Mitä vaaditaan hiusmallilta?

Jenny

Niin elikäs, mitä hiusmallilta vaaditaan? Ja miten sellasex vois päästä? Voiko ne leikata tai värjätä hiuksia? Kertokaa asiasta tietävät kaikki mahdollinen.=)

9

6350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mina

jos hingut,ota yhteys Wellaa,L`orealiin tai Hakanitiin,muitakin on.Yleensä ilmoittavat myös Hesarin sunnuntaissa jos uusia malleja kaipaavat..paikan päälle vaan ja yleensä ottavat useimmat.Aina parempi jos olet hyvännäköinen ja hyvä hiuksinen ja ihoinen,ja jos sen lisäksi vielä esiintymiskykyinen saatat jopa päästä näytös/kuvausmalliksi.Mutta ainakin pääset ilmaiseen hiusten leikkaus ja värjäyssessioon sillä erolla että sinulta ei kysytä,etkä voi tilanteeseen puuttua.Etukäteen tietty saat tietoa jotain jos kysyt;-)Jos sulla on tosi pitkä ja paksu tukka, saatat tietty päästä kampausmalliksi jolloin siihen tehdään eril.kampauksia.Soita ja kysy,käy ja totea.Yritä kestää jos tulos ei miellytäkään!

• Juliaana

Toi hyvännäköisyys on suhteellnen käsite, sillä joissakin tilaisuuksissa kävellään vaalea kaapu päällä, jolloin huomio keskittyy yksinomaan kampaukseen, ei siihen millanen kroppa on jne..

Ja malliin ja väriin voi vaikuttaa jonkin verran, kunhan kertoo mieltymyksistään riittävän ajoissa. Tosin riippuu mitä malleja on tarkoitus esitellä, jos kesän uusiahiusmalleja, niin silloin ei oikein voi vaikuttaa, kun leikkaus/väri on jo päätetty aikoja sit.

Itse pääsin hiusmalliksi, kun huomasin kampaamon seinällä ilmoituksen, ja kysyin oliskos mahollista päästä. Hiukseni leikattiin lyhyehkös ja värjättiin tummanpunertavas, ennen oli puoleenselkään vaaleenrusehtavat. Halusin antaa kampaajalle täysin vapaat kädet, sillä eholla, et kampaus sopisi minulle. Harmitti kyl vähäsen, kun leikattiin lyhkses, mut nopeesti siihen totuin, ja yhä on samallalailla leikatut hiukset, vaikka tapahtumasta on jo useampi vuos aikaa.

• ...

Mä olen ollut joitakin vuosia sitten 2 kertaa hiusmallina ja niihin päädyin siten, että silloinen kampaajani pyysi mut mukaan niihin. Mut niitä ilmoituksiahan on aika usein lehdissä näkynyt. Joskushan niissä lukee, että pitäisi olla tietynpituinen, -ikäinen ja hoikka..

Nehän sitten tekee sun tukalle siellä mitä haluuvat, että semmosta. Tietty noita kampausmalleja otetaan myös. Mä olin ainakin molemmilla kerroilla tyytyväinen. Silloin mulla tosin oli aivan lyhyt tukka, joten ei ollut väliä mitä tekivät. Nyt on pitkä, enkä menisi enää. Ilmaisen hiustenleikkuun ja värjäyksen aina sain ja lisäksi ilmaiseksi hiustenhoitotuotteita. Mutta noi varmaan riippuu paikasta. Meillä myös tarjottiin ruoat.

• ada23

ilmotuksia joissa etsitään hiusmalleja on ainakin silloin tällöin metrossa. Malliks kelpaa oikeestaan kuka vaan.
      Ite oon ollu muutaman kerran ja joka kerta oon saanu vaikuttaa mitä mun hiuksille tehdään. Pari kertaa oon ollu vaan sellasena mallina jolta värjättiin hiukset ja pari kertaa on saatu tehä mitä vaan.
      Mallejahan etitään suuremmaks osaks siks et kampaajilla on koulutusta ja silloin kokeillaan uusia värjäystapoja ym. Joitakin valitaan myös näytösmalleiksi.

• ...olisin halunnut :(

Oon pari kertaa ollut tapahtumassa missä on etsitty hiusmalleja näytöksiin (Wellan). Eipä ne edes katsonut mua päin. Halusivat mallinnäköisiä, pitkiä tyttöjä joilla pitkät hiukset. En kyllä ymmärrä miks piti olla pitkät hiukset kun heti ensiksi ne kysyi niiltä haittaako jos leikataan lyhyeksi. Mulla olis pitkät hiukset mut muuten en tainnu olla sopivan näkönen... :(
      ...itsetunto vaan romahti. En suosittele noihin karjamarkkinoihin osallistumista kenellekään. Tulee vaan paha mieli.

• 17v boi

Onko miespuolisilla yhtä paljon kysyntää, kun naisilla? Entä tarjontaa? Olen kääntymässä juuri 17v, että onko mahiksia? pituutta on 185 vaikka painoa onkin vain 65.

• 17v boi

No voi pas... Tä oliki jo useamman vuoden vanhaa kamaa :D

• aa__kk

Hei! mistäpäin olet? Tarvitsisin miesmallia hiustenleikkaukseen ja amerikkalaiseen parranajoon.

• Joko tulen ?

Nyt on elokuu 2012 ja kysyn haetaanko Tampereella hiusmalleiksi tavallisia keski-ikäisiä ihmisiä, joilla littana, rasvoittuva, ohut hiuslaatu ?

Täällä olisi yksi tarjolla, jos kelpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2648
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1678
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1232
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      67