PINKIT HIUKSET

Reettaaa

heipskukkuu ! (:

Oon täs miettiny hiusten värjäämistä pinkeiksi, mut en löydä mistää kestoväriä. Kaikki erikoiset hiusvärit on shokkivärejä. Mist löytäisin pinkin kestovärin ? Jos tiiätte olkaa kilttejä ja kertokaa heti ! Kertokaa kans jos teil on jotai huonoi kokemuksii pinkeist hiuksista. :)

Kiitos !

12

6109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • somebody**

      valmiina olla pinkkiä kestoväriä.. sekottelemalla eri värejä varmaan saa.. sekin on tietysti vähä riskipeliä. täytyy tietää mitä tekee.

    • Alan ammattilainen

      eipä löydy kaupoista pinkkiä kestoväriä ja todellakin tuo sekoittelu omineen on aika riskaapeliä touhua. Sinuna kävelisin kampaajalle ja esität hänelle toiveen niin uskon että pääsette hyvään ratkaisuun

    • Tyt.

      Itelläni oli tossa taannoin jonkun aikaa pinkit hiukset, ihan shokkivärillä vaan. Mutta se väri pysyi tosi hyvin päässä. Tietty riippuu kait hieman hiusten pituudestakin, itelläni oli suht lyhyet. Sellainen yksi shokkiväripurkki kun kesti hyvinkin kauan siihen tukkaan.

      Itse silloin pistin pari värinpoistoa ja siihen suoraan päälle shokkiväri. Ekalla kerralla purkista meni vajaa puolet. Sitten jatkossa noin kerran viikossa tein niin, että hiustenpesun jälkeen sekoitin hoitoaineeseen sitä shokkiväriä ja annoin olla päässä kymmenisen minuuttia. Niin ja tosiaan vaikka purkissa lukee joitain että vaikutusaika vartti, puoli tuntia tms, niin annoin ekalla kertaa olla ainakin pari tuntia sen. Se kun ei vahingoita hiuksia.

      Kyseistä väriä saa ainakin Cyber Shopista, sävy Pinkissimo. http://www.cybershop.fi/product/1043/crazy_color__pinkissimo_c24/

      Tuossa sanotaan että kestää 8-12 pesua, mutta itse en ihan usko sitä kokemuksesta.:D

    • PinkFunGirly

      pinkit hiukset. ne oli tooooooosi ihanat. oli ihan kestoväri ku kävin kysyyn kampaajalla neuvoja ni ne sitte oli seuraavana päivänä tehny mulle pinkin kestovärin aijjaih kun oli ihana! itsenikin tekee mieli vielä kokeilla vaikka mitä mutta aina välttis ihan täys blondi hiuksiin ei mitä vaan viitsi tehä .. en oo koskaa värjänny niitä .. mulla on ihan oikeesti blondit hiukset. eli ei viitsi kyl tehdä mitään hirveitä värjäyksiä. itse olen kerran vaan värjänny pinkeiks. ja oli aika kivat. vaikka haluaisin välillä muutosta mutta en itse viihti tehdä ku katuisin sit kuiteski =) eli kantsii pohtii aina tosi kauan ennenku tekee jotain suuria muutoksia hiuksiinsa terv. onnellinen blondi

    • ent.kaunis BLONDI

      Mulla oli ennen ihanat piiitkät blondit hiukset, jotka kävin sitten parturissa värjäyttämässä pinkeiksi. Nyt harmittaa tosi kovin, sillä väri oli kestoväri ja tämä kun ei lähde pois värjäämällä vaan pitäisi leikata melkein kaljuksi jos tahdon blondit takaisin. Värinpoistoja joutuisi tekemään sen 6 kappaletta jonka jälkeen olisi niin raiskatut että huhhuh. Värjään varmaan nämä tummaksi ja sen tummaksi värjäämiseenkin menee 3 kertaa ettei se pinkki tule hiuksista esiin. Jonkulle voi tietysti pinkit hiukset sopia, ja onhan nämä nyt iha kivat, mutta ehdotan tosiaan että et värjää kestovärillä niinkuin minä hölmö tein...

    • jiiiiiiiii

      ELI VOIKO KÄYDÄKAMPAAJALLA VÄRJÄYTTÄMÄLLÄ KESTOVÄRILLÄ?

    • mimikoo

      Täytyy sanoo, et ite ku kävin kampaajalla värjäämässä pinkiksi, ni ei pysyny päässä kauaakaan, suunnilleen kahen pesun jälkeen oli jo reilusti haalistunut :/

    • mactiq

      Kerrompa vinkin, tilaa suoraan netistä SUORAVÄRI nimellä pinkkiä (ota hiukan tummempi sävy kuin mitä haluat lopputuloksen olevan)..itse ostin Joensuun undergroundista 9,90e maksavan suoravärin ja väri vain kestää, kestää ja kestää! :)

    • gngnmn

      itte tilasin cyperist pinkkiä väriä ja väri on pysyny hyvin :)

    • tiedän mistä puhun

      Kestovärinä pinkkiä ei ole, MUTTA kampaajat tekevät SUORAVÄRIIN tietyn seoksen, jolla siitä tulee kestoväri. Tämä väri ei vain lähde pois muutakun kampaajalla, eli kotikonstein ja vaalennuksin ei edes kannata yrittää.

    • jaa-a

      Elumenia sanotaan melkein kestoväriksi ja siitä löytyy sävynä pinkki. Itselläni oli kerran päässä se ja kestihän se ihan nättinä pari viikkoa. Ehkä kuitenkin edullisempi värjätä shokkivärillä (manic panic paras).

      • Anonyymi

        Värjäsin just sillä pinkillä manic panicin värillä nii ei lähe pois tulee esiin punasen värin alta vaikka kuinka värjäis punasta päälle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1982
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1403
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      479
      1085
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      49
      961
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe