä katsos ei ole koskaan mitään vaikeaa.

        Eli vaikka olis vähän hitaamman sorttinen nainen, niin ei kannata sen hitauden antaa tarkottaa mitään.


      • näinkin käynyt

        Moi,

        Miten miehet reagoitte, kun tällainen "kylmä" nainen ottaa yhteyttä sinuun myöhemmin, pitkän ajan kuluttua, vilpittömästi kertoen omista peloistaan ja tunteistaan. Kiinnostumattomuudesta ei kyse ollut missään vaiheessa. Voitteko antaa vielä mahdollisuuden vai herättääkö lähinnä ärsytystä ja nyt nainen saa osakseen kylmää kohtelua sinulta?


      • Harm
        näinkin käynyt kirjoitti:

        Moi,

        Miten miehet reagoitte, kun tällainen "kylmä" nainen ottaa yhteyttä sinuun myöhemmin, pitkän ajan kuluttua, vilpittömästi kertoen omista peloistaan ja tunteistaan. Kiinnostumattomuudesta ei kyse ollut missään vaiheessa. Voitteko antaa vielä mahdollisuuden vai herättääkö lähinnä ärsytystä ja nyt nainen saa osakseen kylmää kohtelua sinulta?

        Ehkä osa miehistä tekee näin jonka takia olisi ehkä hyvä esimerkiksi ehdottaa tapaamista ja sitten paikan päällä vasta vähän miestä tarkkailtuaan ja tunnusteltuaan kertoa miten asiat ovat?

        Jos kyseessä on mies joka iskee naisia vasemmalta ja oikealta niin hän on saattanut jo siirtyä eteenpäin mutta jos hän on oikeasti ollut perässä eikä vongannut niin asia on sitten toinen.

        Miehet yleensä jos ovat vapaalla jalalla antavat toisen mahdollisuuden jos ovat vain alun perin olleet kiinnostuneita. Naisten kohdalla en asiasta tiedä kun en ole jaksanut enää ottaa yhteyttä jos alun perin yritykset ovat kuivuneet kokoon kun nainen on "kaivautunut asemiinsa".

        Jos hän kohtelee naista huonosti vain sen takia kun ei alun perin saanut vastakaikua niin hän on idiootti. Toisaalta eihän kukaan jaksa loputtomiin odottaa ja toivottaa vain tervetulleeksi kun toinen sitten lopulta jaksaa reagoida tai ottaa yhteyttä.

        Riippuu hyvin pitkälle lopulta siitä miten tosissaan mies on ollut. Ehkä kannattaa miettiä sitä. Oliko esimerkiksi mies liian epäselvä alunperin vai mistä kiikasti?

        Itse kirjoitan aiheesta kun oli vähän tuollainen naistapaus vähän aikaa sitten ja harmittaa kun asiasta olisi voinut ehkä tullakin jotain ihan oikeasti jos vain nainen ei olisi niin pahasti sulkeutunut kuoreensa. Jossakin vaiheessa vain on pakko luovuttaa ja esimerkiksi ajatella ettei nainen ole esimerkiksi kiinnostunut kuitenkaan.

        Toisaalta jos puhelin soisi yllättäen niin en minä mitään kaunaa kantaisi toki asiasta jos toinen rehellisesti kertoisi mistä on kyse.

        Onnea yritykseen.


      • vois...
        näinkin käynyt kirjoitti:

        Moi,

        Miten miehet reagoitte, kun tällainen "kylmä" nainen ottaa yhteyttä sinuun myöhemmin, pitkän ajan kuluttua, vilpittömästi kertoen omista peloistaan ja tunteistaan. Kiinnostumattomuudesta ei kyse ollut missään vaiheessa. Voitteko antaa vielä mahdollisuuden vai herättääkö lähinnä ärsytystä ja nyt nainen saa osakseen kylmää kohtelua sinulta?

        vähempää kiinnostaa sellainen nainen,onni käveli sitten jo ohi.


      • Anonyymi
        näinkin käynyt kirjoitti:

        Moi,

        Miten miehet reagoitte, kun tällainen "kylmä" nainen ottaa yhteyttä sinuun myöhemmin, pitkän ajan kuluttua, vilpittömästi kertoen omista peloistaan ja tunteistaan. Kiinnostumattomuudesta ei kyse ollut missään vaiheessa. Voitteko antaa vielä mahdollisuuden vai herättääkö lähinnä ärsytystä ja nyt nainen saa osakseen kylmää kohtelua sinulta?

        Minä tiedän tasan tarkkaan, mistä puhut. Olen työmies ja aika saman mankelin läpi käynyt.

        Kuuntelisin, nakkelisin omia kommentteja omista kokemuksistani sekaan. En mitenkään voisi edes ajatella olevani tyly tai kostomentaliteetilla. Että saatanaako sä tuut siihen puolen vuoden jälkeen norkoilemaan, kun silloin ei kiinnostanu, niin se on finiitto forever.

        Ei ei ei. Mulkkuja on sellaiset miehet, jotka sitä tekee. Ne ei välitä muusta kun itsestään ja omista panomahdolisuuksista. Mun maailmassa sellainen ei ole mikään alfauros.

        Oikea alfa on herrasmies, eikä kohtele ketään tylysti, oli menneisyydessä mitä tahansa. Mutta saatana jos ei oo muuta vaihtoehtoa, kuin lyödä, niin tulee lujaa. Mutta naista se alfa EI LYÖ fyysisesti, eikä sanallisesti. Ei koskaan. Jos lyö, niin ei se ole alfa mun maailmassa.

        Mutta sinä nainen, tiedosta myös se, että tällä miehellä voi olla jo uusi mato koukussa, eli varattu. Sen takia olis hyvä päästä yli niistä omista peloista ensin, että sitten pystyy laittamaan hyvän effortin suhteeseen, kun hyvä tyyppi kävelee elämääsi kuin tyhjästä.

        Me miehet ei valitettavasti olla ajatustenlukijoita. Onko se kylmyys oikeasti sitä, ettei kiinnosta, vai johtuuko se jostain pelosta... Äläkä syytä miestä siitä, jos hän siirtyy eteenpäin, jos sinä et kysyttäessäkään vastaa selvästi, mistä kenkä puristaa...

        Eiks tää olis reilua molemmin puolin...?


    • Lempinenko

      Kylmää naista on turha iskeä. Ellei ei ole masokisti tai muuten päästään sekaisin.
      Unohda jääkaappipakastimet kun on olemassa ihan normaaleitakin naisia saatavilla.

      Kylmää naista kiinnostaa vaan minäminäminä ja heti - Normaalista läheisyydestä, luottamuksesta ja seksistä saat vaan unelmoida. Että sillee.

      • Anonyymi

        Vanha ketju, mutta voisinpa silti kommentoida ja testata, tuleeko responssia...

        Täälä puhuu tavallinen suomalainen elämän karaisema työmies.

        Näistä kylmistä naisista puheen ollen... Kylmyys voi olla perusluonne tai toisaalta pelkkä oire ujoudesta.

        Mistäkö tiedän? Nokun olen tavannut molempia ja ollut 10 vuotta naimisissa perus kylmän naisen kanssa. Kylmyys johti siihen, että jaettiin lusikat minun aloitteestani. Luojan kiitos ei lapsia. Toisenlaisiakin miehiä voi olla, mutta minä en ainakaa pärjää kylmän naisen kanssa, oli hän fyysisesti miten viehättävä tahansa. Päältä kaunis ja hyvän näköinen, mutta luonne kuin jääkaappipakastin... Ei kiitos. Ei enää koskaan. Turn off turn off, kuuletteko jääkaappipakastin naiset siellääää!

        Tehän naiset olette kovia kertoilemaan, mikä miehessä on teille turn off.
        Ja nyt vastavuoroisuuden nimissä täälä on työmies kertomassa, mikä on miehelle turn off.
        Olkaa hyvä vaan kaikki naiset! Tää ei ole veetuilua, päinvastoin.
        Teilläkin on kivempaa, kun osaatte kohdella kunnollisia alfauroksia nätisti. Silloin katsokaas asiat sujuu ja elämä hymyilee.

        Ujous taasen... Sehän vain hidastaa homman lentoonlähtöä alussa. Ujonkin kanssa pärjää, jos on pitkä pinna. Mutta kyllä se niinkin on, että ujouden takia menee huipputilaisuuksia ohi sekä miehillä, että naisilla.

        Noista baari/yökerho hommeleista sen verran, että korkeita odotuksia ei miesten kannata sikäläisten naisten suhteen elätellä. Kannattaa tavata ja jututtaa useampia ja pitää kivaa. Nauttia naisten seurasta, kosketella, halailla, suudella, tanssia, mikä nyt luontevalta kenenkin kanssa tuntuu. Nainen kyllä tulee juttusille valomerkin lähestyessä, jos on riittävän kiinnostunut lähtemään kahville tai kävelylle myöhemmin... Siihen ensimmäiseen hymyilevään ja hyvin keskustelevaan naiseen ei kannata panostaa kaikkea. Se vaan on niin, että naisten ystävällisyys ja lähelle tuleminen ei merkkaa välttämättä mitään.

        Naiset usein vaativat miehiltä kestävää hyvää käytöstä, osoittaakseen kiinnostuksensa.
        Mutta se ei mene niin. Miehen jonkin asteisen kiinnostuksen osoittaa se, kun hän tulee juttusille. Kestävä hyvä käytös on jo osoitus siitä, että hän pitää naisesta. Tai se voi olla miehen perusluonne. Eli ei nainenkaan voi päätellä tästä vielä mitään.

        Pitää tutustua JA SE TAPAHTUKOON MUTKATTOMASTI MOLEMMIN PUOLIN. Pelimiehet ja naiset saa mun puolesta painua....sinne. Pelailu on lapsellista ja siinä saa heikot miehet ja naiset pahasti siipeensä. Lopettakaas ihmiset sellainen temptation island tyyppinen pelailu teinivuosienne jälkeen, kapish!

        Mies osoittaa yleensä kiinnostuksensa tekemällä naisen suhteen jotain hieman normaalista poikkeavaa. Sen jälkeen pallo on naisella. Halusitte tai ette. Naisen on osoitettava käytöksellään oma kiinnostuksensa siinä, kuin miestenkin. Jos nainen odotuttaa tai teettää miehellä lisää ystävällisiä eleitä antamatta vastakaikua syystä tai toisesta.... No normaali terve mies jatkaa elämää ja tapaa muita naisia. Kenties joku heistä saa miehen rakastumaan... Ja kun se työmies ottaa kiinni, niin se on menoa sitten.

        Sellainen on parhaimmillaan raavas suomalainen työmies. Sillä on hellät kädet ja turvallinen syli, johon naisen on ihana nukahtaa väsyneenä. Sitten tulee sekin puoli, kun mies ottaa kiinni ja laittaa naisensa vikisemään ja voihkimaan onnesta, eikä nainen voi, eikä edes halua muuta...

        Mutta se kylmä nainen jää nallina kalliolle nuolemaan näppejään... uhriutuu, alkaa feministiksi syyttäen puolta ihmiskuntaa syypääksi omaan tyytymättömyyteensä. Elää elämänsä tyytymättömänä syvällä sisimmässä kaivaten hyvää miestä, mutta ei voimat riitä etsiä pettymysten jälkeen.... jne jne...

        Ihmiskohtalo tämäkin.

        Ovatko siis menneisyytesi epämiellyttävät kokemukset sinulle (nainen tai mies)...
        1. Koulu?
        2. Vankila?

        Kannattaa valita ykkönen.

        Mutta jos olet kakkosessa, niin vink vink!!!
        Sen vankilan ovet ja portit on auki!

        Sieltä tutusta vankilasta pääsee tuntemattomaan kouluun koska tahansa.

        Sinä päätät.

        Näihin sanoihin ja tunnelmiin...

        Ystäväsi ja valmentajasi suomalainen työmies. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha ketju, mutta voisinpa silti kommentoida ja testata, tuleeko responssia...

        Täälä puhuu tavallinen suomalainen elämän karaisema työmies.

        Näistä kylmistä naisista puheen ollen... Kylmyys voi olla perusluonne tai toisaalta pelkkä oire ujoudesta.

        Mistäkö tiedän? Nokun olen tavannut molempia ja ollut 10 vuotta naimisissa perus kylmän naisen kanssa. Kylmyys johti siihen, että jaettiin lusikat minun aloitteestani. Luojan kiitos ei lapsia. Toisenlaisiakin miehiä voi olla, mutta minä en ainakaa pärjää kylmän naisen kanssa, oli hän fyysisesti miten viehättävä tahansa. Päältä kaunis ja hyvän näköinen, mutta luonne kuin jääkaappipakastin... Ei kiitos. Ei enää koskaan. Turn off turn off, kuuletteko jääkaappipakastin naiset siellääää!

        Tehän naiset olette kovia kertoilemaan, mikä miehessä on teille turn off.
        Ja nyt vastavuoroisuuden nimissä täälä on työmies kertomassa, mikä on miehelle turn off.
        Olkaa hyvä vaan kaikki naiset! Tää ei ole veetuilua, päinvastoin.
        Teilläkin on kivempaa, kun osaatte kohdella kunnollisia alfauroksia nätisti. Silloin katsokaas asiat sujuu ja elämä hymyilee.

        Ujous taasen... Sehän vain hidastaa homman lentoonlähtöä alussa. Ujonkin kanssa pärjää, jos on pitkä pinna. Mutta kyllä se niinkin on, että ujouden takia menee huipputilaisuuksia ohi sekä miehillä, että naisilla.

        Noista baari/yökerho hommeleista sen verran, että korkeita odotuksia ei miesten kannata sikäläisten naisten suhteen elätellä. Kannattaa tavata ja jututtaa useampia ja pitää kivaa. Nauttia naisten seurasta, kosketella, halailla, suudella, tanssia, mikä nyt luontevalta kenenkin kanssa tuntuu. Nainen kyllä tulee juttusille valomerkin lähestyessä, jos on riittävän kiinnostunut lähtemään kahville tai kävelylle myöhemmin... Siihen ensimmäiseen hymyilevään ja hyvin keskustelevaan naiseen ei kannata panostaa kaikkea. Se vaan on niin, että naisten ystävällisyys ja lähelle tuleminen ei merkkaa välttämättä mitään.

        Naiset usein vaativat miehiltä kestävää hyvää käytöstä, osoittaakseen kiinnostuksensa.
        Mutta se ei mene niin. Miehen jonkin asteisen kiinnostuksen osoittaa se, kun hän tulee juttusille. Kestävä hyvä käytös on jo osoitus siitä, että hän pitää naisesta. Tai se voi olla miehen perusluonne. Eli ei nainenkaan voi päätellä tästä vielä mitään.

        Pitää tutustua JA SE TAPAHTUKOON MUTKATTOMASTI MOLEMMIN PUOLIN. Pelimiehet ja naiset saa mun puolesta painua....sinne. Pelailu on lapsellista ja siinä saa heikot miehet ja naiset pahasti siipeensä. Lopettakaas ihmiset sellainen temptation island tyyppinen pelailu teinivuosienne jälkeen, kapish!

        Mies osoittaa yleensä kiinnostuksensa tekemällä naisen suhteen jotain hieman normaalista poikkeavaa. Sen jälkeen pallo on naisella. Halusitte tai ette. Naisen on osoitettava käytöksellään oma kiinnostuksensa siinä, kuin miestenkin. Jos nainen odotuttaa tai teettää miehellä lisää ystävällisiä eleitä antamatta vastakaikua syystä tai toisesta.... No normaali terve mies jatkaa elämää ja tapaa muita naisia. Kenties joku heistä saa miehen rakastumaan... Ja kun se työmies ottaa kiinni, niin se on menoa sitten.

        Sellainen on parhaimmillaan raavas suomalainen työmies. Sillä on hellät kädet ja turvallinen syli, johon naisen on ihana nukahtaa väsyneenä. Sitten tulee sekin puoli, kun mies ottaa kiinni ja laittaa naisensa vikisemään ja voihkimaan onnesta, eikä nainen voi, eikä edes halua muuta...

        Mutta se kylmä nainen jää nallina kalliolle nuolemaan näppejään... uhriutuu, alkaa feministiksi syyttäen puolta ihmiskuntaa syypääksi omaan tyytymättömyyteensä. Elää elämänsä tyytymättömänä syvällä sisimmässä kaivaten hyvää miestä, mutta ei voimat riitä etsiä pettymysten jälkeen.... jne jne...

        Ihmiskohtalo tämäkin.

        Ovatko siis menneisyytesi epämiellyttävät kokemukset sinulle (nainen tai mies)...
        1. Koulu?
        2. Vankila?

        Kannattaa valita ykkönen.

        Mutta jos olet kakkosessa, niin vink vink!!!
        Sen vankilan ovet ja portit on auki!

        Sieltä tutusta vankilasta pääsee tuntemattomaan kouluun koska tahansa.

        Sinä päätät.

        Näihin sanoihin ja tunnelmiin...

        Ystäväsi ja valmentajasi suomalainen työmies. <3

        Sinulla oli heti virhe "nainen tulee juttusille". Kyllä se on mies joka tulee juttusille. Ei normaali nainen alennu vonkaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla oli heti virhe "nainen tulee juttusille". Kyllä se on mies joka tulee juttusille. Ei normaali nainen alennu vonkaamiseen.

        Unohtakaa kylmät naiset. Kylmät naiset ovat kylmiä eivätkä muuksi muutu. Jos nainen on kiinnostunut hän osoittaa selvästi kiinnostuksensa. Kylmyyden takana on yleensä trauma tai mt-ongelma. Naisen tulisi tajuta selvittää ongelmansa ennen kuin yrittää edes mitään suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtakaa kylmät naiset. Kylmät naiset ovat kylmiä eivätkä muuksi muutu. Jos nainen on kiinnostunut hän osoittaa selvästi kiinnostuksensa. Kylmyyden takana on yleensä trauma tai mt-ongelma. Naisen tulisi tajuta selvittää ongelmansa ennen kuin yrittää edes mitään suhdetta.

        Tuo on totta ja pätee miehiinkin.

        Sekä miehet, että naiset kantaa mukanaan traumoja lapsuudesta saakka.

        Se voi tehdä ihmisestä mahdottoman tapailla, deittailla suhteesta puhumattakaan.

        Homma alkaa ongelman tunnistamisesta. Mikä on se avainkokemus, josta trauma alun perin syntyi. Se on vähän niin kuin metsäpalo. Oikeisiin olosuhteisiin ei tarvita muuta kuin yksi pieni kipinä, niin lopputuloksena voi palaa tuhansia hehtaareja metsää.

        Eli tunnista se avainkokemus. Tyypillisesti kyse on jollain tapaa hylätyksi tuleminen. Sen voi tehdä vanhemmat, sisarukset, kaverit kuka tahansa. Mutta se jää mieleen. Seurauksena häpeän tunne. Ja kun ihminen tarpeeksi häpeää itseään ja arvottomuuden tunnettaan, seurauksena on, että nainen ei koe miestä viehättäväksi, tai mies kokee naisen olevan kylmä.

        No, kun avainkokemus on tunnistettu, siitä alkaa sen todeksi myöntäminen, eli hyväksyminen. Tämä on totta. Näin minulle kävi. Vasta sitten, kun TÄYSIN hyväksyy ongelman olemassaolon, se voi alkaa parantua. Tämä on yleensä se vaihe, kun ihminen itkee tosissaan. Itkiessä ei tule pelkästään kyyneleitä ja pientä nyyhkytystä, vaan jopa suoraa huutoa ja myös RÄKÄÄ, joka on oooooooiikeeeen hyvä itkun merkki.

        Tämä vaihe kestää aikansa ja lopputuloksena on, että siitä on melko helppo puhua jopa tuntemattomille ihmisille. Tunne on sellainen, että ihan sama mitä mieltä olet, mutta näin minulle kävi ja tältä se tuntui. Ihminen AVAUTUU aivan uudella tavalla.

        Ja mikä oliskaan parempi seurustelukaveri tai elämänkumppani, joka on AVOIN ja suoraluontoinen....

        Helppo tutustua ja katsoa mielenkiinnolla, miten synkkaa. Jos ei synkkaa, niin voidaan erota muitta mutkitta, no big deal. Jos taas synkkaa, niin hyvä. Sitähän tässä haluttiinkin. Löytää kumppani....

        Terveisin pakinoiva työmies...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta ja pätee miehiinkin.

        Sekä miehet, että naiset kantaa mukanaan traumoja lapsuudesta saakka.

        Se voi tehdä ihmisestä mahdottoman tapailla, deittailla suhteesta puhumattakaan.

        Homma alkaa ongelman tunnistamisesta. Mikä on se avainkokemus, josta trauma alun perin syntyi. Se on vähän niin kuin metsäpalo. Oikeisiin olosuhteisiin ei tarvita muuta kuin yksi pieni kipinä, niin lopputuloksena voi palaa tuhansia hehtaareja metsää.

        Eli tunnista se avainkokemus. Tyypillisesti kyse on jollain tapaa hylätyksi tuleminen. Sen voi tehdä vanhemmat, sisarukset, kaverit kuka tahansa. Mutta se jää mieleen. Seurauksena häpeän tunne. Ja kun ihminen tarpeeksi häpeää itseään ja arvottomuuden tunnettaan, seurauksena on, että nainen ei koe miestä viehättäväksi, tai mies kokee naisen olevan kylmä.

        No, kun avainkokemus on tunnistettu, siitä alkaa sen todeksi myöntäminen, eli hyväksyminen. Tämä on totta. Näin minulle kävi. Vasta sitten, kun TÄYSIN hyväksyy ongelman olemassaolon, se voi alkaa parantua. Tämä on yleensä se vaihe, kun ihminen itkee tosissaan. Itkiessä ei tule pelkästään kyyneleitä ja pientä nyyhkytystä, vaan jopa suoraa huutoa ja myös RÄKÄÄ, joka on oooooooiikeeeen hyvä itkun merkki.

        Tämä vaihe kestää aikansa ja lopputuloksena on, että siitä on melko helppo puhua jopa tuntemattomille ihmisille. Tunne on sellainen, että ihan sama mitä mieltä olet, mutta näin minulle kävi ja tältä se tuntui. Ihminen AVAUTUU aivan uudella tavalla.

        Ja mikä oliskaan parempi seurustelukaveri tai elämänkumppani, joka on AVOIN ja suoraluontoinen....

        Helppo tutustua ja katsoa mielenkiinnolla, miten synkkaa. Jos ei synkkaa, niin voidaan erota muitta mutkitta, no big deal. Jos taas synkkaa, niin hyvä. Sitähän tässä haluttiinkin. Löytää kumppani....

        Terveisin pakinoiva työmies...

        Ihana sinä! Onnea etsintään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla oli heti virhe "nainen tulee juttusille". Kyllä se on mies joka tulee juttusille. Ei normaali nainen alennu vonkaamiseen.

        Työmies täälä...

        Ei muuten ollu virhettä. Mulla on ihan eri kokemus elämän varrelta.

        Nainen tulee täysin oma aloitteisesti juttusille, jos kokee jonkun tyypin tarpeeksi mielenkiintoiseksi. Ihan turha jauhaa tuota "normaali nainen ei tee aloitetta", juttua. Ei tartte opettaa isää naimaan, tyyppisesti...

        Siinä ei ole mitään alentavaa tai hävettävää, jos nainen tekee aloitteen. Tai no, jos on kyrvän kipeä ja puutteessa... Ja kokee luonnollisille tarpeilleen olevan HÄPEÄLLISTÄ etsiä tyydytystä, niin... Sehän on sitten eri asia....

        Kerronpa tarinan kautta....

        Olin tuossa männäkesänä kaatamassa pihapuita erään talon pihasta. Hommaa seurasi joku naapuri ja talon väki, yhteensä jotain 5-6 ihmistä. Ne oli minulla yleisönä ja kerroin työvaiheita siinä tehdessä ja vedin samalla pientä showta... En keskittynyt yhteenkään ihmiseen henkilökohtaisesti katsomalla silmiin tai elehtimällä, että puhun juuri nyt juuri hänelle... Ei. Esiinnyin kuten yleisölle esiinnytään. Puhuin kuuluvalla äänellä ja sanoin ohjeita, missä milloinkin on turvallista seurata touhuja.

        No. Viidennen puun kohdalla moottorisahastani loppui bensa. Menin tankkaamaan. Se talon väki tuli siihen ääreen puhua porisemaan ja yksi seurueen NAISISTA otti kontaktin MINUUN tankatessani sahaa sanomalla: Nuovvaa... Eli noin vaan. Eteläpohjalaista murretta. Kasvoilleni levisi hymy. Nostin katseeni häneen ja kyseessä oli ihan HYVÄN NÄKÖINEN nainen. Nakeltiin juttua puolin ja toisin siinä tankkaamisen ja ketjun viilaamisen aikana ja kaikki oli hyvin luontevaa, helppoa ja mutkatonta. No ei meistä paria tullu, eikä olla sen jälkeen tavattu kertaakaan... Toki vaistosin, että jos olisin ehdottanut puhelin numeroiden vaihtoa tulevien "pihapuun kaatokeikkojen" varalta, se olisi onnistunut. Kyllä mä naisesta sen verran huomaan, jos se haluaa numeronsa antaa...

        Siis mitä helvettiä? Mitä ihmeellistä tässä on? Niinkö se on, että miehen tehtävä on vongata pillua ja naisen tehtävä on antaa pakit, jos ei kiinnosta? Eiks tää oo aika yksipuolista tässä TASA-ARVOISUUDEN ajassa?

        Tehtäiskö ihmiset silleen, että tehdään aloitteita molemmin puolin miehet naisille ja naiset miehille ja annetaan pakkeja ja suostutaan tapaamisiin sitä mukaa, kun kiinnostaa... Eihän sen tarvi olla yhtään sen mutkikkaampaa.

        Kumpi sitten järkkää treffit, mihin ja miten, on ihan eri juttu. Siinä tyypillisesti miehen odotetaan ottavan ohjat, mutta toi aloite...

        Siis nyt kun mä vastaan sulle, niin...

        Niinkö se on, että miehen on ALENNUTTAVA vonkaamaan sitä, mikä ei NAISEN arvolle käy?

        Sori nyt vaan... Mä en vonkaa.

        Mulle toi ajatus on turn off.

        Kattele joku muu.

        Mut mä pidän naisestani hyvää huolta sillä aikaa, kun sä toivot miestä tekemään samaa sulle.


    • Anonyymi

      Kukaan ei saa kutsua ämmäksi, nartuksi. Kylmäksi määritteleminen on myös asiatonta, et voi tietää kenenkään henkilökohtaista tilannetta ja elämää kysymättä henkilöltä itseltään mitään, juttelemalla hänelle suoraa!
      Kukaan ei ole myöskään jumalatar, me ihmiset miehet ja naiset olemme tavallisia ihmisiä, erehtyväisiä, normaaleja, terveitä tai sairaita.
      Käyttäytymisemme tarkoittaa aina jotain, se juurtaa jostain kokemastamme pahasta tai vastoinkäymisestä. Elämää voi elää ilman yritystä iskeä ketään, vain nähdäkseen pinnan alle. Yleisin nyrkkisääntö lienee, älä tavoittele ihmistä, joka ei osoita sinulle selkeää kiinnostusta. Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia tuskin kaikki haluaa, lähteä jonkinlaiseen joutavaan teerenpeliin tuntemattoman kanssa.

      • Anonyymi

        Ja työmies jatkaa...

        Ei ole kyse kylmäksi määrittelemisestä, vaan että mulla tulee tunne siitä, että joku on kylmä. Saanko minä sanoa tämän ääneen?

        Vahva mies sanoo ja heikko pyytää lupaa kertoa tuntemuksistaan.

        Osoita käytökselläsi olevasi lämmin, avoin jne, niin tuntemukseni sinun kylmyydestäsi katoaa kuin tuhka tuuleen. Sen jälkeen en sano enää, että olet kylmä nainen.

        Taaskaan se ei oo tämän mutkikkaampaa.

        Kun miehellä on rajat naisten suhteen ja naisilla on rajat miesten suhteen. Ja ollaan sinut niiden kanssa. Kumminkaan puolin ei tarvi eikä pidä suostua mihin tahansa.

        Maailmassahan on olemassa ihan täysiä mulkvisteja miehiä sekä naisia, jotka jättää vanaveteensä ihmisraunioita. Nämä psykopaatit, narsistit sun muut persoonallisushäiriöt.

        Ja sehän on kuin liukuvärjättynä valkoisesta mustaan, kaikki harmaan sävyt välissä. Persoonallisuuksissa meinaan.

        Minkä sävyinen ihminen sulle sopii?

        Tunnetko itseäsi sen verran, että osaisit sanoa?


      • Anonyymi

        Joo ja tuosta teerenpelistä vielä...

        Ei varmaan kaikki haluakkaan, mutta joku haluaa kummiskin ja löytää toisen samanlaisen. Tuntematon usein kiehtoo ja tekee mieli ottaa selvää.. No miten joutavaa se silloin on, jos elää elämäänsä siten, kuin itte haluaa?

        Sä sanot, ettei saa määritellä ja kuitenki itte määrittelet tietyn teerenpelin joutavaksi...

        Opi kuuntelemaan ensin itseäsi, niin opit tajuamaan, mitä viestität muille.

        Yksi piirre, mikä tekee ihmisestä epäkypsän suhteeseen on se, kun se ei tunne itteensä tai mitä haluaa. Silloin tulee automaattisesti ja huomaamattaan antaneeksi ristiriitaisia signaaleja. Miehet kokee sen usein kylmäksi tms...

        Taas tullaan siihen, että pitäisi kypsyä ihmisenä siihen mittaan, että sopii jollekin kumppaniksi yleensäkään.

        Jos ihminen ei tunne itteensä, ei sellainen ole hyvä kumppani kellekään. Mies tai nainen ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja tuosta teerenpelistä vielä...

        Ei varmaan kaikki haluakkaan, mutta joku haluaa kummiskin ja löytää toisen samanlaisen. Tuntematon usein kiehtoo ja tekee mieli ottaa selvää.. No miten joutavaa se silloin on, jos elää elämäänsä siten, kuin itte haluaa?

        Sä sanot, ettei saa määritellä ja kuitenki itte määrittelet tietyn teerenpelin joutavaksi...

        Opi kuuntelemaan ensin itseäsi, niin opit tajuamaan, mitä viestität muille.

        Yksi piirre, mikä tekee ihmisestä epäkypsän suhteeseen on se, kun se ei tunne itteensä tai mitä haluaa. Silloin tulee automaattisesti ja huomaamattaan antaneeksi ristiriitaisia signaaleja. Miehet kokee sen usein kylmäksi tms...

        Taas tullaan siihen, että pitäisi kypsyä ihmisenä siihen mittaan, että sopii jollekin kumppaniksi yleensäkään.

        Jos ihminen ei tunne itteensä, ei sellainen ole hyvä kumppani kellekään. Mies tai nainen ihan sama.

        Epäkypsä en ole mielestäni, toisin elämää nähnyt ja kokenut.
        Teerenpeliä, epämääräistä iskemisyritystä en harrasta ja en halua moisen kohteeksi joutua.
        Ja tunnen kyllä itseni mitään suhdetta en etsi, enkä edes suuremmin kaipaa elämääni.
        Muille suon mielihyvin suhteillut, koska se ei ole poissa minulta.
        Omaan elämääni en halua ketä tahansa ja väärällä aikaa.
        Suoraa sanottuna, henkilökohtaisesti olen kokenut niin kovan kolauksen elämässä, että en usko jaksavani ketään keskenkasvuista ihmistä, jolla seksilevy soi päässä.
        Jokainen kypsyköön rauhassa ja siihen mittaan, että kelpaa kumppaniksi jollekkin sopivalle. Sen oikean ihmisen löytäminen, ei ole koskaan helppoa ei liioin näin tarkoitettu olevankaan. Vapaanakin täällä saa elää itsellisesti jokainen, jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäkypsä en ole mielestäni, toisin elämää nähnyt ja kokenut.
        Teerenpeliä, epämääräistä iskemisyritystä en harrasta ja en halua moisen kohteeksi joutua.
        Ja tunnen kyllä itseni mitään suhdetta en etsi, enkä edes suuremmin kaipaa elämääni.
        Muille suon mielihyvin suhteillut, koska se ei ole poissa minulta.
        Omaan elämääni en halua ketä tahansa ja väärällä aikaa.
        Suoraa sanottuna, henkilökohtaisesti olen kokenut niin kovan kolauksen elämässä, että en usko jaksavani ketään keskenkasvuista ihmistä, jolla seksilevy soi päässä.
        Jokainen kypsyköön rauhassa ja siihen mittaan, että kelpaa kumppaniksi jollekkin sopivalle. Sen oikean ihmisen löytäminen, ei ole koskaan helppoa ei liioin näin tarkoitettu olevankaan. Vapaanakin täällä saa elää itsellisesti jokainen, jos siltä tuntuu.

        Juu juu niin saa. Ei se väärin oo.

        Mutta se oikea kysymys kuuluukin, että haluaksä sitä? Yksin oloa? Onko tosiaan niin, että koskaan ei tule fiilistä, että olis kiva mennä mykkyrälle jonkun kivan körilään syliin. Siis ei koskaan? Täydellinen erakkoluonne, niinkö? Enkä puhu nyt mistään illanvietto, hengailukavereista, vaan siitä yhdestä, johon luotat ja tunnette molemmat toisenne.. Se oma tyhjä koti, vai kaipaatko jotain sen lisäksi...

        Voisin tehdä kodin kauniin, mut ilman sua ne ois seiniä vaan....
        Voisin tehdä laulun kauniin, mut ilman sua ne ois sointuja vaan...

        Nyt tullaankin oikeastaan siihen tärkeimpään yksittäiseen aiheeseen.

        Ooksä rehellinen... työmiehelle vai.... kavereilles vai... maailmalle vai....

        niin.

        Ooksä rehelline ittelles?

        Mulle on ihan turha yrittää uskotella yhtään mitään. Oli asiasi ja halusi niin tai näin... ihan sama.

        Mä oon kokenu, että ELÄMÄ itkee ne kyyneleet, mitä SILMÄT kieltäytyy vuodattamasta...

        Mä zuosittelen mieluummin silmillä, kuin elämällä itkemistä.

        Molemmat on tosi vittumaisia.

        Jos itket elämälläsi, kuolet onnettomana.

        Jos suostut itkemään silmilläsi, sulla on mahdollisuus ELÄÄ ONNELISENA.

        Näin on elämä kirjoitettu...

        ystäväsi hyväntahtoinen työmies....

        kauniita unia...


    • Anonyymi

      lieneekö tossa kyse siitä että ap on iskenyt päälle niis sanottu miehinen valloituksen tarve? haluat olla se joka korkkaa tuon kuvailemasi kylmän kusipäisen nartun, ihan vaan siksi että luulet etteivät muut ole siihen pystyneet? voiko olla niin että kyseinen ämmä on saanut sut jo narun perään vinkumaan ja "pilkkii" nyt sun kanssa, kuumaa, kylmää... katso ympärillesi, löydät varmasti helpommin lähestyttäviä ihmisiä joiden kanssa tulee jopa toimeen

    • Anonyymi

      Olemalla reilu, asiallinen ja huomaavainen sekä oikeilla motiiveilla liikkeellä eli ei taka-ajatuksia tai muita itsekkäitä syitä taustalla. Kyllä sen usein vaistoaa vaikka olisikin huonoja kokemuksia että onko tyyppi tosissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe