Oletko kertonut?

Oletko kertonut kumppanillesi tämän ystävien lähentelystä, tai ehdotteluista? Tai, onko kumppanisi kaveri kertonut kumppanillesi, että yritti pokata sen miestä tai naista?

Mulle ei oo ainakaan kukaan koskaan kertonu mitään, jottei sellasta voi sillo tapahtuakaan. ;)

19

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja lisätäänkö

kysymykseen vielä:

oletko tullut lähennellyksi kaverisi kumppanin taholta?

tähän sanoisin että läheltä on ainakin liipannut, tai sitten olen vaan tiukkapipo kun musta on vähän erikoista jos kaverin nainen pukeutuu pelkkään aamutakkiin kun tietää että mun pitää pistäytyä siellä kun äijänsä on työmatkalla.

• monte1

kun yksikään naisystävieni kavereista ole lähennellyt.

• Tympeitä sellaiset jotka edes kuvittelee et millekkään alkaisin. Olen sanonut ukolle heti ja käskenyt häntä sanomaan idiootti kavereilleen muutaman sanan.
      Mä en ikinä alkais millekkään kenenkään miehen kaverin kans tai edes kenenkään exän kaverin.

Sellaiset ääliöt on tosi vaarallisia suhteelle jos ne sille päälle sattuu. nim.kokemusta on.

• niinpäniin..

kerran lähennellä sua SORI. Sanoit kyllä tosi rumasti mulle sillo. Kaikille ei merkkaa mitään jos kaverin exää lähentelee.

• kovin paljoa tuollasta tuttavapiirissä tapahtunut. Meilläpäin on tapana kunnioittaa ystävien suhteita.

Muutaman kerran joskus nuorena jonkun kaverin poikaystävä on tehnyt jotain lähentelyjä mutta se on selvitetty aika nopeasti heti kaikkien osapuolten kesken. Ja mun mies on kertonut mulle sen exän lähentelyistä ja mä oon kertonu sille mun exän lähentelyistä ja kaikista baarissa tms. tapahtuneista lähentelyistä, kerroin sille kun mun työkaveri suuteli mua suulle yllättäen jne mutta tuttavapiirissa on tuollaista ristiinkiinnostusta ollut kyllä todella vähän.

Tai sitten asia on kuten sanoit, mullekaan ei kerrota, joten sitä ei oo olemassakaan.

• cookos

kaverit ei ole koskaan lähestyneet mua salaa. Olisin aika yllätynyt.

Mutta porukassa sitten aina vihjaillaan, kun ukko on paikalla. Joten ei tarvii kertoo, hän kuulee ne ihan itse. Kysymys ei oo ollutkaan mistään oikeesta pokaamista, vaan varmaan mun miehen kiusaamisesta. Aina ne ihailee mua ja heittää läppää, ihan huumorimielessä. Ja minä viskaan takasin, samalla mitalla.

• En muista, että heilani kaveri olisi koskaan lähennellyt. Sen sijaan entisten heilojen kaverit ovat ehdotelleet monenmoista ja olen joskus lähtenytkin leikkiin mukaan. Mutta siis vasta kun suhde on loppunut.

Sitten olen vienyt kaverin heilan lennosta ja samoin minulta on viety heila kaverini taholta. Lisäksi yhden kaverini avovaimo kuvittelee, että olen ihastunut häneen, mikä ei kylläkään pidä paikkaansa, vaikka muuten ihan mukava onkin. Tästä olen raportoinut Rouva Ratikallekin.

• Yksinkertainen blondi

kertonut, koska en ole suhtautunut tuommoisiin vakavasti. Jos joku on oikeasti lähennellyt, niin sitten olen kertonut, se menee jo kiusalliseksi. Mutta jos joku kännissä vitsinä jotain heittää, niin vastaan tyyliin: "hekoheko, keksi jotain parempaa". Kun suhtautuu huumorilla, niin toinenkin kääntää sen huumoriksi (jossei se jo alunperinkin ole sitä)...

• -ukko-

Kakkos-exän kaveri kävi joskus lähentelemään juhlissa. Mainitsin asiasta seuraavana päivänä, kun juhlien tapahtumia krapulassa puitiin ja juoruttiin.
      Ei siitä seurannut muuta. Todettiin vain että mimmi on kovin hanakka kännissä.

• vänkyrä-nainen

kyllä ellei nyt vitsillä toinen vaan oo lähennellyt, mut muuten kertoisin kyllä. Samaten toivoisin, et mun mies kertoisi mulle. Huumorin piikkiin nyt pystyy aika paljon laittamaan, varsinkin jos tota tapahtuu oman kumppanin läsnäollesa. Mut silloin kun se tapahtuisi salassa, ni olisin mielummin uskollinen miehelleni, kuin mieheni kaverille ja siksi kertoisin.

• vänkyrä-nainen

on aikoinaan parin kaverin miehet(nykyiset exmiehet) tehneet ehdotuksia mulle, humalassa kylläkin. Silloin en oo kertonut mut en oo halunnut nähdä heitä sit vähään aikaan et tilanne "tasoittuu"..

• villiruusu-kristalli

kaveri kertoi että systeri ois yrittänyt pussata sitä kun miesystävä nukkui vaikka sellaista ei ollut tapahtunut.

Kaveri on vaan mustasukkainen kun kaverinsa on nyt siskoni kanssa eikä enää vietä niin paljon aikaa yhdessä kaverinsa kanssa ja miesystävä tymänä tietty uskoi...

• villiruusu-kristalli

kertonut kaverilleni kun sen miehet on yrittäneet iskeä mua..

• solomon

..jos joku kumppanin ystävätär ylittää ärsytyskynnyksen niin moinen ongelmahan hoituu valoa nopeammin pois päiväjärjestyksestä muutaman seurustelukumppanille harkitusti lausutun kommentin ansiosta tyyliin: "Mahtaako rakas ystävättärellesi olla kukaties piilolinssit - hän nimittäin tuijotti pupillit oudosti laajentuneena pullottavaa etumustani koko illan..?"

• Liberaali vaimo

Esim. mieheni ja minun yhteinen ystävä ehdotti ryhmäseksiä. Toteuttamisen arvoinen idea.

• vänkyrä-nainen

koska tuossa ei ole salailusta/seläntakana vehtaamisesta kyse.

• rapiskarpalo

sillon nuorena tyttönä kerroin ja tuli urakalla kuonoo omalta mieheltä, että vittujakos ittees tyrkytät mun frendeille. Ei sen koommin ole vastaavaan törmännyt, kun erosin kyseisestä miehestä ja en enää joutunut samaisten frendien kaa tekemisiin.

• la.ra

kun se on huomannut ne ennen mua.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe