Hei!
Ongelmanani ovat erittäin tuhdit ja löllöt reidet. Kaiken lisäksi läski on kasaantunut epätavallisesti niin, että reiteni ovat leveämmät kuin lantioni. Kaikkea olen kokeillut reisilihasliikkeistä selluliittivoiteisiin ja tuntuu, ettei mikään auta.. Olisiko vielä jokin konsti tai liike, jolla saisin tuon paikallisen rasvan poltettua?
Apua reisien läskimuhkuroihin
19
7052
Vastaukset
- mikään auta
Ruumiinrakenteesi on tuon mallinen.
Hirveällä työllä pyöräilemällä ja kuntosalilla saat ehkä vähän asiaa autettua mutta lieneeköhän sen arvoista.
Olen saman mallinen, kaikki mahdolliset konstit on tullut kokeiltua.
Älä erehdy selluliittivoiteisiin, niillä ei siliä kuin kukkaro.
Koeta pukeutua niin että saat reitesi näkyvistä.
korosta hyviä puoliasi.
Käytän paitamekkoja pitkien housujen kanssa, pitkiä tunikoita ym...- ongelma ei ole...
Eihän alkuperäisen kirjoittajan ongelma ollut se, että reisissä olisi liian vähän lihasta. Siihen toki auttaisi kuntosali ja pyöräily, jotka vahvistavat reisien lihaksia. Mutta se läski, joka on tässä kyseisessä tapauksessa ongelmana, lähtee ainoastaan sillä, että syödään vähemmän kuin kulutetaan jolloin keho alkaa polttaa niitä rasvakertymiä energiaksi.
Niin yksinkertaista se on. Kenenkään "ruumiinmalliin" ei kuulu läskiä höllyvät reidet, vaan se on kyllä ihan elintason mukanaan tuomaa ekstraa josta pääsee eroon sinnikkyydellä ja lujalla tahdolla. - ei noin
>
Tämä äijä ainakin haluaisi katsella sellaisia muhkeita reisiä. Kyllä ne reidetkin on hyvä puoli, eli älä vaan turhaan yritä piilotella seikkoja, joista joku saattaapi kovasti innostua. - ne ei todellakaan viehätä
ei noin kirjoitti:
>
Tämä äijä ainakin haluaisi katsella sellaisia muhkeita reisiä. Kyllä ne reidetkin on hyvä puoli, eli älä vaan turhaan yritä piilotella seikkoja, joista joku saattaapi kovasti innostua.Fakta on vain se, että taidat olla pahasti vähemmistössä. Katsos kun suurin osa miehistä pitää läskisiä reisiä ja jalkoja aika epämiellyttävinä. Jos kysytään miehiltä että kumpia pidetään paremman näköisinä, paksuja läskireisiä vai tiukkoja, timmejä reisiä, niin veikkaisinpa että vähintään 99% valitsee ne tiukat ja timmit sääret ja reidet.
Kyllä tietenkin aina mukana mahtuu niitä, jotka kiinnostuvat vähän sellaisista oudoistakin asioista, kuten nämä läskienpalvojamiehet, jotka deittailevat vain sairaalloisesti ylipainoisia. Mutta vähemmistössä he ovat. - hyllyvät
ongelma ei ole... kirjoitti:
Eihän alkuperäisen kirjoittajan ongelma ollut se, että reisissä olisi liian vähän lihasta. Siihen toki auttaisi kuntosali ja pyöräily, jotka vahvistavat reisien lihaksia. Mutta se läski, joka on tässä kyseisessä tapauksessa ongelmana, lähtee ainoastaan sillä, että syödään vähemmän kuin kulutetaan jolloin keho alkaa polttaa niitä rasvakertymiä energiaksi.
Niin yksinkertaista se on. Kenenkään "ruumiinmalliin" ei kuulu läskiä höllyvät reidet, vaan se on kyllä ihan elintason mukanaan tuomaa ekstraa josta pääsee eroon sinnikkyydellä ja lujalla tahdolla.reidet vaikka ei ole ylipainoa.
Olen sellaista sorttia että reisistä lähtee läskit viimeisenä, jos sittenkään.
Vyötärö on kapea ja yläosa ihan eri paria alaosaan verrattuna. - vaan siitä että on läskiä
hyllyvät kirjoitti:
reidet vaikka ei ole ylipainoa.
Olen sellaista sorttia että reisistä lähtee läskit viimeisenä, jos sittenkään.
Vyötärö on kapea ja yläosa ihan eri paria alaosaan verrattuna.Ei kukaan puhunut siitä onko ylipainoa vai ei. Hoikallakin voi olla rasvaa kehossaan jossain tietyssä paikassa. Ja sen voi saada pois kun syö vähemmän kuin kuluttaa (eli käytännössä lisää kulutusta eli liikkuu enemmän ja syö vähän vähemmän ja panostaa ruoan terveellisyyteen ja keveyteen).
Kyllä ne sunkin reisiläskit lähtee tiukalla kurilla ja työllä. - mies minäkin
ne ei todellakaan viehätä kirjoitti:
Fakta on vain se, että taidat olla pahasti vähemmistössä. Katsos kun suurin osa miehistä pitää läskisiä reisiä ja jalkoja aika epämiellyttävinä. Jos kysytään miehiltä että kumpia pidetään paremman näköisinä, paksuja läskireisiä vai tiukkoja, timmejä reisiä, niin veikkaisinpa että vähintään 99% valitsee ne tiukat ja timmit sääret ja reidet.
Kyllä tietenkin aina mukana mahtuu niitä, jotka kiinnostuvat vähän sellaisista oudoistakin asioista, kuten nämä läskienpalvojamiehet, jotka deittailevat vain sairaalloisesti ylipainoisia. Mutta vähemmistössä he ovat.En tosiaan ihaile mitenkään erityisesti sinänsä hoikkajalkaisia siiderimahoja. Jos viivalle laitetaan hoikkavyötäröinen, pyöreälantioinen ja vähän reheväreitinen nainen ja em. tikkujalka, niin kyllä pyöreäreitinen vie voiton. Naiset ei tunnu olevan yhtään huolissaan siitä että kaikki alkaa muistuttaa tasapaksua pötkylää lyhyissä lantiofarkuissa ja ties mikä halatti niskassa. Sillä rasvakerroksella, joka kertyy naisille lantioon ja reisiin on alkujaan ollut merkitystä jälkeläisten ravinnon turvaamisessa. Se ei ole rumaa!
- vähemmistössä
ne ei todellakaan viehätä kirjoitti:
Fakta on vain se, että taidat olla pahasti vähemmistössä. Katsos kun suurin osa miehistä pitää läskisiä reisiä ja jalkoja aika epämiellyttävinä. Jos kysytään miehiltä että kumpia pidetään paremman näköisinä, paksuja läskireisiä vai tiukkoja, timmejä reisiä, niin veikkaisinpa että vähintään 99% valitsee ne tiukat ja timmit sääret ja reidet.
Kyllä tietenkin aina mukana mahtuu niitä, jotka kiinnostuvat vähän sellaisista oudoistakin asioista, kuten nämä läskienpalvojamiehet, jotka deittailevat vain sairaalloisesti ylipainoisia. Mutta vähemmistössä he ovat.>
Olen varmasti vähemmistöä, mutta veikkaamasi prosenttiosuus ei kyllä pidä paikkaansa. Puhutaan kymmenestä tms. (oma veikkaukseni).
Itse asiassa siihen, miksi otin tämän puheeksi, liittyy toinen tärkeämpi pointti: naiset alistetaan piilottamaan noita yleiseen kauneusihanteeseen sopimattomia kohtia. Minä taas kehotan naisia olemaan omia itsejään ja näyttäytymään aidosti itsenään (toki hyviä puolia saa korostaa - en nyt perää inhorealismia). Itse asiassa se on seksikästä: itsensä tunteva nainen, joka pitää itseään kauniina (vaikkei vastaa täsmälleen syötettyjä malleja siitä) sellaisissa vaatteissa, jossa hän itse kokee itsensä kauniiksi välittämättä ympäristöpaineesta. Se eräällä tavalla aitoutta - ja ihan joka tavalla tyylikkyyttä. - muutamia ajatuksia aiheesta
vähemmistössä kirjoitti:
>
Olen varmasti vähemmistöä, mutta veikkaamasi prosenttiosuus ei kyllä pidä paikkaansa. Puhutaan kymmenestä tms. (oma veikkaukseni).
Itse asiassa siihen, miksi otin tämän puheeksi, liittyy toinen tärkeämpi pointti: naiset alistetaan piilottamaan noita yleiseen kauneusihanteeseen sopimattomia kohtia. Minä taas kehotan naisia olemaan omia itsejään ja näyttäytymään aidosti itsenään (toki hyviä puolia saa korostaa - en nyt perää inhorealismia). Itse asiassa se on seksikästä: itsensä tunteva nainen, joka pitää itseään kauniina (vaikkei vastaa täsmälleen syötettyjä malleja siitä) sellaisissa vaatteissa, jossa hän itse kokee itsensä kauniiksi välittämättä ympäristöpaineesta. Se eräällä tavalla aitoutta - ja ihan joka tavalla tyylikkyyttä.Siinä on eroa onko reidet tai jalat sellaiset tiukan napakat - vaikka olisivatkin pulleat ja muhkeat - vai löysät ja selluliittiset. Joskus näkee pulleita sääriä mimmeillä ja ne voi näyttää varsin hyviltäkin, jos iho on kiinteä ja selluliittimöyhkyrät ei paista. Toisilla on vissiin sen verran paksumpi iho, että se saa jalat näyttämään silti hyviltä vaikka olisikin vähän "ekstraa" siellä nahan alla.
Omalla kohdallani taas iho on ohutta, läpikuultavaa ja venyväistä, ja kaikki rasvamohkurat näkyy läpi, samoin verisuonet ja muutkin. Ihoni on myös äärimmäisen valkoinen. Kyllä nämä sääret vaan yksinkertaisesti näyttäisivät vähän paremmilta, jos olisivat kiinteät ja vähän vähemmän höllyvät.
Itse vertaisin omia sääriäini sellaiseen valkoisen miehen t-paidan alla piilossa olevaan kaljamahaan. Ei sekään hivele silmää ;P
Mut näinhän se on, että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Makuasioita. Siitä olen samaa mieltä että naisten ei pitäisi väkisin yrittää peitellä niitä virheitään. Itse en esimerkiksi koskaan ole hairahtunut tähän ruskettuneen ihon fanatisointiin, vaan siitäkin huolimatta että kesällä erotun joukosta, pidän valkoisen ihoni. Noh, omasta mielestäni se on kauniimpi kuin ruskettunut iho, ainakin kasvoissa. Samapa se, vaikka en tällä tavalla vastaakaan yleistä kauneusihannetta. Muutenkin olen suhteellisen tyytyväinen itseeni, vaikka en missään muodossa olekaan täydellinen. Rakastan vain hameita ja tiukkoja housuja ja tahtoisin saada vähän hoikemmat ja tiukemmat sääret. Luulenpa ettei sellaista naista olekaan joka ei jotain kohtaa haluaisi itsessään muokata tai muuttaa. - on...
...myös muuhun vartaloon verrattuna aika paksut reidet. Pukeudun yleensä alaspäin levenevään, polviin asti ylettyvään hameeseen, joka peittää sopivasti reiteni, ja hämää täydellisesti uskomaan, että sen alla on muuhun vartalooni sopivat, hoikat reidet. Etenkin jos vyötärösi on kapeahko, niin suosittelen kokeilemaan. 50-luvun tyyliset kellohelmaiset hameet ovat nyt kai vähän niinkuin muotiakin.
- itsehän sen sanoit
No jos siellä reisissä on kerran ehtaa rasvaa, niin se lähtee ihan samalla konstilla kuin mikä tahansa rasva missä tahansa kohdassa kehoa: laihduttamalla.
Lisää liikuntaa ja vähemmän ruokaa. Siinäpä se. Kyllä ne rasvat sieltä reisistä lähtee, vaikka voikin tuntua että ne lähtee sieltä ihan viimeiseksi (koska siellä niitä on eniten)
Mullakin on ongelmana se, että kaikki läski kertyy reisiin ja pohkeisiin, mutta olen huomannut että silloin kun olen hoikimmillani niin reidet alkavat todellakin kaventua selkeästi. Eli laihikselle vaan. Ei niitä mitenkään paikallisesti pois saa, ellei sitten mene rasvaimuun.- pikku-nuka
ongelmani rajoittuu nimenomaan reisien alueelle. Muutoin olen hyvässä kunnossa ja rankka laihduttaminen vie kaikki muut muotoni (joihin olen erittäin tyytyväinen), kuitenkaan reiteni eivät pienene. Siksi tarvitsisin kipeästi jotakin jumppaliikettä, jolla saisin tuon paikallisen läskin pois menettämättä muotojani..
- usko nyt hyvä ihminen
pikku-nuka kirjoitti:
ongelmani rajoittuu nimenomaan reisien alueelle. Muutoin olen hyvässä kunnossa ja rankka laihduttaminen vie kaikki muut muotoni (joihin olen erittäin tyytyväinen), kuitenkaan reiteni eivät pienene. Siksi tarvitsisin kipeästi jotakin jumppaliikettä, jolla saisin tuon paikallisen läskin pois menettämättä muotojani..
Ei ole olemassa paikallista laihtumista. Keho ei pysty mitenkään valikoimaan että mistä kohin vartaloa se polttaa rasvaa. Se on sula mahdottomuus eikä siihen ole olemassa mitään vippaskonstia.
Saman ongelman kanssa painivat monet muutkin. Jos menet aerobicciin tai lenkille, kehosi polttaa rasvaa tasaisesti kaikkialta jonka lisäksi reisilihaksesi saattavat kasvaa, jolloin reitesi ovat entistä isommat. Ongelmahan eivät ole ne lihakset, vaan se rasvakerros lihasten päällä. Ja vaikka kuinka treenaisit pelkkiä reisiä, niin se treeni vaikuttaa ainoastaan siellä alla olevaan lihakseen ja rasvapoltto taas tapahtuu tasaisesti joka puolelta.
Joko hyväksyt reisiläskisi tai sitten menet rasvaimuun. Se on ainoa - ja todellakin ainoa - tapa saada pois läskiä jostain tietystä vartalon kohdasta ilman että läskiä lähtee muualta. Ei ole muuta keinoa. - sillä sitten on
usko nyt hyvä ihminen kirjoitti:
Ei ole olemassa paikallista laihtumista. Keho ei pysty mitenkään valikoimaan että mistä kohin vartaloa se polttaa rasvaa. Se on sula mahdottomuus eikä siihen ole olemassa mitään vippaskonstia.
Saman ongelman kanssa painivat monet muutkin. Jos menet aerobicciin tai lenkille, kehosi polttaa rasvaa tasaisesti kaikkialta jonka lisäksi reisilihaksesi saattavat kasvaa, jolloin reitesi ovat entistä isommat. Ongelmahan eivät ole ne lihakset, vaan se rasvakerros lihasten päällä. Ja vaikka kuinka treenaisit pelkkiä reisiä, niin se treeni vaikuttaa ainoastaan siellä alla olevaan lihakseen ja rasvapoltto taas tapahtuu tasaisesti joka puolelta.
Joko hyväksyt reisiläskisi tai sitten menet rasvaimuun. Se on ainoa - ja todellakin ainoa - tapa saada pois läskiä jostain tietystä vartalon kohdasta ilman että läskiä lähtee muualta. Ei ole muuta keinoa.Poikia ei kiinnosta tyttöjen reisien paksuus, vaan niiden väli. Tämä on tunnettu tosiasia.
- kyllä näin on
sillä sitten on kirjoitti:
Poikia ei kiinnosta tyttöjen reisien paksuus, vaan niiden väli. Tämä on tunnettu tosiasia.
Se on katsos niin, että jos on oikein muhkeat ja höllyvät reidet, niin eihän sinne väliin pääse kun ne reidet on tiellä. Että siitäkö sitten johtuu miesten mieltymys ohutsäärisiin naisiin..? Kenties! Tai ehkä hoikat sääret vaan on paremman näköiset kuin selluliittiset läskireidet.
Ja kun joku tuolla ylempänä hehkutti että miten ihanaa kun naisella on lantiota ja muhkeat reidet, niin excuse me ei se aina niin mene. Mulla on itselläni suhteellisen kapean puoleinen lantio joten mun reidet on vielä lantiota paksummat ja saavat kaiken lisäksi lantion näyttämään kapeammalta. Kuvittele sellainen misbodarin vartalo jossa kapea lantio ja pullistelevat reidet mutta kuvittele lihaksen tilalle pehmeää läskiä. Ja pieni roikkuva pylly.
Ei oo kaunista ei. Eikä edes naisellista. - takaapäin?
kyllä näin on kirjoitti:
Se on katsos niin, että jos on oikein muhkeat ja höllyvät reidet, niin eihän sinne väliin pääse kun ne reidet on tiellä. Että siitäkö sitten johtuu miesten mieltymys ohutsäärisiin naisiin..? Kenties! Tai ehkä hoikat sääret vaan on paremman näköiset kuin selluliittiset läskireidet.
Ja kun joku tuolla ylempänä hehkutti että miten ihanaa kun naisella on lantiota ja muhkeat reidet, niin excuse me ei se aina niin mene. Mulla on itselläni suhteellisen kapean puoleinen lantio joten mun reidet on vielä lantiota paksummat ja saavat kaiken lisäksi lantion näyttämään kapeammalta. Kuvittele sellainen misbodarin vartalo jossa kapea lantio ja pullistelevat reidet mutta kuvittele lihaksen tilalle pehmeää läskiä. Ja pieni roikkuva pylly.
Ei oo kaunista ei. Eikä edes naisellista.ja tarpeeksi pitkällä putkella?
- Reidet vai kokonaisuus
Laihdutus on tietysti vastaus rasvan poistamiseen. Minullakin vararavinto näyttää tiukimmin varastoituvan reisiin ja kieltämätttä myös peffaan. Olen kuitenkin hoikka, urheilullinen ja mittausten mukaan rasvaprosenttinikin on naiselle kohdallaan ja BMI on 19,6. Minulla on hyvin hoikka vyötärö, ylävartalo vieläpä liiankin heiveröinen ja luiseva. Jalat ovat vahvat, lihaksikkaat ja niissä on kaikesta urheilusta huolimatta myös ns. selluliittia, peffa on lihaksikas, mutta jonkin verran on myös pehmusteita. Varmasti saisin (mikäli haluaisin) kokonaan selluliitittomat jalat ja perän, mutta se tapauksessani kyllä edellyttäisi hyvin tarkkaa ruokavaliota, äärimmäistä treenausta niin että rasvaprosenttini tippuisi erittäin alhaiseksi. Todennäköisesti seuraisi hormonihäiriötä ym. epämukavaa, voisi vaatia reilusti alipainon puolelle menemistä ennenkuin sellu lähtisi, saattaisipa laihdutus päätyä jopa syömishäiriöön. Olisiko kaikki sen arvoista? Enpä usko että tulisin lopulta sen onnellisemmaksi kuin nyt. Mahdun kivasti vaatteisiini, farkutkin näyttävät ihan hyviltä, minihameista en pidä erityisemmin muutenkaan ja sorteissa löytyy pidempääkin punttia. Välillä noi sellumuhkurat ärsyttää muuten timmissä olemuksessa, mutta pidän mieluummin ne kun alan turhaan itseäni alipainoiseksi kuihduttamaan. Jos haluaisi kaikki sellut pois, onnistuisihan se, mutta sitten kannattaisi samalla siirtyä tuonne anoreksia-puolelle keskustelemaan.
- ajatella tietysti mutta..
Reidet vai kokonaisuus kirjoitti:
Laihdutus on tietysti vastaus rasvan poistamiseen. Minullakin vararavinto näyttää tiukimmin varastoituvan reisiin ja kieltämätttä myös peffaan. Olen kuitenkin hoikka, urheilullinen ja mittausten mukaan rasvaprosenttinikin on naiselle kohdallaan ja BMI on 19,6. Minulla on hyvin hoikka vyötärö, ylävartalo vieläpä liiankin heiveröinen ja luiseva. Jalat ovat vahvat, lihaksikkaat ja niissä on kaikesta urheilusta huolimatta myös ns. selluliittia, peffa on lihaksikas, mutta jonkin verran on myös pehmusteita. Varmasti saisin (mikäli haluaisin) kokonaan selluliitittomat jalat ja perän, mutta se tapauksessani kyllä edellyttäisi hyvin tarkkaa ruokavaliota, äärimmäistä treenausta niin että rasvaprosenttini tippuisi erittäin alhaiseksi. Todennäköisesti seuraisi hormonihäiriötä ym. epämukavaa, voisi vaatia reilusti alipainon puolelle menemistä ennenkuin sellu lähtisi, saattaisipa laihdutus päätyä jopa syömishäiriöön. Olisiko kaikki sen arvoista? Enpä usko että tulisin lopulta sen onnellisemmaksi kuin nyt. Mahdun kivasti vaatteisiini, farkutkin näyttävät ihan hyviltä, minihameista en pidä erityisemmin muutenkaan ja sorteissa löytyy pidempääkin punttia. Välillä noi sellumuhkurat ärsyttää muuten timmissä olemuksessa, mutta pidän mieluummin ne kun alan turhaan itseäni alipainoiseksi kuihduttamaan. Jos haluaisi kaikki sellut pois, onnistuisihan se, mutta sitten kannattaisi samalla siirtyä tuonne anoreksia-puolelle keskustelemaan.
...niin, onhan se noinkin toisaalta, miksi sitä itseään kituuttamaan.
MUTTA miksi tuntuu, että suurella osalla nuorehkoista naisista (jollainen itsekin olen) on hoikat, sileät sääret? Miten he ovat sellaiset saaneet? Ovatko hekin muka anorektikkoja? Tuskin! Tunnen monia ihan normaalipainoisia naisia, joilla on ihan selluliitittomat jalat ja ei heidän tarvitse kituuttaa nälässä. Faktahan on vaan se, että he ovat syöneet järkevämmin kuin minä. Niin se vaan on, ja se on hyväksyttävä. Ei ne rasvavarastot ole tyhjästä tulleet. Ja haluan ainakin uskoa, että jos itsekin löytäisin järkevän tavan syödä ja jättäisin herkut pois, niin minäkin voisin saada hoikat sääret. Selluliittia ei itselläni juurikaan ole, mutta läskiä reisissä on vaikka muille jakaa. Mulla BMI 19,5, rasvaprosentti n. 22-23%. BMI:n mukaan olen hoikka, mutta rasvaprosenttia voisin aivan huoletta tiputtaa vaikka 18%:n ja uskoisin että se jo vaikuttaisi todella paljon jalkojeni ulkonäköön. Ja silti pysyisi rasvaprosentti ihan terveellisellä tasolla. Suuri osa kropassani olevasta rasvasta kun on jaloissa, että kun vähän saisin laihdutettua niin saisin varmasti nätimmät kintut.
en vaan yksinkertaisesti osaa syödä oikein. Tiedän mitä ja miten pitäisi syödä, tiedän sen vallan hyvin. Herkut vain houkuttavat liikaa.
- luuttusoi
Ostin TV-shopista Vibro Shapen. Maksaa noin 100 E ja halvempiakin kilpailijan versioita löytyy. Olen käyttänyt sitä enemmän tai vähämmän säännöllisesti ja se kyllä siloittaa reisiä ja vahvistaa ihoa paikallisesti. Suklaapatukka huuleen ja vibroilemaan! :) OIkeesti tepsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1635645Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko635070Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas904666Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht2134622Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1804539Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64509Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa634386Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153979Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast423895Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va143888