heipskukkuu ! (:
Oon täs miettiny hiusten värjäämistä pinkeiksi, mut en löydä mistää kestoväriä. Kaikki erikoiset hiusvärit on shokkivärejä. Mist löytäisin pinkin kestovärin ? Jos tiiätte olkaa kilttejä ja kertokaa heti ! Kertokaa kans jos teil on jotai huonoi kokemuksii pinkeist hiuksista. :)
Kiitos !
PINKIT HIUKSET
12
6343
Vastaukset
- somebody**
valmiina olla pinkkiä kestoväriä.. sekottelemalla eri värejä varmaan saa.. sekin on tietysti vähä riskipeliä. täytyy tietää mitä tekee.
- Alan ammattilainen
eipä löydy kaupoista pinkkiä kestoväriä ja todellakin tuo sekoittelu omineen on aika riskaapeliä touhua. Sinuna kävelisin kampaajalle ja esität hänelle toiveen niin uskon että pääsette hyvään ratkaisuun
- Tyt.
Itelläni oli tossa taannoin jonkun aikaa pinkit hiukset, ihan shokkivärillä vaan. Mutta se väri pysyi tosi hyvin päässä. Tietty riippuu kait hieman hiusten pituudestakin, itelläni oli suht lyhyet. Sellainen yksi shokkiväripurkki kun kesti hyvinkin kauan siihen tukkaan.
Itse silloin pistin pari värinpoistoa ja siihen suoraan päälle shokkiväri. Ekalla kerralla purkista meni vajaa puolet. Sitten jatkossa noin kerran viikossa tein niin, että hiustenpesun jälkeen sekoitin hoitoaineeseen sitä shokkiväriä ja annoin olla päässä kymmenisen minuuttia. Niin ja tosiaan vaikka purkissa lukee joitain että vaikutusaika vartti, puoli tuntia tms, niin annoin ekalla kertaa olla ainakin pari tuntia sen. Se kun ei vahingoita hiuksia.
Kyseistä väriä saa ainakin Cyber Shopista, sävy Pinkissimo. http://www.cybershop.fi/product/1043/crazy_color__pinkissimo_c24/
Tuossa sanotaan että kestää 8-12 pesua, mutta itse en ihan usko sitä kokemuksesta.:D - PinkFunGirly
pinkit hiukset. ne oli tooooooosi ihanat. oli ihan kestoväri ku kävin kysyyn kampaajalla neuvoja ni ne sitte oli seuraavana päivänä tehny mulle pinkin kestovärin aijjaih kun oli ihana! itsenikin tekee mieli vielä kokeilla vaikka mitä mutta aina välttis ihan täys blondi hiuksiin ei mitä vaan viitsi tehä .. en oo koskaa värjänny niitä .. mulla on ihan oikeesti blondit hiukset. eli ei viitsi kyl tehdä mitään hirveitä värjäyksiä. itse olen kerran vaan värjänny pinkeiks. ja oli aika kivat. vaikka haluaisin välillä muutosta mutta en itse viihti tehdä ku katuisin sit kuiteski =) eli kantsii pohtii aina tosi kauan ennenku tekee jotain suuria muutoksia hiuksiinsa terv. onnellinen blondi
- ent.kaunis BLONDI
Mulla oli ennen ihanat piiitkät blondit hiukset, jotka kävin sitten parturissa värjäyttämässä pinkeiksi. Nyt harmittaa tosi kovin, sillä väri oli kestoväri ja tämä kun ei lähde pois värjäämällä vaan pitäisi leikata melkein kaljuksi jos tahdon blondit takaisin. Värinpoistoja joutuisi tekemään sen 6 kappaletta jonka jälkeen olisi niin raiskatut että huhhuh. Värjään varmaan nämä tummaksi ja sen tummaksi värjäämiseenkin menee 3 kertaa ettei se pinkki tule hiuksista esiin. Jonkulle voi tietysti pinkit hiukset sopia, ja onhan nämä nyt iha kivat, mutta ehdotan tosiaan että et värjää kestovärillä niinkuin minä hölmö tein...
- jiiiiiiiii
ELI VOIKO KÄYDÄKAMPAAJALLA VÄRJÄYTTÄMÄLLÄ KESTOVÄRILLÄ?
- mimikoo
Täytyy sanoo, et ite ku kävin kampaajalla värjäämässä pinkiksi, ni ei pysyny päässä kauaakaan, suunnilleen kahen pesun jälkeen oli jo reilusti haalistunut :/
- mactiq
Kerrompa vinkin, tilaa suoraan netistä SUORAVÄRI nimellä pinkkiä (ota hiukan tummempi sävy kuin mitä haluat lopputuloksen olevan)..itse ostin Joensuun undergroundista 9,90e maksavan suoravärin ja väri vain kestää, kestää ja kestää! :)
- gngnmn
itte tilasin cyperist pinkkiä väriä ja väri on pysyny hyvin :)
- tiedän mistä puhun
Kestovärinä pinkkiä ei ole, MUTTA kampaajat tekevät SUORAVÄRIIN tietyn seoksen, jolla siitä tulee kestoväri. Tämä väri ei vain lähde pois muutakun kampaajalla, eli kotikonstein ja vaalennuksin ei edes kannata yrittää.
- jaa-a
Elumenia sanotaan melkein kestoväriksi ja siitä löytyy sävynä pinkki. Itselläni oli kerran päässä se ja kestihän se ihan nättinä pari viikkoa. Ehkä kuitenkin edullisempi värjätä shokkivärillä (manic panic paras).
- Anonyymi
Värjäsin just sillä pinkillä manic panicin värillä nii ei lähe pois tulee esiin punasen värin alta vaikka kuinka värjäis punasta päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767