Onko tässä kaikki vuokrafirmat (Turku):
Varamiespalvelu
Henkilöstövuokraus (Työvoimatoimisto)
Carrot
Barona
Staffpoint
Adecco
Joblink
Eilakaisla
Citywork
Opteam
Vps
Manpower
jne.
Onko muita vielä lisäyksiä, joista saisi n. 1 kk:n homman eikä mitään 2-3 päivän hommaa?
Tässäkö kaikki suurimmat "vuokrafirmat" Turussa?
5
4069
Vastaukset
- kaivataan
Googlettelepa kuulepas ihan itse sieltä intternetskusta.
Okei, autetaan nyt sen verran, että selaa nyt täältäkin kuitenkin:
http://www.ek.fi/henkilostopalvelujen_liitto/jasenyritykset/index.php- ex ja varmaan tule vuokraty...
Kuule ilman googlettamista en olisi löytänyt noitakaan henkilöstöfirmoja, joten kyllä kysymyksessä on ollut omatoimisuutta sen verran. Kysyin noita suurempia vuokrafirmoja sen vuoksi, että niillä olisi mahdollisesti kapasiteettia...?
Eihän tuolta löytynyt kuin pari hassua Turussa toimivaa firmaa noiden lisäksi.
Työssäkäyntialueen ulkopuolellehan mä en lähde!
- oppipoika_1
NÄKÖJÄÄN UNOHTUNUT KAIKISTA PARAS VUOKRAFIRMA TURUSSA ELI CL-YHTIÖPALVELU OY. ITSE TÖISSÄ KYSEISESSÄ FIRMASSA JO 2 VUOTTA EIKÄ MITÄÄN VALITTAMISTA! PALKKAKIN PAREMPI KUIN VAKKAREILLA!
- senkin pälli
Heh, jaaha, tämä ystävämme nimimerkki "Ville Varakas" se täällä taas kehuu työnantajaansa... Ei kyllä hyvin mene CL:llä päätellen millaista sakkia on ottanut töihin.
- huono asiakaspalvelu
senkin pälli kirjoitti:
Heh, jaaha, tämä ystävämme nimimerkki "Ville Varakas" se täällä taas kehuu työnantajaansa... Ei kyllä hyvin mene CL:llä päätellen millaista sakkia on ottanut töihin.
stadin paskin henkilöstövuokrafirma on VPS.
tajuttoman huono palvelu/kohtelu.
Miettis nekin vaan kukan niitten konttorirottien liksan maksaa. No minä tietenkin tekemäällä asiakasyritykseen duunia.
Toi firma on syvältä, voikun joku vetäis ne kuluttajaviraston käsittelyyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687