koirien huima suosio lemmikkeinä naisilla onkin kuulemma jotain muuta kuin hoivaviettiä tai harrastusta. Naiset osaavat käyttää näitä viattomia luontokappaleita omien tarpeidensa tyydyttämiseen samoin kuin riistävät miehiäkin omien etujen vuoksi, ahneudella ei ole rajoja, sanoi Samantha.
Naiset ja koirat
10
2386
Vastaukset
- siksipä.
Tiedetään, siksipä ei tosiaan kiinnosta yksikään nainen jolla on joku karvainen "kumppani".
- tarpeita
näillä nelijalkaisilla ystävillä sitten tyydytetään? Mulle se ainakin on seuralainen ja ystävä ja minä yritän tyydyttää sen tarpeet parhaani mukaan. Leikkiä, ulkoilla, liikkua, helliä, ruokkia, hemmotella....
- ja seuralainen
Koira on ihmisen paras ystävä. Se vilpitön ja uskollinen katse vie voiton. Siihen voi luottaa ja siitä on aina seuraa niin lenkille kuin henkiseen tarpeeseen. Suosittelen koiraa kaikille...hankkikaa koira ja unohtakaa miehet. Koira tekee teidät onnellisemmaksi.
- dlfkjgldfkgjldfjk
Joo, omituisena kyllä pidän sitä että ihminen ottaa lemmikkieläimen, varsinkin koiran. Jotenkin sairasta ottaa joku toinen eläin omistukseensa ja tehdä siitä riippuvainen itsestään. Sama pätee myös miehiin tietenkin.
- olla tyhmä
en tosiaan ymmärrä mihin tuolla tekstillä pyritään. Viitataanko tässä nyt eläinseksi tapauksiin vai mitä ihmettä??
Melkoista yleistystä taas, mutta niinhän nuo kaikki tekstit oli kyse miehistä tai naisista.. huokaus. hankkikaa oma elämä - miehet*
ja koirat? Niitä kun on niitäkin olemassa. Yksinäisiä miehiä joilla on seuranaan ja harrastuksenaan koira?
- ...voi kauheeta...
...monta koiraa!
- sellasta tekstiä että heiko...
Huh huh taas.. Tää on ihan uutta meikäläiselle, että me naiset vaan käytetään koiriakin hyväksi.. Voi elämän karut kävyt..
- Anonyymi
On minulle pari miestä kertonut puuhailleensa koiran kanssa. Toisessa tapauksessa koira kuului hassunnäköiseen rotuun, ja minua alkaa nykyään aina naurattaa kun näen sen rotuisen koiran jossain. Ei se toisaalta ole naurun asia, mutta ehkä huumorintajuni on huono.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712350En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581021- 108990
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694