painoindeksi noin 20

tältä näyttää ihanteeni

eniten silmää miellyttää tytöt, jotka ovat painoindeksiltään noin 20 luokkaa. tällöin yleensä muodot kohdillaan ja oikeissa paikoissa. oma tyttöystäväni on 170 cm ja 58 kg, aivan loistava kroppa!! ja ei ole edes alipainoinen ;) eli kukaan ei voi tulla tänne syyttelemään että miehet tykkää anorektisen laihoista. mitäs mieltä muut ovat?

100

9505

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komea mies

      170 cm pitkän naisen tulisi painaa 54-56 kg niin olisi minun mielestä ihannemitoissa. 60 kg painava nainen ei enää ole sirorakenteinen.

      • aloittaja

        ex-tyttöystävä oli 172/57. ja oli hyvä kroppa hänelläkin!!


      • Söisi vähemmän

        Sellaisen 160 senttisen alle 50 kiloisen voisi laittaa toiseen taskuun eikä kukaan huomaisi mitään. HiHiHiii !


      • mirri mussukka
        aloittaja kirjoitti:

        ex-tyttöystävä oli 172/57. ja oli hyvä kroppa hänelläkin!!

        Tai no se riippuu varmaan ruumiinrakenteestakin mutta ite olen nainen 164cm 54-55kg. Ja olen todella hoikka. Tän laihemmaksi en kyllä halua tulla. Nyt sopiva.


      • komea mies
        mirri mussukka kirjoitti:

        Tai no se riippuu varmaan ruumiinrakenteestakin mutta ite olen nainen 164cm 54-55kg. Ja olen todella hoikka. Tän laihemmaksi en kyllä halua tulla. Nyt sopiva.

        tuolla painolla ruumiinrakenteesi ei ole siro vaikka hoikka oletkin. minä ihailen nimenomaan siroja ja hoikkia naisia.


      • mitkä?
        aloittaja kirjoitti:

        ex-tyttöystävä oli 172/57. ja oli hyvä kroppa hänelläkin!!

        Vastatkaapa miehet tähän, kiinnostaa tietää. Veikkaan että olette kaikki max.24v.


      • komea mies
        mitkä? kirjoitti:

        Vastatkaapa miehet tähän, kiinnostaa tietää. Veikkaan että olette kaikki max.24v.

        ei iällä ole mitään tekemistä sen kanssa minkälainen nainen miehen silmää miellyttää. siro ja hoikka nainen on ollut aina ihanteeni ja tulee olemaan.


    • yksi vain

      te ootte just niitä ihmisiä jotka ottaa jonku ulkonäöllisesti himoittavan beiben avo tai vaimokseen ja puol vuotta, korkeintaa 3 niin eropaperit vetämässä. Niin siinä käy kun valitaan kumppani vain siksi koska se sattuu miellyttään silmää.

      • komea mies

        tai itse asiassa ei tule edes suhdetta. tietysti naisen pitää miellyttää silmää! eipä tarvitse sitten vieraisiin pöytiin vilkuilla. ;)


    • Vähän pulskemmasta

      Kyllä tuollainen on minun mielestä jo tosi laiha! 170 senttisen naisen pitäisi kyllä painaa jo selväsi yli 60 kilon, enkä yhtään pahastuisi vaikka painaisi vielä huomattavasti enemmänkin. Ylipäätänsä 20 painoindesi on jo aika "luinen" varsinin noin pikälle. Tuo 170 senttiähän on jo aika pitkä naiseksi ja tulla painolla jo varmaan lapa- ja lonkkaluut törröttää. Vaikea ymmärtää kuka siitä pitää mutta kai sitten maukunsa kullakin.

      • komea mies

        painoindeksi 19 varmistaa täydellisen vartalon: siro ja hoikka. 170 cm pitkälle naiselle ihannepaino on 54-56 kg. ei törrötä luut, vaan näyttää mielettömän hyvälle!


      • ei kerro tarpeeksi
        komea mies kirjoitti:

        painoindeksi 19 varmistaa täydellisen vartalon: siro ja hoikka. 170 cm pitkälle naiselle ihannepaino on 54-56 kg. ei törrötä luut, vaan näyttää mielettömän hyvälle!

        Painoindeksiin tuijottaminen paljastaa tyhmyyden. Omani on 20, kylkiluut näkyvät ja tissit on pienet mutta vatsassa on silti makkarat, kyljissä pelastusrenkaat ja rasvaprosentti 27,5, eli aika paljon. Jumppaan, lenkkeilen teen vatsa- ja selkälihaksia ja syön terveesti mutta tässä pysyn, painoa en halua alemmaksi, vaan haluaisin siirtää sitä alhaalta ylemmäksi.


    • hyvittavaa että

      paino on joillekin noin tärkeä. Jos olisi kyse rinkasta tai matkalaukusta, asian ymmärtäisi paljon paremmin. Itse kyllä kiinnitän huomioita aivan erilaisiin asioihin.

      • ..............................

        tuolla painolla ei luut törrötä, vaan nainen on sopusuhtaisen hoikka! jos mennään painoindeksiin 18-19 niin sit on jo eri juttu. sirous ainakin häviää naisesta, jos mennään yli 20 painoindeksiin...


      • mies 32....
        .............................. kirjoitti:

        tuolla painolla ei luut törrötä, vaan nainen on sopusuhtaisen hoikka! jos mennään painoindeksiin 18-19 niin sit on jo eri juttu. sirous ainakin häviää naisesta, jos mennään yli 20 painoindeksiin...

        Itsekin katselen tuollaisia naisia. Ongelma on vaan, että parisuhteessa naiset tuppaavat lihomaan. Kyllä se on niin , että kertyvä ylipaino aiheuttaa paljon eroja. Jo silmää ei miellytä, seksielämä kärsii ja oravanpyörä on valmis. Se on eri asia, jos pitää tukevista naisista, itse en valitettavasti pidä.


      • komea mies
        .............................. kirjoitti:

        tuolla painolla ei luut törrötä, vaan nainen on sopusuhtaisen hoikka! jos mennään painoindeksiin 18-19 niin sit on jo eri juttu. sirous ainakin häviää naisesta, jos mennään yli 20 painoindeksiin...

        siro nainen on painoindeksiltään alle 20. sirous on naisellisuutta parhaimmillaan. rotevat naiset eivät ole naisellisia. luut ei todellakaan törröttäneet mun ex-daamilla jonka painoindeksi oli 19. aivan täydellinen vartalo: siro, hoikka ja timmi. harmi että tuolla vartalotyypillä kysyntäkin on niin kova, ettei tämä ihanuus halunnut vielä vakiintua. helppoahan se on kun saa miehen kuin miehen. sellaisen naisen kun vielä saisi käsiinsä!


      • eli ei
        komea mies kirjoitti:

        siro nainen on painoindeksiltään alle 20. sirous on naisellisuutta parhaimmillaan. rotevat naiset eivät ole naisellisia. luut ei todellakaan törröttäneet mun ex-daamilla jonka painoindeksi oli 19. aivan täydellinen vartalo: siro, hoikka ja timmi. harmi että tuolla vartalotyypillä kysyntäkin on niin kova, ettei tämä ihanuus halunnut vielä vakiintua. helppoahan se on kun saa miehen kuin miehen. sellaisen naisen kun vielä saisi käsiinsä!

        muuta kun odottelemaan sinne keski-ikään että joku tollanen ihanuus haluaa vakiintua... tosin tuskin enää sitten kelpaa sulle, kun kauneus on katoavaista... ei ole laiha 8-kymppinen lihavaa 8-kymppistä kiihottavampi...


      • ei luonnostaan niin siro na...
        komea mies kirjoitti:

        siro nainen on painoindeksiltään alle 20. sirous on naisellisuutta parhaimmillaan. rotevat naiset eivät ole naisellisia. luut ei todellakaan törröttäneet mun ex-daamilla jonka painoindeksi oli 19. aivan täydellinen vartalo: siro, hoikka ja timmi. harmi että tuolla vartalotyypillä kysyntäkin on niin kova, ettei tämä ihanuus halunnut vielä vakiintua. helppoahan se on kun saa miehen kuin miehen. sellaisen naisen kun vielä saisi käsiinsä!

        oletteko miehet ajatelleet, että tällaiset 19-20 painoindeksin omaavat naiset ovat luonnostaankin sirorakenteisia? jos tällainen vähemmän siro, leveät hartiat omaava nainen laihduttaa noihin mittoihin, kyllä ne luut silloin törröttää (olen nimittäin kokeillut). eli vain luonnostaan hoikkarakenteiset naiset näyttävät hyviltä tuossa pituus/painosuhteessa!


      • samaa kirjottamassa
        ei luonnostaan niin siro na... kirjoitti:

        oletteko miehet ajatelleet, että tällaiset 19-20 painoindeksin omaavat naiset ovat luonnostaankin sirorakenteisia? jos tällainen vähemmän siro, leveät hartiat omaava nainen laihduttaa noihin mittoihin, kyllä ne luut silloin törröttää (olen nimittäin kokeillut). eli vain luonnostaan hoikkarakenteiset naiset näyttävät hyviltä tuossa pituus/painosuhteessa!

        ihan samaa mieltä olen. kaikista ei tule hoikkia ja siroja, vaikka kuinka yrittäisi! mutta miehethän eivät tällaista asiaa ymmärrä :D


      • komea mies
        ei luonnostaan niin siro na... kirjoitti:

        oletteko miehet ajatelleet, että tällaiset 19-20 painoindeksin omaavat naiset ovat luonnostaankin sirorakenteisia? jos tällainen vähemmän siro, leveät hartiat omaava nainen laihduttaa noihin mittoihin, kyllä ne luut silloin törröttää (olen nimittäin kokeillut). eli vain luonnostaan hoikkarakenteiset naiset näyttävät hyviltä tuossa pituus/painosuhteessa!

        puhut aivan totta. sen vuoksi sanoinkin että ihannenaiseni on siro! ei sirorakenteisuus ole laihuutta. sirorakenteiseksi ei valitettavasti voi muuttua laihduttamalla, se on geeneissä.


      • siro nainen
        .............................. kirjoitti:

        tuolla painolla ei luut törrötä, vaan nainen on sopusuhtaisen hoikka! jos mennään painoindeksiin 18-19 niin sit on jo eri juttu. sirous ainakin häviää naisesta, jos mennään yli 20 painoindeksiin...

        Mua sano lähes päivittäin pieni kokoiseksi, tosi siroksi ja laihaksikin ja painoni on 56 ja pituus 165. Eiköhän mun painoindeksi oo jotain 21 vai onko ylikin sen.

        Eniten ehkä kutsutaan siroksi. Ja tää on oikeesti lähes päivittäistä. Ei mun sirous minnekkää oo hävinny vaik painoa on noinkin "paljon". Se on ne luut jotka sirouteen vaikuttaa, mulla tosi pienet luut. Onhan niitä alipainosiakin jotka ei kuitenkaan oo siroja, vaan sellasia iso luisia. Mun mielestä sirous ja laihuus ei oikeestaa oo sama asia.


      • komea mies
        siro nainen kirjoitti:

        Mua sano lähes päivittäin pieni kokoiseksi, tosi siroksi ja laihaksikin ja painoni on 56 ja pituus 165. Eiköhän mun painoindeksi oo jotain 21 vai onko ylikin sen.

        Eniten ehkä kutsutaan siroksi. Ja tää on oikeesti lähes päivittäistä. Ei mun sirous minnekkää oo hävinny vaik painoa on noinkin "paljon". Se on ne luut jotka sirouteen vaikuttaa, mulla tosi pienet luut. Onhan niitä alipainosiakin jotka ei kuitenkaan oo siroja, vaan sellasia iso luisia. Mun mielestä sirous ja laihuus ei oikeestaa oo sama asia.

        sirous ja laihuus ei olekaan sama asia.

        minä puhun siroista JA hoikista naisista. sinä olet aika painava tuohon pituuteen. ihannenaiseni painoindeksi on noin 19 ja hän on siro JA hoikka.


      • hei haloo
        komea mies kirjoitti:

        sirous ja laihuus ei olekaan sama asia.

        minä puhun siroista JA hoikista naisista. sinä olet aika painava tuohon pituuteen. ihannenaiseni painoindeksi on noin 19 ja hän on siro JA hoikka.

        Minkähän takia mua sanotaan päivittäin laihaksi? jos olen sun mielestä aika lihava? varmasti olen ainakin hoikka kun mua kerran laihaksi haikutaan. 19 painoindeksi on jo laiha, ei enää hoikka. Sä nyt et taida oikeesti olla oikein perillä noista suhteista painon ja pituuden suhteen. Aika säälittävää yleensäkin tollanen painon mukaan ihannointi. Kyseletkö naisilta painoa ja pituutta ensimmäisenä? nimittäin niiten arviointi voi olla joskus tosi vaikeeta. Entäs jos naisella mistä oot kiinnostunut on painoindeksi vaikka 22? Musta ainakin tuntuu et sulla on joku ongelma pääässäs.


      • huonosta
        mies 32.... kirjoitti:

        Itsekin katselen tuollaisia naisia. Ongelma on vaan, että parisuhteessa naiset tuppaavat lihomaan. Kyllä se on niin , että kertyvä ylipaino aiheuttaa paljon eroja. Jo silmää ei miellytä, seksielämä kärsii ja oravanpyörä on valmis. Se on eri asia, jos pitää tukevista naisista, itse en valitettavasti pidä.

        seksistä. Eli sänkytaidoissa on silloin miehellä paljon korjattavaa. Se menee niin, että suklaa on seksin korvike. Jos ei hyvää seksiä saa, niin sitä korvaa syömisellä!


      • kasvanut
        komea mies kirjoitti:

        sirous ja laihuus ei olekaan sama asia.

        minä puhun siroista JA hoikista naisista. sinä olet aika painava tuohon pituuteen. ihannenaiseni painoindeksi on noin 19 ja hän on siro JA hoikka.

        aikuiseksi!


      • komea mies
        hei haloo kirjoitti:

        Minkähän takia mua sanotaan päivittäin laihaksi? jos olen sun mielestä aika lihava? varmasti olen ainakin hoikka kun mua kerran laihaksi haikutaan. 19 painoindeksi on jo laiha, ei enää hoikka. Sä nyt et taida oikeesti olla oikein perillä noista suhteista painon ja pituuden suhteen. Aika säälittävää yleensäkin tollanen painon mukaan ihannointi. Kyseletkö naisilta painoa ja pituutta ensimmäisenä? nimittäin niiten arviointi voi olla joskus tosi vaikeeta. Entäs jos naisella mistä oot kiinnostunut on painoindeksi vaikka 22? Musta ainakin tuntuu et sulla on joku ongelma pääässäs.

        sanoin että olet pituuteesi nähden aika painava. en sanonut lihavaksi. mutta lihavillakin voi olla pienet luut, kun pienistä luista puhuit.

        en kysele naisen painoa ja pituutta, olen aika hyvä arvioimaan. se mikä miellyttää silmää on siro ja hoikka.

        musta tuntuu että sulla on joku ongelma päässäsi kun vedät pulttia siitä että sinulle tuntematon mies kuvailee oman ihannenaisensa.


      • komea mies
        kasvanut kirjoitti:

        aikuiseksi!

        kun mies puhuu rehellisesti.


      • ...............
        komea mies kirjoitti:

        siro nainen on painoindeksiltään alle 20. sirous on naisellisuutta parhaimmillaan. rotevat naiset eivät ole naisellisia. luut ei todellakaan törröttäneet mun ex-daamilla jonka painoindeksi oli 19. aivan täydellinen vartalo: siro, hoikka ja timmi. harmi että tuolla vartalotyypillä kysyntäkin on niin kova, ettei tämä ihanuus halunnut vielä vakiintua. helppoahan se on kun saa miehen kuin miehen. sellaisen naisen kun vielä saisi käsiinsä!

        Tosi vaikea arvata, miksi sun ex daami ON tosiaankin ex.

        Jos miehen korvien väliin ei muuta mahdu, kuin naisen painoindeksi, niin ei hyvin pyyhi!

        Veikkaanpa, että nämä ovat provokirjoituksia (onnittelut toimivuudesta), jotka on kirjoittanut joko nainen tai sitten juuri teini-iän ohittanut poika.

        Aikuiset miehet eivät todellakaan keskustele naisten painoindekseistä, eivät ainakaan tervejärkiset. Miettikääpä asiaa toisin päin. Kirjoittaisiko kolmekymppinen nainen vastaavaa tekstiä miehistä, NO EI.

        Kyllä aikuinen tietää, mikä silmää mielyttää ja sillä ei ole mitään tekemistä painoindeksin kanssa.


      • NAINEN......
        komea mies kirjoitti:

        kun mies puhuu rehellisesti.

        Kirjoittaja on nainen, jolla ei kaikki ruuvit ole kohdallaan.


      • komea mies
        NAINEN...... kirjoitti:

        Kirjoittaja on nainen, jolla ei kaikki ruuvit ole kohdallaan.

        juuttuiko se herne noin syvälle nenään?


      • Painoindeksi: 23.9, paino n...
        komea mies kirjoitti:

        sirous ja laihuus ei olekaan sama asia.

        minä puhun siroista JA hoikista naisista. sinä olet aika painava tuohon pituuteen. ihannenaiseni painoindeksi on noin 19 ja hän on siro JA hoikka.

        Kun painoin 56-58 haukuttiin ruman laihaksi ja nyt hoikaksi. Sano mitä sanot mutta tämän pituinen nainen ei ole AIKA PAINAVA jos vaaka näyttää nippanappa alle 60, niin kuin väitit edelliselle kirjoittajalle! Haista *****!


      • .......
        komea mies kirjoitti:

        sanoin että olet pituuteesi nähden aika painava. en sanonut lihavaksi. mutta lihavillakin voi olla pienet luut, kun pienistä luista puhuit.

        en kysele naisen painoa ja pituutta, olen aika hyvä arvioimaan. se mikä miellyttää silmää on siro ja hoikka.

        musta tuntuu että sulla on joku ongelma päässäsi kun vedät pulttia siitä että sinulle tuntematon mies kuvailee oman ihannenaisensa.

        mikä taukki olet, tuon kokoista naista ei kyllä millään pääse sanomaan painavaksi!jos pystyt tapailemaan vain lähes anorektisen laihoja naisia, sulla taitaa itelläs olla aika isoki ongelma päässä.yritätkö kenties pönkittää olematonta itsetuntoasi ?

        sitä paitsi paino ei TODELLAKAAN ole kaikki kaikessa jos nainen on naamasta ruma kuin crossipyörän takarengas niin eipä siinä paljoa enää mikään sirous auta.

        KOKONAISUUS ratkaisee, niin se vain on!


      • komea mies
        ....... kirjoitti:

        mikä taukki olet, tuon kokoista naista ei kyllä millään pääse sanomaan painavaksi!jos pystyt tapailemaan vain lähes anorektisen laihoja naisia, sulla taitaa itelläs olla aika isoki ongelma päässä.yritätkö kenties pönkittää olematonta itsetuntoasi ?

        sitä paitsi paino ei TODELLAKAAN ole kaikki kaikessa jos nainen on naamasta ruma kuin crossipyörän takarengas niin eipä siinä paljoa enää mikään sirous auta.

        KOKONAISUUS ratkaisee, niin se vain on!

        mikä sua vituttaa? anorektikoista en pidä. siro ja hoikka nainen on kaunis.

        itsetuntoni on kunnossa. samaa ei voi sanoa sinusta?


      • huomioo,
        ....... kirjoitti:

        mikä taukki olet, tuon kokoista naista ei kyllä millään pääse sanomaan painavaksi!jos pystyt tapailemaan vain lähes anorektisen laihoja naisia, sulla taitaa itelläs olla aika isoki ongelma päässä.yritätkö kenties pönkittää olematonta itsetuntoasi ?

        sitä paitsi paino ei TODELLAKAAN ole kaikki kaikessa jos nainen on naamasta ruma kuin crossipyörän takarengas niin eipä siinä paljoa enää mikään sirous auta.

        KOKONAISUUS ratkaisee, niin se vain on!

        ootte varmaan huomannu että se on täällä palstalla melkein 24/7 vastailemassa. Luulis että ois parempaaki tekemistä ku kitistä pulskista naisista... Ei niitä pulskia oo pakko katsoa jos pahaa tekee. Jokainen joka on ollu sen kanssa eri mieltä, on sen mukaan kateellinen läski ja ruma ämmä.


      • helv
        komea mies kirjoitti:

        mikä sua vituttaa? anorektikoista en pidä. siro ja hoikka nainen on kaunis.

        itsetuntoni on kunnossa. samaa ei voi sanoa sinusta?

        jos mulle kelpaisivat ainoastaan sixpackin ja
        täydellisen vartalon omaavat miehet, sillon voisit sanoa että mun itsetunto ei ole kunnossa.


      • komea mies
        helv kirjoitti:

        jos mulle kelpaisivat ainoastaan sixpackin ja
        täydellisen vartalon omaavat miehet, sillon voisit sanoa että mun itsetunto ei ole kunnossa.

        miksi helvetissä huolisin naisen joka ei kiihota? juoksisin vain vieraissa.


      • komea mies
        huomioo, kirjoitti:

        ootte varmaan huomannu että se on täällä palstalla melkein 24/7 vastailemassa. Luulis että ois parempaaki tekemistä ku kitistä pulskista naisista... Ei niitä pulskia oo pakko katsoa jos pahaa tekee. Jokainen joka on ollu sen kanssa eri mieltä, on sen mukaan kateellinen läski ja ruma ämmä.

        olet käsittänyt väärin. miksi luet ketjua jonka otsikko saa sinut näkemään punaista? palstalla keskustellaan ihannenaisesta. jos et ole ketjun mukainen ihannenainen, niin mureneeko itsetuntosi siitä? vai mistä kenkä puristaa?


      • saa mun mielestä olla
        komea mies kirjoitti:

        olet käsittänyt väärin. miksi luet ketjua jonka otsikko saa sinut näkemään punaista? palstalla keskustellaan ihannenaisesta. jos et ole ketjun mukainen ihannenainen, niin mureneeko itsetuntosi siitä? vai mistä kenkä puristaa?

        Hei..kyllä mun mielestä saa olla ihanteita..ja täähän on kaiken lisäksi ihannenainen-palsta..c'mon people! Ja mä ainakin haluan, et olen miehelleni ihanne, ettei sillä tosiaan ole tarve juosta vieraissa..ja vastaavasti itelle pitää miehen miellyttää silmää.:) tosin olen alkanut hieman päästää irti tuosta ulkonäkökeskeisyydestä miesten suhteen, sillä loppujen lopuksi komeastakaan miehestä ei ole mitään iloa, jos ei muuten elämänarvot ja elämäntapa ollenkaan natsaa..mutta toisaalta en kyllä oikein vois ihastuakaan ei komeaan mieheen...ja toiseksi itsekin ihailen hoikkia naisia (olen nainen) ja haluan itsekin olla sellainen ja onnekseni olenkin:) painoindeksi on 18-19.


      • komea mies
        saa mun mielestä olla kirjoitti:

        Hei..kyllä mun mielestä saa olla ihanteita..ja täähän on kaiken lisäksi ihannenainen-palsta..c'mon people! Ja mä ainakin haluan, et olen miehelleni ihanne, ettei sillä tosiaan ole tarve juosta vieraissa..ja vastaavasti itelle pitää miehen miellyttää silmää.:) tosin olen alkanut hieman päästää irti tuosta ulkonäkökeskeisyydestä miesten suhteen, sillä loppujen lopuksi komeastakaan miehestä ei ole mitään iloa, jos ei muuten elämänarvot ja elämäntapa ollenkaan natsaa..mutta toisaalta en kyllä oikein vois ihastuakaan ei komeaan mieheen...ja toiseksi itsekin ihailen hoikkia naisia (olen nainen) ja haluan itsekin olla sellainen ja onnekseni olenkin:) painoindeksi on 18-19.

        kiitos tästä kommentista. tämä todellakin on ihannenainen-palsta. ei ole mikään pakko lukea, jos menee herne nenään ja heikko itsetunto murenee.


      • muille keskustelijoille
        komea mies kirjoitti:

        kiitos tästä kommentista. tämä todellakin on ihannenainen-palsta. ei ole mikään pakko lukea, jos menee herne nenään ja heikko itsetunto murenee.

        ja kyllä olet JOKAISTA HAUKKUNUT KESKUSTELUSSA RUMAKSI JA LÄSKIKSI JOS ON ERI MIELTÄ OLLUT!
        HANKI SILMÄLASIT!
        Ei tässä kenelläkään ole heikko itsetunto sillä perusteella että on kanssasi eri mieltä! :)
        Sulle näköjään pitää jankuttaa monta päivää että älyät ettei välttämättä kaikki kauniit, sirot ja hoikat ole kanssasi samaa mieltä.


      • komea mies
        muille keskustelijoille kirjoitti:

        ja kyllä olet JOKAISTA HAUKKUNUT KESKUSTELUSSA RUMAKSI JA LÄSKIKSI JOS ON ERI MIELTÄ OLLUT!
        HANKI SILMÄLASIT!
        Ei tässä kenelläkään ole heikko itsetunto sillä perusteella että on kanssasi eri mieltä! :)
        Sulle näköjään pitää jankuttaa monta päivää että älyät ettei välttämättä kaikki kauniit, sirot ja hoikat ole kanssasi samaa mieltä.

        mistä sinä tiedät kenelle hän vastasi? tietysti minä saan vastata hänelle jos haluan. mikä sinua nyppii? hanki sinä silmälasit.

        "Sulle näköjään pitää jankuttaa monta päivää että älyät ettei välttämättä kaikki kauniit, sirot ja hoikat ole kanssasi samaa mieltä."

        eli kauniit, sirot ja hoikat naiset eivät ole kanssani samaa mieltä siitä että ovat kauniita, siroja ja hoikkia? vai MISTÄ samaa mieltä? onko pääsi pipi?


      • Et taatusti
        komea mies kirjoitti:

        mistä sinä tiedät kenelle hän vastasi? tietysti minä saan vastata hänelle jos haluan. mikä sinua nyppii? hanki sinä silmälasit.

        "Sulle näköjään pitää jankuttaa monta päivää että älyät ettei välttämättä kaikki kauniit, sirot ja hoikat ole kanssasi samaa mieltä."

        eli kauniit, sirot ja hoikat naiset eivät ole kanssani samaa mieltä siitä että ovat kauniita, siroja ja hoikkia? vai MISTÄ samaa mieltä? onko pääsi pipi?

        ole käynyt edes armeijaa?
        Siellä tehdään miehiä, ja loppuu tuollainenkin ihmisten luokitteleminen, ja arvosteleminen.
        Sulla on ollut aika hyvä kasvatus...

        Just tälläinen tyypillinen "mies".


      • komea mies
        Et taatusti kirjoitti:

        ole käynyt edes armeijaa?
        Siellä tehdään miehiä, ja loppuu tuollainenkin ihmisten luokitteleminen, ja arvosteleminen.
        Sulla on ollut aika hyvä kasvatus...

        Just tälläinen tyypillinen "mies".

        tämä on IHANNENAINEN-palsta. jos ihannenaisesta ei saa kirjoittaa IHANNENAINEN-palstalla, niin missä sitten? luet väärää palstaa, jos ihannenaisen kuvaileminen saa sinut noin pois tolaltaan.

        hyvä kasvatus minulla on ollut. haluaisit varmasti piestä äitini kun synnytti pojan joka aikuisena miehenä pitää hoikista, siroista ja kauniista naisista? edes armeijan käynti ei saanut minua pitämään löysistä pullukoista. :D

        niele kiukkusi. kun kasvat aikuiseksi, ymmärrät että et voi muuttaa asioita kiukuttelemalla.


      • omat mielipiteeni. :)
        komea mies kirjoitti:

        tämä on IHANNENAINEN-palsta. jos ihannenaisesta ei saa kirjoittaa IHANNENAINEN-palstalla, niin missä sitten? luet väärää palstaa, jos ihannenaisen kuvaileminen saa sinut noin pois tolaltaan.

        hyvä kasvatus minulla on ollut. haluaisit varmasti piestä äitini kun synnytti pojan joka aikuisena miehenä pitää hoikista, siroista ja kauniista naisista? edes armeijan käynti ei saanut minua pitämään löysistä pullukoista. :D

        niele kiukkusi. kun kasvat aikuiseksi, ymmärrät että et voi muuttaa asioita kiukuttelemalla.

        Keskustelun aloittaja kysyi: "mitäs mieltä te muut olette?"
        Mä olen siihen vastannut, kertonut oman kantani.

        Minua hirvittää/oksettaa se, että tuollainen kuin sinä, on edes syntynyt tähän maailmaan. Sinulla ei ole minkäänlaista suvaitsevaisuutta ja kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan?! Saa ihannoida ihan vapaasti, siitä ei ole kyse, mutta antaisit muidenkin kukkien kukkia, etkä haukkuisi täällä jokaista tuntematonta, joka sinulle mielipiteitänsä kertoo.
        Sitä saa mitä tilaa, eikös :)

        Armeijalla tarkoitin, että siellä opetetaan kuria. Siellä tulee pojista miehiä. Tai ainakin pitäisi tulla. :)


      • komea mies
        omat mielipiteeni. :) kirjoitti:

        Keskustelun aloittaja kysyi: "mitäs mieltä te muut olette?"
        Mä olen siihen vastannut, kertonut oman kantani.

        Minua hirvittää/oksettaa se, että tuollainen kuin sinä, on edes syntynyt tähän maailmaan. Sinulla ei ole minkäänlaista suvaitsevaisuutta ja kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan?! Saa ihannoida ihan vapaasti, siitä ei ole kyse, mutta antaisit muidenkin kukkien kukkia, etkä haukkuisi täällä jokaista tuntematonta, joka sinulle mielipiteitänsä kertoo.
        Sitä saa mitä tilaa, eikös :)

        Armeijalla tarkoitin, että siellä opetetaan kuria. Siellä tulee pojista miehiä. Tai ainakin pitäisi tulla. :)

        oksensitko viinerpullan ulos? :D :D

        nyt ymmärrän, miksi noin paljon kiukuttaa. ;D

        hae konditoriasta uusi. josko sitten tulisi jo parempi mieli. ;)

        paasaat pää punaisena vaikka et edes tunne minua. ainut mitä olen itsestäni kertonut on naisihanteeni: siro, hoikka ja kaunis. sen jälkeen vedit herneen syvälle nenään ja aloitit henkilökohtaisen herjaamisen.

        "etkä haukkuisi täällä jokaista tuntematonta, joka sinulle mielipiteitänsä kertoo."

        voisitko osoittaa missä kohtaa minä HAUKUN JOKAISEN tuntemattoman? valehtelet!

        ainoastaan niille typeryksille, jotka ovat aloittaneet henkilökohtaisen herjaamisen, olen heittänyt piikin takaisin. sinä sen sijaan solvaat minua jatkuvasti vaikka et edes tunne. vaan eipä minua sinun solvaamisesi voisi vähempää kiinnostaa. aivan vapaasti, jos se pahaa oloasi jotenkin helpottaa.

        säälittävää tuo meuhkaamisesi, ei voi muuta sanoa. toivon, että saat itsetuntosi (ja kroppasi) joskus kuntoon.


      • sinä -
        komea mies kirjoitti:

        oksensitko viinerpullan ulos? :D :D

        nyt ymmärrän, miksi noin paljon kiukuttaa. ;D

        hae konditoriasta uusi. josko sitten tulisi jo parempi mieli. ;)

        paasaat pää punaisena vaikka et edes tunne minua. ainut mitä olen itsestäni kertonut on naisihanteeni: siro, hoikka ja kaunis. sen jälkeen vedit herneen syvälle nenään ja aloitit henkilökohtaisen herjaamisen.

        "etkä haukkuisi täällä jokaista tuntematonta, joka sinulle mielipiteitänsä kertoo."

        voisitko osoittaa missä kohtaa minä HAUKUN JOKAISEN tuntemattoman? valehtelet!

        ainoastaan niille typeryksille, jotka ovat aloittaneet henkilökohtaisen herjaamisen, olen heittänyt piikin takaisin. sinä sen sijaan solvaat minua jatkuvasti vaikka et edes tunne. vaan eipä minua sinun solvaamisesi voisi vähempää kiinnostaa. aivan vapaasti, jos se pahaa oloasi jotenkin helpottaa.

        säälittävää tuo meuhkaamisesi, ei voi muuta sanoa. toivon, että saat itsetuntosi (ja kroppasi) joskus kuntoon.

        luulet/uskot että minä olen lihava...?
        En ole. Voit jättää arvailusi jo sikseen koska mikään niistä ei ole osunut oikeaan.

        Henkilökohtaisen herjaamisen? Moni nainen on täällä perustellut mielipiteitään sinulle moneen otteeseen, ja jokaista olet sanonut kateelliseksi läskiksi ämmäksi, ihan vaan siksi että ovat sanoneet sulle vastaan... Sekö on henkilökohtaista herjaamista, kun joku sanoo että hänen mielestään siro voi olla muillakin mitoilla... Sovitaan sitten niin, että se on herjaamista... OK. :)

        Toivon sulle jatkossa hieman avarakatseisempaa ajattelutapaa ja asiallisempaa keskustelutyyliä... Tuo "minä vain olen oikeassa" tyylisi ei kanna minnekään.

        Hyvää kesää! :)


      • komea mies
        komea mies kirjoitti:

        oksensitko viinerpullan ulos? :D :D

        nyt ymmärrän, miksi noin paljon kiukuttaa. ;D

        hae konditoriasta uusi. josko sitten tulisi jo parempi mieli. ;)

        paasaat pää punaisena vaikka et edes tunne minua. ainut mitä olen itsestäni kertonut on naisihanteeni: siro, hoikka ja kaunis. sen jälkeen vedit herneen syvälle nenään ja aloitit henkilökohtaisen herjaamisen.

        "etkä haukkuisi täällä jokaista tuntematonta, joka sinulle mielipiteitänsä kertoo."

        voisitko osoittaa missä kohtaa minä HAUKUN JOKAISEN tuntemattoman? valehtelet!

        ainoastaan niille typeryksille, jotka ovat aloittaneet henkilökohtaisen herjaamisen, olen heittänyt piikin takaisin. sinä sen sijaan solvaat minua jatkuvasti vaikka et edes tunne. vaan eipä minua sinun solvaamisesi voisi vähempää kiinnostaa. aivan vapaasti, jos se pahaa oloasi jotenkin helpottaa.

        säälittävää tuo meuhkaamisesi, ei voi muuta sanoa. toivon, että saat itsetuntosi (ja kroppasi) joskus kuntoon.

        et siis löytänyt yhtään kohtaa, jossa minä haukun jokaisen tuntemattoman. niinpä niin.

        "Moni nainen on täällä perustellut mielipiteitään sinulle moneen otteeseen, ja jokaista olet sanonut kateelliseksi läskiksi ämmäksi, ihan vaan siksi että ovat sanoneet sulle vastaan..."

        oikeinko jokaista olen sanonut "kateelliseksi läskiksi ämmäksi"? linkitä nyt edes yksi kohta, jossa sanon näin? edes yksi? en vittu ole sanonut ketään kateelliseksi läskiksi ämmäksi. onko valehtelu kivaa??? saatko siitä jotain kiksejä?

        "Sekö on henkilökohtaista herjaamista, kun joku sanoo että hänen mielestään siro voi olla muillakin mitoilla..."

        tässä muutama solvausviesti, jos et tiedä mitä tarkoittaa henkilökohtainen solvaaminen:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001777&posting=22000000035975984

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001777&posting=22000000035977737

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001777&posting=22000000035867667

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001777&posting=22000000035878607

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001777&posting=22000000035916912

        "Toivon sulle jatkossa hieman avarakatseisempaa ajattelutapaa ja asiallisempaa keskustelutyyliä...

        toivon että luovut tuntemattomien ihmisten solvaamisesta ja valehtelusta. valehtelu on yhtä rumaa kuin läski.

        "Tuo "minä vain olen oikeassa" tyylisi ei kanna minnekään.""

        vain minä olen oikeassa, kun puhutaan MINUN NAISIHANTEESTANI. sitä ei mikään kiukuttelu ja solvaaminen muuta miksikään.


      • sä vaikutat
        komea mies kirjoitti:

        oksensitko viinerpullan ulos? :D :D

        nyt ymmärrän, miksi noin paljon kiukuttaa. ;D

        hae konditoriasta uusi. josko sitten tulisi jo parempi mieli. ;)

        paasaat pää punaisena vaikka et edes tunne minua. ainut mitä olen itsestäni kertonut on naisihanteeni: siro, hoikka ja kaunis. sen jälkeen vedit herneen syvälle nenään ja aloitit henkilökohtaisen herjaamisen.

        "etkä haukkuisi täällä jokaista tuntematonta, joka sinulle mielipiteitänsä kertoo."

        voisitko osoittaa missä kohtaa minä HAUKUN JOKAISEN tuntemattoman? valehtelet!

        ainoastaan niille typeryksille, jotka ovat aloittaneet henkilökohtaisen herjaamisen, olen heittänyt piikin takaisin. sinä sen sijaan solvaat minua jatkuvasti vaikka et edes tunne. vaan eipä minua sinun solvaamisesi voisi vähempää kiinnostaa. aivan vapaasti, jos se pahaa oloasi jotenkin helpottaa.

        säälittävää tuo meuhkaamisesi, ei voi muuta sanoa. toivon, että saat itsetuntosi (ja kroppasi) joskus kuntoon.

        aivan täydeltä idiootilta!Kun lukee noita sun viestejäs... jauhat vaan naisihannettas että pitää olla siro ja hoikka ja painaa just grammalleen sen verran kun sun mielestä on hyvä.Kun ajattelee jo sun ekaa viestiäs, aloittaja sanoi että bmi20 on hyvä niin sä vastasit että 19 on parempi.Hei haloo, mitä ihmettä??Aivan sama onko 20 vai 19.Ymmärtäisin jos olis aloittajalla ollut että 25 on hyvä, mutta siis yhden verran vähemmän... Että noin tarkkaa...

        Voin kuvitella hyvin kuinka kysyt ensimmäisenä naiselta paljon on hänen bmi :D.Ja sitten et jatka keskustelua hänen kanssaan enempää jos ei ole se 19.

        Ihan turha ihmetellä et sua pidetään täytenä toopena.


      • komea mies
        komea mies kirjoitti:

        oksensitko viinerpullan ulos? :D :D

        nyt ymmärrän, miksi noin paljon kiukuttaa. ;D

        hae konditoriasta uusi. josko sitten tulisi jo parempi mieli. ;)

        paasaat pää punaisena vaikka et edes tunne minua. ainut mitä olen itsestäni kertonut on naisihanteeni: siro, hoikka ja kaunis. sen jälkeen vedit herneen syvälle nenään ja aloitit henkilökohtaisen herjaamisen.

        "etkä haukkuisi täällä jokaista tuntematonta, joka sinulle mielipiteitänsä kertoo."

        voisitko osoittaa missä kohtaa minä HAUKUN JOKAISEN tuntemattoman? valehtelet!

        ainoastaan niille typeryksille, jotka ovat aloittaneet henkilökohtaisen herjaamisen, olen heittänyt piikin takaisin. sinä sen sijaan solvaat minua jatkuvasti vaikka et edes tunne. vaan eipä minua sinun solvaamisesi voisi vähempää kiinnostaa. aivan vapaasti, jos se pahaa oloasi jotenkin helpottaa.

        säälittävää tuo meuhkaamisesi, ei voi muuta sanoa. toivon, että saat itsetuntosi (ja kroppasi) joskus kuntoon.

        missä kohtaa olen haukkunut jokaisen "kateelliseksi läskiksi ämmäksi"? linkitä edes yksi kohta. vai myönnätkö että olet vain säälittävä valehtelija?


      • komea mies
        komea mies kirjoitti:

        oksensitko viinerpullan ulos? :D :D

        nyt ymmärrän, miksi noin paljon kiukuttaa. ;D

        hae konditoriasta uusi. josko sitten tulisi jo parempi mieli. ;)

        paasaat pää punaisena vaikka et edes tunne minua. ainut mitä olen itsestäni kertonut on naisihanteeni: siro, hoikka ja kaunis. sen jälkeen vedit herneen syvälle nenään ja aloitit henkilökohtaisen herjaamisen.

        "etkä haukkuisi täällä jokaista tuntematonta, joka sinulle mielipiteitänsä kertoo."

        voisitko osoittaa missä kohtaa minä HAUKUN JOKAISEN tuntemattoman? valehtelet!

        ainoastaan niille typeryksille, jotka ovat aloittaneet henkilökohtaisen herjaamisen, olen heittänyt piikin takaisin. sinä sen sijaan solvaat minua jatkuvasti vaikka et edes tunne. vaan eipä minua sinun solvaamisesi voisi vähempää kiinnostaa. aivan vapaasti, jos se pahaa oloasi jotenkin helpottaa.

        säälittävää tuo meuhkaamisesi, ei voi muuta sanoa. toivon, että saat itsetuntosi (ja kroppasi) joskus kuntoon.

        että minun ihannenaiseni BMI on noin 19. jos sinä et siihen sovi, niin sekö oikeuttaa sinut solvaamaan? kurkista peiliin, kuka näyttää idiootilta.


      • ...
        omat mielipiteeni. :) kirjoitti:

        Keskustelun aloittaja kysyi: "mitäs mieltä te muut olette?"
        Mä olen siihen vastannut, kertonut oman kantani.

        Minua hirvittää/oksettaa se, että tuollainen kuin sinä, on edes syntynyt tähän maailmaan. Sinulla ei ole minkäänlaista suvaitsevaisuutta ja kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan?! Saa ihannoida ihan vapaasti, siitä ei ole kyse, mutta antaisit muidenkin kukkien kukkia, etkä haukkuisi täällä jokaista tuntematonta, joka sinulle mielipiteitänsä kertoo.
        Sitä saa mitä tilaa, eikös :)

        Armeijalla tarkoitin, että siellä opetetaan kuria. Siellä tulee pojista miehiä. Tai ainakin pitäisi tulla. :)

        "tämä arvon lyyleille arka aihe. mukavahan se on kauniista naisista puhua, vaikka se rumempia näyttääkin kovasti harmittavan. ;)"

        "et tunne minua joten turhaan nalkutat. olen kertonut ainoastaan naisihanteestani, en muuta. kauniista naisista pitävät ovat sinusta siis tyhjäpäitä? olet ilmeisesti itse sitten ruma.
        komea olen ja seuraa riittää, rumimpia saa potkia jaloista. ;)"

        Jos joku sinua haukkunut tyhjäpääksi, niin mietippä minkä takia - olet aika suorapuheinen! Esim.yhtä naista väitit painavaksi, todella siroilla mitoilla, vaikka hän ei mielipidettäsi kysynyt.

        Hei haloo, mitä kyselet mitä mieltä muut ovat, jos ei kerta saa sanoa mitään, mikä sinua ei tyydytä!

        Hauskaa loppuelämää!


      • komea mies
        ... kirjoitti:

        "tämä arvon lyyleille arka aihe. mukavahan se on kauniista naisista puhua, vaikka se rumempia näyttääkin kovasti harmittavan. ;)"

        "et tunne minua joten turhaan nalkutat. olen kertonut ainoastaan naisihanteestani, en muuta. kauniista naisista pitävät ovat sinusta siis tyhjäpäitä? olet ilmeisesti itse sitten ruma.
        komea olen ja seuraa riittää, rumimpia saa potkia jaloista. ;)"

        Jos joku sinua haukkunut tyhjäpääksi, niin mietippä minkä takia - olet aika suorapuheinen! Esim.yhtä naista väitit painavaksi, todella siroilla mitoilla, vaikka hän ei mielipidettäsi kysynyt.

        Hei haloo, mitä kyselet mitä mieltä muut ovat, jos ei kerta saa sanoa mitään, mikä sinua ei tyydytä!

        Hauskaa loppuelämää!

        en kertaakaan haukkunut ketään "kateelliseksi läskiksi ämmäksi", vaikka niin yritit valehdella.

        nuo mitä sanoin oli ihan asiaa sen jälkeen kun muutama matami veti herneen nenään ja suolsi henkilökohtaista herjaa.

        "Esim.yhtä naista väitit painavaksi, todella siroilla mitoilla, vaikka hän ei mielipidettäsi kysynyt."

        minusta ne mitat eivät olleet lainkaan sirot. korostin vain mikä on minun ihannenaiseni: siro JA hoikka. jos on niin herkkä ettei kestä mielipiteitä, on parempi ettei esittele mittojaan. minusta hän on painava siihen pituuteen. ei ihannenainen-ainesta MINULLE. mitä tuosta hernettä nenään vetämään. varmasti joku toinen pitää painavammastakin.

        "Hei haloo, mitä kyselet mitä mieltä muut ovat, jos ei kerta saa sanoa mitään, mikä sinua ei tyydytä!"

        en ole ap. kirjoittaja. en ole kysellyt mitään mielipiteitä keneltäkään. tiedän itse millainen on ihannenaiseni, miksi minua kenekään mielipiteet kiinnostaisi.

        olen kertonut omasta ihannenaisestani joka on hoikka, siro ja kaunis. painoindeksi noin 19. sellainen tyydyttää, täydellisesti. :)


      • ja rumiksi.
        omat mielipiteeni. :) kirjoitti:

        Keskustelun aloittaja kysyi: "mitäs mieltä te muut olette?"
        Mä olen siihen vastannut, kertonut oman kantani.

        Minua hirvittää/oksettaa se, että tuollainen kuin sinä, on edes syntynyt tähän maailmaan. Sinulla ei ole minkäänlaista suvaitsevaisuutta ja kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan?! Saa ihannoida ihan vapaasti, siitä ei ole kyse, mutta antaisit muidenkin kukkien kukkia, etkä haukkuisi täällä jokaista tuntematonta, joka sinulle mielipiteitänsä kertoo.
        Sitä saa mitä tilaa, eikös :)

        Armeijalla tarkoitin, että siellä opetetaan kuria. Siellä tulee pojista miehiä. Tai ainakin pitäisi tulla. :)

        Se kateellinen läski ämmä oli eri keskustelussa, mutta eipä nuo sinun kirjoituksesi juuri kauniimpia ollut kuin tämäkään...

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001777&posting=22000000035797978

        Pidä ihan vapaasti, itse JOS olisin lesbo en katselisi ns.muodotonta painindeksin 19 naista ollenkaan. Enkä ymmärrä miten joku voi sanoa heillä olevan muotoja... Mutta niin kai sitten tiedän mielestänne, hyvä jos on.

        Muodokas, hoikka nainen on minun mielestäni kaikkein paras!


      • Pitkä ja siro tyttö
        komea mies kirjoitti:

        sanoin että olet pituuteesi nähden aika painava. en sanonut lihavaksi. mutta lihavillakin voi olla pienet luut, kun pienistä luista puhuit.

        en kysele naisen painoa ja pituutta, olen aika hyvä arvioimaan. se mikä miellyttää silmää on siro ja hoikka.

        musta tuntuu että sulla on joku ongelma päässäsi kun vedät pulttia siitä että sinulle tuntematon mies kuvailee oman ihannenaisensa.

        Lihas painaa enemmäin kuin läski. Joten painoindeksi on suhteellinen. Olen itse terveydenhoito alalla ja tiedän mistä puhun. Painoindeksi ei aina kerro kaikkea. Esim. mittanauha on sirouden mittarina parempi kuin painoindeksi. Kuin myös silmät. Itse olen 177 cm pitkä ja painan 62 kiloa.


    • lihavan näköinen

      Minulla on sen mallinen vartalo että en näytä hoikalta vaikka painoindeksi on 19,8.

      • en ihan usko

        pakkko sun nyt on hoikalta näyttää tolla indeksillä. laihalta ehkä et...


      • Nelikymppinen ukko

        Kaltaisiisi ikuisiin laihduttajiin törmää useinkin. Läskiä siis löytyy mielestäsi liikaa sieltä ja täältä ja joku kaveri on vieltä tietty niin ja niin hoikka ja niihin mittoihin olisi tarve päästä. Millainenhan on sitten tuo sinun lihava vartalo, jota ei vaakakaan löydä.

        Minä ainakin tykkään vähän rehevämmistä tytöistä jotka ovat sinut itsensä kanssa eivätkä höpötä joutavuuksia.


    • vastaan...

      Oletkohan varma että hän painaa tämän verran?

      Tiedän kokemuksesta, että naiset valehtelevat painostaan. Eli jos olet nähnyt hänet vaa'alla niin voi olla totta, mutta muuten, lisää siihen vielä 2-5kg. Tämä on ihan totista totta, lähes poikkeuksetta jokainen nainen tekee tätä.

      • alkuper.

        olen nähnyt vaaàn lukemat


      • komea mies

        kun ei heillä ole mitään syytä valehdella. pulskat naiset valehtelee aina alakanttiin.


      • on eroa
        komea mies kirjoitti:

        kun ei heillä ole mitään syytä valehdella. pulskat naiset valehtelee aina alakanttiin.

        Hei..hassua lukea noita juttuja tosta naisen ihannepainosta..itse olen 169cm ja painan about 53kg. En koe olevani kovinkaan laiha, ehkä hoikka..ja tahtoisinkin hieman hoikistua. Kuulee usein, että miehet ei pidä laihoista ja eikun ne pitääkin jne...että makunsa kai jokaisella. Missä se laihan ja hoikan ero sitten kulkee?? Ja kun noita ruumiinrakenteitakin on aika monenlaisia...Tuskin kovin moni tosiaan anorektisista pitää. Painoindeksillä 20 ei naisella vielä luut kyllä törrötä, kuten joku täällä taisi väittää ja munki mielestä 60kg (n.170cm,) ei edes ole kovin siro tai hoikka. Pidättekö miehet sitten timmeistä naisista, jotka siis pitää huolta itsestään? Itse käyn aika paljon aerobicissä ja salilla ja lenkillä, joten luullakseni aika hyvässä kunnossa..ja toiseksi olen kuullut, ettei kovin moni mies halua yli 170cm pitkää naista??


      • Provo.........
        on eroa kirjoitti:

        Hei..hassua lukea noita juttuja tosta naisen ihannepainosta..itse olen 169cm ja painan about 53kg. En koe olevani kovinkaan laiha, ehkä hoikka..ja tahtoisinkin hieman hoikistua. Kuulee usein, että miehet ei pidä laihoista ja eikun ne pitääkin jne...että makunsa kai jokaisella. Missä se laihan ja hoikan ero sitten kulkee?? Ja kun noita ruumiinrakenteitakin on aika monenlaisia...Tuskin kovin moni tosiaan anorektisista pitää. Painoindeksillä 20 ei naisella vielä luut kyllä törrötä, kuten joku täällä taisi väittää ja munki mielestä 60kg (n.170cm,) ei edes ole kovin siro tai hoikka. Pidättekö miehet sitten timmeistä naisista, jotka siis pitää huolta itsestään? Itse käyn aika paljon aerobicissä ja salilla ja lenkillä, joten luullakseni aika hyvässä kunnossa..ja toiseksi olen kuullut, ettei kovin moni mies halua yli 170cm pitkää naista??

        EI KANNATA VASTATA TEINIEN JA PIKKUPOIKIEN PROVOKIRJOITUKSIIN!


      • Höpönlöpön!
        komea mies kirjoitti:

        kun ei heillä ole mitään syytä valehdella. pulskat naiset valehtelee aina alakanttiin.

        Mulla on monia kavereita (tosi hoikkia) jotka tätä tekevät, itseni mukaan lukien. Joten kyllä tätä tpahtuu muissakin kuin pulskien piireissä.
        Tietäisit sen, jos olisit nainen.


      • No meinaatko
        Höpönlöpön! kirjoitti:

        Mulla on monia kavereita (tosi hoikkia) jotka tätä tekevät, itseni mukaan lukien. Joten kyllä tätä tpahtuu muissakin kuin pulskien piireissä.
        Tietäisit sen, jos olisit nainen.

        tosiaan et jos on hoikka ja siro et silloin olis jokin tarve painonsa valehdella? Aika outoa sakkia täällä.. :/


      • vaikka moni
        No meinaatko kirjoitti:

        tosiaan et jos on hoikka ja siro et silloin olis jokin tarve painonsa valehdella? Aika outoa sakkia täällä.. :/

        ei sitä ymmärräkään. Ja täydellisyyden tavoittelijoita, ovat ne jotka valahtelee painonsa, joten miksi eivät valehtelisi. ?!
        Naisten vessassakin kuulee kun hoikat ja laihat puhuu että miten ne on läskejä vaikka painaisivat vain 50 kiloa.


      • No tässä
        vaikka moni kirjoitti:

        ei sitä ymmärräkään. Ja täydellisyyden tavoittelijoita, ovat ne jotka valahtelee painonsa, joten miksi eivät valehtelisi. ?!
        Naisten vessassakin kuulee kun hoikat ja laihat puhuu että miten ne on läskejä vaikka painaisivat vain 50 kiloa.

        lienee sit yks poikkeus.. Itse olen pieni ja siro eikä ole koskaan ollut tarvetta valehdella painoa.


      • kokonaisuudessaan?
        No tässä kirjoitti:

        lienee sit yks poikkeus.. Itse olen pieni ja siro eikä ole koskaan ollut tarvetta valehdella painoa.

        Siinä nimittäin sanottiin että "lähes poikkeuksetta kaikki naiset..."


      • komea mies
        on eroa kirjoitti:

        Hei..hassua lukea noita juttuja tosta naisen ihannepainosta..itse olen 169cm ja painan about 53kg. En koe olevani kovinkaan laiha, ehkä hoikka..ja tahtoisinkin hieman hoikistua. Kuulee usein, että miehet ei pidä laihoista ja eikun ne pitääkin jne...että makunsa kai jokaisella. Missä se laihan ja hoikan ero sitten kulkee?? Ja kun noita ruumiinrakenteitakin on aika monenlaisia...Tuskin kovin moni tosiaan anorektisista pitää. Painoindeksillä 20 ei naisella vielä luut kyllä törrötä, kuten joku täällä taisi väittää ja munki mielestä 60kg (n.170cm,) ei edes ole kovin siro tai hoikka. Pidättekö miehet sitten timmeistä naisista, jotka siis pitää huolta itsestään? Itse käyn aika paljon aerobicissä ja salilla ja lenkillä, joten luullakseni aika hyvässä kunnossa..ja toiseksi olen kuullut, ettei kovin moni mies halua yli 170cm pitkää naista??

        sinulla tuntuu olevan mitat kohdallaan. laihoista en ole sanonut pitäväni vaan nimenomaan hoikista JA siroista. painoindeksillä 19 naisen täytyy olla myös sirorakenteinen jotta ei sitten näytä liian laihalta.

        nimenomaan timmi nainen on ihanne! hienoa että ihannenainen-ainesta vielä löytyy.

        mistä olet kuullut ettei kovin moni mies halua yli 170 cm pitkää naista? älä hassuja puhu, pitkäsääriset hoikat daamit kääntää miehen kuin miehen pään. ihannenaiseni pituus on n. 170 -175 cm. toki voi olla muutaman sentin lyhyempi tai pidempi.


      • Ei kiinnosta
        on eroa kirjoitti:

        Hei..hassua lukea noita juttuja tosta naisen ihannepainosta..itse olen 169cm ja painan about 53kg. En koe olevani kovinkaan laiha, ehkä hoikka..ja tahtoisinkin hieman hoikistua. Kuulee usein, että miehet ei pidä laihoista ja eikun ne pitääkin jne...että makunsa kai jokaisella. Missä se laihan ja hoikan ero sitten kulkee?? Ja kun noita ruumiinrakenteitakin on aika monenlaisia...Tuskin kovin moni tosiaan anorektisista pitää. Painoindeksillä 20 ei naisella vielä luut kyllä törrötä, kuten joku täällä taisi väittää ja munki mielestä 60kg (n.170cm,) ei edes ole kovin siro tai hoikka. Pidättekö miehet sitten timmeistä naisista, jotka siis pitää huolta itsestään? Itse käyn aika paljon aerobicissä ja salilla ja lenkillä, joten luullakseni aika hyvässä kunnossa..ja toiseksi olen kuullut, ettei kovin moni mies halua yli 170cm pitkää naista??

        Ei 53 kiloinen kyllä hyvää lupaa eikä tuo 170 senttiäkään plussaa tuo. Kyllä naisen pitää näyttääkin naiselta eikä vain vaateripustimelta.

        Tutkippa esim. vaatekauppojen muovinukkeja. Ne ovat yleensä hoikkia, lanteikkaita ja rintavia. Hyvin hyvin harva nainen on sillä vyötärön ympäryksellä ja painolla sen näköinen. Ne ovat niin sanottuja muotimaailman täydellisiä ihannevartaloita. Sellaisen ylläpitäminen edellyttää paitsi oikeaa ruokavaliota, kuntoilua ja juuri sopivia geenejä, lisäksi noin 20 vuoden ikää. Toisekseen, vaikka olisikin vartolaltaan niin hoikkana niin kurvikas, vähän pulskempana olisi ainakin minun mielestä vielä seksikkäämmän näköinen.


      • komea mies
        Höpönlöpön! kirjoitti:

        Mulla on monia kavereita (tosi hoikkia) jotka tätä tekevät, itseni mukaan lukien. Joten kyllä tätä tpahtuu muissakin kuin pulskien piireissä.
        Tietäisit sen, jos olisit nainen.

        miksi valehtelisivat? jos on ihannemitoissa, ei ole mitään syytä väittää olevansa alipainoinen.


      • naisella
        komea mies kirjoitti:

        miksi valehtelisivat? jos on ihannemitoissa, ei ole mitään syytä väittää olevansa alipainoinen.

        ei ole tarvetta valahdella mistään mitään, koska tietää 100% olevansa sopiva!? Nyt et kyllä tiedä yhtikäs mistään mitään, mun tuntemat hoikat naiset on ollu itsetunnoltaan heikompia kuin ne normaalimmat. Tiedän sen, koska minulla on ollut/ja on kaiken kokoisia kavereita, eikä se kokoon katso onko hyvä itseluottamus vai ei. Lähes jokainen laihakin nainen haluaa laihtua, tai edes kiinteytyä! joten elä puhu asiasta, josta et näköjään tiedä yhtään mitään. :)


      • siihen
        kokonaisuudessaan? kirjoitti:

        Siinä nimittäin sanottiin että "lähes poikkeuksetta kaikki naiset..."

        sävyyn et ajattelin vastata takaisin samalla tyylillä.


      • kantaan!
        siihen kirjoitti:

        sävyyn et ajattelin vastata takaisin samalla tyylillä.

        ...


      • olet oikeassa
        kantaan! kirjoitti:

        ...

        joidenkin suhteen mut ei kannata yleistää. Ihmisiä on monenlaisia.


      • sopusuhtainen nainen
        komea mies kirjoitti:

        kun ei heillä ole mitään syytä valehdella. pulskat naiset valehtelee aina alakanttiin.

        Mun painoindeksi on jotain 24 luokkaa,
        pituutta löytyy 166cm, ja painoa 68kg.

        Miks tänne pitäs valehdella, eihän kukaan sua tunnista?

        Ja mulla on mies, joka on todella urheilullinen, ja tykkää musta just tämmösenä, mulla ei oo läskiä, minulla on naisellisia muotoja!


      • komea mies
        naisella kirjoitti:

        ei ole tarvetta valahdella mistään mitään, koska tietää 100% olevansa sopiva!? Nyt et kyllä tiedä yhtikäs mistään mitään, mun tuntemat hoikat naiset on ollu itsetunnoltaan heikompia kuin ne normaalimmat. Tiedän sen, koska minulla on ollut/ja on kaiken kokoisia kavereita, eikä se kokoon katso onko hyvä itseluottamus vai ei. Lähes jokainen laihakin nainen haluaa laihtua, tai edes kiinteytyä! joten elä puhu asiasta, josta et näköjään tiedä yhtään mitään. :)

        mutta olenkin seurustellut vain vahvan itsetunnon omaavien kauniiden daamien kanssa.


      • oletkin
        komea mies kirjoitti:

        mutta olenkin seurustellut vain vahvan itsetunnon omaavien kauniiden daamien kanssa.

        VAIN seurustellut heidän kanssaan, koska naiset ovat huomanneet minkälainen tyhjäpää olet :D.Ei kukaan pitkään vakavasti voi sun kanssas ollakaan.
        Ja kuinkas komea sitten oletkaan??


      • komea mies
        oletkin kirjoitti:

        VAIN seurustellut heidän kanssaan, koska naiset ovat huomanneet minkälainen tyhjäpää olet :D.Ei kukaan pitkään vakavasti voi sun kanssas ollakaan.
        Ja kuinkas komea sitten oletkaan??

        et tunne minua joten turhaan nalkutat. olen kertonut ainoastaan naisihanteestani, en muuta. kauniista naisista pitävät ovat sinusta siis tyhjäpäitä? olet ilmeisesti itse sitten ruma.

        komea olen ja seuraa riittää, rumimpia saa potkia jaloista. ;)


    • kantaa

      aiheeseen sen kummemmin, huvittaa kun naiset samalla vaativat mieheltä samanlaisia ominaisuuksia mm. pituus (mistä on ollut muutamakin ketju), mutta naisilta itseltään ei saisi vaatia mitään.

      • onko....

        vaatimukset realistisia... Jos minä vaadin itselleni yli 175cm miehen, niin ei se ole sama asia lähellekään, kuin että tässä ketjussa vaaditaan painoindeksiä 20. Siis kuka idiootti menee treffeille ja antaa lemput kun kuulee että painoindeksi sattuu olemaankin yli sen. Siis tosi idiootti! sellainen joka saa olla loppuelämänsäkin yksin! Minun mielipide!
        Mutta vaatikoon, kaikkea ei elämässä vain tahdo saamaan. Ihan huomautuksena vain... :)


      • seikan, että

        jos kyseessä on vieläpä aikuinen mies ja joka etsii aikuista naista (huom.ei juuri 18 täyttänyttä) niin... saa haaveilla, toivotaan että löytyy...


      • ukkeli82
        seikan, että kirjoitti:

        jos kyseessä on vieläpä aikuinen mies ja joka etsii aikuista naista (huom.ei juuri 18 täyttänyttä) niin... saa haaveilla, toivotaan että löytyy...

        lihas se on joka painaa, ei läski...


      • jotka on vähän lyhyempiä

        eli en pidä hujopeista tai laihoista, ja leveät hartiat on bonusta =) Painian kroppa: nam! Mutta en minä sentään painoa kyttää, sehän olisi naurettavaa! Eikä mua kiinnosta toisen painoindeksit. Niin kuin joku täällä jo kirjoitti, katsojasta riippuu mikä miellyttää omaa silmää.


      • komea mies

        naiset pitäisi hyväksyä vatsamakkaroineen. mieheltä sen sijaan vaaditaan aina vähintään 180 cm pituutta, miehekkään komeaa ulkonäköä ja varallisuutta.

        mies saa vaatia siinä missä nainenkin. minun ei tarvitse huolia pulskaa ja löysää muijaa. ;) miksi huolisinkaan kun kauniita, siroja, timmejä ja hoikkia naisia vielä löytyy. onneksi!


      • vaaditaan
        komea mies kirjoitti:

        naiset pitäisi hyväksyä vatsamakkaroineen. mieheltä sen sijaan vaaditaan aina vähintään 180 cm pituutta, miehekkään komeaa ulkonäköä ja varallisuutta.

        mies saa vaatia siinä missä nainenkin. minun ei tarvitse huolia pulskaa ja löysää muijaa. ;) miksi huolisinkaan kun kauniita, siroja, timmejä ja hoikkia naisia vielä löytyy. onneksi!

        Tai musta ainakin tuntuu niin..olen hoikka ja urheilullinen sekä pidän itsestäni huolta ja olen useimmiten huolitellun näköinen..ja kyllä musta tuntuu, et miehet haluaiskin mun olevan. tai ehkä itse vaadin itseltäni hyvää ulkonäköä, en oikeastaan ajattele mitä miehet haluaa. kauniista ulkonäöstä voi olla myös haittaa, sillä silloin on vaara joutua näiden ns. pelimiesten hampaisiin. tuntuukin, että tälläkin hetkellä olen sellaisen koukussa...;) en siis halua kuulostaa itserakkaalta, mutta olen hoikka ja mulla on vaaleat pitkät hyväkuntoiset hiukset ja kauniiksi kehuttu naamakin..ni,mun pointti on et on musta aina tuntunut siltä, että miehille pitäs olla niin nätti ja timmi...


      • naisia.
        komea mies kirjoitti:

        naiset pitäisi hyväksyä vatsamakkaroineen. mieheltä sen sijaan vaaditaan aina vähintään 180 cm pituutta, miehekkään komeaa ulkonäköä ja varallisuutta.

        mies saa vaatia siinä missä nainenkin. minun ei tarvitse huolia pulskaa ja löysää muijaa. ;) miksi huolisinkaan kun kauniita, siroja, timmejä ja hoikkia naisia vielä löytyy. onneksi!

        Ehkä löytyykin näitä naisia, mutta ei selvästi sinulle. Muuten sinulla ei olisi aikaa olla täällä päiväkausia vikisemässä aiheesta.


      • komea mies
        naisia. kirjoitti:

        Ehkä löytyykin näitä naisia, mutta ei selvästi sinulle. Muuten sinulla ei olisi aikaa olla täällä päiväkausia vikisemässä aiheesta.

        vikisemässä? keskustelen kuten muutkin. onpa tämä arvon lyyleille arka aihe. mukavahan se on kauniista naisista puhua, vaikka se rumempia näyttääkin kovasti harmittavan. ;)


      • ottaa näitä
        komea mies kirjoitti:

        vikisemässä? keskustelen kuten muutkin. onpa tämä arvon lyyleille arka aihe. mukavahan se on kauniista naisista puhua, vaikka se rumempia näyttääkin kovasti harmittavan. ;)

        naisia päähän. Minä en ainakaan ruma ole, tuskin moni muukaan, joka sulle vastailee.
        Sulla on niin idioottimainen pinnallinen kirjottelutyyli, että tuskin seurustelet kenenkään kanssa, vaan takuulla oot tullu just jätetyksi jonkun hottiksen toimesta.
        Heti kun joku sulle kirjoittaa jotain susta, niin sä haukut sitä läskiksi tai rumaksi. :D
        Eli sun kanssasi kauniit ovat aina samaa mieltä, tai ne ovat automaattisesti rumia? :D


      • komea mies
        ottaa näitä kirjoitti:

        naisia päähän. Minä en ainakaan ruma ole, tuskin moni muukaan, joka sulle vastailee.
        Sulla on niin idioottimainen pinnallinen kirjottelutyyli, että tuskin seurustelet kenenkään kanssa, vaan takuulla oot tullu just jätetyksi jonkun hottiksen toimesta.
        Heti kun joku sulle kirjoittaa jotain susta, niin sä haukut sitä läskiksi tai rumaksi. :D
        Eli sun kanssasi kauniit ovat aina samaa mieltä, tai ne ovat automaattisesti rumia? :D

        vaan naisihanteestani - tämä kun on, jos pääsi unohtumaan, palsta nimeltään ihannenainen. jos palstan jutut ovat mielestäsi pinnallisia ja pahoitat niistä mielesi, älä lue.

        ja kaikki veikkauksesi minun suhteeni menivät aivan pieleen.


    • hauska keskustelu...

      Täällä "komea mies" yrittää vakuuttaa että kaikkien miesten ihannenainen on sellainen kuin sen hänen mielestään pitäisi olla. Ja neidot ovat sitten vakuuttuneita että näin on ja että "komea mies" on IRL komea...

      Ei saa olla hapan! Jos joku yksilö tykkää laihoista naisista, niin so what! Mun oma painoindeksi on 26 ja mua haukutaan sopusuhtaiseksi taikka hoikaksi! Ja olen siis mies. Mä olen vähän sitä mieltä että juoskaa te vain sen BMI:n perässä ihan rauhassa. Ja mä muuten tykkään että nainen on parhaimmillaan pikkuisen pyöreänä. Sitä on paljon, paljon mukavampi pitää sylissä kuin sellaista... no ei paljon anorektikosta poikkeavaa! Tämän päätin muuten jo kauan sitten (30v) kun olin ihastunut tuollaiseen kukkakeppiin ja ensisyleily oli kyllä sellainen pettymys että päätin ettei ikinä enää tällaista!

      Ja mä muuten tiedän mitä on anoreksia...

      Enkä mä kuitenkaan tarkoita että kaikki ajattelee mun tavalla. Jokainen saa tykätä mistä tykkää, mutta ei saa yleistää!

      • komea mies

        tässä ketjussa muutama mies kertoo omasta ihanteestaan, joka tuntuu olevan vallitseva ainakin Stadin yöelämässä. maalla pidetään varmasti pulskemmista.


      • :OD
        komea mies kirjoitti:

        tässä ketjussa muutama mies kertoo omasta ihanteestaan, joka tuntuu olevan vallitseva ainakin Stadin yöelämässä. maalla pidetään varmasti pulskemmista.

        tsiisus...sain hyvät naurut tosta sun jutustas. Kiitos.


      • painan
        :OD kirjoitti:

        tsiisus...sain hyvät naurut tosta sun jutustas. Kiitos.

        Kyllä on hyödyllistä lukea tätä palstaa. Nyt ainakin tiedän millaista miestä sinkkuna varoa. Sellaista jolla on painoindeksirajat! Mistähän tällaisen tunnistaa jotta osaa välttää? En halua että kelpaan jollekin vain siksi että BMI on alle 20. Ja voisko tänne perustaa sellaisen palstan kuin inhokkimies?

        Ehdottomasti ihannemieheni on sellainen joka ei tiedä painosta ja painoindekseistä mitään. Vaikka inhottaa tuollainen painonkyttäys, niin täytyy kyllä antaa tunnustusta tuolle että ihanne BMI ei näillä miehillä sentään ole 16 niinkuin joillain miehillä tällä palstalla. 19-20 on sentään ihan normaali liikuntaa harrastavalla ja terveellisesti syövällä. 20 varsinkin on oikein terve. BMI 19 itsellä ainakin vaatii paastoamista, mutta paastokin on terveellistä silloin tällöin.

        Ovatkohan nämä miehet jotka asettaa painorajoja naisille, niin paastonneet tai dietanneet itse koskaan? Suosittelen ainakin tälle komealle miekkoselle viikon, parin mehupaastoa. Saapi vähän uutta näkökulmaa ja puhdistaa myös mieltä! Muista suolihuuhtelu joka päivä!


      • komea mies
        painan kirjoitti:

        Kyllä on hyödyllistä lukea tätä palstaa. Nyt ainakin tiedän millaista miestä sinkkuna varoa. Sellaista jolla on painoindeksirajat! Mistähän tällaisen tunnistaa jotta osaa välttää? En halua että kelpaan jollekin vain siksi että BMI on alle 20. Ja voisko tänne perustaa sellaisen palstan kuin inhokkimies?

        Ehdottomasti ihannemieheni on sellainen joka ei tiedä painosta ja painoindekseistä mitään. Vaikka inhottaa tuollainen painonkyttäys, niin täytyy kyllä antaa tunnustusta tuolle että ihanne BMI ei näillä miehillä sentään ole 16 niinkuin joillain miehillä tällä palstalla. 19-20 on sentään ihan normaali liikuntaa harrastavalla ja terveellisesti syövällä. 20 varsinkin on oikein terve. BMI 19 itsellä ainakin vaatii paastoamista, mutta paastokin on terveellistä silloin tällöin.

        Ovatkohan nämä miehet jotka asettaa painorajoja naisille, niin paastonneet tai dietanneet itse koskaan? Suosittelen ainakin tälle komealle miekkoselle viikon, parin mehupaastoa. Saapi vähän uutta näkökulmaa ja puhdistaa myös mieltä! Muista suolihuuhtelu joka päivä!

        pysyäkseen painoindeksissä 19. on minulla ollut montakin naisystävää, joiden BMI on ollut 19 ilman mitään paastoamista. itse asiassa nämä naiset söivät enemmän kuin yksikään työpaikan salaattia pupertava pullukka. siro ruumiinrakenne, liikunnallisuus ja vilkas aineenvaihdunta pitää linjoista huolen ilman paastoa.

        en pidä dieetillä lahduttavista. sellaiset tuppaa lihomaan ennen pitkää.


      • Inkeri37
        painan kirjoitti:

        Kyllä on hyödyllistä lukea tätä palstaa. Nyt ainakin tiedän millaista miestä sinkkuna varoa. Sellaista jolla on painoindeksirajat! Mistähän tällaisen tunnistaa jotta osaa välttää? En halua että kelpaan jollekin vain siksi että BMI on alle 20. Ja voisko tänne perustaa sellaisen palstan kuin inhokkimies?

        Ehdottomasti ihannemieheni on sellainen joka ei tiedä painosta ja painoindekseistä mitään. Vaikka inhottaa tuollainen painonkyttäys, niin täytyy kyllä antaa tunnustusta tuolle että ihanne BMI ei näillä miehillä sentään ole 16 niinkuin joillain miehillä tällä palstalla. 19-20 on sentään ihan normaali liikuntaa harrastavalla ja terveellisesti syövällä. 20 varsinkin on oikein terve. BMI 19 itsellä ainakin vaatii paastoamista, mutta paastokin on terveellistä silloin tällöin.

        Ovatkohan nämä miehet jotka asettaa painorajoja naisille, niin paastonneet tai dietanneet itse koskaan? Suosittelen ainakin tälle komealle miekkoselle viikon, parin mehupaastoa. Saapi vähän uutta näkökulmaa ja puhdistaa myös mieltä! Muista suolihuuhtelu joka päivä!

        En harrasta liikuntaa, enkä syö terveellisesti. Tykkään rasvaisista ruoista, suklaasta ym. herkuista. Eli päästään asiaan :) Pituutta minulla 156cm. ja painoa 41kg. Ei kaikille ole paino kiinni siitä,mitä syö tai tekee. Olen onnellisessa asemassa siinä suhteen. Synnytin ja paino tippui vuodessa samaan mitä olen 16 vuotiaasta saakka painanut. Jotkut voi sanoa laihaksi tai siroksi tai anorektiseksi, mutta mitä siitä? Itse painoni kannan :)


    • painoindeksi ei

      kerro mitään. Pidän naisena tärkeämpänä että vyötärönmitta olisi naisilla alle 80cm. Oma BMI on varmaan 23 ja olen 165cm pitkä. "Ylimääräinen" paino on yläkropassa kun rinnanympärys on 93cm. vyötärönmitta taas on 73cm. BMI on siis vain suuntaa antava luku, jos nainen on lihaksikas tai rintava niin väistämättä tuo luku on suurempi kuin 19.

      • komea mies

        timmit naiset on lihaksikkaita, ei mitään muskelimimmejä vaan naisellisen timmejä, lihakset siis hyvässä kunnossa. BMI 19 on sirolle, hoikalle ja timmille naiselle ideaali. rintavista naisista en välitä, ovat emäntätyyppisiä. terhakat b-kupin rinnat on sirolla ja hoikalla naisella kaikkein kauneimmat.


      • tunnen montakin
        komea mies kirjoitti:

        timmit naiset on lihaksikkaita, ei mitään muskelimimmejä vaan naisellisen timmejä, lihakset siis hyvässä kunnossa. BMI 19 on sirolle, hoikalle ja timmille naiselle ideaali. rintavista naisista en välitä, ovat emäntätyyppisiä. terhakat b-kupin rinnat on sirolla ja hoikalla naisella kaikkein kauneimmat.

        joihin tämä sun kuvauksesi sopii, mutta ei niillä mitään lihaksia ole. Ne on luuta ja nahkaa ja nahan alla löysää rasvaa. Rasva painaa vähemmän kuin lihas.


      • .......
        tunnen montakin kirjoitti:

        joihin tämä sun kuvauksesi sopii, mutta ei niillä mitään lihaksia ole. Ne on luuta ja nahkaa ja nahan alla löysää rasvaa. Rasva painaa vähemmän kuin lihas.

        joiden painoindeksi on juurikin tuo 19-20. Ihan oikeaa lihasta, eikä rasvaa. Ovat vartaloltaan juuri näitä ihanteita: siroja ja timmejä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe